-
Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
Κουβέντα να γίνεται.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
Κουβέντα να γίνεται.Ίσως να μη το κατάλαβες. Στη πρώτη περίπτωση ενεργοποιεί το ρελέ (θερμοστάτης) στην άλλη δίνει σήμα στον «εγκέφαλο» (μεταβλητή αντίσταση). Το ίδιο παπάρι πρέπει να ψάξει ο ηλεκτρολόγος και στις 2 περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
Κουβέντα να γίνεται.Ίσως να μη το κατάλαβες. Στη πρώτη περίπτωση ενεργοποιεί το ρελέ (θερμοστάτης) στην άλλη δίνει σήμα στον «εγκέφαλο» (μεταβλητή αντίσταση). Το ίδιο παπάρι πρέπει να ψάξει ο ηλεκτρολόγος και στις 2 περιπτώσεις.
Ο θερμοστάτης είνια μηχανολογικό έξάρτημα και χρησιμοποιείται για να ζεσταίνεται γρήγορα η μηχανή και να μην κρυώνει η μηχανή πολύ τον χειμώνα
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όργανο είνια μεταβλητή αντίσταη και παλαιότερα υπήρχει και αισθητήρας ξεχωριστός για την ενεργοποιηση των βεντιλατερ μεσω ρελε -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
Κουβέντα να γίνεται.Ίσως να μη το κατάλαβες. Στη πρώτη περίπτωση ενεργοποιεί το ρελέ (θερμοστάτης) στην άλλη δίνει σήμα στον «εγκέφαλο» (μεταβλητή αντίσταση). Το ίδιο παπάρι πρέπει να ψάξει ο ηλεκτρολόγος και στις 2 περιπτώσεις.
Ο θερμοστάτης είνια μηχανολογικό έξάρτημα και χρησιμοποιείται για να ζεσταίνεται γρήγορα η μηχανή και να μην κρυώνει η μηχανή πολύ τον χειμώνα
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όργανο είνια μεταβλητή αντίσταη και παλαιότερα υπήρχει και αισθητήρας ξεχωριστός για την ενεργοποιηση των βεντιλατερ μεσω ρελεΤο ανάφερα και παραπάνω ότι δεν αναφέρομαι στο θερμοστάτη του κυκλώματος νερού. Και ο άλλος που περνάει το ρεύμα (παλαιότερος) και ενεργοποιεί το ρελέ θερμοστάτης είναι μια που είχε στο εσωτερικό του ένα διμεταλλικό ελατήριο το οποίο άνοιγέ ή έκλεινε το κύκλωμα αναλόγως. Ακριβός με την ίδια μέθοδο δουλεύουν τα καλοριφέρ των σπιτιών. Οι ηλεκτρολόγοι τα αναφέρουν ακόμα και βαλβίδες θερμοκρασίας. Το θέμα είναι να το ψάξει αυτός και να μη κολλάμε εμείς.
-
...πατώντας και σταθεροποιώντας ένα ρελέ που βρίσκετει πάνω στο βεντιλατέρ, ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του.... ανοιγοκλείνει φυσιολογικά!
τι λέτε? είναι δυνατόν?
-
Ο χρήστης jounite έγραψε:
...πατώντας και σταθεροποιώντας ένα ρελέ που βρίσκετει πάνω στο βεντιλατέρ, ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του.... ανοιγοκλείνει φυσιολογικά!τι λέτε? είναι δυνατόν?
Ναι. Με τους κυκλους ζεστου-κρυου που περναει, ενδεχομενα να βγηκε λιγο λιγο απο τη θεση του. Επισης, μπορει απλα πατωντας το να κουνησες καλωδια απο κατω του που εχουν προβλημα στις επαφες. Ελεγξε ολη το κυκλωμα, εχω γραψει και παραπανω οτι μπορει καλλιστα να ειναι ηλεκτρολογικης φυσεως το προβλημα.
citroen C3 - βεντιλατερ