Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο σύστημα τετρακίνησης θεωρείται οτι είναι το καλύτερο..
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποιο σύστημα τετρακίνησης θεωρείται οτι είναι το καλύτερο..
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    6
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran17 last edited by

      Χαιρετω την παρεα.

      Ειναι το πρωτο θεμα που ανοιγω στο φορουμ και θελω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα πληροφοριακα και για επιμορφωση επι του θεματος.

      Η αφορμη δοθηκε απο το παρακατω αρθρο και το βιντεακι που εχει μεσα.
      Tug of War: Audi(Quattro) vs BMW(xDrive)

      Επειτα απο αυτο το αρθρο εχω ψαξει ωρες μεχρι τωρα με βιντεακια(πανω ρε ρολλερ, στο χιονι-παγο) και με αρθρα που να δειχνουν πως δουλευουν τα συστηματα τετρακινησης, οχι μονο τα Quattro, xDrive αλλα και των αλλων κατασκευαστων.

      Εγω προσωπικα δεν εχω καταληξει στο οτι το ταδε συστημα ειναι κορυφαιο παντου. Αλλου θα υπερτερει το ενα και αλλου το αλλο. Εχω διαβασει ομως και εχω ακουσει οτι το Quattro ειναι κορυφη. Και απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπερτερει εν κινησει παρα πολυ -δηλαδη κανει καλη διαχειριση της ροπης στους τροχους οταν κινειται το αυτοκινητο- ενω για το xDrive εχω δει στα βιντεο οτι κατα το ξεκινημα σε χαμηλη προσφυση (για παραδειγμα πανω σε τεστ με τα ρολλερς) οπου αμεσως δινει ροπη στο σωστο τροχο.

      Εσεις ποιο θεωρειται κορυφαιο συστημα τετρακινησης?? Θα ηθελα πολυ να παραθεσετε τις γνωσεις-γνωμες σας.

      ΥΓ. Ελπιζω να μην υπαρχει ηδη το θεμα και ανοιξα καινουργιο καθως και να το τοποθετησα στη σωστη κατηγορια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        petran17 last edited by

        Χαιρετω την παρεα.

        Ειναι το πρωτο θεμα που ανοιγω στο φορουμ και θελω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα πληροφοριακα και για επιμορφωση επι του θεματος.

        Η αφορμη δοθηκε απο το παρακατω αρθρο και το βιντεακι που εχει μεσα.
        Tug of War: Audi(Quattro) vs BMW(xDrive)

        Επειτα απο αυτο το αρθρο εχω ψαξει ωρες μεχρι τωρα με βιντεακια(πανω ρε ρολλερ, στο χιονι-παγο) και με αρθρα που να δειχνουν πως δουλευουν τα συστηματα τετρακινησης, οχι μονο τα Quattro, xDrive αλλα και των αλλων κατασκευαστων.

        Εγω προσωπικα δεν εχω καταληξει στο οτι το ταδε συστημα ειναι κορυφαιο παντου. Αλλου θα υπερτερει το ενα και αλλου το αλλο. Εχω διαβασει ομως και εχω ακουσει οτι το Quattro ειναι κορυφη. Και απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπερτερει εν κινησει παρα πολυ -δηλαδη κανει καλη διαχειριση της ροπης στους τροχους οταν κινειται το αυτοκινητο- ενω για το xDrive εχω δει στα βιντεο οτι κατα το ξεκινημα σε χαμηλη προσφυση (για παραδειγμα πανω σε τεστ με τα ρολλερς) οπου αμεσως δινει ροπη στο σωστο τροχο.

        Εσεις ποιο θεωρειται κορυφαιο συστημα τετρακινησης?? Θα ηθελα πολυ να παραθεσετε τις γνωσεις-γνωμες σας.

        ΥΓ. Ελπιζω να μην υπαρχει ηδη το θεμα και ανοιξα καινουργιο καθως και να το τοποθετησα στη σωστη κατηγορια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petran17 last edited by

          Χαιρετω την παρεα.

          Ειναι το πρωτο θεμα που ανοιγω στο φορουμ και θελω τις γνωσεις σας και τις γνωμες σας πανω στο συγκεκριμενο θεμα. Απλα πληροφοριακα και για επιμορφωση επι του θεματος.

