-
Καλησπερα σε ολους.Εχω προβλημα με το κλιματισμο, εχει σπάσει ο πλαστικός άξονας που ενώνει την κλάπα με το μοτέρ με αποτελεσμα να μην μπορει να κρατησει το ζεστο.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαχθει ολη η βαπορετα και μου ζητησαν με εκπτωση 1000 ευρω.Εχει καποιος ποτε παρομοιο προβλημα?Και αν το εφτιαξε μπορει να μας πει πως του το φτιαξε ο μηχανικος και ποσα του πηρε?Ευχαριστω πολυ
-
Καλησπερα σε ολους.Εχω προβλημα με το κλιματισμο, εχει σπάσει ο πλαστικός άξονας που ενώνει την κλάπα με το μοτέρ με αποτελεσμα να μην μπορει να κρατησει το ζεστο.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαχθει ολη η βαπορετα και μου ζητησαν με εκπτωση 1000 ευρω.Εχει καποιος ποτε παρομοιο προβλημα?Και αν το εφτιαξε μπορει να μας πει πως του το φτιαξε ο μηχανικος και ποσα του πηρε?Ευχαριστω πολυ
-
Καλησπερα σε ολους.Εχω προβλημα με το κλιματισμο, εχει σπάσει ο πλαστικός άξονας που ενώνει την κλάπα με το μοτέρ με αποτελεσμα να μην μπορει να κρατησει το ζεστο.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θα πρεπει να αλλαχθει ολη η βαπορετα και μου ζητησαν με εκπτωση 1000 ευρω.Εχει καποιος ποτε παρομοιο προβλημα?Και αν το εφτιαξε μπορει να μας πει πως του το φτιαξε ο μηχανικος και ποσα του πηρε?Ευχαριστω πολυ
-
Φαντάζομαι πως είναι εύκολο να αντικατασταθεί μόνο ο σπασμένος πλαστικός σωλήνας. Ψάξε για ένα κατάλληλο μάστορα. Δεν ξέρω ποιος ασχολείται με αυτά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Φαντάζομαι πως είναι εύκολο να αντικατασταθεί μόνο ο σπασμένος πλαστικός σωλήνας. Ψάξε για ένα κατάλληλο μάστορα. Δεν ξέρω ποιος ασχολείται με αυτά.Για αυτο ρωταω μηπως το εφτιαξε καποιος σε κανα μαστορα με λιγοτερα λεφτα ή εκανε καμια πατεντα τυπου να αντικαταστησει αυτο το πλαστικο με κανα μεταλλικο για να μη ξανασπασει στο μελλον.Το ρισκο και τα λεφτα σε ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο μπροστα,το τιμονι τα παντα και υπαρχει ο κινδυνος τριγμων μετα.Δε θελουν και πολυ αυτα τα αμαξια για να τριζουν.Ήδη μετα τα 6-7 χρονια τριζουν πλαστικα και καθισματα
-
Δεν νομίζω να καταφέρεις κάτι χωρίς να βγει το ταμπλό.
Πάντως αν είναι έμπειρος ο μάστορας και μερακλής δεν θα έχεις πρόοβλημαΜε την εβαπορέτα στον πάγκο όλο και κάτι θα κάνει ο μάστορας
-
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
Για αυτο ρωταω μηπως το εφτιαξε καποιος σε κανα μαστορα με λιγοτερα λεφτα ή εκανε καμια πατεντα τυπου να αντικαταστησει αυτο το πλαστικο με κανα μεταλλικο για να μη ξανασπασει στο μελλον.Το ρισκο και τα λεφτα σε ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο μπροστα,το τιμονι τα παντα και υπαρχει ο κινδυνος τριγμων μετα.Δε θελουν και πολυ αυτα τα αμαξια για να τριζουν.Ήδη μετα τα 6-7 χρονια τριζουν πλαστικα και καθισματαΑν αυτός που βγάλει το ταμπλό ξέρει τι του γίνεται όχι μόνο θα το ξαναβάλει σωστά, αλλά μπορεί και καλύτερα από πριν.
Μου κάνει εντύπωση πάντως πως μπορεί να συνέβη μία τέτοια ζημιά. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για αυτο ρωταω μηπως το εφτιαξε καποιος σε κανα μαστορα με λιγοτερα λεφτα ή εκανε καμια πατεντα τυπου να αντικαταστησει αυτο το πλαστικο με κανα μεταλλικο για να μη ξανασπασει στο μελλον.Το ρισκο και τα λεφτα σε ολη την υποθεση ειναι οτι πρεπει να βγει ολο το ταμπλο μπροστα,το τιμονι τα παντα και υπαρχει ο κινδυνος τριγμων μετα.Δε θελουν και πολυ αυτα τα αμαξια για να τριζουν.Ήδη μετα τα 6-7 χρονια τριζουν πλαστικα και καθισματα
Αν αυτός που βγάλει το ταμπλό ξέρει τι του γίνεται όχι μόνο θα το ξαναβάλει σωστά, αλλά μπορεί και καλύτερα από πριν.
Μου κάνει εντύπωση πάντως πως μπορεί να συνέβη μία τέτοια ζημιά.αμα μιλαμε για κατι που ναι πολυ μικρο και πλαστικο λογικο δεν ειναι να σπασει?αν ηταν μεταλλικο δε θα χε σπασει.
fiat 500-βλαβη βαπορετας