-
Το Kicks έκανε την εμφάνισή του το 2014 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Sao Paulo ως πρωτότυπο. Σήμερα η Nissan με μια ενδεικτική φωτογραφία με το λογότυπο του μοντέλου έρχεται να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον, δείχνοντας παράλληλα τις προθέσεις της να το στείλει στη γραμμή παραγωγής.
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο εξ ολοκλήρου από τα τμήματα της Nissan στην Αμερική, το Ρίο και το παγκόσμιο κέντρο της εταιρείας στην Ιαπωνία. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρείας στη Βραζιλία, εκεί όπου έχουν επενδυθεί 192 εκατομμύρια δολάρια. Με τα «ψηλά» αυτοκίνητα να πουλάνε σαν φρέσκο ψωμί, η προσθήκη ενός ακόμα στη γκάμα της Nissan μόνο ως κέρδος μπορεί να μεταφραστεί.
Το μικρό αυτό SUV αναμένεται να αποτελέσει την εναλλακτική στο Juke. Πατώντας πάνω στο πρωτότυπο Kicks που βλέπετε στις φωτογραφίες, αναμένεται να ακολουθήσει τις σχεδιαστικές του γραμμές, αλλά και να κινηθεί πάνω στις ίδιες διαστάσεις, με μήκος 4,3 m, πλάτος 1,8 m, ύψος 1,6 m και μεταξόνιο 2,62 m.
Το Nissan Kicks θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τη Λατινική Αμερική, χωρίς να έχει γνωστό σε ποιες ακόμα χώρες θα είναι διαθέσιμο, με τη μόνη πληροφορία που έρχεται σε αυτή τη φάση από την Nissan να το θέλει να είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο.
-
Το Kicks έκανε την εμφάνισή του το 2014 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Sao Paulo ως πρωτότυπο. Σήμερα η Nissan με μια ενδεικτική φωτογραφία με το λογότυπο του μοντέλου έρχεται να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον, δείχνοντας παράλληλα τις προθέσεις της να το στείλει στη γραμμή παραγωγής.
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο εξ ολοκλήρου από τα τμήματα της Nissan στην Αμερική, το Ρίο και το παγκόσμιο κέντρο της εταιρείας στην Ιαπωνία. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρείας στη Βραζιλία, εκεί όπου έχουν επενδυθεί 192 εκατομμύρια δολάρια. Με τα «ψηλά» αυτοκίνητα να πουλάνε σαν φρέσκο ψωμί, η προσθήκη ενός ακόμα στη γκάμα της Nissan μόνο ως κέρδος μπορεί να μεταφραστεί.
Το μικρό αυτό SUV αναμένεται να αποτελέσει την εναλλακτική στο Juke. Πατώντας πάνω στο πρωτότυπο Kicks που βλέπετε στις φωτογραφίες, αναμένεται να ακολουθήσει τις σχεδιαστικές του γραμμές, αλλά και να κινηθεί πάνω στις ίδιες διαστάσεις, με μήκος 4,3 m, πλάτος 1,8 m, ύψος 1,6 m και μεταξόνιο 2,62 m.
Το Nissan Kicks θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τη Λατινική Αμερική, χωρίς να έχει γνωστό σε ποιες ακόμα χώρες θα είναι διαθέσιμο, με τη μόνη πληροφορία που έρχεται σε αυτή τη φάση από την Nissan να το θέλει να είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο.
-
Το Kicks έκανε την εμφάνισή του το 2014 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Sao Paulo ως πρωτότυπο. Σήμερα η Nissan με μια ενδεικτική φωτογραφία με το λογότυπο του μοντέλου έρχεται να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον, δείχνοντας παράλληλα τις προθέσεις της να το στείλει στη γραμμή παραγωγής.
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο εξ ολοκλήρου από τα τμήματα της Nissan στην Αμερική, το Ρίο και το παγκόσμιο κέντρο της εταιρείας στην Ιαπωνία. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρείας στη Βραζιλία, εκεί όπου έχουν επενδυθεί 192 εκατομμύρια δολάρια. Με τα «ψηλά» αυτοκίνητα να πουλάνε σαν φρέσκο ψωμί, η προσθήκη ενός ακόμα στη γκάμα της Nissan μόνο ως κέρδος μπορεί να μεταφραστεί.
Το μικρό αυτό SUV αναμένεται να αποτελέσει την εναλλακτική στο Juke. Πατώντας πάνω στο πρωτότυπο Kicks που βλέπετε στις φωτογραφίες, αναμένεται να ακολουθήσει τις σχεδιαστικές του γραμμές, αλλά και να κινηθεί πάνω στις ίδιες διαστάσεις, με μήκος 4,3 m, πλάτος 1,8 m, ύψος 1,6 m και μεταξόνιο 2,62 m.
Το Nissan Kicks θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από τη Λατινική Αμερική, χωρίς να έχει γνωστό σε ποιες ακόμα χώρες θα είναι διαθέσιμο, με τη μόνη πληροφορία που έρχεται σε αυτή τη φάση από την Nissan να το θέλει να είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο.
-
Εναλλακτική του juke ή ο αντικ/της του; Ωραίο πάντως.
-
Αν έχω καταλάβει καλά,θα είναι ένας ακόμα παίκτης της Nissan στην κατηγορία...δε θα πάψει δηλαδή να παράγει και το juke.
-
Μάλλον κάτι πιο κοντά στο στυλ του 500X, Vitara, Captur. Με καλύτερους χώρους, πιο συμβατική εμφάνιση 5θυρου από το ιδιόμορφο Juke κλπ. Και με το αθόρυβο τέλος της ζωής του Juke, αυτό να συνεχίσει στην κατηγορία του.
-
Το προτιμω σε σχεση με το Juke
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Το προτιμω σε σχεση με το Juke+1
-
5 χρόνια μετά, έχει αρχίσει να μου είναι συμπαθητικό.
Αλλά το Juke Nismo θα το θελα πολύ!!!Και ένα teaser του Kicks:
http://www.carscoops.com/2016/01/production-nissan-kicks-teased-through.html?m=1Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οχι αλλα crossover, οχι αλλο καρβουνο...
-
Ναι ρε συ... Το τερματίζουν όλοι με τα υπερυψωμενα...
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Και εμενα με εχουν κουρασει.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Και εμενα με εχουν κουρασει.μόδα είναι...θα περάσει!
πού ξέρετε...μπορεί σε λίγα χρόνια να το γυρίσουμε στα...καμπριολέ!! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Και εμενα με εχουν κουρασει.
μόδα είναι...θα περάσει!
πού ξέρετε...μπορεί σε λίγα χρόνια να το γυρίσουμε στα...καμπριολέ!!αστα αυτα Emperor. Δεν εχω προβλημα με οσους προτιμουν τα SUV. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες δειχνουν μια εμμονη λες και οδηγουμε στα βουνα και στα λαγκαδια. Μαρκετινγκ φιλε μου. Δεν λεω ομως μεγαλες κουβεντες γιατι και εγω αυριο μπορει να παρω κανενα SUV. Εχω εντουρο μηχανη ενω δεν πηγαινω πολυ συχνα στο βουνο. Βεβαια η λακουβοδρομοι της πολης δικαιολογουν εν μερη την επιλογη μου.
-
SUV = με 4.5 μέτρα χώροι κλασσικού σεντάν 4.8 μέτρα το οποίο και να το αγοράσεις πρεπει να εισαι μαζοχας να το κυκλοφορείς σε μεγαλούπολη ( και πλέον υπάρχει πολύς κόσμος που δεν τον παιρνει να αγοράσει και δεύτερο μικρό για να κανει την δουλειά του καθημερινά).
-
Αυτή η σύγκριση συζητιέται και σε άλλο θέμα και οι δύο πλευρες έχουν τα δικια τους. Απλά το overdose των κατασκευαστών σε αυτή την κατηγορία οχημάτων σαν να κουράζει. Άσε που δείχνει να 'καλύπτουν' χρονικά την εξέλιξη άλλων αυτοκινήτων με ίσως καλυτερα χαρακτηριστικά. Μέτρα.... πχ 4 η Nissan, 4 η Mazda, 3 η Citroen, καμιά 10αρια η BMW και η Mercedes κλπ... Μπούκωμα με αυτοκινητα με χοντρολαστιχα σε 18αρες ζάντες...
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Το θέμα φίλτατοι έχει ξανασυζητηθεί... Καλό είναι να υπάρχουν διαφορετικές επιλογές. Ας διαλέξει ο καθένας τι προτιμά! Τα θετικά και τα αρνητικά κάθε κατηγορίας έχουν καταγραφεί και αναλυθεί. Ο καθένας επιλέγει με βάση τις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Το ότι τα suv είναι μόδα είναι γεγονός. Η εμφάνιση αποτελεί βασικό παράγοντα επιλογής ενός αυτοκινήτου. Εάν δίνεις ένα σκασμό λεφτά, θέλεις να σου αρέσει το αμάξι. Τα sedan σχεδιαστικά μοιάζουν πολύ μεταξύ τους και γενικά παρουσιάζουν ελάχιστη εξέλιξη στην εμφάνιση και αυτό τα καθιστά βαρετά ή και συντηρητικά για πολλούς. Γι' αυτό πολλοί σήμερα στρέφονται σε άλλες επιλογές. Ας προσπαθήσουν και οι κατασκευαστές να σχεδιάσουν λίγο πιο ενδιαφέροντα sedan, για να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές.
Συγχωρέστε με, αλλά πίσω από μοντέλα όπως passat, mondeo, avensis μόνο μεσήλικες μπορώ να φανταστώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν sedan με καταπληκτικό στήσιμο, οδηγική συμπεριφορά, επιδόσεις που προφανώς υπερτερούν έναντι κάθε suv...
-
Πρόσεχε πως τα λες γιατί το Passat με dsg το βλέπω.... Περιττό δε να σου πω ότι το 2007 πριν πάρω το rav έτοιμος ήμουν να πάρω το mondeo που ήταν προσφορά με παπάδες εξοπλισμό λόγω αλλαγής μοντέλου αλλά με κράτησε ότι το ίδιο αμάξι είχε και ο πατέρας μου και σκέφτηκα την κοινωνική κατακραυγή (ετών 33 τότε με ένα παιδί)..
Με τα σημερινά δεδομένα τότε βέβαια θα είχαμε κρατήσει ως κύριο το Corolla h/b του 2003 που είχα τότε εγώ (29 χρόνων και είχα πάρει Corolla ... Ποιο συντηρητικουρα μπαίνεις σε μουσείο) και ως δεύτερο ατο saxo του 99 tpτης γυναίκας που δώσαμε τότε ανταλλαγή για το rav .... Άλλες εποχές όμως τότε!!' -
Και εγώ στα 29-30 μου corolla πήρα, αλλά τότε παιδιά δεν είχα, ούτε σκόπευα να κάνω σύντομα και το μόνο που κοιτούσα στο αυτοκίνητο ήταν η αξιοπιστία, άντε και κάπως η εμφάνιση. Οδηγικές ανησυχίες είχα ελάχιστες και καλύπτονταν από τα 97 άλογα του corolla. Sedan πάντως ποτέ δεν μου άρεσαν, ούτε τα sw (παρά την πρακτικότητά τους) και δύσκολο το βλέπω να στραφώ ποτέ σε τέτοιες επιλογές, εκτός αν υπάρξει ανάγκη!
Με όσα γράφω εκφράζω προφανώς το προσωπικό μου γούστο και σε καμία περίπτωση δεν κατακρίνω ούτε τις παραπάνω κατηγορίες αυτοκινήτων - που άλλωστε όπως ήδη έγραψα υπερέχουν σε πολλά σε σχέση με τα suv που μου αρέσουν - ούτε τους κατόχους τέτοιων αυτοκινήτων! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
5 χρόνια μετά, έχει αρχίσει να μου είναι συμπαθητικό.
Αλλά το Juke Nismo θα το θελα πολύ!!!Το Juke το έχει πάρει σε γκρι σκούρο ένας γείτονάς μου και έχω αρχίσει και τον ζηλεύω...
Δεν ξέρω που οφείλεται αλλά σαν στυλ το αυτοκίνητο μου θυμίζει 'στρατιωτικό όχημα' που ήρθε από το μέλλον.
**
Ξέρουμε πότε θα σταματήσει η παραγωγή του Juke; **
Ελπίζω και εύχομαι να μείνει στην παραγωγή για δυο-τρία χρόνια ακόμα...
Αυτό το Kicks πότε θα βγει παραγωγή;;;;;Βασικά θέλω να παίξω μεταξύ Captur , Juke.
Θα ρίξω και μια ματιά στο 2008 και ελπίζω μέχρι τότε να έχει έρθει και το EcoSport.Άντε να μετακομίσω, να τακτοποιήσω τη ζωή μου στο νέο σπίτι, να έχω και το δικό μου, καταδικό μου πάρκινγκ να μπορέσω να πάρω το SUV Crossover που μου έχει μείνει απωθημένο τόσα χρόνια... ! ...
Nissan Kicks!