          Η αφορμη δοθηκε απο το παρακατω αρθρο και το βιντεακι που εχει μεσα.
          Tug of War: Audi(Quattro) vs BMW(xDrive)

          Επειτα απο αυτο το αρθρο εχω ψαξει ωρες μεχρι τωρα με βιντεακια(πανω ρε ρολλερ, στο χιονι-παγο) και με αρθρα που να δειχνουν πως δουλευουν τα συστηματα τετρακινησης, οχι μονο τα Quattro, xDrive αλλα και των αλλων κατασκευαστων.

          Εγω προσωπικα δεν εχω καταληξει στο οτι το ταδε συστημα ειναι κορυφαιο παντου. Αλλου θα υπερτερει το ενα και αλλου το αλλο. Εχω διαβασει ομως και εχω ακουσει οτι το Quattro ειναι κορυφη. Και απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να υπερτερει εν κινησει παρα πολυ -δηλαδη κανει καλη διαχειριση της ροπης στους τροχους οταν κινειται το αυτοκινητο- ενω για το xDrive εχω δει στα βιντεο οτι κατα το ξεκινημα σε χαμηλη προσφυση (για παραδειγμα πανω σε τεστ με τα ρολλερς) οπου αμεσως δινει ροπη στο σωστο τροχο.

          Εσεις ποιο θεωρειται κορυφαιο συστημα τετρακινησης?? Θα ηθελα πολυ να παραθεσετε τις γνωσεις-γνωμες σας.

          ΥΓ. Ελπιζω να μην υπαρχει ηδη το θεμα και ανοιξα καινουργιο καθως και να το τοποθετησα στη σωστη κατηγορια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Δεν υπάρχει καλύτερο γενικά. Υπάρχει καταλληλότερο για τις εκάστοτε απαιτήσεις. Για παράδειγμα τα heavy duty συστήματα των μεγάλων Land Rover, G Wagen κλπ είναι ιδανικά για πολύ δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις. Τα συστήματα των σπορ αυτοκινήτων (με αποκορύφωμα την επιλεκτική μετάδοση κίνησης εμπρός της Ferrari FF) είναι πολύ διαφορετικά γιατί έχουν άλλες απαιτήσεις στην μετάδοση ροπής και το βάρος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nickolas last edited by

              Γενικά τα συστήματα με κλασσικά διαφορικά υπερτερούν αυτών με συμπλέκτη τύπου Haldex μιας και ανταποκρίνονται πιο γρήγορα. Αλλά αυτό που έχει όλο και μεγαλύτερη σημασία είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα. Η προσθήκη των ηλεκτρονικών συστημάτων στα νεότερα αυτοκίνητα έχει βελτιώσει πάρα πολύ την κατάσταση χωρίς ουσιαστικές μεταβολές στο σύστημα 4κίνησης ιδιαίτερα σε απαιτητικές καταστάσεις τύπου χιόνι/πάγος.

              edit: Στο κλιπ που έβαλες για τον 'νικητή' δεν παίζει ρόλο τόσο το σύστημα 4κίνησης όσο τα ελαστικά και το βάρος (το πιο βαρύ όχημα έχει το πλεονέκτημα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran17 last edited by

                Οσον αφορα το βιντεακι που εβαλα εννοειται πως δεν δειχνει νικητη σε καμια περιπτωση.. και εγω ο ιδιος γελουσα οταν το εβλεπα επειδη νομιζανε οτι θα εβγαινε νικητης για ολες τις περιπτωσεις.
                Το αρθρο αυτο ηταν η αφορμη που ξεκινησα ολο αυτο το ψαξιμο..

                Ακριβως αυτο. Πλεον τα ηλεκτρονικα συστηματα κανουν ολη τη δουλεια. Και το μελλον αυτο ειναι. Μεσω ηλεκτρονικων θα γινεται η μεταδοση για οσο το δυνατον καλυτερη εκμεταλευση της δυναμης. Οπως της Ferrari που ανεφερε παραπανω ο φιλος REALZEUS.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sbr last edited by

                  Μπορει να ειναι και εκτος θεματος, αλλα, μεγαλη υποθεση να ανεβαινεις σε τετοια κλιση και να μην σπινιαρει ο τροχος.

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr