-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Tα υπόλοιπα βρείτε τα μόνοι σας!Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
-
Βασική αρχή κάθε ανάλυσης είναι η αξιοπιστία των δεδομένων
Όλοι ξέρουν ότι το δείγμα αποστέλλεται στην εταιρεία με ευθύνη του αποστολέα πελάτη και η εταιρεία ανλύει με βάση τα δεδομένα το πελάτη
Αν ο πελάτης κάνει πλάκα με την εταιρεία κάνει και με μας (κάτι που φαίνεται και από τα ίδια τα σχόλια της εταιρείας εκφράζοντας έκπληξη !!)
Εδώ στο φορουμ κάποιος φίλος με ταξί στέλνει στην εταιρεία αυτή και σταδιακά ανεβάζει αναλύσεις
Όλες δείχνουν πολύ μεγάλη αντοχή στην χρήση με διαστήματα αλλαγής πολύ πάνω από τα αποδεκτά στο φόρουμ
Δεν υπάρχουν ποτέ λύσεις άσπρο μαύρο πάντα υπάρχει και η προσωπική συμμετοχή και εκτίμηση (αφού προσωπική θα ειναι και η τσέπη)
-
-
Τα VW που καίνε λάδι, λαδιέρες.
Το Toyota που έκαψε και αυτό το 1/3 του λαδιού του, μέσα στα όρια του κατασκευαστή και έτσι έπρεπε να γίνει.Oh the irony.
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Τα VW που καίνε λάδι, λαδιέρες.
Το Toyota που έκαψε και αυτό το 1/3 του λαδιού του, μέσα στα όρια του κατασκευαστή και έτσι έπρεπε να γίνει.Oh the irony.
Τι κι αν φωνάζω πως πρόκειται για θηρίο V8 4.700 c.c. που έχει άλλη κατανάλωση λαδιού από μία ραπτομηχανή των 1.400 c.c...
Aπόσπασμα από το
'The Engine Builder's Handbook: A Complete Guide to Professional Blueprinting'
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
https://en.wikipedia.org/wiki/PolyolesterΤι έγινε; Το ρίξαμε στην...ημιμάθεια;
Αυτό μόνο μπόρεσες να βρεις για τους 'polyolesters';
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Τι έγινε; Το ρίξαμε στην...ημιμάθεια;
Αυτό μόνο μπόρεσες να βρεις για τους 'polyolesters';
Με εσένα που μπλέξαμε θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, το έβαλα για να τσιμπήσεις και δεν έπεσα έξω, έμπαινε Γιούτσο !
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τι έγινε; Το ρίξαμε στην...ημιμάθεια;
Αυτό μόνο μπόρεσες να βρεις για τους 'polyolesters';
Με εσένα που μπλέξαμε θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, το έβαλα για να τσιμπήσεις και δεν έπεσα έξω, έμπαινε Γιούτσο !
E...ναι, εδώ θα συμφωνήσω...
Αυτά που ήξερες, καλό θα ήταν, να τα ξεχάσεις!
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Τα VW που καίνε λάδι, λαδιέρες.
Το Toyota που έκαψε και αυτό το 1/3 του λαδιού του, μέσα στα όρια του κατασκευαστή και έτσι έπρεπε να γίνει.Oh the irony.
Τι κι αν φωνάζω πως πρόκειται για θηρίο V8 4.700 c.c. που έχει άλλη κατανάλωση λαδιού από μία ραπτομηχανή των 1.400 c.c...
Aπόσπασμα από το
'The Engine Builder's Handbook: A Complete Guide to Professional Blueprinting'
Τα VW καλα κανουν και καινε λαδια.....ουτε πρόβλημα εχουν ουτε τιποτα....
Τωρα το V8 κοψε και κατι....όλα τα μανουαλ γραφουν ηλιθιες και εξωπραγματικες καταναλώσεις λαδιου για να μην μπλεκουν νομικα με χαζους πελατες τους.π.χ. Μερσεντές εως και 1λιτρο/1000 χιλιόμετρα αν οδηγας παρατεταμένα σε υψηλες στροφες είναι ΟΚ.Εγω βεβαια ακομη περιμενω γιατι τα ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ λαδια εχουν αναθυμιάσεις-εξατμιζονται??????????????????????????????????????
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Τι έγινε; Το ρίξαμε στην...ημιμάθεια;
Αυτό μόνο μπόρεσες να βρεις για τους 'polyolesters';
Με εσένα που μπλέξαμε θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, το έβαλα για να τσιμπήσεις και δεν έπεσα έξω, έμπαινε Γιούτσο !
E...ναι, εδώ θα συμφωνήσω...
Αυτά που ήξερες, καλό θα ήταν, να τα ξεχάσεις!
Ποιά είναι αυτή που λένε ότι είναι ανίκητη το έχεις ακούσει ή δε σε αφορά ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τι έγινε; Το ρίξαμε στην...ημιμάθεια;
Αυτό μόνο μπόρεσες να βρεις για τους 'polyolesters';
Με εσένα που μπλέξαμε θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, το έβαλα για να τσιμπήσεις και δεν έπεσα έξω, έμπαινε Γιούτσο !
E...ναι, εδώ θα συμφωνήσω...
Αυτά που ήξερες, καλό θα ήταν, να τα ξεχάσεις!
Ποιά είναι αυτή που λένε ότι είναι ανίκητη το έχεις ακούσει ή δε σε αφορά ?
Aφού δεν έχεις επιχειρήματα συνέχισε με ύβρεις...
Πες αυτό που θέλεις να δούμε τι θα πει και το moderation.
-
το 'moderetion' ..... ύπνο βαθύ !!!!
@Syncro for ever , έχεις καμιά συγγένεια με τον @italakias
-
Ferrari specialist, dr. Ali E Haas
'Synthetic oils are a whole different story. There is no VI improver added so there is nothing to wear out. The actual oil molecules never wear out. You could almost use the same oil forever. The problem is that there are other additives and they do get used up. I suppose if there was a good way to keep oil clean you could just add a can of additives every 6 months and just change the filter, never changing the oil.
When the additives wear out in a synthetic oil it still has the same viscosity. It will not thin as a mineral oil. The fear that some say Porsche has that oils thin when the VII runs out is not applicable to these synthetic oils. These oils will always have the correct thickness when hot and...'.
Mετάφραση:
'Tα συνθετικά έλαια είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Δεν υπάρχει VI βελτιωτικό πρόσθετο και έτσι δεν υπάρχει τίποτα να φθείρεται. Τα πραγματικά μόρια του πετρελαίου ποτέ δεν φθείρονται. Θα μπορούσατε σχεδόν να χρησιμοποιήσετε το ίδιο λάδι για πάντα. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν άλλα πρόσθετα που εξαντλούνται. Υποθέτω ότι αν υπήρχε ένας καλός τρόπος για να κρατήσει καθαρό λάδι, θα μπορούσατε να προσθέσετε μόνο ένα δοχείο των προσθέτων κάθε 6 μήνες και αλλάζοντας το φίλτρο, ποτέ να μην αλλάξετε το λάδι.
Όταν τα πρόσθετα φθείρονται σε ένα συνθετικό λάδι εξακολουθεί να έχει το ίδιο ιξώδες. Δεν θα γίνει λεπτό όσο ένα ορυκτέλαιο. Ο φόβος που κάποιοι λένε στην Porsche ότι τα έλαια λεπταίνουν όταν ο VII πρόσθετο φθείρεται, δεν ισχύει για αυτά τα συνθετικά λάδια. Αυτά τα λάδια θα έχουν πάντα το σωστό ιξώδες όταν είναι ζεστά και... '.
(Από το 'Ferrari forum')
Kαι έβαλα αυτό που λένε 'ψαγμένοι' χομπίστες για τα, πανάκριβα και 'ψαγμένα' αυτοκίνητα τους και όχι κατασκευαστές, που, εδώ στην Ελλάδα, θεωρούμε, πιθανά, ανειλικρινείς.
Μιλάμε για μια ιστορία τελειωμένη από το 2.000, (και ίσως νωρίτερα).
-
Μη μας βάζεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια γίνεσαι κουραστικός, το λάδι στα αυτοκίνητα το αλλάζουμε επειδή βρωμίζει από τα κατάλοιπα της καύσης και δεν μπορούμε να το καθαρίσουμε με απλή και φτηνή μέθοδο, για να μάθεις περισσότερα μιας και δείχνεις...έξυπνος και πολυμαθής ασχολήσου με τις μεγάλες ναυτικές μηχανές να δείς πως καθαρίζουν εκεί το λάδι το οποίο δεν το αλλάζουν ποτέ αλλά συμπληρώνουν όποτε χρειάζεται βαρέλια 250 λίτρων, άντε γιατί νομίζεις ότι μόνο εσύ κατέχεις την μοναδική και απόλυτη αλήθεια.
Ασχολήσου λίγο με τα De Laval και θα μάθεις πολλά που δεν γνωρίζεις.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μη μας βάζεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια γίνεσαι κουραστικός, το λάδι στα αυτοκίνητα το αλλάζουμε επειδή βρωμίζει από τα κατάλοιπα της καύσης και δεν μπορούμε να το καθαρίσουμε με απλή και φτηνή μέθοδο, για να μάθεις περισσότερα μιας και δείχνεις...έξυπνος και πολυμαθής ασχολήσου με τις μεγάλες ναυτικές μηχανές να δείς πως καθαρίζουν εκεί το λάδι το οποίο δεν το αλλάζουν ποτέ αλλά συμπληρώνουν όποτε χρειάζεται βαρέλια 250 λίτρων, άντε γιατί νομίζεις ότι μόνο εσύ κατέχεις την μοναδική και απόλυτη αλήθεια.Ασχολήσου λίγο με τα De Laval και θα μάθεις πολλά που δεν γνωρίζεις.
Σου έχω απαντήσει ξανά σε αυτό.
Δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα που συζητάμε.
Αυτό στα πλοία γίνεται παραδοσιακά με τα ορυκτέλαια που χρησιμοποιούν/σαν.
Στα αυτοκίνητα, η δυνατότητα για διαφορετική στρατηγική, δόθηκε με την χρήση συνθετικών group V ελαίων και μόνο και αυτό χάρη στα όσα λέει ο dr. Haas.
Όμως, και από εκεί ξεκίνησε το θέμα αυτού του thread, πολλοί κατασκευαστές, αύξησαν τα όρια αλλαγών στα αυτοκίνητά τους από την πίεση για την προσαρμογή στην νέα τεχνολογία των λιπαντικών και της νομοθεσίας που ρυθμίστηκε ανάλογα, 'ξέχασαν' όμως, σαν λιπαντικά πρώτης τοποθέτησης να τοποθετούν τα άριστα της νέας τεχνολογίας.
Εδώ θα πρέπει να συνεκτιμηθεί και η δυσχέρεια που υπάρχει στην, πρώτη, αρχική, λειτουργία του κινητήρα, όπου το συνθετικό λάδι, (για τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα μιλάμε), εμφανίζεται να δημιουργεί κάποια θέματα στα ελατήρια των κυλίνδρων, κατά τρόπο ανεξέλεγκτο, ώστε πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, να βρίσκονται σε απορία.
(Bέβαια, κάποιοι λένε ότι έχει βρεθεί λύση).
Άρα λοιπόν, βλέπεις πως για όλους υπάρχουν περιθώρια επι πλέον μάθησης.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Μη μας βάζεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια γίνεσαι κουραστικός, το λάδι στα αυτοκίνητα το αλλάζουμε επειδή βρωμίζει από τα κατάλοιπα της καύσης και δεν μπορούμε να το καθαρίσουμε με απλή και φτηνή μέθοδο, για να μάθεις περισσότερα μιας και δείχνεις...έξυπνος και πολυμαθής ασχολήσου με τις μεγάλες ναυτικές μηχανές να δείς πως καθαρίζουν εκεί το λάδι το οποίο δεν το αλλάζουν ποτέ αλλά συμπληρώνουν όποτε χρειάζεται βαρέλια 250 λίτρων, άντε γιατί νομίζεις ότι μόνο εσύ κατέχεις την μοναδική και απόλυτη αλήθεια.
Ασχολήσου λίγο με τα De Laval και θα μάθεις πολλά που δεν γνωρίζεις.
Σου έχω απαντήσει ξανά σε αυτό.
Δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα που συζητάμε.
Αυτό στα πλοία γίνεται παραδοσιακά με τα ορυκτέλαια που χρησιμοποιούν/σαν.
Στα αυτοκίνητα, η δυνατότητα για διαφορετική στρατηγική, δόθηκε με την χρήση συνθετικών group V ελαίων και μόνο και αυτό χάρη στα όσα λέει ο dr. Haas.
Όμως, και από εκεί ξεκίνησε το θέμα αυτού του thread, πολλοί κατασκευαστές, αύξησαν τα όρια αλλαγών στα αυτοκίνητά τους από την πίεση για την προσαρμογή στην νέα τεχνολογία των λιπαντικών και της νομοθεσίας που ρυθμίστηκε ανάλογα, 'ξέχασαν' όμως, σαν λιπαντικά πρώτης τοποθέτησης να τοποθετούν τα άριστα της νέας τεχνολογίας.
Εδώ θα πρέπει να συνεκτιμηθεί και η δυσχέρεια που υπάρχει στην, πρώτη, αρχική, λειτουργία του κινητήρα, όπου το συνθετικό λάδι, (για τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα μιλάμε), εμφανίζεται να δημιουργεί κάποια θέματα στα ελατήρια των κυλίνδρων, κατά τρόπο ανεξέλεγκτο, ώστε πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, να βρίσκονται σε απορία.
(Bέβαια, κάποιοι λένε ότι έχει βρεθεί λύση).
Άρα λοιπόν, βλέπεις πως για όλους υπάρχουν περιθώρια επι πλέον μάθησης.
Ενας κινητήρας κατά το στρώσιμο του(ΟΚ εχει αυξηθεί η ποιοτητα των κατεργασιών αλλα το στρώσιμο παλι υφισταται)ΔΕΝ πρεπει να χρησιμοποιει φουλ συνθετικα λαδια με παρα πολλα αντιτριβικα....αυτό δεν το λεω εγω....το λεει η BP αν θυμαμαι καλα σε σεμιναριο για λιπαντικα.
-
Τα σημερινά marine lubricants είναι συνθετικά και όχι ορυκτέλαια, ( έχουμε ξεφύγει από την αποχή των Libertys ) τα λιπαντικά και οι διάφορες - μοντέρνες - τεχνολογίες όπως πχ πολλαπλοί ψεκασμοί στον ίδιο κύκλο με πιεζοηλεκτρικά μπέκ που γίνεται σήμερα στα αυτοκινητάκια, στη ναυτιλία είναι καθημερινότητα από δεκαετίες, αν ασχοληθείς με το αντικείμενο θα δείς ότι εκεί έχει μεγαλύτεροτεχνολογικό ενδιαφέρον, πληροφοριακά από τη ναυτιλία ξεκινάνε οι τεχνολογίες των κινητήρων και από την αεροπορία οι τεχνολογίες των υλικών.
Ξεφεύγουμε από το θέμα αλλά δεν πειράζει είναι για καλό, πρέπει να μαθαίνουμε κάτι καινούργιο, στον χώρο της ναυτιλίας τα μεγέθη είναι τεράστια, τα φυσικά και τα οικονομικά, όταν έχεις να κάνεις με κινητήρες σαν τον συγκεκριμένο 12κύλινδρο που έχει ισχύ κοντά στα 70.000 KW που πλησιάζει σε κόστος τα 80.000.000 δολάρια, όταν έχεις μέσα στο ίδιο σκάφος 5 12κύλινδρες ηλεκτρογεννήτριες των 2.5 MW έκαστη δεν παίζεις με τα λιπαντικά, εδώ λοιπόν υπάρχει πολύ τεχνολογία που δεν είναι γνωστή έξω από τον ναυτιλιακό χώρο.
πχ ο άξονας της προπέλας που βλέπεις με τα 2 αισθητήρια είναι μασίφ Φ1300mm και μήκος 120 μέτρα και αυτά τα 2 αισθητήρια μετράνε τη στρέψη από την παραμόρφωση αυτού του τέρατος και υπολογίζουν real time την ροπή, την ιπποδύναμη, την ταχύτητα του πλοίου και την κατανάλωση του, πρωτόγνωρα όλα αυτά ναι ?
Το control room του μηχανοστασίου
**Οι 3 από τις 5 γεννήτριες
**Ο άξονας
Ο κατασκευαστής του κινητήρα και του πλοίου συνολικά ( ναί, είναι το ίδιο εργοστάσιο που κάνει και αυτοκινητάκια )
-
Nα σου πω...
Όλα τα παραπάνω, καταπληκτικά και υπέροχα, τα βλέπω σαν έμψυχα.
Ίσως αυτό είναι το πρόβλημα της αλληλοκατανόησης με κάποιον που τα θεωρεί 'παλιοσίδερα'.
Κατά τα άλλα, δεν βλέπω που δικαιούσαι να διαφωνείς...
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Μη μας βάζεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια γίνεσαι κουραστικός, το λάδι στα αυτοκίνητα το αλλάζουμε επειδή βρωμίζει από τα κατάλοιπα της καύσης και δεν μπορούμε να το καθαρίσουμε με απλή και φτηνή μέθοδο, για να μάθεις περισσότερα μιας και δείχνεις...έξυπνος και πολυμαθής ασχολήσου με τις μεγάλες ναυτικές μηχανές να δείς πως καθαρίζουν εκεί το λάδι το οποίο δεν το αλλάζουν ποτέ αλλά συμπληρώνουν όποτε χρειάζεται βαρέλια 250 λίτρων, άντε γιατί νομίζεις ότι μόνο εσύ κατέχεις την μοναδική και απόλυτη αλήθεια.
Ασχολήσου λίγο με τα De Laval και θα μάθεις πολλά που δεν γνωρίζεις.
Σου έχω απαντήσει ξανά σε αυτό.
Δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα που συζητάμε.
Αυτό στα πλοία γίνεται παραδοσιακά με τα ορυκτέλαια που χρησιμοποιούν/σαν.
Στα αυτοκίνητα, η δυνατότητα για διαφορετική στρατηγική, δόθηκε με την χρήση συνθετικών group V ελαίων και μόνο και αυτό χάρη στα όσα λέει ο dr. Haas.
Όμως, και από εκεί ξεκίνησε το θέμα αυτού του thread, πολλοί κατασκευαστές, αύξησαν τα όρια αλλαγών στα αυτοκίνητά τους από την πίεση για την προσαρμογή στην νέα τεχνολογία των λιπαντικών και της νομοθεσίας που ρυθμίστηκε ανάλογα, 'ξέχασαν' όμως, σαν λιπαντικά πρώτης τοποθέτησης να τοποθετούν τα άριστα της νέας τεχνολογίας.
Εδώ θα πρέπει να συνεκτιμηθεί και η δυσχέρεια που υπάρχει στην, πρώτη, αρχική, λειτουργία του κινητήρα, όπου το συνθετικό λάδι, (για τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα μιλάμε), εμφανίζεται να δημιουργεί κάποια θέματα στα ελατήρια των κυλίνδρων, κατά τρόπο ανεξέλεγκτο, ώστε πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, να βρίσκονται σε απορία.
(Bέβαια, κάποιοι λένε ότι έχει βρεθεί λύση).
Άρα λοιπόν, βλέπεις πως για όλους υπάρχουν περιθώρια επι πλέον μάθησης.
Τα πλοία όχι αλλά τα αεροπλάνα είναι σχετικά;
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μη μας βάζεις συνέχεια τα ίδια και τα ίδια γίνεσαι κουραστικός, το λάδι στα αυτοκίνητα το αλλάζουμε επειδή βρωμίζει από τα κατάλοιπα της καύσης και δεν μπορούμε να το καθαρίσουμε με απλή και φτηνή μέθοδο, για να μάθεις περισσότερα μιας και δείχνεις...έξυπνος και πολυμαθής ασχολήσου με τις μεγάλες ναυτικές μηχανές να δείς πως καθαρίζουν εκεί το λάδι το οποίο δεν το αλλάζουν ποτέ αλλά συμπληρώνουν όποτε χρειάζεται βαρέλια 250 λίτρων, άντε γιατί νομίζεις ότι μόνο εσύ κατέχεις την μοναδική και απόλυτη αλήθεια.Ασχολήσου λίγο με τα De Laval και θα μάθεις πολλά που δεν γνωρίζεις.
Τα d laval φυγοκεντριζουν το λαδι διαρκως κατα την λειτουργια της μηχανης,ομως η αληθεια ειναι οτι ανα συγκεκριμενες ωρες λειτουργιας το λαδι ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ με καινουριο οση και αν ειναι η απαιτουμενη ποσοτητα!!!!Πολυ απλα με τον καθαρισμο που γινεται,παρατεινεται η διαρκεια χρησης του λαδιου κατα πολλες ωρες παραπανω. Οταν καθαρισεις τα φιλτρα των d laval,τοτε καταλαβαινεις τη δουλεια που κανουν.........απιστευτη καρβουνιλα!!!
Ο αφελής οδηγός