Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι να επιλέξω;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τι να επιλέξω;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      so-was-red last edited by

      Στο επόμενο χρονικό διάστημα ελπίζω να καταφέρω να αλλάξω το αμάξι. Επειδή υπάρχει πρόβλημα υγείας, θέλω να αποφύγω τις υφασμάτινες επενδύσεις καθώς, ακόμα και με σχολαστική καθαριότητα, τα υφασμάτινα καθίσματα μαζεύουν (πολύ) σκόνη.
      Άρα, δέρμα ή δερματίνη; Πώς συμπεριφέρεται η δερματίνη σε βάθος χρόνου; Φθείρεται, τρίβεται ή αντέχει;
      Το αμάξι, καλώς εχόντων, σκοπεύω να το κρατήσω 10ετία και πάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        so-was-red last edited by

        Στο επόμενο χρονικό διάστημα ελπίζω να καταφέρω να αλλάξω το αμάξι. Επειδή υπάρχει πρόβλημα υγείας, θέλω να αποφύγω τις υφασμάτινες επενδύσεις καθώς, ακόμα και με σχολαστική καθαριότητα, τα υφασμάτινα καθίσματα μαζεύουν (πολύ) σκόνη.
        Άρα, δέρμα ή δερματίνη; Πώς συμπεριφέρεται η δερματίνη σε βάθος χρόνου; Φθείρεται, τρίβεται ή αντέχει;
        Το αμάξι, καλώς εχόντων, σκοπεύω να το κρατήσω 10ετία και πάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          so-was-red last edited by

          Στο επόμενο χρονικό διάστημα ελπίζω να καταφέρω να αλλάξω το αμάξι. Επειδή υπάρχει πρόβλημα υγείας, θέλω να αποφύγω τις υφασμάτινες επενδύσεις καθώς, ακόμα και με σχολαστική καθαριότητα, τα υφασμάτινα καθίσματα μαζεύουν (πολύ) σκόνη.
          Άρα, δέρμα ή δερματίνη; Πώς συμπεριφέρεται η δερματίνη σε βάθος χρόνου; Φθείρεται, τρίβεται ή αντέχει;
          Το αμάξι, καλώς εχόντων, σκοπεύω να το κρατήσω 10ετία και πάνω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Η δικιά μου (μικρή) εμπειρία μου έχει δείξει ότι εάν η δερματίνη είναι καλής ποιότητα αντέχει σχεδόν το ίδιο με το δέρμα και φυσικά είναι πολύ πιο φτηνή στην αντικατάστασή της. Το δέρμα (δεν μου αρέσει σαν αίσθηση, μόνο σαν εμφάνιση / μυρωδιά) αντέχει περί την 10ετία (εάν το προσέχεις, ο πατέρα μου που δεν το προσέχει έχει γίνει χάλια και μετά τα 7 χρόνια ήθελε αλλαγή κανονικά).

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              the-ace last edited by

              Η δερματίνη αντέχει σε πολύ μεγαλύτερη 'φυσιολογική' φθορά/καταπόνηση, σε σημείο που μπορεί να φαίνεται καινούρια μετά χρόνια. Αντιθέτως το φυσικό δέρμα είναι πιο ευπαθές στη συνήθη καταπόνηση που δέχεται εντός αυτοκινήτου. Λέγοντας 'φυσιολογική' εννοώ το μπες-βγες, σήκω-κάτσε, μετακίνηση πέρα-δώθε κλπ, και η δερματίνη είναι πιο ανθεκτική γιατί τρίβεται λιγότερο/δυσκολότερα. Επίσης η δερματίνη απαιτεί σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, ενώ το δέρμα χωρίς συντήρηση παλιώνει και 'γερνάει', με αποτέλεσμα να δείχνει όλο και χειρότερο.

              Από την άλλη, η αίσθηση, η υφή, το άρωμα του δέρματος σαφέστατα υπερτερούν της -πλαστικής- δερματίνης. Και με καλή φροντίδα μπορεί να διατηρηθεί έτσι για αρκετά χρόνια. Επίσης έχει καλύτερη αντίδραση σε ακραίες θερμοκρασίες, αφού η δερματίνη παγώνει και ζεσταίνεται πιο εύκολα από το δέρμα. Τέλος, από ότι τουλάχιστον μου έχουν πει δερματάδες, το δέρμα επιδιορθώνεται πιο εύκολα από τη δερματίνη, χωρίς όμως να το έχω δει με τα μάτια μου αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                so-was-red last edited by

                Fanis75 έγραψε:
                Η δικιά μου (μικρή) εμπειρία μου έχει δείξει ότι εάν η δερματίνη είναι καλής ποιότητας...

                Φάνη, για την X1 πρόκειται.
                Και, όντως, είναι περίπου στο 1/3 τρίτο της τιμής σε σχέση με το δέρμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • S
                  so-was-red last edited by

                  The Ace έγραψε:
                  Η δερματίνη αντέχει σε πολύ μεγαλύτερη 'φυσιολογική' φθορά/καταπόνηση, σε σημείο που μπορεί να φαίνεται καινούρια μετά χρόνια. Αντιθέτως το φυσικό δέρμα είναι πιο ευπαθές στη συνήθη καταπόνηση που δέχεται εντός αυτοκινήτου. Λέγοντας 'φυσιολογική' εννοώ το μπες-βγες, σήκω-κάτσε, μετακίνηση πέρα-δώθε κλπ, και η δερματίνη είναι πιο ανθεκτική γιατί τρίβεται λιγότερο/δυσκολότερα. Επίσης η δερματίνη απαιτεί σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, ενώ το δέρμα χωρίς συντήρηση παλιώνει και 'γερνάει', με αποτέλεσμα να δείχνει όλο και χειρότερο.

                  Από την άλλη, η αίσθηση, η υφή, το άρωμα του δέρματος σαφέστατα υπερτερούν της -πλαστικής- δερματίνης. Και με καλή φροντίδα μπορεί να διατηρηθεί έτσι για αρκετά χρόνια. Επίσης έχει καλύτερη αντίδραση σε ακραίες θερμοκρασίες, αφού η δερματίνη παγώνει και ζεσταίνεται πιο εύκολα από το δέρμα. Τέλος, από ότι τουλάχιστον μου έχουν πει δερματάδες, το δέρμα επιδιορθώνεται πιο εύκολα από τη δερματίνη, χωρίς όμως να το έχω δει με τα μάτια μου αυτό.

                  Πολύ καλές πληροφορίες Ace.
                  Η πλάκα είναι ότι πίστευα το αντίθετο περί αντοχής...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    H BMW γενικά έχει καλής ποιότητας δερματίνη (είχε ξεκινήσει με την sensatec και την έχει βελτιώσει αρκετά) και σίγουρα είναι πολύ μεγαλύτερης αντοχής από το δέρμα της BMW (ειδικά το Dakota) το οποίο φθείρεται σχετικά εύκολα. Μειονέκτημα ότι είναι αρκετά ζεστή (στο κρύο δεν έχει τόσο μεγάλή διαφορά με το δέρμα, αλλά στην ζέστη είναι αρκετά πιο ζεστή) και δεν έχει την μυρωδιά του δέρματος. Από την άλλη δεν θέλει ουσιαστικά συντήρηση και καθαρίζει πολύ εύκολα.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • A
                      antonn last edited by

                      Η δερματινη της BMW ειναι κορυφαια, την εχει φιλος και ειναι πιο ευχαριστημενος απο παλια που ειχε δερματα. Αφου εχεις προβλημα υγειας ειναι μονοδρομος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                        Η δερματίνη αντέχει σε πολύ μεγαλύτερη 'φυσιολογική' φθορά/καταπόνηση, σε σημείο που μπορεί να φαίνεται καινούρια μετά χρόνια. Αντιθέτως το φυσικό δέρμα είναι πιο ευπαθές στη συνήθη καταπόνηση που δέχεται εντός αυτοκινήτου. Λέγοντας 'φυσιολογική' εννοώ το μπες-βγες, σήκω-κάτσε, μετακίνηση πέρα-δώθε κλπ, και η δερματίνη είναι πιο ανθεκτική γιατί τρίβεται λιγότερο/δυσκολότερα. Επίσης η δερματίνη απαιτεί σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, ενώ το δέρμα χωρίς συντήρηση παλιώνει και 'γερνάει', με αποτέλεσμα να δείχνει όλο και χειρότερο.

                        Από την άλλη, η αίσθηση, η υφή, το άρωμα του δέρματος σαφέστατα υπερτερούν της -πλαστικής- δερματίνης. Και με καλή φροντίδα μπορεί να διατηρηθεί έτσι για αρκετά χρόνια. Επίσης έχει καλύτερη αντίδραση σε ακραίες θερμοκρασίες, αφού η δερματίνη παγώνει και ζεσταίνεται πιο εύκολα από το δέρμα. Τέλος, από ότι τουλάχιστον μου έχουν πει δερματάδες, το δέρμα επιδιορθώνεται πιο εύκολα από τη δερματίνη, χωρίς όμως να το έχω δει με τα μάτια μου αυτό.

                        Master ace έχεις να μας δίδαξεις τίποτα και για το τεχνοδερμα στο αυτοκινητο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          the-ace last edited by

                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                          Master ace έχεις να μας δίδαξεις τίποτα και για το τεχνοδερμα στο αυτοκινητο;

                          Εγώ δεν είχα ποτέ μου ΜΒ, οπότε δεν ξέρω να σου πω πέραν αυτών που έχω διαβάσει και ότι έχω δει/νιώσει στα ΜΒ του κουμπάρου μου και του πατέρα του (Β και GLA αντίστοιχα). Τυπικό faux (vinyl) είναι, με λίγο καλύτερη επεξεργασία ώστε να φαίνεται πιο πολύ σαν δέρμα. Ίδια υπέρ και κατά με τις υπόλοιπες δερματίνες, ίσως ακόμα καλύτερη αντοχή, σύμφωνα με τα λεγόμενα της ΜΒ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr