-
καλημέρα,
περιμένοντας την άφιξη του diesel civic 10ης γενιάς (αρχές 2018 γράφεται χωρίς να διευκρινίζεται αν θα έχει τον κινητήρα του crv με τα 160 άλογα) είδα την τρέχουσα προσφορά του Σαρακάκη όπου το πρηγούμενο (πλεον) diesel civic πωλείται στην πιο πλούσια έκδοση στα 22κ από 26κ που είχε παλαιότερα.
βλέποντας και τις τιμές του νέου civic τότε πιστέυω ότι το diesel civic όταν έρθει θα ξεπερνάει τα 27.000.
Σαφώς και το νέο μοντέλο είναι καλύτερο και πιο εξοπλισμένο από το προηγούμενο (η εμφάνιση οκ ήταν ήδη περίεργη) αλλά και τα 5 χιλιάρικα παραπάνω ιδιώς αυτή την εποχή είναι αρκετά λεφτά, σκεφτόμενος και ότι ο κινητήρας ουσιαστικά θα είναι ίδιος.
θα ήθελα τις απόψεις σας για το αν θα πρέπει να επωφεληθώ της προσφοράς ή να περιμένω το καινούργιο.
-
καλημέρα,
περιμένοντας την άφιξη του diesel civic 10ης γενιάς (αρχές 2018 γράφεται χωρίς να διευκρινίζεται αν θα έχει τον κινητήρα του crv με τα 160 άλογα) είδα την τρέχουσα προσφορά του Σαρακάκη όπου το πρηγούμενο (πλεον) diesel civic πωλείται στην πιο πλούσια έκδοση στα 22κ από 26κ που είχε παλαιότερα.
βλέποντας και τις τιμές του νέου civic τότε πιστέυω ότι το diesel civic όταν έρθει θα ξεπερνάει τα 27.000.
Σαφώς και το νέο μοντέλο είναι καλύτερο και πιο εξοπλισμένο από το προηγούμενο (η εμφάνιση οκ ήταν ήδη περίεργη) αλλά και τα 5 χιλιάρικα παραπάνω ιδιώς αυτή την εποχή είναι αρκετά λεφτά, σκεφτόμενος και ότι ο κινητήρας ουσιαστικά θα είναι ίδιος.
θα ήθελα τις απόψεις σας για το αν θα πρέπει να επωφεληθώ της προσφοράς ή να περιμένω το καινούργιο.
-
καλημέρα,
περιμένοντας την άφιξη του diesel civic 10ης γενιάς (αρχές 2018 γράφεται χωρίς να διευκρινίζεται αν θα έχει τον κινητήρα του crv με τα 160 άλογα) είδα την τρέχουσα προσφορά του Σαρακάκη όπου το πρηγούμενο (πλεον) diesel civic πωλείται στην πιο πλούσια έκδοση στα 22κ από 26κ που είχε παλαιότερα.
βλέποντας και τις τιμές του νέου civic τότε πιστέυω ότι το diesel civic όταν έρθει θα ξεπερνάει τα 27.000.
Σαφώς και το νέο μοντέλο είναι καλύτερο και πιο εξοπλισμένο από το προηγούμενο (η εμφάνιση οκ ήταν ήδη περίεργη) αλλά και τα 5 χιλιάρικα παραπάνω ιδιώς αυτή την εποχή είναι αρκετά λεφτά, σκεφτόμενος και ότι ο κινητήρας ουσιαστικά θα είναι ίδιος.
θα ήθελα τις απόψεις σας για το αν θα πρέπει να επωφεληθώ της προσφοράς ή να περιμένω το καινούργιο.
-
Είναι εύκολη η απάντηση
Με δεδομένες τις συνθήκες και το μεγάλο ερωτηματικό για τους κινητήρες diesel , δεν θα έδινα εύκολα επιπλέον χρήματα για κινητήρα diesel.
Έαν όμως έπρεπε να πάρω οπωσδήποτε κινητήρα diesel επειδή κάνω πάνω από 15.000χμ το χρόνο για παράδειγμα, θα προτιμούσα το παλιό ώστε τα 5 χιλιάρικα που θα γλύτωνα να είναι η καβάτζα μου σε τυχόν φορολογικό αιφνιδιασμό με οικολογικό περιτύλιγμα.
Το πραγματικό δίλλημμα είναι
Honda Civic 9ης diesel ή honda civic 1.5 vtec sport
Dis( έχω το CRV με τον ίδιο κινητήρα με το civic diesel και μπορώ να σου πω οτι είναι έργο τέχνης. Όποτε έαν για λόγους χρήσης πρέπει να πας σε diesel πήγαινε στο 9ης γενιάς).
-
Εγω ένα θα σου πω ,αν ήμουν στην αγορά για οικογενειακό αυτοκίνητο μόνο αυτό θα κοίταζα
https://www.car.gr/9913192-honda-civic- ... -lifestyle
τα magic seats είναι αιτία αγοράς του απερχόμενου civic , τώρα μάλιστα που καταργήθηκαν στο καινούργιο.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Το πραγματικό δίλλημμα είναι
Honda Civic 9ης diesel ή honda civic 1.5 vtec sport
εάν δε με ένοιαζε η κατανάλωση και δεν είχα την εμπειρία χρήσης ενός diesel η απάντηση θα ήταν σαφώς τα 182 ή 225 ( με το πρόγραμμα της hondata) άλογα του 1,5.
οδηγώντας εδώ και λίγους μήνες ένα diesel clio dci 90, είμαι τουλάχιστον ικανοποιημένος από τη χρήση του. Φαντάζομαι το γρηγορότερο diesel civic θα καλύψει τις σπορ ανησυχίες μου χωρίς να ματώνει η τσέπη μου.
η μέση πραγματική κατανάλωση του diesel είναι χαμηλότερη από 6 λ/100χλμ ενώ σε ιστοσελίδες των usa και uk όπου το 10ης γενιάς ήδη κυκλοφορεί η κατανάλωση των 182 αλόγων ξεπερνά τα 8.
Σαφώς και θα ήθελα την πίσω ανάρτηση και τα λεντ φώτα του καινούργιου αλλά και τα 4κ τουλάχιστον παραπάνω...
-
Ο χρήστης elias74gr έγραψε:
Το πραγματικό δίλλημμα είναι
Honda Civic 9ης diesel ή honda civic 1.5 vtec sport
εάν δε με ένοιαζε η κατανάλωση και δεν είχα την εμπειρία χρήσης ενός diesel η απάντηση θα ήταν σαφώς τα 182 ή 225 ( με το πρόγραμμα της hondata) άλογα του 1,5.
οδηγώντας εδώ και λίγους μήνες ένα diesel clio dci 90, είμαι τουλάχιστον ικανοποιημένος από τη χρήση του. Φαντάζομαι το γρηγορότερο diesel civic θα καλύψει τις σπορ ανησυχίες μου χωρίς να ματώνει η τσέπη μου.
η μέση πραγματική κατανάλωση του diesel είναι χαμηλότερη από 6 λ/100χλμ ενώ σε ιστοσελίδες των usa και uk όπου το 10ης γενιάς ήδη κυκλοφορεί η κατανάλωση των 182 αλόγων ξεπερνά τα 8.
Σαφώς και θα ήθελα την πίσω ανάρτηση και τα λεντ φώτα του καινούργιου αλλά και τα 4κ τουλάχιστον παραπάνω...
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο;
-
Ο χρήστης elias74gr έγραψε:
Το πραγματικό δίλλημμα είναι
Honda Civic 9ης diesel ή honda civic 1.5 vtec sport
εάν δε με ένοιαζε η κατανάλωση και δεν είχα την εμπειρία χρήσης ενός diesel η απάντηση θα ήταν σαφώς τα 182 ή 225 ( με το πρόγραμμα της hondata) άλογα του 1,5.
οδηγώντας εδώ και λίγους μήνες ένα diesel clio dci 90, είμαι τουλάχιστον ικανοποιημένος από τη χρήση του. Φαντάζομαι το γρηγορότερο diesel civic θα καλύψει τις σπορ ανησυχίες μου χωρίς να ματώνει η τσέπη μου.
η μέση πραγματική κατανάλωση του diesel είναι χαμηλότερη από 6 λ/100χλμ ενώ σε ιστοσελίδες των usa και uk όπου το 10ης γενιάς ήδη κυκλοφορεί η κατανάλωση των 182 αλόγων ξεπερνά τα 8.
Σαφώς και θα ήθελα την πίσω ανάρτηση και τα λεντ φώτα του καινούργιου αλλά και τα 4κ τουλάχιστον παραπάνω...
Στο CRV o ιδιος κινητήρας μου έχει δώσει 5,4lt/100 (δεν το χρησιμοποιώ στην πόλη καθόλου) ενώ το ρεκορ του είναι ΧΚ Παρνασσού- Αθήνα 4,2 lt./100
-
Αγαπητέ Γιώργο, το diesel σε σπρώχνει να γράφεις χιλιόμετρα. για παράδειγμα ενώ το προηγούμενο αμάξι της γυναίκας έγραφε 5 με 6 χιλιάδες το χιλιόμετρα το χρονο, πλεον με το clio κανει τα διπλά χλμ γιατί πολύ απλά πλεον δεν σκέφτεσαι τόσο πολύ πόσο θα κάψεις. το ξέρεις και εσύ με το δικό σου και καλοτάξιδο!
τα 6λ/100 χλμ που αναφέρω για το diesel civic είναι η μέγιστη πραγματική κατανάλωση. συνήθως διαβάζεις για 5 με 5,5 μέση τιμή. βέβαια κάποιοι έχουμε βαρύ πόδι οπώτε...
-
Ο χρήστης elias74gr έγραψε:
Αγαπητέ Γιώργο, το diesel σε σπρώχνει να γράφεις χιλιόμετρα. για παράδειγμα ενώ το προηγούμενο αμάξι της γυναίκας έγραφε 5 με 6 χιλιάδες το χιλιόμετρα το χρονο, πλεον με το clio κανει τα διπλά χλμ γιατί πολύ απλά πλεον δεν σκέφτεσαι τόσο πολύ πόσο θα κάψεις. το ξέρεις και εσύ με το δικό σου και καλοτάξιδο!τα 6λ/100 χλμ που αναφέρω για το diesel civic είναι η μέγιστη πραγματική κατανάλωση. συνήθως διαβάζεις για 5 με 5,5 μέση τιμή. βέβαια κάποιοι έχουμε βαρύ πόδι οπώτε...
Έτσι ακριβώς είναι, δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης πετρελαίου-βενζίνης για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν πολύ οι επιδόσεις,ιδίως αν διανύει πολλά χλμ.
Ως προς το δίλημμά σου,τι να πω...το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι ότι μπαίνοντας σ'ένα καίνουριο αμάξι,τα ξεχνάς όλα(μεταξύ αυτών και το επόμενο ολόφρεσκο μοντέλο που θα κυκλοφορήσει σε χ μήνες/χρόνια)και ξεκινάς τις καλοκαιρινές(λέμε τώρα )βολτάρες! -
Ο χρήστης elias74gr έγραψε:
Αγαπητέ Γιώργο, το diesel σε σπρώχνει να γράφεις χιλιόμετρα. για παράδειγμα ενώ το προηγούμενο αμάξι της γυναίκας έγραφε 5 με 6 χιλιάδες το χιλιόμετρα το χρονο, πλεον με το clio κανει τα διπλά χλμ γιατί πολύ απλά πλεον δεν σκέφτεσαι τόσο πολύ πόσο θα κάψεις. το ξέρεις και εσύ με το δικό σου και καλοτάξιδο!τα 6λ/100 χλμ που αναφέρω για το diesel civic είναι η μέγιστη πραγματική κατανάλωση. συνήθως διαβάζεις για 5 με 5,5 μέση τιμή. βέβαια κάποιοι έχουμε βαρύ πόδι οπώτε...
Συνεπώς το έχεις λύσει το θέμα, χτυπάς το υφιστάμενο με κάτω από 22Κ (elegance ή sport) , αφού τους παζαρέψεις αρκετά γιατί θέλουν να τα διώξουν.
κάνει τις διακοπές με νεο αμάξι και στα δυο (2) χρόνια βλέπεις τα δεδομένα έαν πας στο καινούργιο .
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Έτσι ακριβώς είναι, δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης πετρελαίου-βενζίνης για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν πολύ οι επιδόσεις,ιδίως αν διανύει πολλά χλμ.
Λεωνίδα οι επιδόσεις καλώς ή κακώς με ενδιαφέρουν αρκει να μην παραγνωριστείς με το βενζινά! και από όσα έχω διαβάσει και δει το diesel civic δε το λες και αργό.
αγορά τώρα diesel civic 9ης γενιάς ή αναμονή για το 10ης