Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σφαλμα Πολλαπλασιαστη + Αισθητηρα Λ, αλλαγη Λ προβλημα εκει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σφαλμα Πολλαπλασιαστη + Αισθητηρα Λ, αλλαγη Λ προβλημα εκει
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    16
    3016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Καλημερα..
      Τρεμουλο για 1 λεπτο οταν ειναι κρυο το αμαξι σε επιπεδο twerking απο Καρντασιαν
      μετα ηρεμει...
      Βγαζει **check engine **
      το διαγνωστικο βλεπει:
      **σφαλμα στον αισθητηρα Λ **( τον 2ο ) τον οποιο εχω αλλαξει αλλα imitation
      και σφαλμα στον πολλαπλασιαστη..
      θα το παω στο συνεργειο για να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστη και θελω να ειμαι ψιλιασμενος.
      ΑΛΛΑ:
      Αν ειχε γενικα θεμα ο πολλαπλασιαστης δε θα επρεπε να τρεμει συνεχεια;;;
      Εμενα τρεμει μονο για 1 λεπτο και μετα ρολαρει απροβληματιστα!
      Επισης πολυ σημαντικο:
      Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
      μετα επανηλθε..
      peugeot 307cc 2000 κυβικα, μοντελο 2006 ( facelift )

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • K
        koulouri last edited by

        Καλημερα..
        Τρεμουλο για 1 λεπτο οταν ειναι κρυο το αμαξι σε επιπεδο twerking απο Καρντασιαν
        μετα ηρεμει...
        Βγαζει **check engine **
        το διαγνωστικο βλεπει:
        **σφαλμα στον αισθητηρα Λ **( τον 2ο ) τον οποιο εχω αλλαξει αλλα imitation
        και σφαλμα στον πολλαπλασιαστη..
        θα το παω στο συνεργειο για να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστη και θελω να ειμαι ψιλιασμενος.
        ΑΛΛΑ:
        Αν ειχε γενικα θεμα ο πολλαπλασιαστης δε θα επρεπε να τρεμει συνεχεια;;;
        Εμενα τρεμει μονο για 1 λεπτο και μετα ρολαρει απροβληματιστα!
        Επισης πολυ σημαντικο:
        Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
        μετα επανηλθε..
        peugeot 307cc 2000 κυβικα, μοντελο 2006 ( facelift )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koulouri last edited by

          Καλημερα..
          Τρεμουλο για 1 λεπτο οταν ειναι κρυο το αμαξι σε επιπεδο twerking απο Καρντασιαν
          μετα ηρεμει...
          Βγαζει **check engine **
          το διαγνωστικο βλεπει:
          **σφαλμα στον αισθητηρα Λ **( τον 2ο ) τον οποιο εχω αλλαξει αλλα imitation
          και σφαλμα στον πολλαπλασιαστη..
          θα το παω στο συνεργειο για να δοκιμασουμε πολλαπλασιαστη και θελω να ειμαι ψιλιασμενος.
          ΑΛΛΑ:
          Αν ειχε γενικα θεμα ο πολλαπλασιαστης δε θα επρεπε να τρεμει συνεχεια;;;
          Εμενα τρεμει μονο για 1 λεπτο και μετα ρολαρει απροβληματιστα!
          Επισης πολυ σημαντικο:
          Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
          μετα επανηλθε..
          peugeot 307cc 2000 κυβικα, μοντελο 2006 ( facelift )

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • N
            nonos last edited by

            Σε πολλαπλασιαστη θα πονταρα εγω παντως. Οχι δε το κανει συνεχεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              koulouri last edited by

              θα το ψαξω και ισως μεσα στις γιορτες να δοκιμασω πολλαπλασιαστη..
              θα σας ενημερωσω για να ξερετε και οι υπολοιποι

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                ilias-a last edited by

                Ας`υποθεσουμε οτι βλεπετε τη βλαβη στον 2ο κυλινδρο, τον πολλαπλασιαστη του 2ου κυλινδρου βαλτον στον 1ο (αν δεν ειναι ενιαιος) το μπουζι του 2ου στον 3ο και το μπεκ του 2ου στον 4ο, αναλογα σε ποιον κυλινδρο θα γραψει τη βλαβη θα ξερεις τι φταιει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  koulouri last edited by

                  γ@ματη ιδεα φιλε....
                  μιας που ασχολουμε με pc θα επρεπε να το σκεφτω κι εγω αλλα δε με εκοψε!
                  ειναι ενιαιος βεβαια αλλα μπορω να παιξω με τα καλωδια και τα μπουζι..
                  😉
                  το κακο ειναι οτι οταν ζεσταινεται σταματαει να τρεμει οποτε πρεπει θα παρει ωρα για να κρυωνει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Αν ο πολλαπλασιαστης εχει 2 ζευγη τοτε θα ειχες προβλημα σε 2 κυλινδρους μαζι 1 με 4 και 2 με 3 ειναι τα ζευγαρια.
                    Τα μπεκ μη ξεχασεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      koulouri last edited by

                      Εκανα καθαρισμο μπεκ σε συνεργειο πριν κανα 2 μηνες μηπως και λυθει φθηνα το προβλημα..
                      παιζει και ενα απιθανο σεναριο να μην ανοιγοκλεινει σωστα μια βαλβιδα...
                      το οποιο δε διορθωνει ή δεν αξιζει να διορθωθει ή δεν γενικα....
                      το εχω ακουσει σαν συμβαν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        the-ace last edited by

                        Ο χρήστης koulouri έγραψε:
                        Επισης πολυ σημαντικο:
                        Οταν εβαλα 2 φορες **καθαριστικο βαλβιδων **στο καυσιμο εφευγε το προβλημα για καμια 4-5.000 χμ
                        μετα επανηλθε..

                        Πέραν των άλλων, για αυτό εδώ είσαι σίγουρος ? Αν ναι, τότε μπορεί απλά να είναι εκπληκτικά βρώμικο το μοτέρ εσωτερικά, δηλαδή βρώμα που να έχει μπουκώσει αυλούς, να εμποδίζει βαλβίδες, να έχει στουμπώσει μπεκ κλπ, και να θέλει 'χεράτο' καθαρισμό....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          koulouri last edited by

                          Ναι, εβαλα 2 φορες καθαριστικο βαλβιδων και καλη βενζινη ( απο τον κολλητο που εχει ΕΚΟ )
                          και εφυγε το σφαλμα...
                          την 3η φορα δεν εφυγε το σφαλμα..
                          Μπεκ καθαριστηκαν ηδη αλλα δεν εγινε διαφορα..
                          Στην peugeot που δεν την εμπιστευομαι μου ειπαν οτι μια πιθανοτητα να φτιαχτει ειναι να βαλουν ενα καθαριστικο το οποιο κοστιζει 80€ και καθαριζει #$@%$$# ουτε αυτοι δε ξερανε ωστε να δικαιολογησουν τα 80€....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Αν μιλάνε για το καθαριστικό που δίνει η Peugeot, και λίγα σου είπανε, για τη Citroen και τους άμεσου ψεκασμού η αντίστοιχη διαδικασία (που θέλει δύο μπουκάλια καθαριστικού) πάει περίπου στο 400αρι

                            Αν με κάποιο τρόπο φταίει η βρώμα μέσα στο μοτέρ, τότε ίσως με αυτό το καθαρισμό να φτιάξει. Προφανώς όμως, ακόμα και πάνω από το αυτοκίνητο να είσαι, δεν μπορείς να καταλάβεις αν φταίει αυτό (η βρώμα) αν δεν ανοίξεις εισαγωγή και πολλαπλή για να δεις τι γίνεται μέσα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              koulouri last edited by

                              Μα καλα ειναι δυνατο ενα υγρο να κοστιζει τοσο;;;;
                              τι φαση;;;
                              Peugeot και Citroen ειναι τα τελευταια χρονια το ιδιο απ οτι εχω καταλαβει.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                nontaskatsaras last edited by

                                Το ρελαντί σου είναι οκ;

                                Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Ο χρήστης koulouri έγραψε:
                                  Μα καλα ειναι δυνατο ενα υγρο να κοστιζει τοσο;;;;
                                  τι φαση;;;
                                  Peugeot και Citroen ειναι τα τελευταια χρονια το ιδιο απ οτι εχω καταλαβει.....

                                  Το μπουκαλάκι κάνει 65€ αλλά επειδή έχει προβλεπόμενη εργασία για 3 ώρες, γι'αυτό βγαίνει αυτό το ποσό. Βέβαια δεν πρέπει να το έχουν κάνει ποτέ, οπότε την τιμή την λένε στο περίπου, κανένας δεν κάνει αυτό το καθαρισμό σε αντιπροσωπεία...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    koulouri last edited by

                                    Χθες το πρωι το πηγα στο συνεργειο
                                    μολις εχω νεα θα σας ενημερωσω για το know how

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      koulouri last edited by

                                      **Χθες καναμε αλλαγη αισθητηρα Λαμδα εμπρος ( τον εχω ακουσει και αισθητηρα οξυγονου ) **
                                      και εχει φυγει η ενδειξη σφαλματος απο το καντραν!
                                      Φοβαμαι βεβαια που το λεω γιατι το προβλημα κραταει περιπου 3 χρονια τωρα
                                      και δυσκολευομαι να το πιστεψω οτι εχει λυθει..
                                      ΠΡΙΝ την αλλαγη του αισθητηρα μου ειπε πως για να σιγουρεψει οτι ειναι αυτο το προβλημα
                                      εβαλε το αυτοκινητο σε 'safe mode'
                                      ( μου ειπε οτι ειναι δυσκολο να μου το εξηγησει και για να το καταλαβω χρησιμοποιησε αυτον τον ορο )
                                      το προβλημα λυθηκε, το σφαλμα παρεμεινε, ειχε λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και καπως λιγοτερο καλες επιδοσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr