Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άζωτο στα ελαστικά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Άζωτο στα ελαστικά
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    21
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άζωτο στα ελαστικά του και μάλιστα τι διαφορές μπορεί να καταλάβει κανείς με τη χρήση του; Δεν αναφέρομαι σε οδήγηση σε πίστα αλλά στη σβέλτη οδήγηση στην Ελληνική άσφαλτο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Z
        zoranb last edited by

        Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άζωτο στα ελαστικά του και μάλιστα τι διαφορές μπορεί να καταλάβει κανείς με τη χρήση του; Δεν αναφέρομαι σε οδήγηση σε πίστα αλλά στη σβέλτη οδήγηση στην Ελληνική άσφαλτο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άζωτο στα ελαστικά του και μάλιστα τι διαφορές μπορεί να καταλάβει κανείς με τη χρήση του; Δεν αναφέρομαι σε οδήγηση σε πίστα αλλά στη σβέλτη οδήγηση στην Ελληνική άσφαλτο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            k-papakonstantinoy last edited by

            Για τον σκοπο που το θελεις ειναι παντελως αχρηστο.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zoranb last edited by

              Με το άζωτο γίνεται το λάστιχο πιο 'τούβλο' άρα κ πιο άμεσο κατα το στρίψιμο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lemouz75 last edited by

                Φιλε το αζωτο το βαζουμε χρονια στα ελαστικα των αεροσκαφων της ΠΑ γιατι βοηθαει στην μεγαλη αυξηση της θερμοκρασιας κατα την προσγειωση....Τωρα στα αυτοκινητα μας δεν νομιζω να ειναι τοσο απαραιτητο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros-foivos last edited by

                  Το αζωτο οταν τα λαστιχα ζεσταθούν κραταει την πιεση χαμηλότερα απο οτι το O2, αυτο στα αγωνστικά οχήματα βοηθαει επειδί το ευρος πιεσης αναλογα με το αν το λαστιχο ειναι κρυο η ζεστο ειναι μικροτερο και ετσι υπαρχει μικροτερα διαφορά στο κρατημα του αυτοκινήτου και το στήσιμο του δουλευει σε ολες τις συνθήκες .
                  Στους δρομους απο την αλλη επειδί δεν αφήνει να αυξηθει πολύ η πιεση σε ενα ταξίδι δυσχαιρένει την κατανάλωση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zoranb last edited by

                    Εμένα με ενδιαφέρει να μπορεί το ελαστικό να είναι πιό 'τούβλο' (όπως το λέω εγώ) ώστε να υπάρχει η αμεσότητα κατά το στρίψιμο... σε αυτό άραγε βοηθάει;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros-foivos last edited by

                      Οχι δεν βοηθάει , μπορείς αν θέλεις να αυξήσεις 2-3 psi την πιεση ωστε να αποκτήσεις λιγο μεγαλύτερη αμεσοτητα λογω μικροτερης παραμορφωσης στα πλαινά αλλα θα χάσεις απο ολικό κράτημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        k-papakonstantinoy last edited by

                        Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                        Οχι δεν βοηθάει , μπορείς αν θέλεις να αυξήσεις 2-3 psi την πιεση ωστε να αποκτήσεις λιγο μεγαλύτερη αμεσοτητα λογω μικροτερης παραμορφωσης στα πλαινά αλλα θα χάσεις απο ολικό κράτημα

                        Σωστος!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Το αζωτο ειναι περισσοτερο ουδετερο στην αυξηση της θερμοκρασιας αρα και της πιεσης απο τον αερα.
                          Επισης λογο του οτι το μοριο του ειναι μεγαλυτερο απο του αερα χανει πιο αργα την πιεση του απο καποια προκα που εχουμε πατησει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο αέρας που βαζεις στα ελαστικά σου, αποτελειται απο ~78% αζωτο, και κανα ~20-21% οξυγονο, και μερικα αλλα αερια.
                            Υπολογίζεις οτι ποτε δεν θα εχεις απολυτο κενο στο ελαστικο πριν το γεμισεις με αζωτο, οποτε στην καλυτερη να το γεμισεις με κανα 95% αζωτο...
                            Ποση διαφορα να εχεις μεταξυ 78% και 95% αζωτου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Λαθος Θοδωρα, η σωστη διαδικασια ειναι γεμιζουμε με αζωτο και αδειαζουμε, ξαναγεμιζουμε και ξανααδειαζουμε και τελος ξαναγεμιζουμε, η πληρωτητα με αζωτο αγγειζει το 100% αν τηρηθει αυτη η διαδικασια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                Ο αέρας που βαζεις στα ελαστικά σου, αποτελειται απο ~78% αζωτο, και κανα ~20-21% οξυγονο, και μερικα αλλα αερια.
                                Υπολογίζεις οτι ποτε δεν θα εχεις απολυτο κενο στο ελαστικο πριν το γεμισεις με αζωτο, οποτε στην καλυτερη να το γεμισεις με κανα 95% αζωτο...
                                Ποση διαφορα να εχεις μεταξυ 78% και 95% αζωτου?

                                Όση και το νερό του Καματερού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kospapad last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                  Ο αέρας που βαζεις στα ελαστικά σου, αποτελειται απο ~78% αζωτο, και κανα ~20-21% οξυγονο, και μερικα αλλα αερια.
                                  Υπολογίζεις οτι ποτε δεν θα εχεις απολυτο κενο στο ελαστικο πριν το γεμισεις με αζωτο, οποτε στην καλυτερη να το γεμισεις με κανα 95% αζωτο...
                                  Ποση διαφορα να εχεις μεταξυ 78% και 95% αζωτου?

                                  Όση και το νερό του Καματερού.

                                  +100000000000000

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zoranb last edited by

                                    Παιδιά κλείνοντας λοιπόν εαν κάποιος βάλει Άζωτο στην πράξη τι θα δει στην οδική συμπεριφορά του Αυτοκινήτου του;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zoranb last edited by

                                      Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                                      Στους δρομους απο την αλλη επειδί δεν αφήνει να αυξηθει πολύ η πιεση σε ενα ταξίδι δυσχαιρένει την κατανάλωση

                                      Το να μην αυξηθεί πολύ η πίεση στα ελαστικά τι αποτέλεσμα έχει στην πράξη; Πιο άνετο ταξίδι ίσως;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros-foivos last edited by

                                        Ισως ελάχιστα αλλα πρέπει να εισαι ψείρας για να καταλάβεις την διαφορα στο 1 psi

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zoranb last edited by

                                          Ίσως ελάχιστα προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros-foivos last edited by

                                            Προς το καλύτερο διότι εχοντας χαμηλοτερη πίεση θα γινει πιο μαλακό στην αποσβεση κραδασμών

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr