Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία ή Δυναμό;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία ή Δυναμό;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    4507
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lary1821 last edited by

      Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω μιας και Σάββατο απόγευμα μάστορα δεν βρίσκεις.
      Η λυχνία της μπαταρίας όταν μιζάρω παραμένει αναμμένη χωρίς να σβήνει μετά απο 2-3'' όπως παλιά μαζί με τις άλλες λυχνίες.
      Το αυτοκίνητο(ford focus '05) λειτουργεί όπως λειτουργούσε χωρίς καμία αλλαγή (τουλάχιστον για τα 4-5 χλμ που το κίνησα).
      Παρατήρησα το πρόβλημα μετά απο ολιγόλεπτη στάση σε ΑΤΜ τράπεζας με αλάρμ αναμμένα και κινητήρα σβηστό,μόλις έβαλα τον κινητήρα μπροστά η ένδειξη μπαταρίας δεν έσβησε το ίδιο και με 2-3 δοκιμές άναμμα/σβήσιμο κινητήρα στο σπίτι.Η μπαταρία είναι σχετικά παλιά μετράει 4 χρόνια γεμάτα.
      Επικοινώνησα με συνεργείο και η τηλεφωνική διάγνωση ήταν Δυναμό 100% αν ήταν μπαταρία δεν θα έπαιρνε μπροστά καν.Προσπαθώ να βρώ κάποιον που να ξέρει να μετράει ρεύματα αλλά μιας και το κόστος του δυναμό είναι αρκετά ακριβό πρίν πάω για αλλαγή παίζει κάτι που μπορώ να κάνω μόνος;Το δυναμό εξωτερικά δεν δείχνει κάτι επίσης το ''ματάκι'' της μπαταρίας(ξηρού τύπου) είναι καταπράσινο και οι πόλοι της καλά στερεωμένοι.
      Δεν είχα ποτέ το παραμικρό θέμα ηλεκτρολογικό ούτε τζούφιες εκινήσεις έτσι μπάμ και κάτω χαλάει το δυναμό;
      Ελπίζω σε αντικατάσταση μπαταρίας και επίλυση του προβλήματος οι μύστες τι λέτε τζάμπα ελπίζω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lary1821 last edited by

        Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω μιας και Σάββατο απόγευμα μάστορα δεν βρίσκεις.
        Η λυχνία της μπαταρίας όταν μιζάρω παραμένει αναμμένη χωρίς να σβήνει μετά απο 2-3'' όπως παλιά μαζί με τις άλλες λυχνίες.
        Το αυτοκίνητο(ford focus '05) λειτουργεί όπως λειτουργούσε χωρίς καμία αλλαγή (τουλάχιστον για τα 4-5 χλμ που το κίνησα).
        Παρατήρησα το πρόβλημα μετά απο ολιγόλεπτη στάση σε ΑΤΜ τράπεζας με αλάρμ αναμμένα και κινητήρα σβηστό,μόλις έβαλα τον κινητήρα μπροστά η ένδειξη μπαταρίας δεν έσβησε το ίδιο και με 2-3 δοκιμές άναμμα/σβήσιμο κινητήρα στο σπίτι.Η μπαταρία είναι σχετικά παλιά μετράει 4 χρόνια γεμάτα.
        Επικοινώνησα με συνεργείο και η τηλεφωνική διάγνωση ήταν Δυναμό 100% αν ήταν μπαταρία δεν θα έπαιρνε μπροστά καν.Προσπαθώ να βρώ κάποιον που να ξέρει να μετράει ρεύματα αλλά μιας και το κόστος του δυναμό είναι αρκετά ακριβό πρίν πάω για αλλαγή παίζει κάτι που μπορώ να κάνω μόνος;Το δυναμό εξωτερικά δεν δείχνει κάτι επίσης το ''ματάκι'' της μπαταρίας(ξηρού τύπου) είναι καταπράσινο και οι πόλοι της καλά στερεωμένοι.
        Δεν είχα ποτέ το παραμικρό θέμα ηλεκτρολογικό ούτε τζούφιες εκινήσεις έτσι μπάμ και κάτω χαλάει το δυναμό;
        Ελπίζω σε αντικατάσταση μπαταρίας και επίλυση του προβλήματος οι μύστες τι λέτε τζάμπα ελπίζω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lary1821 last edited by

          Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με ένα θέμα που αντιμετωπίζω μιας και Σάββατο απόγευμα μάστορα δεν βρίσκεις.
          Η λυχνία της μπαταρίας όταν μιζάρω παραμένει αναμμένη χωρίς να σβήνει μετά απο 2-3'' όπως παλιά μαζί με τις άλλες λυχνίες.
          Το αυτοκίνητο(ford focus '05) λειτουργεί όπως λειτουργούσε χωρίς καμία αλλαγή (τουλάχιστον για τα 4-5 χλμ που το κίνησα).
          Παρατήρησα το πρόβλημα μετά απο ολιγόλεπτη στάση σε ΑΤΜ τράπεζας με αλάρμ αναμμένα και κινητήρα σβηστό,μόλις έβαλα τον κινητήρα μπροστά η ένδειξη μπαταρίας δεν έσβησε το ίδιο και με 2-3 δοκιμές άναμμα/σβήσιμο κινητήρα στο σπίτι.Η μπαταρία είναι σχετικά παλιά μετράει 4 χρόνια γεμάτα.
          Επικοινώνησα με συνεργείο και η τηλεφωνική διάγνωση ήταν Δυναμό 100% αν ήταν μπαταρία δεν θα έπαιρνε μπροστά καν.Προσπαθώ να βρώ κάποιον που να ξέρει να μετράει ρεύματα αλλά μιας και το κόστος του δυναμό είναι αρκετά ακριβό πρίν πάω για αλλαγή παίζει κάτι που μπορώ να κάνω μόνος;Το δυναμό εξωτερικά δεν δείχνει κάτι επίσης το ''ματάκι'' της μπαταρίας(ξηρού τύπου) είναι καταπράσινο και οι πόλοι της καλά στερεωμένοι.
          Δεν είχα ποτέ το παραμικρό θέμα ηλεκτρολογικό ούτε τζούφιες εκινήσεις έτσι μπάμ και κάτω χαλάει το δυναμό;
          Ελπίζω σε αντικατάσταση μπαταρίας και επίλυση του προβλήματος οι μύστες τι λέτε τζάμπα ελπίζω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Πάρε ενα πολυμετρακι των 5 ευρώ και ξανά έλα να σου πούμε τι να μετρήσεις.

            Δεν σβηνει καθόλου δηλαδή το λαμπάκι της μπαταρίας ? Ή σβήνει μετα απο λίγο απλα με καθυστέρηση σε σχέση με παλιά?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              ilias-a last edited by

              Λαμπακι αναμμενο στανταρ προβλημα στο δυναμο, η μπαταρια σου μπορει να ειναι και αυτη κουρασμενη αλλα το προβλημα δεν ειναι απο αυτην.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Aν είναι από το δυναμό και δεν φορτίζει θα μείνεις από μπαταρία, αν είναι αναμμένη η λυχνία και δεν μένεις και όλα είναι ΟΚ είναι η επαφή της φύσας από το δυναμό που δεν κάνει καλή επαφή, μέτρα τους πόλους τους μπαταρίας με ένα πολύμετρο αν δείχνει από 12.9 έως 13.5 + είσαι ΟΚ, άναψε τα μεγάλα φώτα και ξαναμέτρα, αν η τάση παραμένει ίδια είναι εντάξει το δυναμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ότι σου είπαν οι αποπάνω. Μη το βάλεις μπροστά μέχρι τη Δευτέρα που να κρατήσει η τάση για να σε πάει σε κάποιο συνεργείο ή ηλεκτρολόγο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lary1821 last edited by

                    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους ήδη κάνω μια έρευνα για καινούριο βλέπω κάτι ανακατασκευασμένους θεωρώ οτι απο το να μπλέκω με μεταχειρισμένους καλύτερα αυτοί...
                    Μια τελευταία ερώτηση μην το κουράζουμε πολύ κιόλας,θα πρέπει να κατεύουν ξανά ιμάντες χρονισμού ρουλεμάν κλπ μιας και βλέπω το δυναμό είναι εκεί δίπλα;Ευχαριστώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Aν είναι από το δυναμό και δεν φορτίζει θα μείνεις από μπαταρία, αν είναι αναμμένη η λυχνία και δεν μένεις και όλα είναι ΟΚ είναι η επαφή της φύσας από το δυναμό που δεν κάνει καλή επαφή, μέτρα τους πόλους τους μπαταρίας με ένα πολύμετρο αν δείχνει από 12.9 έως 13.5 + είσαι ΟΚ, άναψε τα μεγάλα φώτα και ξαναμέτρα, αν η τάση παραμένει ίδια είναι εντάξει το δυναμό.

                      Larryking κανε τον ελεγχο που σου γραφουν παραπανω γιατι βλεπω να εινα καμια φυσα του λαμπακιου και να πληρωνεις καινουριο δυναμο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
                        ...,θα πρέπει να κατεύουν ξανά ιμάντες χρονισμού ρουλεμάν κλπ μιας και βλέπω το δυναμό είναι εκεί δίπλα;Ευχαριστώ.

                        Όχι. Είναι εντελώς διαφορετικοί αυτοί οι 2 ιμάντες. Δες μήπως έχει λασκάρει-σπάσει ο ιμάντας που υπάρχει εξωτερικά. Ο άλλος του χρονισμού δε φαίνεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lary1821 last edited by

                          Αλλάχτηκε πρώτα η μπαταρία με την ελπίδα πως το πρόβλημα θα ήταν απο εκεί,δυστυχώς και το δυναμό όμως ήταν οριακό οπότε αποφασίστηκε να βγεί και να δούμε τι πρόβλημα έχει.
                          Τυχερός στην ατυχία μου ήταν ο αυτόματος κόστος ανταλλακτικού 40€...
                          Με το που μπήκε πάνω ξανά η ένδειξη μπαταρίας αναμμένη,μετρήσεις βήμα βήμα βρήκαμε πως το δυναμό η μπαταρία όλα οκ μέχρι που συνδέσαμε το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο εκεί προφανώς έγινε κάποιο reset και το πρόβλημα μου λύθηκε ελπίζω οριστικά...
                          Κουστουμάκι 180€ μιας και δεν είχα χρόνο για πολύ ψάξιμο πήγα σε bosch servise δεν μου κοψε το μυαλό και το προτείνω σε όλους πρίν βγάλετε δυναμό κλπ ίσως μετά την αλλαγή μπαταρίας ένα πέρασμα απο τον εγκέφαλο να λύσει το πρόβλημα της ένδειξης στον πίνακα οργάνων.
                          Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr