Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος σε opel corsa c cdti 1.3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος σε opel corsa c cdti 1.3
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    825
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris-aggelousop last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.Παιδιά ειμαι νεος στη παρεα κ ελπιζω στη βοηθεια σας.πριν λιγο καιρο αγορασαμε στην οικογενεια ενα opel corsa c και τωρα τελευταια ακουγόταν πολυ εντονος θόρυβος στο δισκο πλατο και επειδη ειχε και αρκετα χιλ. το αμαξι (180.000) πηγα συνεργειο.μετα απο υπόδειξη του μαστορα αποφασησαμε να κανουμε μετατροπη του μεταβλητου βολαν κ δισκο πλατο με το σετ της valeo σε σταθερό ωστε να μην εχουμε θεμα συντομα.αφου καναμε την αλλαγή κ φτασαμε στη δοκιμη,το αμαξι σταματησε να κανει το θόρυβο που εκανε κ ακουγεται να δουλευει κανονικα.με το που δοκιμασαμε τον συμπλεκτη διαπίστωσε οτι οταν αφηνεις τ πεντάλ στη μεση της διδρομης ακουγεται ενας θορυβος(σα να τρεμει χαλασμενο ρουλεμαν η κατι τετοιο).επισης μετα απο λιγη ωρα κ στ ρελαντι τ αυτοκινητου παει να τ κανει κ ξανασταματαει ή αν τον κανει συνεχόμενα,οταν ανεβαζεις στροφες σταματαει εντελος.μηπως ξερει κάποιος κατι επι του θέματος?ο μαστορας υποστηρίζει οτι μπορει να ειχε προβλημα κ τ σασμαν κ απλα επνιγε τον θορυβο του σασμαν ο θόρυβος του βολαν..ευχαριστω εκ τ προτερου

      Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • C
        chris-aggelousop last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.Παιδιά ειμαι νεος στη παρεα κ ελπιζω στη βοηθεια σας.πριν λιγο καιρο αγορασαμε στην οικογενεια ενα opel corsa c και τωρα τελευταια ακουγόταν πολυ εντονος θόρυβος στο δισκο πλατο και επειδη ειχε και αρκετα χιλ. το αμαξι (180.000) πηγα συνεργειο.μετα απο υπόδειξη του μαστορα αποφασησαμε να κανουμε μετατροπη του μεταβλητου βολαν κ δισκο πλατο με το σετ της valeo σε σταθερό ωστε να μην εχουμε θεμα συντομα.αφου καναμε την αλλαγή κ φτασαμε στη δοκιμη,το αμαξι σταματησε να κανει το θόρυβο που εκανε κ ακουγεται να δουλευει κανονικα.με το που δοκιμασαμε τον συμπλεκτη διαπίστωσε οτι οταν αφηνεις τ πεντάλ στη μεση της διδρομης ακουγεται ενας θορυβος(σα να τρεμει χαλασμενο ρουλεμαν η κατι τετοιο).επισης μετα απο λιγη ωρα κ στ ρελαντι τ αυτοκινητου παει να τ κανει κ ξανασταματαει ή αν τον κανει συνεχόμενα,οταν ανεβαζεις στροφες σταματαει εντελος.μηπως ξερει κάποιος κατι επι του θέματος?ο μαστορας υποστηρίζει οτι μπορει να ειχε προβλημα κ τ σασμαν κ απλα επνιγε τον θορυβο του σασμαν ο θόρυβος του βολαν..ευχαριστω εκ τ προτερου

        Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chris-aggelousop last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.Παιδιά ειμαι νεος στη παρεα κ ελπιζω στη βοηθεια σας.πριν λιγο καιρο αγορασαμε στην οικογενεια ενα opel corsa c και τωρα τελευταια ακουγόταν πολυ εντονος θόρυβος στο δισκο πλατο και επειδη ειχε και αρκετα χιλ. το αμαξι (180.000) πηγα συνεργειο.μετα απο υπόδειξη του μαστορα αποφασησαμε να κανουμε μετατροπη του μεταβλητου βολαν κ δισκο πλατο με το σετ της valeo σε σταθερό ωστε να μην εχουμε θεμα συντομα.αφου καναμε την αλλαγή κ φτασαμε στη δοκιμη,το αμαξι σταματησε να κανει το θόρυβο που εκανε κ ακουγεται να δουλευει κανονικα.με το που δοκιμασαμε τον συμπλεκτη διαπίστωσε οτι οταν αφηνεις τ πεντάλ στη μεση της διδρομης ακουγεται ενας θορυβος(σα να τρεμει χαλασμενο ρουλεμαν η κατι τετοιο).επισης μετα απο λιγη ωρα κ στ ρελαντι τ αυτοκινητου παει να τ κανει κ ξανασταματαει ή αν τον κανει συνεχόμενα,οταν ανεβαζεις στροφες σταματαει εντελος.μηπως ξερει κάποιος κατι επι του θέματος?ο μαστορας υποστηρίζει οτι μπορει να ειχε προβλημα κ τ σασμαν κ απλα επνιγε τον θορυβο του σασμαν ο θόρυβος του βολαν..ευχαριστω εκ τ προτερου

          Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • G
            giannisae last edited by

            Ε ναι πολυ πιθανο...δλδ φορουσες βολαν 2πλης μαζας και εβαλες μονης!πολυ πιθανο να εκανε ζημια στο σασμαν ..περπατατο λιγο να δεις τι και πως και βλεπεται...δεν ξερω κατι εγω να σου πω..

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • C
              chris-aggelousop last edited by

              Ναι ετσι ακριβως απο διπλης μαζας σε μονης.σετ της valeo για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.και για λιγα λεπτα που τ δοκιμασαμε να εκανε ζημια στο σασμαν?λιγο παραξενο μ φαινεται.για να βοηθησω ο θορυβος που ακουγεται ειναι σαν να τρεμει ο κεντρικος αξονας που δινει κινησει στ σασμαν κ μολις αυξανεις τις στροφες τ κινητηρα να κεντραρετε και να σταματαει..

              Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • I
                ilias-a last edited by

                πολλες φορες σε αυτη την αλλαγη απο 2πλης μαζας βολαν σε μονης κανει θορυβο στο ρελαντι, αυτο στη μεση της διαδρομης του πεταλιου ειναι προβλημα.
                ο μηχανικος σου τι σου ειπε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • C
                  chris-aggelousop last edited by

                  Αυτο ειναι το περιεργο,οτι το ρελαντι δουλευει φυσιολογικα οπως δουλευε.επισης ουτε κατι αλλο άλλαξε στη συμπεριφορά του αυτοκινητου.επισης εξαφανίστηκε κ ο αρχικος θόρυβος απο τ βολαν κ τον δισκο.ο μηχανικος υποστηρίζει οτι η μετατροπη πετυχε κ οτι αυτος ο θορυβος τωρα ειναι απο τ σασμαν

                  Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • O
                    ohristou last edited by

                    Αυτο το κωλοβολαν διπλης μαζας εχει καψει πολυ κοσμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • C
                      chris-aggelousop last edited by

                      Φιλε μ..εννοείς τη μετατροπη που εκανα σε μονης ή γενικοτερα το διπλης που φοραει απο την μανα τ?εισαι παθον?μηπως ξερεις τιποτα γ τ προβλημα μ?αν τ μετακινω ετσι θα εχω θεμα?

                      Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • G
                        giannisae last edited by

                        Οκοιταξε να δεις!βαζεις διπλης μετα λιγες χιλιαδες χλμ χαλανε και κανουν θορυβο ρελαντι!βαζεις μονης εντοπιζεις τα κουσουρι που δημιουργησε ο διπλης!διπλης να παρεις εχει πχ 1000 ευρω ενω ο μονης 200 και δεν τον αλλαζεις κιολλας!ο διπλης εχει ομαλη εκκίνηση στο συμπλεκτη ..ο μονης οπως παλια!τωρα περπατατο και βλεπεις τι και πως!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          επειδη δεν εχω προσπαθησει αυτη την μετροπη ακομα, μηπως γνωριζετε αν το διπλης και το μονης μαζας εχουν το ιδιο βαρος?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • V
                            vasvo last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            επειδη δεν εχω προσπαθησει αυτη την μετροπη ακομα, μηπως γνωριζετε αν το διπλης και το μονης μαζας εχουν το ιδιο βαρος?

                            ~9kg και τα δύο
                            http://www.e-opel.gr/product-category/c ... 01-2006/2-φρένα-συμπλέκτες-corsa-c-2001-2006/page/2/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • C
                              cson last edited by

                              Τι προσφέρει ο διπλής ρε παιδιά? Δεν έχω οδηγήσει ποτε και δεν κατανοώ τι σημαινει οτι ειναι πιο ομαλός απο τον μονής?
                              Και ειδικα αναρωτιέμαι σε τέτοια μικρά αμαξακια τι χρησιμευει...αν ηταν για μεγάλου κυβισμού με ροπές και ξεσπάσματα απο χαμηλά το καταλαβαίνω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • A
                                athanas25 last edited by

                                ο διπλης κανει λιγο πιο ομαλη την συμπλεξη του συμπλεκτη κατα το αφημα του πενταλ για να ξεκινησει το αμαξι (το βολαν εχει περισσοτερη αδρανεια σε σχεση με τον δισκο ενος απλου συμπλεκτη)...παντα συνοδευεται απο 'ξερο' δισκο (δηλ χωρις ελατηρια)....επειδη κουνιεται σε σχεση με το απλο βολαν συνηθως περναει καποιο ζορι στον πρωτευων του σαζμαν μεσω του δισκου αρα και οταν κανεις την πετατροπη με απλο βολαν ακουγετε το ρουλεμαν του πρωτευων....

                                οταν ερθει η ωρα του να αλλαξεις δισκοπλατου πρεπει να ελεγχεις την κατασταση του βολαν...δυστυχως στα περισσοτερα θελει αντικατασταση γιατι την ακουει το ελατηριο που εχει μεσα και δεν λειτουργει σωστα και λογω €€€ ολοι οι αφτερμαρκετ κατασκευαστες δινουν απλο βολαν με κανονικο δισκοπλατο για να κανεις την μετατροπη....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • C
                                  chris-aggelousop last edited by

                                  athanas25..twra pou egw ekana thn metatroph k pes oti akougete to rouleman tou prwteuwn,les na exw thema an t douleuw etsi t amaksi?tha m dhmiourgisei megalitero provlima?

                                  Στάλθηκε από το HUAWEI GRA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr