-
Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…
Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει… εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.
Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του.Πηγή : http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8219
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!
-
Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…
Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει… εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.
Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του.Πηγή : http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8219
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!
-
Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…
Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει… εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.
Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του.Πηγή : http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8219
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!
-
Ωραιο εκ πρωτης οψεως, επιθετικο με ομορφα φαναρια. Κλασικα μπλε. Αλογα μπολικα με μικρη καταναλωση. Να δουμε και αλλες φωτογραφιες, το εσωτερικο κλπ.
-
Και με το οριστικό τέλος των Evo, η μόνη πλεον καλή ιαπωνική πρόταση.
Θα κόβουν και θα ραβουν μόνοι τους...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και με το οριστικό τέλος των Evo, η μόνη πλεον καλή ιαπωνική πρόταση.
Θα κόβουν και θα ραβουν μόνοι τους...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν μου αρεσει ομως αυτο. Και το EVO θα ηθελα στο παιχνιδι για να υπαρχει ανταγωνισμος. Δλδ μεγαλυτερη προσπαθεια για καλυτερα μηχανικα μερη, κρατημα, εμφανιση. Ηταν ομορφος αυτος ο ανταγωνισμος EVO με Impreza. Αληθεια ποσα χρονια κρατησαν και τα δυο αυτα τα αυτοκινητα μαζι στην αγορα; Ειναι 15 χρονια;
-
Προφανώς υπάρχουν πολλοί λόγοι που αυτού του τύπου αυτοκίνητα και τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν μια ιδιαίτερη πορεία τόσο αγωνιστική όσο και εμπορική. Η Subaru επιβιώνει ακόμη δείχνοντας μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα αλλά νομίζω περισσότερο στηριγμένη σε άλλα πιο εμπορικά μοντέλα. Η στροφή της mitsubishi στα SUV πιστεύω ότι θα απογειώσει την εταιρία στο μέλλον και θα της δώσει θέση ανάλογη της πραγματικής αξίας της...Από την άλλη αρκετοί θα νοσταλγουν το ένδοξο παρελθόν και όχι αδικα...
-
Τα EVO ηταν ομορφα αυτοκινητα και απο οσο εβλεπα, δινανε συγκινησεις στους ιδιοκτητες τους.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Και το EVO θα ηθελα στο παιχνιδι για να υπαρχει ανταγωνισμος. Δλδ μεγαλυτερη προσπαθεια για καλυτερα μηχανικα μερη, κρατημα, εμφανιση. Ηταν ομορφος αυτος ο ανταγωνισμος EVO με Impreza. Αληθεια ποσα χρονια κρατησαν και τα δυο αυτα τα αυτοκινητα μαζι στην αγορα; Ειναι 15 χρονια;Λιγο παραπανω νομιζω. Αυτη η όμορφη κόντρα των 2 κορυφαίων αγωνιστικών δρόμου με χώρους για μια οικογένεια (περιπου) και επιδόσεις για απολυτη ασφάλεια και για ξεκα@υλωμα του μπαμπα οταν είναι μόνος του ήταν και είναι μοναδικά. Κριμα που δεν κυκλοφορούν πια. Ευτυχώς πάλι που η subaru εβγαλε επιτέλους μοτερ 1,6 turbo.
Οσο για το νέο wrx sti μονο να περιμένουμε με ανυπομονησία μπορούμε μπας και το θαυμάσουμε στο δρόμο γιατι να το αποκτήσουμε πολυ χλωμο
Νέο Subaru Impreza WRX SΤi