Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ibiza/VW Polo με DSG ή χειροκίνητο;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Ibiza/VW Polo με DSG ή χειροκίνητο;
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    7
    123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      danis last edited by

      Γεια σας,
      είμαι σε αναζήτηση μικρού αυτοκινήτου και σκέφτομαι για ένα απ το VAG. Ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν την επιλογή του αυτόματου, έκανα χτες testdrive σε ένα ibiza 1.0 TSI (110 ps) με DSG το οποίο και ήταν απλά υπέροχο αν και σχετικά μικρή η απόσταση της δοκιμής (από Κηφισίας μέχρι Κάντζα και επιστροφή μέσω Αττικής Οδού). Ούτε που κατάλαβα πότε κούμπωσε την 7η σχέση, ταχύτατο, πολύ ήσυχο αμάξι και στην επιστροφή οδηγώντας κάπως ήρεμα στα 100-110 έκαψε 3.7-4 l/100km. Με ταχύτητες 140-160 km/hr η κατανάλωση ήταν πάνω από 8.
      Επειδή το dsg κοστίζει 1500 ευρω παραπάνω και μιας και δεν έχω κάποιο γνωστό με παρόμοιο κιβώτιο, θέλω τη γνώμη σας και τις εμπειρίες σας για το αν αξίζει.

      Αξίζει την αγορά; Από κόστος συντήρισης; Έχει χαμηλώτερη κατανάλωση απ το 6αρι χειροκίνητο (λόγω ύπαρξης 7ης) στην εθνική;

      Βγάζω κάπου 15.000 km/χρόνο σχεδόν αποκλειστικά εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους.

      Σας ευχαριστώ πολύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        danis last edited by

        Γεια σας,
        είμαι σε αναζήτηση μικρού αυτοκινήτου και σκέφτομαι για ένα απ το VAG. Ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν την επιλογή του αυτόματου, έκανα χτες testdrive σε ένα ibiza 1.0 TSI (110 ps) με DSG το οποίο και ήταν απλά υπέροχο αν και σχετικά μικρή η απόσταση της δοκιμής (από Κηφισίας μέχρι Κάντζα και επιστροφή μέσω Αττικής Οδού). Ούτε που κατάλαβα πότε κούμπωσε την 7η σχέση, ταχύτατο, πολύ ήσυχο αμάξι και στην επιστροφή οδηγώντας κάπως ήρεμα στα 100-110 έκαψε 3.7-4 l/100km. Με ταχύτητες 140-160 km/hr η κατανάλωση ήταν πάνω από 8.
        Επειδή το dsg κοστίζει 1500 ευρω παραπάνω και μιας και δεν έχω κάποιο γνωστό με παρόμοιο κιβώτιο, θέλω τη γνώμη σας και τις εμπειρίες σας για το αν αξίζει.

        Αξίζει την αγορά; Από κόστος συντήρισης; Έχει χαμηλώτερη κατανάλωση απ το 6αρι χειροκίνητο (λόγω ύπαρξης 7ης) στην εθνική;

        Βγάζω κάπου 15.000 km/χρόνο σχεδόν αποκλειστικά εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους.

        Σας ευχαριστώ πολύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          danis last edited by

          Γεια σας,
          είμαι σε αναζήτηση μικρού αυτοκινήτου και σκέφτομαι για ένα απ το VAG. Ενώ δεν είχα σκεφτεί ποτέ πριν την επιλογή του αυτόματου, έκανα χτες testdrive σε ένα ibiza 1.0 TSI (110 ps) με DSG το οποίο και ήταν απλά υπέροχο αν και σχετικά μικρή η απόσταση της δοκιμής (από Κηφισίας μέχρι Κάντζα και επιστροφή μέσω Αττικής Οδού). Ούτε που κατάλαβα πότε κούμπωσε την 7η σχέση, ταχύτατο, πολύ ήσυχο αμάξι και στην επιστροφή οδηγώντας κάπως ήρεμα στα 100-110 έκαψε 3.7-4 l/100km. Με ταχύτητες 140-160 km/hr η κατανάλωση ήταν πάνω από 8.
          Επειδή το dsg κοστίζει 1500 ευρω παραπάνω και μιας και δεν έχω κάποιο γνωστό με παρόμοιο κιβώτιο, θέλω τη γνώμη σας και τις εμπειρίες σας για το αν αξίζει.

          Αξίζει την αγορά; Από κόστος συντήρισης; Έχει χαμηλώτερη κατανάλωση απ το 6αρι χειροκίνητο (λόγω ύπαρξης 7ης) στην εθνική;

          Βγάζω κάπου 15.000 km/χρόνο σχεδόν αποκλειστικά εθνική οδό και επαρχιακούς δρόμους.

          Σας ευχαριστώ πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            inertia last edited by

            Και τα δύο αλλάζουν μοντέλο σε κάποιους μήνες πάνω κάτω.

            Αυτό σημαίνει πως για τα σημερινά ίσως τρέξουν προσφορές της τελευταίας στιγμής.
            Αν δε βιάζεσαι, μπορείς να περιμένεις είτε τις προσφορές για τα παλιά μοντέλα, είτε να δεις και τα καινούρια που θα βγουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              danis last edited by

              Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και πήγα σε SEAT, VW και Ford. Αλλάζουν και οι 3 μέχρι το Σεπτέμβρη οπότε φαντάστικα οτι θα έχουν καλές προσφορές.
              Η Ford έχει ήδη μια πολύ καλή προσφορά, κάπου 2.000 κάτω απ την τιμή καταλόγου του fiesta. Πολύ καλή προσφορά αλλά με χαλάει το εσωτερικό του fiesta. H VW καμία ουσιαστική προσφορά ενώ η SEAT μόνο 600 ευρώ, αλλά τους βλέπω σύντομα να κάνουν καλύτερη μιας και το Μάρτιο παρουσιάεται το νέο Ibiza.
              Μπορώ να περιμένω μέχρι το καλοκαίρι, αν είναι να δω και τα νεα μοντέλα ή ακόμα καλύτερα μια δυνατή προσφορά στα τωρινά. Ειδικά αν είναι να πάω για το dsg που κοστίζει αρκετά. Γιατί τα νέα ibiza/polo με dsg θα είναι πολύ ακριβά λογικά.
              Αλλά δεν ξέρω αν αξίζει το dsg, τα 1500 extra euros.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Τα παλιά μοντέλα λίγο πριν την αντικατάσταση
                υποκρύπτουν στην τιμή αγοράς
                το κόστος της επικείμενης απαξίωσης της παλιάς γενιάς.

                Με την έννοια αυτή
                το καινούριο μοντέλο είναι τόσο φτηνό ή ακριβό
                όσο κανείς διαλέγει να το δει.

                Συνήθως τα καινούρια μοντέλα
                κουβαλάνε μαζί και μια πιο ευρύχωρη και καλοφτιαγμένη κατασκευή.
                Άρα κανείς πληρώνει παραπάνω(;) για να λάβει περισσότερα.

                Ενδεχομένως με το καινούριο μοντέλο μάλιστα
                να λανσαριστούν και προσφορές γνωριμίας,
                ειδικά σε πακέτα εξοπλισμού.

                Ίσως και για το παλιό μοντέλο
                να παίξουν προσφορές για να απαλλαγούν από το στοκ,
                δίνοντας και ένα κίνητρο επιπλέον δεδομένης της απαξίωσης.
                Πάλι ίσως αφορούν οι προσφορές και επιπλέον πακέτα εξοπλισμού.

                Προφανώς και οι έμποροι γνωρίζουν τους όρους του παιχνιδιού.
                Ενδεχομένως και έχουν το περιθώριο να μανιπουλάρουν το λόγο value for money.
                Παίζουν και με τον καταναλωτή
                και κάπου εκεί καλούνται να ισορροπήσουν.

                Το συμπέρασμα,
                βλέποντας και κάνοντας εκεί κοντά στη στιγμή της αντικατάστασης της παλιάς γενιάς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fsword last edited by

                  Στα συγκεκριμένα μοντέλα φαντάζομαι μπαίνει DSG ξηρού τύπου; Πολύ όμορφα όσο λειτουργεί σωστά αλλά αρκετά έχουν εμφανίσει προβλήματα αξιοπιστίας. Και δεν είναι τύπου 'πάω, το ρυθμίζουν, τελειώσα'. Άσε που άμα σε βρει εκτός εγγύησης είναι και ακριβή η επισκευή (παύλα αντικατάσταση). Δε λέω ότι όλα εμφανίζουν αλλά όχι και λίγα. Ψάξε λίγο σχετικά. Εγώ πάντως δε νομίζω να επέλεγα το συγκεκριμένο, όσο κι αν μ' αρέσει ένα καλό αυτόματο κιβώτιο.

                  Εννοείται η απόφαση είναι δική σου απλά θέτω μια παράμετρο ακόμα προς αξιολόγηση. Το πόσο σημαντική είναι το ζυγίζεις ο ίδιος αλλά το θέμα είναι να πας συνειδητοποιημένος κι όχι να σκέφτεσαι εκ των υστέρων 'μα δεν το ήξερα'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapami last edited by

                    Είχα Polo 1.2 TSI DSG για 2 χρόνια.

                    Το κιβώτιο ήταν άψογο, ξεκούραστο και γρήγορο. Κανένα απολύτως πρόβλημα στα 30.000χλμ που έκανα με αυτό. Για εμένα αξίζει τα 1500 που ζητάνε, αλλά όπως θα εξηγήσω παρακάτω τα αξίζει περισσότερο για μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

                    Μέσα στην πόλη είναι τέλειο, και ακόμα και το παρκάρισμα είναι πανεύκολο με αυτό.

                    Αν θέλεις να κάνεις προσπέραση σε εθνική πρέπει να το βάλεις στο Sport για να αφήσει τον κινητήρα να ανεβάσει στροφές γιατί στο D πάει όσο πιο κοιμησμένα μπορεί και διστάζει πολύ να κατεβάσει ταχύτητα. Γενικά κρατάει τις στροφές γύρω στις 1200 και σπάνια αφήνει τον κινητήρα να πάει πάνω από 2500. Στο Sport προγραμμα βαράει κόφτες.

                    Με χαλαρές ταχύτητες 80-100 χλμ σε εθνική/αττική οδό με 7η η κατανάλωση ήταν γύρω στα 4.5λτ/100χλμ. Σίγουρα πέφτει και στα 4 αν είσαι υπομονετικός, εγώ δε τη παλεύω να μείνω στη δεξιά λωρίδα πίσω από Opel Manta που βγάζει καπνούς λιγνίτη.

                    Αν πας παραπάνω γύρω στα 130 ζητάει περισσότερο καύσιμο γύρω στα 6.5-7. Πάνω από τα 130 γενικά το αμάξι είναι αργό.
                    Μέσα στην πόλη έκαιγα γύρω στα 7.5-8λτ.

                    Θα ξαναέπαιρνα DSG αλλά σε αμάξι μεγαλύτερου κυβισμού για να μπορώ να χαρώ τις γρήγορες αλλαγές περισσότερο. Με το Polo και που κατεβάζει το Sport μανιασμένα ταχύτητα είναι δώρον άδωρον με 100 άλογα από άποψη οδηγικής ευχαρίστησης. Είναι overkill να έχεις κιβώτιο που μπορεί να κατεβάσει ακαριαία και να διαπιστώνεις ότι το μοτέρ δεν έχει να δώσει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr