-
Γεια σας,
είμαι σε αναζήτηση μικρού αυτοκινήτου και σκέφτομαι για ένα απ το VAG. Ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν την επιλογή του αυτόματου, έκανα χτες testdrive σε ένα ibiza 1.0 TSI (110 ps) με DSG το οποίο και ήταν απλά υπέροχο αν και σχετικά μικρή η απόσταση της δοκιμής (από Κηφισίας μέχρι Κάντζα και επιστροφή μέσω Αττικής Οδού). Ούτε που κατάλαβα πότε κούμπωσε την 7η σχέση, ταχύτατο, πολύ ήσυχο αμάξι και στην επιστροφή οδηγώντας κάπως ήρεμα στα 100-110 έκαψε 3.7-4 l/100km. Με ταχύτητες 140-160 km/hr η κατανάλωση ήταν πάνω από 8.
Επειδή το dsg κοστίζει 1500 ευρω παραπάνω και μιας και δεν έχω κάποιο γνωστό με παρόμοιο κιβώτιο, θέλω τη γνώμη σας και τις εμπειρίες σας για το αν αξίζει.Αξίζει την αγορά; Από κόστος συντήρισης; Έχει χαμηλώτερη κατανάλωση απ το 6αρι χειροκίνητο (λόγω ύπαρξης 7ης) στην εθνική;
Βγάζω κάπου 15.000 km/χρόνο σχεδόν αποκλειστικά εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους.
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Γεια σας,
είμαι σε αναζήτηση μικρού αυτοκινήτου και σκέφτομαι για ένα απ το VAG. Ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν την επιλογή του αυτόματου, έκανα χτες testdrive σε ένα ibiza 1.0 TSI (110 ps) με DSG το οποίο και ήταν απλά υπέροχο αν και σχετικά μικρή η απόσταση της δοκιμής (από Κηφισίας μέχρι Κάντζα και επιστροφή μέσω Αττικής Οδού). Ούτε που κατάλαβα πότε κούμπωσε την 7η σχέση, ταχύτατο, πολύ ήσυχο αμάξι και στην επιστροφή οδηγώντας κάπως ήρεμα στα 100-110 έκαψε 3.7-4 l/100km. Με ταχύτητες 140-160 km/hr η κατανάλωση ήταν πάνω από 8.
Επειδή το dsg κοστίζει 1500 ευρω παραπάνω και μιας και δεν έχω κάποιο γνωστό με παρόμοιο κιβώτιο, θέλω τη γνώμη σας και τις εμπειρίες σας για το αν αξίζει.Αξίζει την αγορά; Από κόστος συντήρισης; Έχει χαμηλώτερη κατανάλωση απ το 6αρι χειροκίνητο (λόγω ύπαρξης 7ης) στην εθνική;
Βγάζω κάπου 15.000 km/χρόνο σχεδόν αποκλειστικά εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους.
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Γεια σας,
είμαι σε αναζήτηση μικρού αυτοκινήτου και σκέφτομαι για ένα απ το VAG. Ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν την επιλογή του αυτόματου, έκανα χτες testdrive σε ένα ibiza 1.0 TSI (110 ps) με DSG το οποίο και ήταν απλά υπέροχο αν και σχετικά μικρή η απόσταση της δοκιμής (από Κηφισίας μέχρι Κάντζα και επιστροφή μέσω Αττικής Οδού). Ούτε που κατάλαβα πότε κούμπωσε την 7η σχέση, ταχύτατο, πολύ ήσυχο αμάξι και στην επιστροφή οδηγώντας κάπως ήρεμα στα 100-110 έκαψε 3.7-4 l/100km. Με ταχύτητες 140-160 km/hr η κατανάλωση ήταν πάνω από 8.
Επειδή το dsg κοστίζει 1500 ευρω παραπάνω και μιας και δεν έχω κάποιο γνωστό με παρόμοιο κιβώτιο, θέλω τη γνώμη σας και τις εμπειρίες σας για το αν αξίζει.Αξίζει την αγορά; Από κόστος συντήρισης; Έχει χαμηλώτερη κατανάλωση απ το 6αρι χειροκίνητο (λόγω ύπαρξης 7ης) στην εθνική;
Βγάζω κάπου 15.000 km/χρόνο σχεδόν αποκλειστικά εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους.
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Και τα δύο αλλάζουν μοντέλο σε κάποιους μήνες πάνω κάτω.
Αυτό σημαίνει πως για τα σημερινά ίσως τρέξουν προσφορές της τελευταίας στιγμής.
Αν δε βιάζεσαι, μπορείς να περιμένεις είτε τις προσφορές για τα παλιά μοντέλα, είτε να δεις και τα καινούρια που θα βγουν. -
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και πήγα σε SEAT, VW και Ford. Αλλάζουν και οι 3 μέχρι το Σεπτέμβρη οπότε φαντάστικα οτι θα έχουν καλές προσφορές.
Η Ford έχει ήδη μια πολύ καλή προσφορά, κάπου 2.000 κάτω απ την τιμή καταλόγου του fiesta. Πολύ καλή προσφορά αλλά με χαλάει το εσωτερικό του fiesta. H VW καμία ουσιαστική προσφορά ενώ η SEAT μόνο 600 ευρώ, αλλά τους βλέπω σύντομα να κάνουν καλύτερη μιας και το Μάρτιο παρουσιάεται το νέο Ibiza.
Μπορώ να περιμένω μέχρι το καλοκαίρι, αν είναι να δω και τα νεα μοντέλα ή ακόμα καλύτερα μια δυνατή προσφορά στα τωρινά. Ειδικά αν είναι να πάω για το dsg που κοστίζει αρκετά. Γιατί τα νέα ibiza/polo με dsg θα είναι πολύ ακριβά λογικά.
Αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το dsg, τα 1500 extra euros. -
Τα παλιά μοντέλα λίγο πριν την αντικατάσταση
υποκρύπτουν στην τιμή αγοράς
το κόστος της επικείμενης απαξίωσης της παλιάς γενιάς.Με την έννοια αυτή
το καινούριο μοντέλο είναι τόσο φτηνό ή ακριβό
όσο κανείς διαλέγει να το δει.Συνήθως τα καινούρια μοντέλα
κουβαλάνε μαζί και μια πιο ευρύχωρη και καλοφτιαγμένη κατασκευή.
Άρα κανείς πληρώνει παραπάνω(;) για να λάβει περισσότερα.Ενδεχομένως με το καινούριο μοντέλο μάλιστα
να λανσαριστούν και προσφορές γνωριμίας,
ειδικά σε πακέτα εξοπλισμού.Ίσως και για το παλιό μοντέλο
να παίξουν προσφορές για να απαλλαγούν από το στοκ,
δίνοντας και ένα κίνητρο επιπλέον δεδομένης της απαξίωσης.
Πάλι ίσως αφορούν οι προσφορές και επιπλέον πακέτα εξοπλισμού.Προφανώς και οι έμποροι γνωρίζουν τους όρους του παιχνιδιού.
Ενδεχομένως και έχουν το περιθώριο να μανιπουλάρουν το λόγο value for money.
Παίζουν και με τον καταναλωτή
και κάπου εκεί καλούνται να ισορροπήσουν.Το συμπέρασμα,
βλέποντας και κάνοντας εκεί κοντά στη στιγμή της αντικατάστασης της παλιάς γενιάς. -
Στα συγκεκριμένα μοντέλα φαντάζομαι μπαίνει DSG ξηρού τύπου; Πολύ όμορφα όσο λειτουργεί σωστά αλλά αρκετά έχουν εμφανίσει προβλήματα αξιοπιστίας. Και δεν είναι τύπου 'πάω, το ρυθμίζουν, τελειώσα'. Άσε που άμα σε βρει εκτός εγγύησης είναι και ακριβή η επισκευή (παύλα αντικατάσταση). Δε λέω ότι όλα εμφανίζουν αλλά όχι και λίγα. Ψάξε λίγο σχετικά. Εγώ πάντως δε νομίζω να επέλεγα το συγκεκριμένο, όσο κι αν μ' αρέσει ένα καλό αυτόματο κιβώτιο.
Εννοείται η απόφαση είναι δική σου απλά θέτω μια παράμετρο ακόμα προς αξιολόγηση. Το πόσο σημαντική είναι το ζυγίζεις ο ίδιος αλλά το θέμα είναι να πας συνειδητοποιημένος κι όχι να σκέφτεσαι εκ των υστέρων 'μα δεν το ήξερα'.
-
Είχα Polo 1.2 TSI DSG για 2 χρόνια.
Το κιβώτιο ήταν άψογο, ξεκούραστο και γρήγορο. Κανένα απολύτως πρόβλημα στα 30.000χλμ που έκανα με αυτό. Για εμένα αξίζει τα 1500 που ζητάνε, αλλά όπως θα εξηγήσω παρακάτω τα αξίζει περισσότερο για μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Μέσα στην πόλη είναι τέλειο, και ακόμα και το παρκάρισμα είναι πανεύκολο με αυτό.
Αν θέλεις να κάνεις προσπέραση σε εθνική πρέπει να το βάλεις στο Sport για να αφήσει τον κινητήρα να ανεβάσει στροφές γιατί στο D πάει όσο πιο κοιμησμένα μπορεί και διστάζει πολύ να κατεβάσει ταχύτητα. Γενικά κρατάει τις στροφές γύρω στις 1200 και σπάνια αφήνει τον κινητήρα να πάει πάνω από 2500. Στο Sport προγραμμα βαράει κόφτες.
Με χαλαρές ταχύτητες 80-100 χλμ σε εθνική/αττική οδό με 7η η κατανάλωση ήταν γύρω στα 4.5λτ/100χλμ. Σίγουρα πέφτει και στα 4 αν είσαι υπομονετικός, εγώ δε τη παλεύω να μείνω στη δεξιά λωρίδα πίσω από Opel Manta που βγάζει καπνούς λιγνίτη.
Αν πας παραπάνω γύρω στα 130 ζητάει περισσότερο καύσιμο γύρω στα 6.5-7. Πάνω από τα 130 γενικά το αμάξι είναι αργό.
Μέσα στην πόλη έκαιγα γύρω στα 7.5-8λτ.Θα ξαναέπαιρνα DSG αλλά σε αμάξι μεγαλύτερου κυβισμού για να μπορώ να χαρώ τις γρήγορες αλλαγές περισσότερο. Με το Polo και που κατεβάζει το Sport μανιασμένα ταχύτητα είναι δώρον άδωρον με 100 άλογα από άποψη οδηγικής ευχαρίστησης. Είναι overkill να έχεις κιβώτιο που μπορεί να κατεβάσει ακαριαία και να διαπιστώνεις ότι το μοτέρ δεν έχει να δώσει
Seat Ibiza/VW Polo με DSG ή χειροκίνητο;