Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Subaru Impreza WRX SΤi
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Νέο Subaru Impreza WRX SΤi
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    8
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
      Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…
      Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει… εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.
      Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του.

      Πηγή : http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8219

      ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
        Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…
        Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει… εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.
        Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του.

        Πηγή : http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8219

        ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
          Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…
          Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει… εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.
          Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του.

          Πηγή : http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8219

          ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sbr last edited by

            Ωραιο εκ πρωτης οψεως, επιθετικο με ομορφα φαναρια. Κλασικα μπλε. Αλογα μπολικα με μικρη καταναλωση. Να δουμε και αλλες φωτογραφιες, το εσωτερικο κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Και με το οριστικό τέλος των Evo, η μόνη πλεον καλή ιαπωνική πρόταση.
              Θα κόβουν και θα ραβουν μόνοι τους...

              Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sbr last edited by

                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                Και με το οριστικό τέλος των Evo, η μόνη πλεον καλή ιαπωνική πρόταση.
                Θα κόβουν και θα ραβουν μόνοι τους...

                Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Δεν μου αρεσει ομως αυτο. Και το EVO θα ηθελα στο παιχνιδι για να υπαρχει ανταγωνισμος. Δλδ μεγαλυτερη προσπαθεια για καλυτερα μηχανικα μερη, κρατημα, εμφανιση. Ηταν ομορφος αυτος ο ανταγωνισμος EVO με Impreza. Αληθεια ποσα χρονια κρατησαν και τα δυο αυτα τα αυτοκινητα μαζι στην αγορα; Ειναι 15 χρονια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_emperor last edited by

                  Προφανώς υπάρχουν πολλοί λόγοι που αυτού του τύπου αυτοκίνητα και τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν μια ιδιαίτερη πορεία τόσο αγωνιστική όσο και εμπορική. Η Subaru επιβιώνει ακόμη δείχνοντας μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα αλλά νομίζω περισσότερο στηριγμένη σε άλλα πιο εμπορικά μοντέλα. Η στροφή της mitsubishi στα SUV πιστεύω ότι θα απογειώσει την εταιρία στο μέλλον και θα της δώσει θέση ανάλογη της πραγματικής αξίας της...Από την άλλη αρκετοί θα νοσταλγουν το ένδοξο παρελθόν και όχι αδικα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sbr last edited by

                    Τα EVO ηταν ομορφα αυτοκινητα και απο οσο εβλεπα, δινανε συγκινησεις στους ιδιοκτητες τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                      Και το EVO θα ηθελα στο παιχνιδι για να υπαρχει ανταγωνισμος. Δλδ μεγαλυτερη προσπαθεια για καλυτερα μηχανικα μερη, κρατημα, εμφανιση. Ηταν ομορφος αυτος ο ανταγωνισμος EVO με Impreza. Αληθεια ποσα χρονια κρατησαν και τα δυο αυτα τα αυτοκινητα μαζι στην αγορα; Ειναι 15 χρονια;

                      Λιγο παραπανω νομιζω. Αυτη η όμορφη κόντρα των 2 κορυφαίων αγωνιστικών δρόμου με χώρους για μια οικογένεια (περιπου) και επιδόσεις για απολυτη ασφάλεια και για ξεκα@υλωμα του μπαμπα οταν είναι μόνος του ήταν και είναι μοναδικά. Κριμα που δεν κυκλοφορούν πια. Ευτυχώς πάλι που η subaru εβγαλε επιτέλους μοτερ 1,6 turbo.
                      Οσο για το νέο wrx sti μονο να περιμένουμε με ανυπομονησία μπορούμε μπας και το θαυμάσουμε στο δρόμο γιατι να το αποκτήσουμε πολυ χλωμο

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr