-
Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άζωτο στα ελαστικά του και μάλιστα τι διαφορές μπορεί να καταλάβει κανείς με τη χρήση του; Δεν αναφέρομαι σε οδήγηση σε πίστα αλλά στη σβέλτη οδήγηση στην Ελληνική άσφαλτο!
-
Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άζωτο στα ελαστικά του και μάλιστα τι διαφορές μπορεί να καταλάβει κανείς με τη χρήση του; Δεν αναφέρομαι σε οδήγηση σε πίστα αλλά στη σβέλτη οδήγηση στην Ελληνική άσφαλτο!
-
Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς άζωτο στα ελαστικά του και μάλιστα τι διαφορές μπορεί να καταλάβει κανείς με τη χρήση του; Δεν αναφέρομαι σε οδήγηση σε πίστα αλλά στη σβέλτη οδήγηση στην Ελληνική άσφαλτο!
-
Για τον σκοπο που το θελεις ειναι παντελως αχρηστο.
-
Με το άζωτο γίνεται το λάστιχο πιο 'τούβλο' άρα κ πιο άμεσο κατα το στρίψιμο;
-
Φιλε το αζωτο το βαζουμε χρονια στα ελαστικα των αεροσκαφων της ΠΑ γιατι βοηθαει στην μεγαλη αυξηση της θερμοκρασιας κατα την προσγειωση....Τωρα στα αυτοκινητα μας δεν νομιζω να ειναι τοσο απαραιτητο...
-
Το αζωτο οταν τα λαστιχα ζεσταθούν κραταει την πιεση χαμηλότερα απο οτι το O2, αυτο στα αγωνστικά οχήματα βοηθαει επειδί το ευρος πιεσης αναλογα με το αν το λαστιχο ειναι κρυο η ζεστο ειναι μικροτερο και ετσι υπαρχει μικροτερα διαφορά στο κρατημα του αυτοκινήτου και το στήσιμο του δουλευει σε ολες τις συνθήκες .
Στους δρομους απο την αλλη επειδί δεν αφήνει να αυξηθει πολύ η πιεση σε ενα ταξίδι δυσχαιρένει την κατανάλωση -
Εμένα με ενδιαφέρει να μπορεί το ελαστικό να είναι πιό 'τούβλο' (όπως το λέω εγώ) ώστε να υπάρχει η αμεσότητα κατά το στρίψιμο... σε αυτό άραγε βοηθάει;
-
Οχι δεν βοηθάει , μπορείς αν θέλεις να αυξήσεις 2-3 psi την πιεση ωστε να αποκτήσεις λιγο μεγαλύτερη αμεσοτητα λογω μικροτερης παραμορφωσης στα πλαινά αλλα θα χάσεις απο ολικό κράτημα
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Οχι δεν βοηθάει , μπορείς αν θέλεις να αυξήσεις 2-3 psi την πιεση ωστε να αποκτήσεις λιγο μεγαλύτερη αμεσοτητα λογω μικροτερης παραμορφωσης στα πλαινά αλλα θα χάσεις απο ολικό κράτημαΣωστος!
-
Το αζωτο ειναι περισσοτερο ουδετερο στην αυξηση της θερμοκρασιας αρα και της πιεσης απο τον αερα.
Επισης λογο του οτι το μοριο του ειναι μεγαλυτερο απο του αερα χανει πιο αργα την πιεση του απο καποια προκα που εχουμε πατησει. -
Ο αέρας που βαζεις στα ελαστικά σου, αποτελειται απο ~78% αζωτο, και κανα ~20-21% οξυγονο, και μερικα αλλα αερια.
Υπολογίζεις οτι ποτε δεν θα εχεις απολυτο κενο στο ελαστικο πριν το γεμισεις με αζωτο, οποτε στην καλυτερη να το γεμισεις με κανα 95% αζωτο...
Ποση διαφορα να εχεις μεταξυ 78% και 95% αζωτου? -
Λαθος Θοδωρα, η σωστη διαδικασια ειναι γεμιζουμε με αζωτο και αδειαζουμε, ξαναγεμιζουμε και ξανααδειαζουμε και τελος ξαναγεμιζουμε, η πληρωτητα με αζωτο αγγειζει το 100% αν τηρηθει αυτη η διαδικασια.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο αέρας που βαζεις στα ελαστικά σου, αποτελειται απο ~78% αζωτο, και κανα ~20-21% οξυγονο, και μερικα αλλα αερια.
Υπολογίζεις οτι ποτε δεν θα εχεις απολυτο κενο στο ελαστικο πριν το γεμισεις με αζωτο, οποτε στην καλυτερη να το γεμισεις με κανα 95% αζωτο...
Ποση διαφορα να εχεις μεταξυ 78% και 95% αζωτου?Όση και το νερό του Καματερού.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ο αέρας που βαζεις στα ελαστικά σου, αποτελειται απο ~78% αζωτο, και κανα ~20-21% οξυγονο, και μερικα αλλα αερια.
Υπολογίζεις οτι ποτε δεν θα εχεις απολυτο κενο στο ελαστικο πριν το γεμισεις με αζωτο, οποτε στην καλυτερη να το γεμισεις με κανα 95% αζωτο...
Ποση διαφορα να εχεις μεταξυ 78% και 95% αζωτου?Όση και το νερό του Καματερού.
+100000000000000
-
Παιδιά κλείνοντας λοιπόν εαν κάποιος βάλει Άζωτο στην πράξη τι θα δει στην οδική συμπεριφορά του Αυτοκινήτου του;
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Στους δρομους απο την αλλη επειδί δεν αφήνει να αυξηθει πολύ η πιεση σε ενα ταξίδι δυσχαιρένει την κατανάλωσηΤο να μην αυξηθεί πολύ η πίεση στα ελαστικά τι αποτέλεσμα έχει στην πράξη; Πιο άνετο ταξίδι ίσως;
-
Ισως ελάχιστα αλλα πρέπει να εισαι ψείρας για να καταλάβεις την διαφορα στο 1 psi
-
Ίσως ελάχιστα προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο;
-
Προς το καλύτερο διότι εχοντας χαμηλοτερη πίεση θα γινει πιο μαλακό στην αποσβεση κραδασμών
Άζωτο στα ελαστικά