-
Χαιρετω την παρεα.
Ειναι το πρωτο θεμα που ανοιγω στο φορουμ και θελω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα πληροφοριακα και για επιμορφωση επι του θεματος.
Η αφορμη δοθηκε απο το παρακατω αρθρο και το βιντεακι που εχει μεσα.
Tug of War: Audi(Quattro) vs BMW(xDrive)Επειτα απο αυτο το αρθρο εχω ψαξει ωρες μεχρι τωρα με βιντεακια(πανω ρε ρολλερ, στο χιονι-παγο) και με αρθρα που να δειχνουν πως δουλευουν τα συστηματα τετρακινησης, οχι μονο τα Quattro, xDrive αλλα και των αλλων κατασκευαστων.
Εγω προσωπικα δεν εχω καταληξει στο οτι το ταδε συστημα ειναι κορυφαιο παντου. Αλλου θα υπερτερει το ενα και αλλου το αλλο. Εχω διαβασει ομως και εχω ακουσει οτι το Quattro ειναι κορυφη. Και απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπερτερει εν κινησει παρα πολυ -δηλαδη κανει καλη διαχειριση της ροπης στους τροχους οταν κινειται το αυτοκινητο- ενω για το xDrive εχω δει στα βιντεο οτι κατα το ξεκινημα σε χαμηλη προσφυση (για παραδειγμα πανω σε τεστ με τα ρολλερς) οπου αμεσως δινει ροπη στο σωστο τροχο.
Εσεις ποιο θεωρειται κορυφαιο συστημα τετρακινησης?? Θα ηθελα πολυ να παραθεσετε τις γνωσεις-γνωμες σας.
ΥΓ. Ελπιζω να μην υπαρχει ηδη το θεμα και ανοιξα καινουργιο καθως και να το τοποθετησα στη σωστη κατηγορια.
-
Χαιρετω την παρεα.
Ειναι το πρωτο θεμα που ανοιγω στο φορουμ και θελω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα πληροφοριακα και για επιμορφωση επι του θεματος.
Η αφορμη δοθηκε απο το παρακατω αρθρο και το βιντεακι που εχει μεσα.
Tug of War: Audi(Quattro) vs BMW(xDrive)Επειτα απο αυτο το αρθρο εχω ψαξει ωρες μεχρι τωρα με βιντεακια(πανω ρε ρολλερ, στο χιονι-παγο) και με αρθρα που να δειχνουν πως δουλευουν τα συστηματα τετρακινησης, οχι μονο τα Quattro, xDrive αλλα και των αλλων κατασκευαστων.
Εγω προσωπικα δεν εχω καταληξει στο οτι το ταδε συστημα ειναι κορυφαιο παντου. Αλλου θα υπερτερει το ενα και αλλου το αλλο. Εχω διαβασει ομως και εχω ακουσει οτι το Quattro ειναι κορυφη. Και απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπερτερει εν κινησει παρα πολυ -δηλαδη κανει καλη διαχειριση της ροπης στους τροχους οταν κινειται το αυτοκινητο- ενω για το xDrive εχω δει στα βιντεο οτι κατα το ξεκινημα σε χαμηλη προσφυση (για παραδειγμα πανω σε τεστ με τα ρολλερς) οπου αμεσως δινει ροπη στο σωστο τροχο.
Εσεις ποιο θεωρειται κορυφαιο συστημα τετρακινησης?? Θα ηθελα πολυ να παραθεσετε τις γνωσεις-γνωμες σας.
ΥΓ. Ελπιζω να μην υπαρχει ηδη το θεμα και ανοιξα καινουργιο καθως και να το τοποθετησα στη σωστη κατηγορια.
-
Χαιρετω την παρεα.
Ειναι το πρωτο θεμα που ανοιγω στο φορουμ και θελω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα πληροφοριακα και για επιμορφωση επι του θεματος.
Η αφορμη δοθηκε απο το παρακατω αρθρο και το βιντεακι που εχει μεσα.
Tug of War: Audi(Quattro) vs BMW(xDrive)Επειτα απο αυτο το αρθρο εχω ψαξει ωρες μεχρι τωρα με βιντεακια(πανω ρε ρολλερ, στο χιονι-παγο) και με αρθρα που να δειχνουν πως δουλευουν τα συστηματα τετρακινησης, οχι μονο τα Quattro, xDrive αλλα και των αλλων κατασκευαστων.
Εγω προσωπικα δεν εχω καταληξει στο οτι το ταδε συστημα ειναι κορυφαιο παντου. Αλλου θα υπερτερει το ενα και αλλου το αλλο. Εχω διαβασει ομως και εχω ακουσει οτι το Quattro ειναι κορυφη. Και απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπερτερει εν κινησει παρα πολυ -δηλαδη κανει καλη διαχειριση της ροπης στους τροχους οταν κινειται το αυτοκινητο- ενω για το xDrive εχω δει στα βιντεο οτι κατα το ξεκινημα σε χαμηλη προσφυση (για παραδειγμα πανω σε τεστ με τα ρολλερς) οπου αμεσως δινει ροπη στο σωστο τροχο.
Εσεις ποιο θεωρειται κορυφαιο συστημα τετρακινησης?? Θα ηθελα πολυ να παραθεσετε τις γνωσεις-γνωμες σας.
ΥΓ. Ελπιζω να μην υπαρχει ηδη το θεμα και ανοιξα καινουργιο καθως και να το τοποθετησα στη σωστη κατηγορια.
-
Δεν υπάρχει καλύτερο γενικά. Υπάρχει καταλληλότερο για τις εκάστοτε απαιτήσεις. Για παράδειγμα τα heavy duty συστήματα των μεγάλων Land Rover, G Wagen κλπ είναι ιδανικά για πολύ δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις. Τα συστήματα των σπορ αυτοκινήτων (με αποκορύφωμα την επιλεκτική μετάδοση κίνησης εμπρός της Ferrari FF) είναι πολύ διαφορετικά γιατί έχουν άλλες απαιτήσεις στην μετάδοση ροπής και το βάρος.
-
Γενικά τα συστήματα με κλασσικά διαφορικά υπερτερούν αυτών με συμπλέκτη τύπου Haldex μιας και ανταποκρίνονται πιο γρήγορα. Αλλά αυτό που έχει όλο και μεγαλύτερη σημασία είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα. Η προσθήκη των ηλεκτρονικών συστημάτων στα νεότερα αυτοκίνητα έχει βελτιώσει πάρα πολύ την κατάσταση χωρίς ουσιαστικές μεταβολές στο σύστημα 4κίνησης ιδιαίτερα σε απαιτητικές καταστάσεις τύπου χιόνι/πάγος.
edit: Στο κλιπ που έβαλες για τον 'νικητή' δεν παίζει ρόλο τόσο το σύστημα 4κίνησης όσο τα ελαστικά και το βάρος (το πιο βαρύ όχημα έχει το πλεονέκτημα).
-
Οσον αφορα το βιντεακι που εβαλα εννοειται πως δεν δειχνει νικητη σε καμια περιπτωση.. και εγω ο ιδιος γελουσα οταν το εβλεπα επειδη νομιζανε οτι θα εβγαινε νικητης για ολες τις περιπτωσεις.
Το αρθρο αυτο ηταν η αφορμη που ξεκινησα ολο αυτο το ψαξιμο..Ακριβως αυτο. Πλεον τα ηλεκτρονικα συστηματα κανουν ολη τη δουλεια. Και το μελλον αυτο ειναι. Μεσω ηλεκτρονικων θα γινεται η μεταδοση για οσο το δυνατον καλυτερη εκμεταλευση της δυναμης. Οπως της Ferrari που ανεφερε παραπανω ο φιλος REALZEUS.
-
Μπορει να ειναι και εκτος θεματος, αλλα, μεγαλη υποθεση να ανεβαινεις σε τετοια κλιση και να μην σπινιαρει ο τροχος.
Ποιο σύστημα τετρακίνησης θεωρείται οτι είναι το καλύτερο..