Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    citroen C3 - βεντιλατερ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. citroen C3 - βεντιλατερ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    25
    3271
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adensa last edited by

      Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.

      Κουβέντα να γίνεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kostas-chania last edited by

        Ο χρήστης adensa έγραψε:
        Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
        Κουβέντα να γίνεται.

        Ίσως να μη το κατάλαβες. Στη πρώτη περίπτωση ενεργοποιεί το ρελέ (θερμοστάτης) στην άλλη δίνει σήμα στον «εγκέφαλο» (μεταβλητή αντίσταση). Το ίδιο παπάρι πρέπει να ψάξει ο ηλεκτρολόγος και στις 2 περιπτώσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kospapad last edited by

          Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

          Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
          Κουβέντα να γίνεται.

          Ίσως να μη το κατάλαβες. Στη πρώτη περίπτωση ενεργοποιεί το ρελέ (θερμοστάτης) στην άλλη δίνει σήμα στον «εγκέφαλο» (μεταβλητή αντίσταση). Το ίδιο παπάρι πρέπει να ψάξει ο ηλεκτρολόγος και στις 2 περιπτώσεις.

          Ο θερμοστάτης είνια μηχανολογικό έξάρτημα και χρησιμοποιείται για να ζεσταίνεται γρήγορα η μηχανή και να μην κρυώνει η μηχανή πολύ τον χειμώνα
          Ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όργανο είνια μεταβλητή αντίσταη και παλαιότερα υπήρχει και αισθητήρας ξεχωριστός για την ενεργοποιηση των βεντιλατερ μεσω ρελε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-chania last edited by

            Ο χρήστης kospapad έγραψε:

            Αισθητηρας και θερμοστάτης δεν το λες και ιδιο πράγμα.
            Κουβέντα να γίνεται.

            Ίσως να μη το κατάλαβες. Στη πρώτη περίπτωση ενεργοποιεί το ρελέ (θερμοστάτης) στην άλλη δίνει σήμα στον «εγκέφαλο» (μεταβλητή αντίσταση). Το ίδιο παπάρι πρέπει να ψάξει ο ηλεκτρολόγος και στις 2 περιπτώσεις.

            Ο θερμοστάτης είνια μηχανολογικό έξάρτημα και χρησιμοποιείται για να ζεσταίνεται γρήγορα η μηχανή και να μην κρυώνει η μηχανή πολύ τον χειμώνα
            Ο αισθητήρας θερμοκρασίας για το όργανο είνια μεταβλητή αντίσταη και παλαιότερα υπήρχει και αισθητήρας ξεχωριστός για την ενεργοποιηση των βεντιλατερ μεσω ρελε

            Το ανάφερα και παραπάνω ότι δεν αναφέρομαι στο θερμοστάτη του κυκλώματος νερού. Και ο άλλος που περνάει το ρεύμα (παλαιότερος) και ενεργοποιεί το ρελέ θερμοστάτης είναι μια που είχε στο εσωτερικό του ένα διμεταλλικό ελατήριο το οποίο άνοιγέ ή έκλεινε το κύκλωμα αναλόγως. Ακριβός με την ίδια μέθοδο δουλεύουν τα καλοριφέρ των σπιτιών. Οι ηλεκτρολόγοι τα αναφέρουν ακόμα και βαλβίδες θερμοκρασίας. Το θέμα είναι να το ψάξει αυτός και να μη κολλάμε εμείς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jounite last edited by

              ...πατώντας και σταθεροποιώντας ένα ρελέ που βρίσκετει πάνω στο βεντιλατέρ, ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του.... ανοιγοκλείνει φυσιολογικά!

              τι λέτε? είναι δυνατόν?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης jounite έγραψε:
                ...πατώντας και σταθεροποιώντας ένα ρελέ που βρίσκετει πάνω στο βεντιλατέρ, ομαλοποιήθηκε η λειτουργία του.... ανοιγοκλείνει φυσιολογικά!

                τι λέτε? είναι δυνατόν?

                Ναι. Με τους κυκλους ζεστου-κρυου που περναει, ενδεχομενα να βγηκε λιγο λιγο απο τη θεση του. Επισης, μπορει απλα πατωντας το να κουνησες καλωδια απο κατω του που εχουν προβλημα στις επαφες. Ελεγξε ολη το κυκλωμα, εχω γραψει και παραπανω οτι μπορει καλλιστα να ειναι ηλεκτρολογικης φυσεως το προβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr