-
Στο επόμενο χρονικό διάστημα ελπίζω να καταφέρω να αλλάξω το αμάξι. Επειδή υπάρχει πρόβλημα υγείας, θέλω να αποφύγω τις υφασμάτινες επενδύσεις καθώς, ακόμα και με σχολαστική καθαριότητα, τα υφασμάτινα καθίσματα μαζεύουν (πολύ) σκόνη.
Άρα, δέρμα ή δερματίνη; Πώς συμπεριφέρεται η δερματίνη σε βάθος χρόνου; Φθείρεται, τρίβεται ή αντέχει;
Το αμάξι, καλώς εχόντων, σκοπεύω να το κρατήσω 10ετία και πάνω. -
Στο επόμενο χρονικό διάστημα ελπίζω να καταφέρω να αλλάξω το αμάξι. Επειδή υπάρχει πρόβλημα υγείας, θέλω να αποφύγω τις υφασμάτινες επενδύσεις καθώς, ακόμα και με σχολαστική καθαριότητα, τα υφασμάτινα καθίσματα μαζεύουν (πολύ) σκόνη.
Άρα, δέρμα ή δερματίνη; Πώς συμπεριφέρεται η δερματίνη σε βάθος χρόνου; Φθείρεται, τρίβεται ή αντέχει;
Το αμάξι, καλώς εχόντων, σκοπεύω να το κρατήσω 10ετία και πάνω. -
Στο επόμενο χρονικό διάστημα ελπίζω να καταφέρω να αλλάξω το αμάξι. Επειδή υπάρχει πρόβλημα υγείας, θέλω να αποφύγω τις υφασμάτινες επενδύσεις καθώς, ακόμα και με σχολαστική καθαριότητα, τα υφασμάτινα καθίσματα μαζεύουν (πολύ) σκόνη.
Άρα, δέρμα ή δερματίνη; Πώς συμπεριφέρεται η δερματίνη σε βάθος χρόνου; Φθείρεται, τρίβεται ή αντέχει;
Το αμάξι, καλώς εχόντων, σκοπεύω να το κρατήσω 10ετία και πάνω. -
Η δικιά μου (μικρή) εμπειρία μου έχει δείξει ότι εάν η δερματίνη είναι καλής ποιότητα αντέχει σχεδόν το ίδιο με το δέρμα και φυσικά είναι πολύ πιο φτηνή στην αντικατάστασή της. Το δέρμα (δεν μου αρέσει σαν αίσθηση, μόνο σαν εμφάνιση / μυρωδιά) αντέχει περί την 10ετία (εάν το προσέχεις, ο πατέρα μου που δεν το προσέχει έχει γίνει χάλια και μετά τα 7 χρόνια ήθελε αλλαγή κανονικά).
-
Η δερματίνη αντέχει σε πολύ μεγαλύτερη 'φυσιολογική' φθορά/καταπόνηση, σε σημείο που μπορεί να φαίνεται καινούρια μετά χρόνια. Αντιθέτως το φυσικό δέρμα είναι πιο ευπαθές στη συνήθη καταπόνηση που δέχεται εντός αυτοκινήτου. Λέγοντας 'φυσιολογική' εννοώ το μπες-βγες, σήκω-κάτσε, μετακίνηση πέρα-δώθε κλπ, και η δερματίνη είναι πιο ανθεκτική γιατί τρίβεται λιγότερο/δυσκολότερα. Επίσης η δερματίνη απαιτεί σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, ενώ το δέρμα χωρίς συντήρηση παλιώνει και 'γερνάει', με αποτέλεσμα να δείχνει όλο και χειρότερο.
Από την άλλη, η αίσθηση, η υφή, το άρωμα του δέρματος σαφέστατα υπερτερούν της -πλαστικής- δερματίνης. Και με καλή φροντίδα μπορεί να διατηρηθεί έτσι για αρκετά χρόνια. Επίσης έχει καλύτερη αντίδραση σε ακραίες θερμοκρασίες, αφού η δερματίνη παγώνει και ζεσταίνεται πιο εύκολα από το δέρμα. Τέλος, από ότι τουλάχιστον μου έχουν πει δερματάδες, το δέρμα επιδιορθώνεται πιο εύκολα από τη δερματίνη, χωρίς όμως να το έχω δει με τα μάτια μου αυτό.
-
Fanis75 έγραψε:
Η δικιά μου (μικρή) εμπειρία μου έχει δείξει ότι εάν η δερματίνη είναι καλής ποιότητας...Φάνη, για την X1 πρόκειται.
Και, όντως, είναι περίπου στο 1/3 τρίτο της τιμής σε σχέση με το δέρμα. -
The Ace έγραψε:
Η δερματίνη αντέχει σε πολύ μεγαλύτερη 'φυσιολογική' φθορά/καταπόνηση, σε σημείο που μπορεί να φαίνεται καινούρια μετά χρόνια. Αντιθέτως το φυσικό δέρμα είναι πιο ευπαθές στη συνήθη καταπόνηση που δέχεται εντός αυτοκινήτου. Λέγοντας 'φυσιολογική' εννοώ το μπες-βγες, σήκω-κάτσε, μετακίνηση πέρα-δώθε κλπ, και η δερματίνη είναι πιο ανθεκτική γιατί τρίβεται λιγότερο/δυσκολότερα. Επίσης η δερματίνη απαιτεί σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, ενώ το δέρμα χωρίς συντήρηση παλιώνει και 'γερνάει', με αποτέλεσμα να δείχνει όλο και χειρότερο.Από την άλλη, η αίσθηση, η υφή, το άρωμα του δέρματος σαφέστατα υπερτερούν της -πλαστικής- δερματίνης. Και με καλή φροντίδα μπορεί να διατηρηθεί έτσι για αρκετά χρόνια. Επίσης έχει καλύτερη αντίδραση σε ακραίες θερμοκρασίες, αφού η δερματίνη παγώνει και ζεσταίνεται πιο εύκολα από το δέρμα. Τέλος, από ότι τουλάχιστον μου έχουν πει δερματάδες, το δέρμα επιδιορθώνεται πιο εύκολα από τη δερματίνη, χωρίς όμως να το έχω δει με τα μάτια μου αυτό.
Πολύ καλές πληροφορίες Ace.
Η πλάκα είναι ότι πίστευα το αντίθετο περί αντοχής... -
H BMW γενικά έχει καλής ποιότητας δερματίνη (είχε ξεκινήσει με την sensatec και την έχει βελτιώσει αρκετά) και σίγουρα είναι πολύ μεγαλύτερης αντοχής από το δέρμα της BMW (ειδικά το Dakota) το οποίο φθείρεται σχετικά εύκολα. Μειονέκτημα ότι είναι αρκετά ζεστή (στο κρύο δεν έχει τόσο μεγάλή διαφορά με το δέρμα, αλλά στην ζέστη είναι αρκετά πιο ζεστή) και δεν έχει την μυρωδιά του δέρματος. Από την άλλη δεν θέλει ουσιαστικά συντήρηση και καθαρίζει πολύ εύκολα.
-
Η δερματινη της BMW ειναι κορυφαια, την εχει φιλος και ειναι πιο ευχαριστημενος απο παλια που ειχε δερματα. Αφου εχεις προβλημα υγειας ειναι μονοδρομος
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Η δερματίνη αντέχει σε πολύ μεγαλύτερη 'φυσιολογική' φθορά/καταπόνηση, σε σημείο που μπορεί να φαίνεται καινούρια μετά χρόνια. Αντιθέτως το φυσικό δέρμα είναι πιο ευπαθές στη συνήθη καταπόνηση που δέχεται εντός αυτοκινήτου. Λέγοντας 'φυσιολογική' εννοώ το μπες-βγες, σήκω-κάτσε, μετακίνηση πέρα-δώθε κλπ, και η δερματίνη είναι πιο ανθεκτική γιατί τρίβεται λιγότερο/δυσκολότερα. Επίσης η δερματίνη απαιτεί σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, ενώ το δέρμα χωρίς συντήρηση παλιώνει και 'γερνάει', με αποτέλεσμα να δείχνει όλο και χειρότερο.Από την άλλη, η αίσθηση, η υφή, το άρωμα του δέρματος σαφέστατα υπερτερούν της -πλαστικής- δερματίνης. Και με καλή φροντίδα μπορεί να διατηρηθεί έτσι για αρκετά χρόνια. Επίσης έχει καλύτερη αντίδραση σε ακραίες θερμοκρασίες, αφού η δερματίνη παγώνει και ζεσταίνεται πιο εύκολα από το δέρμα. Τέλος, από ότι τουλάχιστον μου έχουν πει δερματάδες, το δέρμα επιδιορθώνεται πιο εύκολα από τη δερματίνη, χωρίς όμως να το έχω δει με τα μάτια μου αυτό.
Master ace έχεις να μας δίδαξεις τίποτα και για το τεχνοδερμα στο αυτοκινητο;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Master ace έχεις να μας δίδαξεις τίποτα και για το τεχνοδερμα στο αυτοκινητο;Εγώ δεν είχα ποτέ μου ΜΒ, οπότε δεν ξέρω να σου πω πέραν αυτών που έχω διαβάσει και ότι έχω δει/νιώσει στα ΜΒ του κουμπάρου μου και του πατέρα του (Β και GLA αντίστοιχα). Τυπικό faux (vinyl) είναι, με λίγο καλύτερη επεξεργασία ώστε να φαίνεται πιο πολύ σαν δέρμα. Ίδια υπέρ και κατά με τις υπόλοιπες δερματίνες, ίσως ακόμα καλύτερη αντοχή, σύμφωνα με τα λεγόμενα της ΜΒ.
Τι να επιλέξω;