-
Καλημερα..
Τρεμουλο για 1 λεπτο οταν ειναι κρυο το αμαξι σε επιπεδο twerking απο Καρντασιαν
μετα ηρεμει...
Βγαζει **check engine **
το διαγνωστικο βλεπει:
**σφαλμα στον αισθητηρα Λ **( τον 2ο ) τον οποιο εχω αλλαξει αλλα imitation
και σφαλμα στον πολλαπλασιαστη..
θα το παω στο συνεργειο για να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστη και θελω να ειμαι ψιλιασμενος.
ΑΛΛΑ:
Αν ειχε γενικα θεμα ο πολλαπλασιαστης δε θα επρεπε να τρεμει συνεχεια;;;
Εμενα τρεμει μονο για 1 λεπτο και μετα ρολαρει απροβληματιστα!
Επισης πολυ σημαντικο:
Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
μετα επανηλθε..
peugeot 307cc 2000 κυβικα, μοντελο 2006 ( facelift ) -
Καλημερα..
Τρεμουλο για 1 λεπτο οταν ειναι κρυο το αμαξι σε επιπεδο twerking απο Καρντασιαν
μετα ηρεμει...
Βγαζει **check engine **
το διαγνωστικο βλεπει:
**σφαλμα στον αισθητηρα Λ **( τον 2ο ) τον οποιο εχω αλλαξει αλλα imitation
και σφαλμα στον πολλαπλασιαστη..
θα το παω στο συνεργειο για να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστη και θελω να ειμαι ψιλιασμενος.
ΑΛΛΑ:
Αν ειχε γενικα θεμα ο πολλαπλασιαστης δε θα επρεπε να τρεμει συνεχεια;;;
Εμενα τρεμει μονο για 1 λεπτο και μετα ρολαρει απροβληματιστα!
Επισης πολυ σημαντικο:
Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
μετα επανηλθε..
peugeot 307cc 2000 κυβικα, μοντελο 2006 ( facelift ) -
Καλημερα..
Τρεμουλο για 1 λεπτο οταν ειναι κρυο το αμαξι σε επιπεδο twerking απο Καρντασιαν
μετα ηρεμει...
Βγαζει **check engine **
το διαγνωστικο βλεπει:
**σφαλμα στον αισθητηρα Λ **( τον 2ο ) τον οποιο εχω αλλαξει αλλα imitation
και σφαλμα στον πολλαπλασιαστη..
θα το παω στο συνεργειο για να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστη και θελω να ειμαι ψιλιασμενος.
ΑΛΛΑ:
Αν ειχε γενικα θεμα ο πολλαπλασιαστης δε θα επρεπε να τρεμει συνεχεια;;;
Εμενα τρεμει μονο για 1 λεπτο και μετα ρολαρει απροβληματιστα!
Επισης πολυ σημαντικο:
Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
μετα επανηλθε..
peugeot 307cc 2000 κυβικα, μοντελο 2006 ( facelift ) -
Σε πολλαπλασιαστη θα πονταρα εγω παντως. Οχι δε το κανει συνεχεια.
-
θα το ψαξω και ισως μεσα στις γιορτες να δοκιμασω πολλαπλασιαστη..
θα σας ενημερωσω για να ξερετε και οι υπολοιποι -
Ας`υποθεσουμε οτι βλεπετε τη βλαβη στον 2ο κυλινδρο, τον πολλαπλασιαστη του 2ου κυλινδρου βαλτον στον 1ο (αν δεν ειναι ενιαιος) το μπουζι του 2ου στον 3ο και το μπεκ του 2ου στον 4ο, αναλογα σε ποιον κυλινδρο θα γραψει τη βλαβη θα ξερεις τι φταιει.
-
γ@ματη ιδεα φιλε....
μιας που ασχολουμε με pc θα επρεπε να το σκεφτω κι εγω αλλα δε με εκοψε!
ειναι ενιαιος βεβαια αλλα μπορω να παιξω με τα καλωδια και τα μπουζι..
το κακο ειναι οτι οταν ζεσταινεται σταματαει να τρεμει οποτε πρεπει θα παρει ωρα για να κρυωνει -
Αν ο πολλαπλασιαστης εχει 2 ζευγη τοτε θα ειχες προβλημα σε 2 κυλινδρους μαζι 1 με 4 και 2 με 3 ειναι τα ζευγαρια.
Τα μπεκ μη ξεχασεις. -
Εκανα καθαρισμο μπεκ σε συνεργειο πριν κανα 2 μηνες μηπως και λυθει φθηνα το προβλημα..
παιζει και ενα απιθανο σεναριο να μην ανοιγοκλεινει σωστα μια βαλβιδα...
το οποιο δε διορθωνει ή δεν αξιζει να διορθωθει ή δεν γενικα....
το εχω ακουσει σαν συμβαν -
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Επισης πολυ σημαντικο:
Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
μετα επανηλθε..Πέραν των άλλων, για αυτό εδώ είσαι σίγουρος ? Αν ναι, τότε μπορεί απλά να είναι εκπληκτικά βρώμικο το μοτέρ εσωτερικά, δηλαδή βρώμα που να έχει μπουκώσει αυλούς, να εμποδίζει βαλβίδες, να έχει στουμπώσει μπεκ κλπ, και να θέλει 'χεράτο' καθαρισμό....
-
Ναι, εβαλα 2 φορες καθαριστικο βαλβιδων και καλη βενζινη ( απο τον κολλητο που εχει ΕΚΟ )
και εφυγε το σφαλμα...
την 3η φορα δεν εφυγε το σφαλμα..
Μπεκ καθαριστηκαν ηδη αλλα δεν εγινε διαφορα..
Στην peugeot που δεν την εμπιστευομαι μου ειπαν οτι μια πιθανοτητα να φτιαχτει ειναι να βαλουν ενα καθαριστικο το οποιο κοστιζει 80€ και καθαριζει #$@%$$# ουτε αυτοι δε ξερανε ωστε να δικαιολογησουν τα 80€.... -
Αν μιλάνε για το καθαριστικό που δίνει η Peugeot, και λίγα σου είπανε, για τη Citroen και τους άμεσου ψεκασμού η αντίστοιχη διαδικασία (που θέλει δύο μπουκάλια καθαριστικού) πάει περίπου στο 400αρι
Αν με κάποιο τρόπο φταίει η βρώμα μέσα στο μοτέρ, τότε ίσως με αυτό το καθαρισμό να φτιάξει. Προφανώς όμως, ακόμα και πάνω από το αυτοκίνητο να είσαι, δεν μπορείς να καταλάβεις αν φταίει αυτό (η βρώμα) αν δεν ανοίξεις εισαγωγή και πολλαπλή για να δεις τι γίνεται μέσα...
-
Μα καλα ειναι δυνατο ενα υγρο να κοστιζει τοσο;;;;
τι φαση;;;
Peugeot και Citroen ειναι τα τελευταια χρονια το ιδιο απ οτι εχω καταλαβει..... -
Το ρελαντί σου είναι οκ;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Μα καλα ειναι δυνατο ενα υγρο να κοστιζει τοσο;;;;
τι φαση;;;
Peugeot και Citroen ειναι τα τελευταια χρονια το ιδιο απ οτι εχω καταλαβει.....Το μπουκαλάκι κάνει 65€ αλλά επειδή έχει προβλεπόμενη εργασία για 3 ώρες, γι'αυτό βγαίνει αυτό το ποσό. Βέβαια δεν πρέπει να το έχουν κάνει ποτέ, οπότε την τιμή την λένε στο περίπου, κανένας δεν κάνει αυτό το καθαρισμό σε αντιπροσωπεία...
-
Χθες το πρωι το πηγα στο συνεργειο
μολις εχω νεα θα σας ενημερωσω για το know how -
**Χθες καναμε αλλαγη αισθητηρα Λαμδα εμπρος ( τον εχω ακουσει και αισθητηρα οξυγονου ) **
και εχει φυγει η ενδειξη σφαλματος απο το καντραν!
Φοβαμαι βεβαια που το λεω γιατι το προβλημα κραταει περιπου 3 χρονια τωρα
και δυσκολευομαι να το πιστεψω οτι εχει λυθει..
ΠΡΙΝ την αλλαγη του αισθητηρα μου ειπε πως για να σιγουρεψει οτι ειναι αυτο το προβλημα
εβαλε το αυτοκινητο σε 'safe mode'
( μου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μου το εξηγησει και για να το καταλαβω χρησιμοποιησε αυτον τον ορο )
το προβλημα λυθηκε, το σφαλμα παρεμεινε, ειχε λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και καπως λιγοτερο καλες επιδοσεις.
Σφαλμα Πολλαπλασιαστη + Αισθητηρα Λ, αλλαγη Λ προβλημα εκει