-
καλησπερα!! σε c3 2004 diesel με το που το πηρα μεταχειρισμενο ο δεικστης καθως και τα εναπομειναντα χιλιομετρα στην οθονη εδειχναν πιο κατω αποτι πραγματικα ειχα..... δηλαδη μπορει να εβγαζα με το πετρελαιο που ειχα 40 χιλιομετρα αλλα αυτο εδειχνε 20..... εκανα μια δοκιμη και πετυχε το αφησα να ξεμεινει εντελως απο πετρελαιο και εστρωσε!! τωρα μου δειχνει κανονικα!!! τι μπορει να εφταιξε??
και 2) το προβλημα μου τωρα αυτο το κανει απο την αρχη οτι δε γεμιζει τελειως το ρεζερβουαρ.... πηγα προχθες να το γεμισω και ειχα σιγουρα αδειο ρεζερβουαρ μεσα ειχε δεν ειχε 2 λιτρα και πηρε 25 λιτρα..... ο δεικτης μου δειχνει κανονικα οτι δεν ειναι γεματο.....
σκεφτηκα μηπως θελει εξαερωση το ρεζερβουαρ? ή τι αλλο μπορει να φταιει? -
καλησπερα!! σε c3 2004 diesel με το που το πηρα μεταχειρισμενο ο δεικστης καθως και τα εναπομειναντα χιλιομετρα στην οθονη εδειχναν πιο κατω αποτι πραγματικα ειχα..... δηλαδη μπορει να εβγαζα με το πετρελαιο που ειχα 40 χιλιομετρα αλλα αυτο εδειχνε 20..... εκανα μια δοκιμη και πετυχε το αφησα να ξεμεινει εντελως απο πετρελαιο και εστρωσε!! τωρα μου δειχνει κανονικα!!! τι μπορει να εφταιξε??
και 2) το προβλημα μου τωρα αυτο το κανει απο την αρχη οτι δε γεμιζει τελειως το ρεζερβουαρ.... πηγα προχθες να το γεμισω και ειχα σιγουρα αδειο ρεζερβουαρ μεσα ειχε δεν ειχε 2 λιτρα και πηρε 25 λιτρα..... ο δεικτης μου δειχνει κανονικα οτι δεν ειναι γεματο.....
σκεφτηκα μηπως θελει εξαερωση το ρεζερβουαρ? ή τι αλλο μπορει να φταιει? -
καλησπερα!! σε c3 2004 diesel με το που το πηρα μεταχειρισμενο ο δεικστης καθως και τα εναπομειναντα χιλιομετρα στην οθονη εδειχναν πιο κατω αποτι πραγματικα ειχα..... δηλαδη μπορει να εβγαζα με το πετρελαιο που ειχα 40 χιλιομετρα αλλα αυτο εδειχνε 20..... εκανα μια δοκιμη και πετυχε το αφησα να ξεμεινει εντελως απο πετρελαιο και εστρωσε!! τωρα μου δειχνει κανονικα!!! τι μπορει να εφταιξε??
και 2) το προβλημα μου τωρα αυτο το κανει απο την αρχη οτι δε γεμιζει τελειως το ρεζερβουαρ.... πηγα προχθες να το γεμισω και ειχα σιγουρα αδειο ρεζερβουαρ μεσα ειχε δεν ειχε 2 λιτρα και πηρε 25 λιτρα..... ο δεικτης μου δειχνει κανονικα οτι δεν ειναι γεματο.....
σκεφτηκα μηπως θελει εξαερωση το ρεζερβουαρ? ή τι αλλο μπορει να φταιει? -
Εξαέρωση ρεζερβουάρ;
Μηπως απλά θέλει υπομονή στο γέμισμα; -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Εξαέρωση ρεζερβουάρ;
Μηπως απλά θέλει υπομονή στο γέμισμα;μα εδω λεμε οτι μπορουν να μπουν αλλα 25 λιτρα...... ειναι σιγουρα μονο θεμα εξαερωσης??
-
Αν βάλεις λίγο καύσιμο, δεν το καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ως ανεφοδιασμό και δεν διορθώενι την αυτονομία
Λογικά μόλις σβήσεις και κάνει επανεκκίνηση καταλαβαίνει την στάθμη
Τα γαλλικά φλοτέρ έχουν αυτό το πρόβλημα και με τα υγραέρια -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Αν βάλεις λίγο καύσιμο, δεν το καταλαβαίνει ο εγκέφαλος ως ανεφοδιασμό και δεν διορθώενι την αυτονομία
Λογικά μόλις σβήσεις και κάνει επανεκκίνηση καταλαβαίνει την στάθμη
Τα γαλλικά φλοτέρ έχουν αυτό το πρόβλημα και με τα υγραέριαπριν κανω αυτο με το να το αφησω τελειως να μεινει απο πετραλαιο δε διορθονοταν με τιποτα..... μολιςτο αφησα να μεινει επανηλθε..... αυτο οκ λυθηκε αν και με αυτον τον μπακαλιστικο τροπο.....
το θεμα μου τωρα ειναι με το ρεζερβουαρ..... ειναι δυνατον να θελει μονο εξαερωση? ποσο αερα να εχει μεσα? εχει περιθωριο να μπουν αλλα 25 λιτρα!!! -
Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??ναι!! και το κανει συνεχεια!! ουσιαστικα ειναι σαν να κινουμαι με ρεζερβουαρ 25 λιτρων
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??
ναι!! και το κανει συνεχεια!! ουσιαστικα ειναι σαν να κινουμαι με ρεζερβουαρ 25 λιτρων
Τοτε φιλε μου, αν δεν εχεις ηδη 25 λιτρα μεσα στο ρεζερβουαρ οταν πας να γεμισεις και νομιζεις οτι εισαι αδειος, αλλα ειπες οτι το αφησες μεχρι να μεινεις τοτε εχεις προβλημα στο ρεζερβουαρ καπου και καλυτερα ειναι να πας να το κοιταξεις σε καποιο συνεργειο.
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Μισο λεπτο για να καταλαβω.. Δηλαδη πηγες αδειος να γεμισεις ρεζερβουαρ 50 λιτρων αποτι υποθετω και στα 25 λιτρα εσκασε η μανικα??
ναι!! και το κανει συνεχεια!! ουσιαστικα ειναι σαν να κινουμαι με ρεζερβουαρ 25 λιτρων
Τοτε φιλε μου, αν δεν εχεις ηδη 25 λιτρα μεσα στο ρεζερβουαρ οταν πας να γεμισεις και νομιζεις οτι εισαι αδειος, αλλα ειπες οτι το αφησες μεχρι να μεινεις τοτε εχεις προβλημα στο ρεζερβουαρ καπου και καλυτερα ειναι να πας να το κοιταξεις σε καποιο συνεργειο.
εννοειται οτι θα το παω!!! απλα μεχρι να το παω ηθελα να δω αν εχει καποιος καποια ιδεα τι συμβαινει... ή αν ειχε αναλογη εμπειρια...
-
Απ την αλλη που το σκεφτομαι, εστω οτι εχει αερα μεσα το ρεζερβουαρ. Οταν πας για να γεμισεις, το καυσιμο οταν πεφτει μεσα δεν διωχνει τον αερα εξω??
Μπορει να ειμαι και λαθος εδω διοτι δεν το γνωριζω αυτο. -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Απ την αλλη που το σκεφτομαι, εστω οτι εχει αερα μεσα το ρεζερβουαρ. Οταν πας για να γεμισεις, το καυσιμο οταν πεφτει μεσα δεν διωχνει τον αερα εξω??
Μπορει να ειμαι και λαθος εδω διοτι δεν το γνωριζω αυτο.δεν ξερω ειλικρινα......... οποιος γνωριζει κατι ας μου πει...
-
Καταρχήν εξαέρωση με την κλασσική έννοια του όρου δεν νοείται σε ρεζερβουαρ. Η εξαέρωση σε ένα ρεζερβουαρ - δηλαδή η αφαίρεση του αέρα - γίνεται πάντα με την αναπλήρωση σε καύσιμο. Κάθε φορά που αδειάζει το ρεζερβουάρ αέρας κοπανιστός καταλαμβάνει το χώρο του καυσίμου που καταναλώθηκε.
Στην περίπτωση σου: νομίζω - δεν είμαι σίγουρος όμως - ότι το θέμα σου είναι μια βαλβίδα εξισορρόπησης της ατμοσφαιρικής πίεσης με την πίεση εντός του τεπόζιτου.
Η βαλβίδα αυτή επιτρέπει τον αέρα να βγει έξω από το τεπόζιτο σου κατά την πλήρωση (όταν καύσιμο πέφτει στη δεξαμενή, ο αέρας έχει λιγότερο χώρο και συμπιέζεται) και αντίστοιχα επιτρέπει σε φρέσκο αέρα να μπει εντός της δεξαμενής όταν πέφτει η στάθμη του καυσίμου.
Αν η βαλβίδα σου έχει κολλήσει, δεν επιτρέπει στον αέρα να βγει απο εκεί και επομένως βγαίνει απο το στόμιο, προκαλώντας την μάνικα να σκάσει. -
-
Έχεις μείνει από καύσιμο και παίρνει μόνο 25 ή απλά σου δείχνει άδειο και νομιζεις ότι είσαι άδειος;;;
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Έχεις μείνει από καύσιμο και παίρνει μόνο 25 ή απλά σου δείχνει άδειο και νομιζεις ότι είσαι άδειος;;;το ειχα αφησει επιτηδες να μεινει..... και πριν απο αυτο ομως μεχρι 25 λιτρα γεμιζει!!!
*astronautis ευχαριστω!!!! θα το κοιταξω!!! -
Φίλε μου να σου πώ και εγώ την εμπειρία μου με παρόμοιο πρόβλημα.Εχουμε ένα c3 diesel 1.4 2012 .Πάει η γυναίκα μου να το φουλάρει πετρέλαιο και όλα οκ.Μετά δύο μέρες παίρνω εγώ το αυτοκίνητο και βλέπω ότι ο δείκτης ήταν στο μισό.Δεν το γέμισες της λέω?Πάμε στο βενζινάδικο της ΑVIN και του λέμε τι έχει συμβεί.Ο τύπος άρχισε να λέει κάτι απίθανες δικαιολογίες αλλα τελικά αλλού ήταν το πρόβλημα.Φεύγουμε απο το βενζινάδικο καί πάμε στην SHELL.Γεμισέ το του λέω.Μετά απο κάποια λίτρα η μάνικα χτύπαγε και δεν έπαιρνε άλλο.Την άλλη μέρα παώ στην CITROEN και μην στα πολυλογώ είχε σπάσει το φλότερ και έκει ήταν το πρόβλημα.Μιλάμε για σπάνια βλάβη.Και το καλύτερο ήταν οτι δέν καλύπτε η αντιπροσωπεία την βλάβη ενω ήταν στην εγγύηση.Οπότε ίσως χρειάζεσαι αλλαγή εκεί να το δείς
-
Τι εννοείτε με το φλοτέρ;Τον δείκτη;
-
ναι, το μαυρο καπως οβαλ πραγματακι στο τελος του συρματος.
εχει μια μεταβλητη αντισταση (λογικα αυτο το μεταλλικο ημικυκλιο στο πρασινακι στην αριστερη φωτο κεντρο) και αναλογα τι ρευμα στελνει δειχνει και η βελονα στο κοντερ.
φλοτερ !!!!