Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    φλοτερ !!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. φλοτερ !!!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    19
    902
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis8607 last edited by

      καλησπερα!! σε c3 2004 diesel με το που το πηρα μεταχειρισμενο ο δεικστης καθως και τα εναπομειναντα χιλιομετρα στην οθονη εδειχναν πιο κατω αποτι πραγματικα ειχα..... δηλαδη μπορει να εβγαζα με το πετρελαιο που ειχα 40 χιλιομετρα αλλα αυτο εδειχνε 20..... εκανα μια δοκιμη και πετυχε το αφησα να ξεμεινει εντελως απο πετρελαιο και εστρωσε!! τωρα μου δειχνει κανονικα!!! τι μπορει να εφταιξε??
      και 2) το προβλημα μου τωρα αυτο το κανει απο την αρχη οτι δε γεμιζει τελειως το ρεζερβουαρ.... πηγα προχθες να το γεμισω και ειχα σιγουρα αδειο ρεζερβουαρ μεσα ειχε δεν ειχε 2 λιτρα και πηρε 25 λιτρα..... ο δεικτης μου δειχνει κανονικα οτι δεν ειναι γεματο.....
      σκεφτηκα μηπως θελει εξαερωση το ρεζερβουαρ? ή τι αλλο μπορει να φταιει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        akis8607 last edited by

        καλησπερα!! σε c3 2004 diesel με το που το πηρα μεταχειρισμενο ο δεικστης καθως και τα εναπομειναντα χιλιομετρα στην οθονη εδειχναν πιο κατω αποτι πραγματικα ειχα..... δηλαδη μπορει να εβγαζα με το πετρελαιο που ειχα 40 χιλιομετρα αλλα αυτο εδειχνε 20..... εκανα μια δοκιμη και πετυχε το αφησα να ξεμεινει εντελως απο πετρελαιο και εστρωσε!! τωρα μου δειχνει κανονικα!!! τι μπορει να εφταιξε??
        και 2) το προβλημα μου τωρα αυτο το κανει απο την αρχη οτι δε γεμιζει τελειως το ρεζερβουαρ.... πηγα προχθες να το γεμισω και ειχα σιγουρα αδειο ρεζερβουαρ μεσα ειχε δεν ειχε 2 λιτρα και πηρε 25 λιτρα..... ο δεικτης μου δειχνει κανονικα οτι δεν ειναι γεματο.....
        σκεφτηκα μηπως θελει εξαερωση το ρεζερβουαρ? ή τι αλλο μπορει να φταιει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akis8607 last edited by

          καλησπερα!! σε c3 2004 diesel με το που το πηρα μεταχειρισμενο ο δεικστης καθως και τα εναπομειναντα χιλιομετρα στην οθονη εδειχναν πιο κατω αποτι πραγματικα ειχα..... δηλαδη μπορει να εβγαζα με το πετρελαιο που ειχα 40 χιλιομετρα αλλα αυτο εδειχνε 20..... εκανα μια δοκιμη και πετυχε το αφησα να ξεμεινει εντελως απο πετρελαιο και εστρωσε!! τωρα μου δειχνει κανονικα!!! τι μπορει να εφταιξε??
          και 2) το προβλημα μου τωρα αυτο το κανει απο την αρχη οτι δε γεμιζει τελειως το ρεζερβουαρ.... πηγα προχθες να το γεμισω και ειχα σιγουρα αδειο ρεζερβουαρ μεσα ειχε δεν ειχε 2 λιτρα και πηρε 25 λιτρα..... ο δεικτης μου δειχνει κανονικα οτι δεν ειναι γεματο.....
          σκεφτηκα μηπως θελει εξαερωση το ρεζερβουαρ? ή τι αλλο μπορει να φταιει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Εξαέρωση ρεζερβουάρ;
            Μηπως απλά θέλει υπομονή στο γέμισμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              akis8607 last edited by

              Ο χρήστης adensa έγραψε:
              Εξαέρωση ρεζερβουάρ;
              Μηπως απλά θέλει υπομονή στο γέμισμα;

              μα εδω λεμε οτι μπορουν να μπουν αλλα 25 λιτρα...... ειναι σιγουρα μονο θεμα εξαερωσης??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kospapad last edited by

                Αν βάλεις λίγο καύσιμο, δεν το καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ως ανεφοδιασμό και δεν διορθώενι την αυτονομία
                Λογικά μόλις σβήσεις και κάνει επανεκκίνηση καταλαβαίνει την στάθμη
                Τα γαλλικά φλοτέρ έχουν αυτό το πρόβλημα και με τα υγραέρια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  akis8607 last edited by

                  Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                  Αν βάλεις λίγο καύσιμο, δεν το καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ως ανεφοδιασμό και δεν διορθώενι την αυτονομία
                  Λογικά μόλις σβήσεις και κάνει επανεκκίνηση καταλαβαίνει την στάθμη
                  Τα γαλλικά φλοτέρ έχουν αυτό το πρόβλημα και με τα υγραέρια

                  πριν κανω αυτο με το να το αφησω τελειως να μεινει απο πετραλαιο δε διορθονοταν με τιποτα..... μολιςτο αφησα να μεινει επανηλθε..... αυτο οκ λυθηκε αν και με αυτον τον μπακαλιστικο τροπο.....
                  το θεμα μου τωρα ειναι με το ρεζερβουαρ..... ειναι δυνατον να θελει μονο εξαερωση? ποσο αερα να εχει μεσα? εχει περιθωριο να μπουν αλλα 25 λιτρα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran17 last edited by

                    Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      akis8607 last edited by

                      Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                      Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??

                      ναι!! και το κανει συνεχεια!! ουσιαστικα ειναι σαν να κινουμαι με ρεζερβουαρ 25 λιτρων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petran17 last edited by

                        Ο χρήστης akis8607 έγραψε:

                        Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??

                        ναι!! και το κανει συνεχεια!! ουσιαστικα ειναι σαν να κινουμαι με ρεζερβουαρ 25 λιτρων

                        Τοτε φιλε μου, αν δεν εχεις ηδη 25 λιτρα μεσα στο ρεζερβουαρ οταν πας να γεμισεις και νομιζεις οτι εισαι αδειος, αλλα ειπες οτι το αφησες μεχρι να μεινεις τοτε εχεις προβλημα στο ρεζερβουαρ καπου και καλυτερα ειναι να πας να το κοιταξεις σε καποιο συνεργειο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          akis8607 last edited by

                          Ο χρήστης petran17 έγραψε:

                          Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??

                          ναι!! και το κανει συνεχεια!! ουσιαστικα ειναι σαν να κινουμαι με ρεζερβουαρ 25 λιτρων

                          Τοτε φιλε μου, αν δεν εχεις ηδη 25 λιτρα μεσα στο ρεζερβουαρ οταν πας να γεμισεις και νομιζεις οτι εισαι αδειος, αλλα ειπες οτι το αφησες μεχρι να μεινεις τοτε εχεις προβλημα στο ρεζερβουαρ καπου και καλυτερα ειναι να πας να το κοιταξεις σε καποιο συνεργειο.

                          εννοειται οτι θα το παω!!! απλα μεχρι να το παω ηθελα να δω αν εχει καποιος καποια ιδεα τι συμβαινει... ή αν ειχε αναλογη εμπειρια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran17 last edited by

                            Απ την αλλη που το σκεφτομαι, εστω οτι εχει αερα μεσα το ρεζερβουαρ. Οταν πας για να γεμισεις, το καυσιμο οταν πεφτει μεσα δεν διωχνει τον αερα εξω??
                            Μπορει να ειμαι και λαθος εδω διοτι δεν το γνωριζω αυτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              akis8607 last edited by

                              Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                              Απ την αλλη που το σκεφτομαι, εστω οτι εχει αερα μεσα το ρεζερβουαρ. Οταν πας για να γεμισεις, το καυσιμο οταν πεφτει μεσα δεν διωχνει τον αερα εξω??
                              Μπορει να ειμαι και λαθος εδω διοτι δεν το γνωριζω αυτο.

                              δεν ξερω ειλικρινα......... οποιος γνωριζει κατι ας μου πει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                astronautis last edited by

                                Καταρχήν εξαέρωση με την κλασσική έννοια του όρου δεν νοείται σε ρεζερβουαρ. Η εξαέρωση σε ένα ρεζερβουαρ - δηλαδή η αφαίρεση του αέρα - γίνεται πάντα με την αναπλήρωση σε καύσιμο. Κάθε φορά που αδειάζει το ρεζερβουάρ αέρας κοπανιστός καταλαμβάνει το χώρο του καυσίμου που καταναλώθηκε.

                                Στην περίπτωση σου: νομίζω - δεν είμαι σίγουρος όμως - ότι το θέμα σου είναι μια βαλβίδα εξισορρόπησης της ατμοσφαιρικής πίεσης με την πίεση εντός του τεπόζιτου.
                                Η βαλβίδα αυτή επιτρέπει τον αέρα να βγει έξω από το τεπόζιτο σου κατά την πλήρωση (όταν καύσιμο πέφτει στη δεξαμενή, ο αέρας έχει λιγότερο χώρο και συμπιέζεται) και αντίστοιχα επιτρέπει σε φρέσκο αέρα να μπει εντός της δεξαμενής όταν πέφτει η στάθμη του καυσίμου.
                                Αν η βαλβίδα σου έχει κολλήσει, δεν επιτρέπει στον αέρα να βγει απο εκεί και επομένως βγαίνει απο το στόμιο, προκαλώντας την μάνικα να σκάσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    Έχεις μείνει από καύσιμο και παίρνει μόνο 25 ή απλά σου δείχνει άδειο και νομιζεις ότι είσαι άδειος;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      akis8607 last edited by

                                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                      Έχεις μείνει από καύσιμο και παίρνει μόνο 25 ή απλά σου δείχνει άδειο και νομιζεις ότι είσαι άδειος;;;

                                      το ειχα αφησει επιτηδες να μεινει..... και πριν απο αυτο ομως μεχρι 25 λιτρα γεμιζει!!!
                                      *astronautis ευχαριστω!!!! θα το κοιταξω!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill97480 last edited by

                                        Φίλε μου να σου πώ και εγώ την εμπειρία μου με παρόμοιο πρόβλημα.Εχουμε ένα c3 diesel 1.4 2012 .Πάει η γυναίκα μου να το φουλάρει πετρέλαιο και όλα οκ.Μετά δύο μέρες παίρνω εγώ το αυτοκίνητο και βλέπω ότι ο δείκτης ήταν στο μισό.Δεν το γέμισες της λέω?Πάμε στο βενζινάδικο της ΑVIN και του λέμε τι έχει συμβεί.Ο τύπος άρχισε να λέει κάτι απίθανες δικαιολογίες αλλα τελικά αλλού ήταν το πρόβλημα.Φεύγουμε απο το βενζινάδικο καί πάμε στην SHELL.Γεμισέ το του λέω.Μετά απο κάποια λίτρα η μάνικα χτύπαγε και δεν έπαιρνε άλλο.Την άλλη μέρα παώ στην CITROEN και μην στα πολυλογώ είχε σπάσει το φλότερ και έκει ήταν το πρόβλημα.Μιλάμε για σπάνια βλάβη.Και το καλύτερο ήταν οτι δέν καλύπτε η αντιπροσωπεία την βλάβη ενω ήταν στην εγγύηση.Οπότε ίσως χρειάζεσαι αλλαγή εκεί να το δείς

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adensa last edited by

                                          Τι εννοείτε με το φλοτέρ;Τον δείκτη;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            ναι, το μαυρο καπως οβαλ πραγματακι στο τελος του συρματος.
                                            εχει μια μεταβλητη αντισταση (λογικα αυτο το μεταλλικο ημικυκλιο στο πρασινακι στην αριστερη φωτο κεντρο) και αναλογα τι ρευμα στελνει δειχνει και η βελονα στο κοντερ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr