-
αν κολλήσει ο θερμοστάτης ,
γιά νά ξεκολλήσει τόν κτυπάμε ελαφρά μέ ενα σφυράκι
οταν ειναι κρύος η ζεστός ο κινητήρας η νά δουλεύει τό μοτέρ ? -
αν κολλήσει ο θερμοστάτης ,
γιά νά ξεκολλήσει τόν κτυπάμε ελαφρά μέ ενα σφυράκι
οταν ειναι κρύος η ζεστός ο κινητήρας η νά δουλεύει τό μοτέρ ? -
αν κολλήσει ο θερμοστάτης ,
γιά νά ξεκολλήσει τόν κτυπάμε ελαφρά μέ ενα σφυράκι
οταν ειναι κρύος η ζεστός ο κινητήρας η νά δουλεύει τό μοτέρ ? -
Κατά 99% Θα ξανακολλησει +ενεχει κίνδυνος να τον σπασεις είναι αλουμινιο.Απλα στην πρωτη υποψια ότι παει να κολλησει τον αλλαζεις.Η θα παρεις από την μερσεντές(νμζω εχεις μερκ) ή απλα ένα ιμιτασιόν γνωστο
-
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
αν κολλήσει ο θερμοστάτης ,
γιά νά ξεκολλήσει τόν κτυπάμε ελαφρά μέ ενα σφυράκι
οταν ειναι κρύος η ζεστός ο κινητήρας η νά δουλεύει τό μοτέρ ?ToΝ αλλάζεις.Γιατί αντε και είσαι τυχερός και κολλάει ανοιχτός,αν όμως σου κολλήσει κλειστός;
-
θερμοστατης μονο original μην κανεις το λαθος και παρεις ιμιτασιον για πιο φτηνο....στο λεω γιατι εχω ιδιο θεμα με το δικο σου μεσα σε 3 χρονια για δευτερη φωρα οπου αλλαξα τον οριντζιναλ με καποιο που ειχε ο μηχανικος προχειρο(συνεργειο βαγκ ) ...σιγουρα ομος οχι οριτζιναλ..
ο αρχικος θερμοστατης οριντζιναλ μου αντεξε 11 χρονακια....
-
σέ 3 μηχανικούς εχω πάει κ σηκώνουν τά χέρια ψηλά ,δέν τό εχουμε ξανασυναντήσει μού λένε
3 θερμοστάτες γνήσιοι εχουν κολλήσει ανοικτοί μέσα σέ 1 χρόνο περίπου ,
μέσα στήν αθήνα δουλεύουν σωστά ( μάλλον επειδή εχουμε μικρές ταχύτητες μποτιλιάρισμα κλπ) τά κολλάρα κ τά 2 ζεστά κ η βελόνα θερμοκ.σωστά στή μέση ,ενω κ τό βεντυλατέρ δουλεύει σωστά οταν χρειαστεί
οταν βγαίνω εθνική κ ειδικά κατηφόρα κολλάει ο θερμοστάτης μέ τό πάνω κολλάρο πολύ ζεστό κ τό κάτω κρύο κ η βελόνα τού οργάνου θερμ. κατεβαίνει μέχρι σχεδόν τό μηδέν ,ενώ τά 2 κολλάρα πού πάνε μέσα στό καλοριφέρ ειναι κ τά 2 ζεστά,
μέχρι τώρα εχουν φύγει περίπου 200 euro σέ θερμοστάτες + εργασία +νέα τάπα γνήσια ψυγείου + νέο παραφλού valeo protectiv 40 κάθε φορά +πολύ καλές εξαερώσεις κάθε φορά,
οι μάστοροι δέν ξέρουν από πού νά αρχίσουν ,από αισθητήρες θερμοκρασίες παραφλού ecu από αισθητηρα οργανου θερμοκρασιας από νέα αντλία υγρών από νέο ψυγείο + νά εχουν πρόβλημα κ οι 3 γνήσιοι θερμοστάτες nissan αγορασμένοι από εμένα σφραγισμένοι από τά κεντρικά τής nissan αποκλείεται λένε στη nissan,τούς παλιούς τούς
δοκιμάσαμε σέ κατσαρολάκι μέ νερό κ δουλεύουν σωστά...
ενώ από παραφλού (ψυγείο + βοηθητικό δοχειο) δέν χάνεται ουτε σταγόνα
ποιά η γνώμη κ η συμβουλή σας ? -
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
σέ 3 μηχανικούς εχω πάει κ σηκώνουν τά χέρια ψηλά ,δέν τό εχουμε ξανασυναντήσει μού λένε
3 θερμοστάτες γνήσιοι εχουν κολλήσει ανοικτοί μέσα σέ 1 χρόνο περίπου ,
μέσα στήν αθήνα δουλεύουν σωστά ( μάλλον επειδή εχουμε μικρές ταχύτητες μποτιλιάρισμα κλπ) τά κολλάρα κ τά 2 ζεστά κ η βελόνα θερμοκ.σωστά στή μέση ,ενω κ τό βεντυλατέρ δουλεύει σωστά οταν χρειαστεί
οταν βγαίνω εθνική κ ειδικά κατηφόρα κολλάει ο θερμοστάτης μέ τό πάνω κολλάρο πολύ ζεστό κ τό κάτω κρύο κ η βελόνα τού οργάνου θερμ. κατεβαίνει μέχρι σχεδόν τό μηδέν ,ενώ τά 2 κολλάρα πού πάνε μέσα στό καλοριφέρ ειναι κ τά 2 ζεστά,
μέχρι τώρα εχουν φύγει περίπου 200 euro σέ θερμοστάτες + εργασία +νέα τάπα γνήσια ψυγείου + νέο παραφλού valeo protectiv 40 κάθε φορά +πολύ καλές εξαερώσεις κάθε φορά,
οι μάστοροι δέν ξέρουν από πού νά αρχίσουν ,από αισθητήρες θερμοκρασίες παραφλού ecu από αισθητηρα οργανου θερμοκρασιας από νέα αντλία υγρών από νέο ψυγείο + νά εχουν πρόβλημα κ οι 3 γνήσιοι θερμοστάτες nissan αγορασμένοι από εμένα σφραγισμένοι από τά κεντρικά τής nissan αποκλείεται λένε στη nissan,τούς παλιούς τούς
δοκιμάσαμε σέ κατσαρολάκι μέ νερό κ δουλεύουν σωστά...
ενώ από παραφλού (ψυγείο + βοηθητικό δοχειο) δέν χάνεται ουτε σταγόνα
ποιά η γνώμη κ η συμβουλή σας ?Ξεκίνα να δοκιμάζεις τους παλιούς που έχεις αλλά και αυτό που είναι επάνω τώρα, αν λειτουργούν έχεις αλλού το πρόβλημα, μέσα στην εισαγωγή υπάρχει μια βαλβίδα για τα νερά, αυτή είναι ΟΚ ?
Είναι και επικίνδυνο εκείνο το σημείο γιατί αν υπάρξει διαρροή πηγαίνουν νερά στους κυλίνδρους και παθαίνει υδραυλική πέρνοντας το μοτέρ σε τεύχη ( παθών με τα αθάνατα starlet μη χάσω και τη βλακεία των Ιαπώνων με αυτό το σύστημα ) -
Τι μαρκα είναι οι γνησιοι θερμοστάτες που εχεις χρησιμοποιησει?Τσεκαρε τι είναι αυτοι που εχεις και τι πουλανε για γνησιους στο εξωτερικο.....παθων από ξαναγεμισμένους υδραργυρους της μερκ(οργανωμενο εγκλημα) και επι 4 φορες κάθε φορα 1 χρονο και 1 αντε 2 μηνες χαλουσαν....(εκτος εγγυησης δλδ).Εβαλα έναν BEHR και ακομα να χαλασει.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Τι μαρκα είναι οι γνησιοι θερμοστάτες που εχεις χρησιμοποιησει?Τσεκαρε τι είναι αυτοι που εχεις και τι πουλανε για γνησιους στο εξωτερικο.....παθων από ξαναγεμισμένους υδραργυρους της μερκ(οργανωμενο εγκλημα) και επι 4 φορες κάθε φορα 1 χρονο και 1 αντε 2 μηνες χαλουσαν....(εκτος εγγυησης δλδ).Εβαλα έναν BEHR και ακομα να χαλασει.ολοι ειναι γνήσιοι nissan 82C αγορασμένοι μέσα από τήν nissan
χθές εγινε δοκιμή 2 φορές στην ιδια κατηφόρα στην ιδια διαδρομή στην ιδια απόσταση ,στήν πρώτη βόλτα μπήκε μπροστά
στό ψυγείο χαρτόνι πού κάλυπτε τά 2/3 τού ψυγείου ολα δούλευαν σωστά (σωστη ενδειξη βελόνας οργάνου -ζεστά κ τά 2 κολλάρα τού ψυγείου -σωστή λειτουργία θερμοστάτη - βεντιλατέρ σωστό - κολλάρα καλοριφέρ ζεστά κ τά δύο)
στήν δευτερη βόλτα αφαιρεθηκε τελείως τό χαρτόνι κ αρχισαν τά γνωστά προβλήματα ...
(στην κατηφορα κατέβηκε η βελονα από τήν μέση πού ηταν ελαχιστα πάνω από τό μηδέν -ελάχιστα ζεστό τό πάνω κολλαρο τού ψυγείου κρύο τό κάτω)
αμα ειναι αισθητηρας θερμοκρασίας γιατί τό κάνει χωρίς χαρτόνι μπροστά ενώ μέ χαρτόνι δουλεύει σωστά οπως κ το οργανο θερμοκρασίας ? αμα φταίει ο θερμοστάτης γιατί δουλεύει σωστά μέ τό χαρτόνι κ λάθος χωρίς αυτό ?
πήγαμε σέ ψυγειά κύτταξε προσεκτικά ψυγείο-θερμοστάτη-κολλάρα ψυγείου -κολλάρα καλοριφέρ -βεντιλατέρ μέτρησε μέ tester θερμοκρασιες ολα δουλεύουν αψογα ειπε (στό ρελαντί κ μέ νεκρα ταχυτητα μέσα ηταν τό αμάξι) μετά εγινε
η δοκιμή σέ κατηφόρα μέ χαρτόνι κ χωρίς χαρτόνι
τρελαίνεσαι η οχι ? βάζεις φωτιά κ τό καίς κ ησυχάζεις... -
Η συμπεριφορά είναι σαν ο θερμοστάτης να μην μπορεί να κλείσει, μήπως κάτι τον ενοχλεί στην διαδρομή του;;
Και εννοώ ότι αν ανοίξει βρίσκει πουθενά και φρακάρει μέχρι να κρυώσει και να επανέλθειΤΟ τραβάω από τα μαλλιά αλλά πολλές φορές αν βρείς κάτι λάθος βαλμένο , το βάζεις όπως ήταν και το λάθος διαιωνίζεται
-
νά τό εμποδίζει κάτι αποκλείεται ,μέσα σέ κίνηση δέν υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας τού θερμοστάτη η σέ στάση στό ρελαντί κ μέ νεκρά ταχυτητα δουλεύει σωστά ,αυτό γίνεται μόνο σέ κατηφόρα κ ειδικά τώρα πού εχει εξω χαμηλή θερμο/σία τό παραφλού κρυώνει γρήγορα κ ευκολα γιατί παραμένει ανοικτός ο θερμοστάτης κ τό παραφλού κυκλοφορεί στό ψυγείο μέ αποτέλεσμα νά τό κτυπά ο αέρας τό ψυγείο κ η βελόνα νά πέφτει χαμηλά κ τά κολλάρα δέν δουλεύουν σωστά,μέ τό χαρτόνι στο ψυγείο δούλευαν ολα σωστά.
-
Το ψυγείο μήπως έχει αλλαχθεί με μεγαλύτερο;
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Το ψυγείο μήπως έχει αλλαχθεί με μεγαλύτερο;τό ψυγείο ειναι ιμιτασιόν (μάρκα δέν ξέρω) οι διαστάσεις του οσον αφορά τό υψος κ τό μήκος
ειναι ιδιες μέ τό γνήσιο τής nissan ,
η διαφορά τους ειναι στό πάχος αυτό πού εχει τώρα επάνω ( ιμιτασιόν ) ειναι 16mm ενώ
το γνήσιο ειναι 23mm , ο ψυγειάς κ ο μηχανικός λένε δέν φταίει αυτό.... -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Η συμπεριφορά είναι σαν ο θερμοστάτης να μην μπορεί να κλείσει, μήπως κάτι τον ενοχλεί στην διαδρομή του;;
Και εννοώ ότι αν ανοίξει βρίσκει πουθενά και φρακάρει μέχρι να κρυώσει και να επανέλθειΤΟ τραβάω από τα μαλλιά αλλά πολλές φορές αν βρείς κάτι λάθος βαλμένο , το βάζεις όπως ήταν και το λάθος διαιωνίζεται
Μια σκέψη είναι μήπως έχει μπει ανάποδα , δεν ξέρω αν γίνεται, και όταν πάει να κλείσει η ροή του νερού το εμποδίζει και το κρατάει ανοικτό
-
οχι , δέν μπορεί νά μπεί ανάποδα
-
κινητηρας ειναι ο GA14DE η GA16DE;
το ψυγειο που εβαλες την κανει μια χαρα τη δουλεια του, καλυτερα και απο το παλιο -
το πρόβλημα λύθηκε μετα από 2 μεγάλες διαδρομές σέ μεγαλες κατηφόρες κ ολα λειτουργούσαν αψογα,
εφταιγε 100% ο εγκέφαλος μπήκε πάνω νέος (μεταχ/νος βέβαια) κ ολα τώρα λειτουργούν σωστά,
ειχαν κάνει @ουστιά μέ τον εγκέφαλο (ετσι αγοράστηκε τό αμάξι) κ τώρα ανακαλύφθηκε τό πρόβλημα αυτό μετά από 20+ χρόνια ,ειχαν καταργησει τον προβληματικο εγκεφαλο (στό σημείο αυτό) βαζοντας 2 εξωτερικούς αισθητηρες-βαλβιδες παραλληλα μεταξύ τους παρακάμπτοντας τον εγκεφαλο, αλλά ηταν τοσο καλα καμουφλαρισμένα που δεν φαινοταν το παραμικρό ακόμα κ το διαγνωστικό της nissan τά εβγαζε ολα ok ,τέλος καλο ολα καλά
ευχαριστώ γιά τίς απαντήσεις σας
κολλημένος ανοικτός θερμοστάτης