Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πρόβλημα ESP μετά από αλλαγή ελαστικών κ ευθυγράμμιση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. πρόβλημα ESP μετά από αλλαγή ελαστικών κ ευθυγράμμιση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    1277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      renault_clio last edited by

      οπώς λέει και ο τίτλος.... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος ...
      άλλαξα λάστιχα σε ένα mercedes A150 και έβαλα τα σωστά 185/65/15 από 195/60/15 που (μάλλον κακώς) φορούσε.
      Έκανα και ευθυγράμμιση στο βουλανιζατέρ γιατί το τιμόνι ήταν ελαφρώς λοξά και το αμάξι πήγαινε ευθεία...
      Πάω να φύγω από το βουλκανιζατέρ, και μόλις αναπτύσσω ταχύτητα εμφανίζεται στο καντράν το μήνυμα
      ESP inoperative check owners manual
      τότε.... το αμάξι αρχίζει να κόβει ταχύτητα ΜΟΝΟ ΤΟΥ και δεν ακούει στο γκάζι καθόλου .(φτάνει ώς τα 50 km/h)
      Το έσβησα ξεκίνησα πάλι τα ίδια δύο τρεις φορές. Γυρίζω πίσω στο βουλακνιζατέρ , 'εμείς λάστιχα αλλάξαμε' μου λέει... 'και ευθυγράμμιση κάναμε ' του λέω εγώ .... Τέλος πάντων προσπάθησε να κάνει κάτι ... αλλά αποτέλεσμα ουδέν.
      Στην τελευταία απέλπιδα βόλτα που το έκανα έφτασα τα 100 , δεν έδειξε τίποτα σχετικό, αλλά δεν το παίρνεις και σοβαρά ούτε σε ταξίδι βέβαια ... που σχεδίαζα να το πάρω ( -μεγάλη απάτη το αστέρι της στουτγκάρδης εδώ που τα λέμε... Α κάθε 6 μήνες σκίζει και μία φυσούνα ημιαξονίου μία τη μέσα - μία την έξω, έτσι για να μην πλήττουμε).
      έχει τύχει σε κανέναν; τι στο καλό συμβαίνει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        renault_clio last edited by

        οπώς λέει και ο τίτλος.... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος ...
        άλλαξα λάστιχα σε ένα mercedes A150 και έβαλα τα σωστά 185/65/15 από 195/60/15 που (μάλλον κακώς) φορούσε.
        Έκανα και ευθυγράμμιση στο βουλανιζατέρ γιατί το τιμόνι ήταν ελαφρώς λοξά και το αμάξι πήγαινε ευθεία...
        Πάω να φύγω από το βουλκανιζατέρ, και μόλις αναπτύσσω ταχύτητα εμφανίζεται στο καντράν το μήνυμα
        ESP inoperative check owners manual
        τότε.... το αμάξι αρχίζει να κόβει ταχύτητα ΜΟΝΟ ΤΟΥ και δεν ακούει στο γκάζι καθόλου .(φτάνει ώς τα 50 km/h)
        Το έσβησα ξεκίνησα πάλι τα ίδια δύο τρεις φορές. Γυρίζω πίσω στο βουλακνιζατέρ , 'εμείς λάστιχα αλλάξαμε' μου λέει... 'και ευθυγράμμιση κάναμε ' του λέω εγώ .... Τέλος πάντων προσπάθησε να κάνει κάτι ... αλλά αποτέλεσμα ουδέν.
        Στην τελευταία απέλπιδα βόλτα που το έκανα έφτασα τα 100 , δεν έδειξε τίποτα σχετικό, αλλά δεν το παίρνεις και σοβαρά ούτε σε ταξίδι βέβαια ... που σχεδίαζα να το πάρω ( -μεγάλη απάτη το αστέρι της στουτγκάρδης εδώ που τα λέμε... Α κάθε 6 μήνες σκίζει και μία φυσούνα ημιαξονίου μία τη μέσα - μία την έξω, έτσι για να μην πλήττουμε).
        έχει τύχει σε κανέναν; τι στο καλό συμβαίνει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          renault_clio last edited by

          οπώς λέει και ο τίτλος.... πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος ...
          άλλαξα λάστιχα σε ένα mercedes A150 και έβαλα τα σωστά 185/65/15 από 195/60/15 που (μάλλον κακώς) φορούσε.
          Έκανα και ευθυγράμμιση στο βουλανιζατέρ γιατί το τιμόνι ήταν ελαφρώς λοξά και το αμάξι πήγαινε ευθεία...
          Πάω να φύγω από το βουλκανιζατέρ, και μόλις αναπτύσσω ταχύτητα εμφανίζεται στο καντράν το μήνυμα
          ESP inoperative check owners manual
          τότε.... το αμάξι αρχίζει να κόβει ταχύτητα ΜΟΝΟ ΤΟΥ και δεν ακούει στο γκάζι καθόλου .(φτάνει ώς τα 50 km/h)
          Το έσβησα ξεκίνησα πάλι τα ίδια δύο τρεις φορές. Γυρίζω πίσω στο βουλακνιζατέρ , 'εμείς λάστιχα αλλάξαμε' μου λέει... 'και ευθυγράμμιση κάναμε ' του λέω εγώ .... Τέλος πάντων προσπάθησε να κάνει κάτι ... αλλά αποτέλεσμα ουδέν.
          Στην τελευταία απέλπιδα βόλτα που το έκανα έφτασα τα 100 , δεν έδειξε τίποτα σχετικό, αλλά δεν το παίρνεις και σοβαρά ούτε σε ταξίδι βέβαια ... που σχεδίαζα να το πάρω ( -μεγάλη απάτη το αστέρι της στουτγκάρδης εδώ που τα λέμε... Α κάθε 6 μήνες σκίζει και μία φυσούνα ημιαξονίου μία τη μέσα - μία την έξω, έτσι για να μην πλήττουμε).
          έχει τύχει σε κανέναν; τι στο καλό συμβαίνει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cson last edited by

            Πήγαινε στον ηλεκτρολόγο σου να δει τους σενσορες του abs στους τροχούς και την καλωδίωση τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 106s16
              106s16 last edited by

              Βάλε μπρος και σε στάση, στρίψε το τιμόνι τέρμα δεξιά και αριστερά δυό τρεις φορές ίσως θέλει reset ο αισθητήρας γωνιακής θέσης τιμονιού

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cson last edited by

                Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
                Βάλε μπρος και σε στάση, στρίψε το τιμόνι τέρμα δεξιά και αριστερά δυό τρεις φορές ίσως θέλει reset ο αισθητήρας γωνιακής θέσης τιμονιού

                Παιζει και αυτό να είναι κάτι απλό. Τα έχουν αυτα τα κουλά κατι τέτοιες μαρκες, οποτε και μια ερωτηση σε ενα εξουσιοδοτημένο συνεργειο να έκανες θα επερνες κάποια απαντηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntofato last edited by

                  Με ένα πρίζωμα στο διαγνωστικό όλα φαίνονται. Τα ίδια πάντως κάνει και με τον διακόπτη φώτων φρένων....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Πήγαινε στον ηλεκτρολόγο σου να δει τους σενσορες του abs στους τροχούς και την καλωδίωση τους.

                    Χ2 + εκτός αυτών τα περισσότερα συστήματα έχουν άλλο ένα ο οποίος διαβάζει και τη γωνία στρέψης του τιμονιού. Πολύ πιθανό μια που ευθυγραμμίστηκε, να πειράχτηκε, χτυπήθηκε, ξεσυνδέθηκε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      renault_clio last edited by

                      Στο ίδιο θέμα..
                      Αφού ευχαριστήσω όσους συνέβαλαν στην αναζήτηση της αιτίας του προβλήματος, να πω, ότι ρώτησα ένα γείτονα ηλεκτρολόγο και μου είπε να το πάω να το βάλει στο διαγνωστικό και ότι μάλλον θέλει κάποιο σετάρισμα μετά την αλλαγή ελαστικών και την ευθυγράμμιση.
                      Όσο για αντιπροσωπεία ..λέω να το καθυστερήσω λίγο ...
                      Διάβασα και σε ξένα φόρουμ για τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού, αλλά αυτό λογικά θα το δείξει και το διαγνωστικό.

                      Πάντως με προβληματίζει αυτό φαινόμενο με τη σωρεία ηλεκτρονικών βλαβών και γενικά ευαισθησίας των νεώτερων αυτοκινήτων - ίσως τα αυτοκίνητα έχουν γίνει αναλώσιμα 5-7 ετών ( αυτό δεν ισχύει στην Ελλάδα) - οι εταιρείες προσπαθούν να ´εχουν την αποκλειστικότητα στην διάγνωση επίλυση - βλαβών και τελευταία το ´εχουν παρακάνει με τη χρήση ηλεκτρονικών - οθόνες πολυμέσων -ψηφιακά ταχύμετρα κτλ που αποσπούν και την προσοχή του οδηγού, ενώ οι εταιρείες δήθεν κόπτονται για την ασφάλειά του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cson last edited by

                        Όσο πληθαίνουν τα ηλεκτρονικά τόσο αυξάνονται και οι βλάβες σε ενα αμάξι. Οποίος δεν τα θέλει υπάρχουν πολύ ωραία αμαξια 25 ετιας και σαν σχεδιο και σαν αξιοπιστία. Την ασφάλεια του καινούριου δεν στη δίνει κανένα όμως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr