Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat 500-βλαβη βαπορετας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. fiat 500-βλαβη βαπορετας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    302
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas__ last edited by

      Καλησπερα σε ολους.Εχω προβλημα με το κλιματισμο, εχει σπάσει ο πλαστικός άξονας που ενώνει την κλάπα με το μοτέρ με αποτελεσμα να μην μπορει να κρατησει το ζεστο.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαχθει ολη η βαπορετα και μου ζητησαν με εκπτωση 1000 ευρω.Εχει καποιος ποτε παρομοιο προβλημα?Και αν το εφτιαξε μπορει να μας πει πως του το φτιαξε ο μηχανικος και ποσα του πηρε?Ευχαριστω πολυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas__ last edited by

        Καλησπερα σε ολους.Εχω προβλημα με το κλιματισμο, εχει σπάσει ο πλαστικός άξονας που ενώνει την κλάπα με το μοτέρ με αποτελεσμα να μην μπορει να κρατησει το ζεστο.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαχθει ολη η βαπορετα και μου ζητησαν με εκπτωση 1000 ευρω.Εχει καποιος ποτε παρομοιο προβλημα?Και αν το εφτιαξε μπορει να μας πει πως του το φτιαξε ο μηχανικος και ποσα του πηρε?Ευχαριστω πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas__ last edited by

          Καλησπερα σε ολους.Εχω προβλημα με το κλιματισμο, εχει σπάσει ο πλαστικός άξονας που ενώνει την κλάπα με το μοτέρ με αποτελεσμα να μην μπορει να κρατησει το ζεστο.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαχθει ολη η βαπορετα και μου ζητησαν με εκπτωση 1000 ευρω.Εχει καποιος ποτε παρομοιο προβλημα?Και αν το εφτιαξε μπορει να μας πει πως του το φτιαξε ο μηχανικος και ποσα του πηρε?Ευχαριστω πολυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Φαντάζομαι πως είναι εύκολο να αντικατασταθεί μόνο ο σπασμένος πλαστικός σωλήνας. Ψάξε για ένα κατάλληλο μάστορα. Δεν ξέρω ποιος ασχολείται με αυτά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas__ last edited by

              Ο χρήστης meco έγραψε:
              Φαντάζομαι πως είναι εύκολο να αντικατασταθεί μόνο ο σπασμένος πλαστικός σωλήνας. Ψάξε για ένα κατάλληλο μάστορα. Δεν ξέρω ποιος ασχολείται με αυτά.

              Για αυτο ρωταω μηπως το εφτιαξε καποιος σε κανα μαστορα με λιγοτερα λεφτα ή εκανε καμια πατεντα τυπου να αντικαταστησει αυτο το πλαστικο με κανα μεταλλικο για να μη ξανασπασει στο μελλον.Το ρισκο και τα λεφτα σε ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο μπροστα,το τιμονι τα παντα και υπαρχει ο κινδυνος τριγμων μετα.Δε θελουν και πολυ αυτα τα αμαξια για να τριζουν.Ήδη μετα τα 6-7 χρονια τριζουν πλαστικα και καθισματα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kospapad last edited by

                Δεν νομίζω να καταφέρεις κάτι χωρίς να βγει το ταμπλό.
                Πάντως αν είναι έμπειρος ο μάστορας και μερακλής δεν θα έχεις πρόοβλημα

                Με την εβαπορέτα στον πάγκο όλο και κάτι θα κάνει ο μάστορας

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
                  Για αυτο ρωταω μηπως το εφτιαξε καποιος σε κανα μαστορα με λιγοτερα λεφτα ή εκανε καμια πατεντα τυπου να αντικαταστησει αυτο το πλαστικο με κανα μεταλλικο για να μη ξανασπασει στο μελλον.Το ρισκο και τα λεφτα σε ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο μπροστα,το τιμονι τα παντα και υπαρχει ο κινδυνος τριγμων μετα.Δε θελουν και πολυ αυτα τα αμαξια για να τριζουν.Ήδη μετα τα 6-7 χρονια τριζουν πλαστικα και καθισματα

                  Αν αυτός που βγάλει το ταμπλό ξέρει τι του γίνεται όχι μόνο θα το ξαναβάλει σωστά, αλλά μπορεί και καλύτερα από πριν.
                  Μου κάνει εντύπωση πάντως πως μπορεί να συνέβη μία τέτοια ζημιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas__ last edited by

                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                    Για αυτο ρωταω μηπως το εφτιαξε καποιος σε κανα μαστορα με λιγοτερα λεφτα ή εκανε καμια πατεντα τυπου να αντικαταστησει αυτο το πλαστικο με κανα μεταλλικο για να μη ξανασπασει στο μελλον.Το ρισκο και τα λεφτα σε ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο μπροστα,το τιμονι τα παντα και υπαρχει ο κινδυνος τριγμων μετα.Δε θελουν και πολυ αυτα τα αμαξια για να τριζουν.Ήδη μετα τα 6-7 χρονια τριζουν πλαστικα και καθισματα

                    Αν αυτός που βγάλει το ταμπλό ξέρει τι του γίνεται όχι μόνο θα το ξαναβάλει σωστά, αλλά μπορεί και καλύτερα από πριν.
                    Μου κάνει εντύπωση πάντως πως μπορεί να συνέβη μία τέτοια ζημιά.

                    αμα μιλαμε για κατι που ναι πολυ μικρο και πλαστικο λογικο δεν ειναι να σπασει?αν ηταν μεταλλικο δε θα χε σπασει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr