-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Έχω δει αρκετά, αλλά όχι και τόσα πολλά.Πχ πιο πολλά troc βλεπωαπό τα στοιχεία του Σ.Ε.Α.Α. το Karoq πούλησε 3 αυτοκίνητα το 2017 και 323 Ιαν-Μάιο 2018 - τώρα ποτε είχαν φέρει 850 και τα πούλησαν??!!! εκτός και αν πούλησαν 525 αυτοκίνητα μέσα στον Ιούνιο που δεν έχουν βγει ακόμα τα στοιχεία!!! Ωρες ώρες οι πωλητές λένε ό,τι να'ναι, λες και δεν μπορείς να το ψάξεις και να τον ξεμπροστιάσεις για την εγκυρότητα των πληροφοριών που μας δίνουν!!!
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Έχω δει αρκετά, αλλά όχι και τόσα πολλά.Πχ πιο πολλά troc βλεπω
από τα στοιχεία του Σ.Ε.Α.Α. το Karoq πούλησε 3 αυτοκίνητα το 2017 και 323 Ιαν-Μάιο 2018 - τώρα ποτε είχαν φέρει 850 και τα πούλησαν??!!! εκτός και αν πούλησαν 525 αυτοκίνητα μέσα στον Ιούνιο που δεν έχουν βγει ακόμα τα στοιχεία!!! Ωρες ώρες οι πωλητές λένε ό,τι να'ναι, λες και δεν μπορείς να το ψάξεις και να τον ξεμπροστιάσεις για την εγκυρότητα των πληροφοριών που μας δίνουν!!!
Δίκιο και οι δυο έχετε
-
giocitroen91 ,σωστό αυτό που λες αφού είναι και βάσει στοιχείων. Μάλλον μπαρούφες με ποτίσανε!
opcast, το DSG είναι ένα καταπληκτικό κιβώτιο. Αν τώρα βέβαια ρώταγες εμένα θα προτιμούσα 1.5 Manual από το 1.0 DSG καθώς το χειροκίνητο κιβώτιο είναι ιδιαίτερα smooth και εύκολο και δεν κουράζει. Από εκεί και πέρα αν είσαι πηγμένος στην κίνηση θα δεις υψηλές καταναλώσεις σε κάθε κινητήρα. Και στο polo μου μπορεί να δω και 12 και 13lt/100km όταν το μποτιλιάρισμα πάει σύννεφο. Τα κιλά του Karoq (παρόλο που πλέον η MQB πλατφόρμα για τις διαστάσεις είναι πανάλαβρη) δεν μπορούν να κρυφτούν. Είναι θέμα φυσικής! Άρα αν θες καθημερινά πόλη και οικονομία κοίτα είτε Diesel είτε υβριδικό (άλλο μοντέλο φυσικά). Εγώ προσωπικά θεωρρώ συμβιβασμό τον απλά επαρκή κινητήρα. Εσύ μπορεί να έχει εδώ και χρόνια ένα 1.6 ατμοσφαιρικό πχ και το 1.0 TSI να σου φανεί πολύ πιο ικανό. Σχετικά είναι όλα. Και φυσικά σε σχέση με το QQ του πατέρα μου (2009 μοντέλο) παρόλο που είναι 115 άλογα (ίδια ισχύς) τα 20 κιλά ροπής κάνουν διαφορά. (Επίσης τεράστια διαφορά υπάρχει στην ηχομόνωση καθώς το QQ είναι απαράδεκτο σε αυτόν τον τομέα, τουλάχιστον το παλιό).
Στην αντιπροσωπεία, εν τω μεταξύ, άρχισαν να μου λένε ότι έχουν και καλά οδηγία από το εργοστάσιο να μην βάζουν extra ώστε να μειώνουν τον χρόνο παράδοσης. Επίσης μου είπε ότι μπορεί και τις 17άρες ζάντες να μην τις δεχτούν λόγω νέας μέτρησης σε CO2. Γενικά ακούς πολλά κουλά πράγματα από τους πωλητές. Δεν ξέρω γιατί αλλά σε στοκ σίγουρα δεν έχουν. Πριν 3 μήνες είχαν.
ΥΓ: Στο τέλος επειδή με είδε λίγο διστακτικό στον 1.0 TSI μου έδωσε την επιλογή και του Race Chip με 25 αλογάκια παραπάνω! Και καλά στην ζούλα δεν χάνω την εγγύηση αλλά εγώ προσωπικά το φοβάμαι.
-
Συμφωνώ σε όλα,απλά σκέφτομαι αν είναι σωστή επιλογή να θυσιάσω τη δύναμη- άλογα του 1.5 manual για τα 6-8 ταξίδια στο χρόνο που κάνω, με την άνεση του 1.0 dsg για όλο τον υπόλοιπο χρόνο που θα το χρησιμοποιώ στην πόλη.
-
Γνώμη μου 1.0 με 20 κιλά ροπής με 4 άτομα μπαγκαζια ac και το βάρος και τον όγκο του καρογκ είναι υπερβολη. Δεν θα ανταπεξέλθει.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό σκέφτομαι και εγώ.
Βέβαια από την άλλη πως ανταπεξέρχονται τα 1.6 ατμοσφαιρα με λιγότερη ροπή; -
opcast, γιατί δεν κάνεις ένα test drive να σου λυθούνοι απορίες? Μπορεί πράγματι το 1.0 TSI να σου φανεί υπεραρκετό. Οι ανάγκες του καθενός και τα χρήματα που μπορεί να διαθέσει ποικίλουν. Με 130 και 140 θα πηγαίνεις μια χαρά και με το 1000άρι.
Αν βαριέσαι τις αλλαγές των ταχυτήτων πάρε το 1000άρι. Αν είσαι άνθρωπος που θέλεις έναν πιο ψωμωμένο μοτέρ κοίτα το 1.500άρι. Και το 1.500άρι οικονομικό είναι σε σχέση με την παλιά λογική των TSI με τούρμπο και compressor που είχαν πχ τα Tiguan προ 5ετίας και χτύπαγες με 130 - 140 χλμ / ώρα κατανάλωση 10 λίτρα/100km.
-
Για να βγάλω ασφαλη συμπεράσματα πρέπει το test drive να γίνει σε πραγματικές συνθήκες, δηλ. να έχω το αυτοκίνητο 2-3 ώρες, να κινηθώ φορτωμένος αε εθνική κτλ.Το απλό test drive το έκανα (Λ. Κύμης και Σ. Λούη στο ΟΑΚΑ) αλλά δεν καταλαβαίνεις και πολλά με 10 λεπτά οδήγηση κια με άδειο αυτοκίνητο.
-
Είναι σχετικό το τι εννοούμε 'ανταπεξέρχονται'. Προφανώς πάνε τα 1.6 ατμοσφαιρικά και με μπαγκάζια και με 4 άτομα και AC ανοικτό. Αλλά σε λίγη ανηφορική εθνική τα 140 χλμ/ώρα δεν μπορούν να τα κρατήσουν. Αυτό δεν είναι πρόβλημα αν πηγαίνεις προς Κόρινθο (μόνο στην κακιά σκάλα ανηφορίζει λίγο ο δρόμος) αλλά αν συνεχίσεις για Τρίπολη εκεί θέλεις ροπή! Για αυτό σου λέω είναι σχετικό για τον καθένα τι θέλει. Εδώ υπάρχει το 2.0 TDI με τρελλή ροπή αλλά ενώ οι 150 ίπποι μοιάζουν υπεραρκετοί για κάποιους ίσως είναι λίγοι και για αυτό υπάρχει και έκδοση με 190 ίππους!
Και εμείς μιλάμε για 1.000άρι...
Στο autogefuehl o 1.0 χαρακτηρίζεται επαρκής. Στο carwow ο Mat λέει ..'forget it!'. Αλλά αν έχει συνηθίσει 2λιτρα και 2λιτρα μοτέρ στην χώρα του (Αγγλία) λογικό είναι..
-
Δίκιο έχεις και έχω δει και τα 2 review που αναφέρεις.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Γνώμη μου 1.0 με 20 κιλά ροπής με 4 άτομα μπαγκαζια ac και το βάρος και τον όγκο του καρογκ είναι υπερβολη. Δεν θα ανταπεξέλθει.Τι ακριβώς σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να αντεπεξέλθει; Από θέμα αντοχής και αξιοπιστίας ή από θέμα επιδόσεων;
Είναι άλλο να λέμε ότι δεν θα έχει τις επιδόσεις του 1.5 και ότι θα ήταν καλό να τις είχε και άλλο το ότι δεν θα ανταπεξέλθει στο ταξίδι των διακοπών. Έχω κάνει ταξίδια με Fiestάκι 1.4 φουλ φορτωμένο και μια χαρά ήμουν στο δρόμο.
Μια χαρά θα σε φτάσει το χιλιάρι στον προορισμό σου, χωρίς να ζοριστείς. Αν βέβαια έχεις άλλο ρυθμό, θέλεις να το πηγαίνεις τάπα και να πετάει στις προσπεράσεις, τότε προφανώς ναι, αυτό δεν κάνει για έναν τέτοιο οδηγό. Από την άλλη βέβαια δεν γνωρίζω και πολλούς οδηγούς που να βάζουν την οικογένεια τους μέσα και να πάνε φουλ πατημένοι.
Στην δοκιμή του Drive πάντως αναφέρει:
Ο TSI είναι ασύγκριτα πιο εύστροφος και πολιτισμένος, ωστόσο ο ντίζελ έχει καλύτερο τράβηγμα μέχρι τις 4.000 rpm, οπότε δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά στις επιδόσεις.
Για τα 0-100 km/h το 1.0 TSI DSG χρειάζεται 10,9”, ενώ για τα 50-80/80-110 και τα 110-140 km/h, 3,7/5,7 και 9,6” αντίστοιχα.
Είναι τιμές που ουσιαστικά ταυτίζονται με τα χειροκίνητα 1.6 TDI και 1.0 TSI.
-
Για το θέμα της αξιοπιστίας τα μόνα ασφαλή συμπεράσματα βγαίνουν μόνο όταν με το καλό θα το πουλήσεις το αυτοκίνητο σε χ χρόνια και κάνεις 'ταμείο'.
Από θέμα επιδόσεων εννοώ εγώ αν θα ανταπεξέλθει σε ένα ταξίδι.Ο ρυθμός οδήγησης είναι σχετικά γρήγορος, ούτε 160-170 χλμ, αλλά ούτε και 100-120.Μια μέση ταχύτητα των 130-140 με 4 άτομα και αποσκευές. Εννοείται ότι θα ήθελα κάτι πιο δυνατό (1.5) και εννοείται το ξέρω ότι δεν θα πηγαίνει σε καμία περίπτωση όπως το 1.5.
Απλά προσπαθώ να ζυγίσω την 'άνεση' του αυτόματου στην καθημερινή χρήση με την άλλου τύπου 'άνεση' του 1.5 στα ταξίδια. -
Με 130-140 χλμ σταθερά ΕΟ με 4 άτομα αποσκευές ac με χιλιάρη θα ζοριστεις τι να λέμε...και δεν μιλάμε για αξιοπιστία κινητήρα σε βάθος χρόνου μιλάμε θα ζοριστεις στο ταξίδι. Το αμάξι είναι και βαρύ και ογκωδες.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Με 130-140 χλμ σταθερά ΕΟ με 4 άτομα αποσκευές ac με χιλιάρη θα ζοριστεις τι να λέμε...και δεν μιλάμε για αξιοπιστία κινητήρα σε βάθος χρόνου μιλάμε θα ζοριστεις στο ταξίδι. Το αμάξι είναι και βαρύ και ογκωδες.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
καταγράφεται η άποψη
-
Και μην τα συγκρίνουμε με τα 1600 άρια τα ατμοσφαιρικά προ 15ετιας. Τα αμάξια τώρα έχουν μεγαλώσει σε όγκους παντού, φυσικά έχουν ελαφρύτερα υλικά κατασκευής αλλά οι όγκοι μεγάλωσαν πολυ. Κάθομαι σε κάνα φανάρι δίπλα από το παλιό μου 307 με το scross που δεν το λες και ογκωδες αμάξι και το πεζω δείχνει παιδικο παιχνίδι δίπλα του. Δείτε πχ τα clio του 2003 με τα τωρινά. Σαν να μιλάμε για τελείως άλλο αμάξι. Το νέο έχει πρηστει παντού!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν είναι ο όγκος αλλά η τιμή της οπισθέλκουσας. Τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο αεροδυναμικά και με χαμηλότερο βάρος καθώς και με μεγαλύτερους χώρους. Απλά οι απαιτήσεις μας έχουν ανέβει. Αυτό είναι όλο και δεν είναι καθόλου κακό!
-
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος:από 140 άλογα ατμόσφαιρα,17,6 ροπή και 1800 κυβικά το 1.0 tsi dsg θα πηγαίνει τουλάχιστον παραπλήσια;
-
Ποιό αυτοκίνητο είναι αυτό?
-
opel astra μοντελο 2006
-
Σε ταχύτητες έως 130-140 νομίζω ο 1.0 TSI θα πηγαίνει πιο ροπάτα. Σε παραπάνω όμως θα σου ψιλοκρεμάει. Τα κυβικά παίζουν μεγάλο ρόλο...καθώς και οι 25 επιπλέον ίπποι συν το ότι είναι ένα σχετικά πιο ελαφρύ αυοκίνητο! Χαρακτηριστικά σου αναφέρω ότι το polo μου έχει 17,5 ροπή και 105 άλογα. Το Audi A4 της δουλειάς με 16,3 ροπή και ίδια άλογα (105) με 1.600άρι ατμοσφαιρικό κινητήρα τα 160-170 τα πάει πολύ πιο άνετα.
Και σκέψου ότι το A4 είναι ένα πολύ πιο βαρύ αυτοκίνητο. Ίσως είναι και πιο αεροδυναμικό αλλά σε κάθε περίπτωση ο μικρός TSI ζορίζεται ψιλά.
Skoda Karoq