Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κολλησε το τιμονι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κολλησε το τιμονι
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    22
    4161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aser79 last edited by

      Ειχα παει το αμαξι σε ενα συνεργειο για αλλαγες στους ιμαντες την ημερα που εγινε η αλλαγη μου λεει οτι προσθεσε και υγρα στο τιμομι γιατι λεει δεν γινοταν αλλιως επρεπε να βγουν και αυτα αλλα δεν με χρεωσε σε αυτο. Η ολοι ιστορια εγινε πριν ενα μηνα, σημερα στο ξαφνικα σε διασταυρωση στριβω το τιμονι αριστερα και δεν υπακουγε ουτε και να το στριψω με δυναμη ευτυχως που εγινε το συμβαν ενω ειχα σταματησει το αμαξι σε στοπ. Λιγα λεπτα μετα σε παρκινγκ και ενω πηγαινα να το στριψω παλι αριστερα για να το βαλω στην θεση παλι τα ιδια.

      Τι λετε να ειναι οτι δεν εβαλε σωστο τυπο λαδιου και αρχισε τα προβληματα η να εβαλε λαθος ιμαντα η κατι αλλο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aser79 last edited by

        Ειχα παει το αμαξι σε ενα συνεργειο για αλλαγες στους ιμαντες την ημερα που εγινε η αλλαγη μου λεει οτι προσθεσε και υγρα στο τιμομι γιατι λεει δεν γινοταν αλλιως επρεπε να βγουν και αυτα αλλα δεν με χρεωσε σε αυτο. Η ολοι ιστορια εγινε πριν ενα μηνα, σημερα στο ξαφνικα σε διασταυρωση στριβω το τιμονι αριστερα και δεν υπακουγε ουτε και να το στριψω με δυναμη ευτυχως που εγινε το συμβαν ενω ειχα σταματησει το αμαξι σε στοπ. Λιγα λεπτα μετα σε παρκινγκ και ενω πηγαινα να το στριψω παλι αριστερα για να το βαλω στην θεση παλι τα ιδια.

        Τι λετε να ειναι οτι δεν εβαλε σωστο τυπο λαδιου και αρχισε τα προβληματα η να εβαλε λαθος ιμαντα η κατι αλλο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aser79 last edited by

          Ειχα παει το αμαξι σε ενα συνεργειο για αλλαγες στους ιμαντες την ημερα που εγινε η αλλαγη μου λεει οτι προσθεσε και υγρα στο τιμομι γιατι λεει δεν γινοταν αλλιως επρεπε να βγουν και αυτα αλλα δεν με χρεωσε σε αυτο. Η ολοι ιστορια εγινε πριν ενα μηνα, σημερα στο ξαφνικα σε διασταυρωση στριβω το τιμονι αριστερα και δεν υπακουγε ουτε και να το στριψω με δυναμη ευτυχως που εγινε το συμβαν ενω ειχα σταματησει το αμαξι σε στοπ. Λιγα λεπτα μετα σε παρκινγκ και ενω πηγαινα να το στριψω παλι αριστερα για να το βαλω στην θεση παλι τα ιδια.

          Τι λετε να ειναι οτι δεν εβαλε σωστο τυπο λαδιου και αρχισε τα προβληματα η να εβαλε λαθος ιμαντα η κατι αλλο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Λαδια εχει τωρα μεσα το τιμονι?Μονο αριστερα κολλαει?Να κοκκαλωσει το τιμονι μονο από ζητα τιμονιού εχω ακουσει ότι μπορει να συμβει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              aser79 last edited by

              Μεχρι προχθες που κοιταξα ηταν οκ το δοχειο, σημερα λογο οτι το συμβαν εγινε βραδυ δεν ξερω το πρωι θα κοιταξω εφοσον μου το επιτρεψουν η καιρικες συνθηκες.

              Μεχρι στιγμης και στης δυο περιπτωσεις μονο αριστερα το κανει, στην δευτερη φορα ομως ηταν μεγαλυτερης διαρκειας σχεδον 1 λεπτο ενω στην πρωτη κατι λιγα δευτερολεπτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                w202-amg last edited by

                Να το πας σε συνεργειο είναι σοβαρο το θεμα....να το πας όμως σε αυτόν που πηγες τελευταια.Δεν παιρνουν όλα ATF.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aser79 last edited by

                  Oτι δευτερα θα παει στο συνεργειο ειναι σιγουρο, απλα θελω την γνωμη σε οσους το εχουν παθει αν φταιει να εβαλε λαθος λαδι η λαθος ιμαντα η κατι αλλο με δικη του υπαιτιοτητα. Το εχω 3 χρονια το αμαξι και ποτε δεν παρουσιασε προβλημα στο τιμονι παρα μονο οταν αδειασε τα λαδια που γραφω ποιο πανω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Μπορεί να έχεις πρόβλημα στην κρεμαγιέρα και απλά η έλλειψη υγρών να είναι αποτέλεσμα της βλάβης και για αυτό συμπλήρωσε
                    Αν πάλι σου λειπουν έχεις διαρροή

                    όταν στρίβεις τέρμα το τιμόνι, ανοίγει μια βαλβίδα πίεσης και μειώνει την πίεση του συστήματος, κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο αν το στρίψεις τέρμα
                    Αν δεν ανοίγει μένει πίεση στο σύστημα και αυξάνει την πιθανή διαρροή, για αυτό και μπορεί να χάσεις τα υγρά γρήγορα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sbr last edited by

                      Μαρκα, μοντελο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aser79 last edited by

                        Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                        Μπορεί να έχεις πρόβλημα στην κρεμαγιέρα και απλά η έλλειψη υγρών να είναι αποτέλεσμα της βλάβης και για αυτό συμπλήρωσε
                        Αν πάλι σου λειπουν έχεις διαρροή

                        όταν στρίβεις τέρμα το τιμόνι, ανοίγει μια βαλβίδα πίεσης και μειώνει την πίεση του συστήματος, κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο αν το στρίψεις τέρμα
                        Αν δεν ανοίγει μένει πίεση στο σύστημα και αυξάνει την πιθανή διαρροή, για αυτό και μπορεί να χάσεις τα υγρά γρήγορα

                        Δεν καταλαβες τι γραφω στο πρωτο ποστ, δεν ειχε προβλημα η κρεμαγιερα απλα ο τυπας αφαιρεσε τα υγρα γιατι λεει δεν μπορουσε να κανει αλλιως στο να αλλαξει των ιμαντα κατι που μου ειπαν αλλοι ιδιοκτητες που εχουμε το ιδιο αυτοκινητο οτι δεν επρεπε να τα βγαλει τα υγρα και οτι γινεται η αλλαγη του ιμαντα χωρις να βγουν. Οπως καταλαβαινεις δεν ξερω τι εγινε γιατι δεν ημουν εκει και απλα σκεφτομαι μηπως δεν εβαλε τα σωστα υγρα και μου κανει οτι κανει τωρα.

                        Παντως η βαλβιδα πιεσης που λες δουλευει τωρα που το κοιταξα και το δοχειο ειναι φουλ στα υγρα αν και δεν μου εκανε κολληματα τωρα που το δοκιμασα, ισως να το κανει αραια και που αλλα ειναι κατι που δεν θα ηθελα να συμβει σε καμια στροφη και με μεγαλες ταχυτητες.

                        @Sbr ειναι το hyundai getz μοντελο του 2005

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sbr last edited by

                          Αυτο που λες οτι σου κανει, αν εβαζε λαθος υγρα δεν θα σου το εκανε απο την αρχη; Για εμενα μπορει να ειναι και κρεμαγιερα. Δες το πρωι εκει που αφηνεις το αμαξι αν εχει κατω υγρα. Μην χανει απο τα τσιμουχακια της. Παντως Δευτερα σφαιρα στο συνεργειο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            aser79 last edited by

                            Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                            Αυτο που λες οτι σου κανει, αν εβαζε λαθος υγρα δεν θα σου το εκανε απο την αρχη; Για εμενα μπορει να ειναι και κρεμαγιερα. Δες το πρωι εκει που αφηνεις το αμαξι αν εχει κατω υγρα. Μην χανει απο τα τσιμουχακια της. Παντως Δευτερα σφαιρα στο συνεργειο.

                            Χωρις να ειμαι μηχανικος και χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος, οταν το αμαξι δεν το ριχνω σε λακουβες, σε ανωμαλους δρομους κτλ πως μπορει να βγαλει προβλημα στην κρεμαγιερα τοσο ευκολα παρα μονο οταν ενας μηχανικος βγαλει τα λαδια του που ειχε γιατι δεν ηξερε οτι δεν 'επρεπε να τα βγαλει', ακομα και ετσι ουτε σωστη εξαερωσει δεν εκανε οπως εμαθα στους σωληνες απο πηγη.

                            Αν και σημερα το απογευμα που εκανα δρομολογιο περιπου 60χιλ πανω κατω δεν εκανε το παραμικρο με χαμηλη ταχυτητα, αλλα κρατω επιφυλαξεις μεχρι την δευτερα.

                            Οσο για διαρροες δεν εχει τιποτα παρα μονο οτι εγινε χθες το απογευμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adensa last edited by

                              Mηπως ήθελε εξαέρωση και δεν την έκανε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sbr last edited by

                                Ο χρήστης aser79 έγραψε:

                                Αυτο που λες οτι σου κανει, αν εβαζε λαθος υγρα δεν θα σου το εκανε απο την αρχη; Για εμενα μπορει να ειναι και κρεμαγιερα. Δες το πρωι εκει που αφηνεις το αμαξι αν εχει κατω υγρα. Μην χανει απο τα τσιμουχακια της. Παντως Δευτερα σφαιρα στο συνεργειο.

                                Χωρις να ειμαι μηχανικος και χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος, οταν το αμαξι δεν το ριχνω σε λακουβες, σε ανωμαλους δρομους κτλ πως μπορει να βγαλει προβλημα στην κρεμαγιερα τοσο ευκολα παρα μονο οταν ενας μηχανικος βγαλει τα λαδια του που ειχε γιατι δεν ηξερε οτι δεν 'επρεπε να τα βγαλει', ακομα και ετσι ουτε σωστη εξαερωσει δεν εκανε οπως εμαθα στους σωληνες απο πηγη.

                                Αν και σημερα το απογευμα που εκανα δρομολογιο περιπου 60χιλ πανω κατω δεν εκανε το παραμικρο με χαμηλη ταχυτητα, αλλα κρατω επιφυλαξεις μεχρι την δευτερα.

                                Οσο για διαρροες δεν εχει τιποτα παρα μονο οτι εγινε χθες το απογευμα.

                                Ολα παιζουν. Αφου δεν εχεις διαροη απο την κρεμαγιερα πιθανον να ειναι θεμα εξαερωσης. Το αμαξι απο οσο καταλαβα το εχεις παρει μεταχειρισμενο. Εσυ μπορει να το πηγαινεις προσεκτικα, ο προηγουμενος ομως δεν ξερεις τι εκανε. Γενικα μιλαμε. Στην υδραυλικη κρεμαγιερα συνηθως χαλαει οταν χανει υγρα ή οταν φαγωθουν τα γραναζια (εχει ενα οριζοντιο και ενα καθετο) και αρχιζει κατι κρακ να κανει μεχρι που παιρνουν τζογο οι τροχοι και την χαιρετας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aser79 last edited by

                                  Ο χρήστης Sbr έγραψε:

                                  Ολα παιζουν. Αφου δεν εχεις διαροη απο την κρεμαγιερα πιθανον να ειναι θεμα εξαερωσης. Το αμαξι απο οσο καταλαβα το εχεις παρει μεταχειρισμενο.

                                  Ετσι ειναι, θεμα με την εξαερωση ηταν τελικα. Το κοιταξα και εγω αλλα και δευτερος μηχανικος οπου μου ειπε οτι ηταν θεμα 'κενου' αερα που υπηρχε στο κυκλωμα και αφου γυρισα περιπου της 40 φορες δεξια και αριστερα το τιμονι τερμα να δουλεψει η αντλια δεν ξανα εκανα προβληματα οπως πριν. Οσο για το αμαξι σωστα καταλαβες μεταχειρισμενο το πηρα πριν καιρο και σε αριστη κατασταση απο φιλο μηχανικο στην Αθηνα (τωρα ζω επαρχια) που με συμβουλεψε οποτε ειχα αμφιβολιες σε καποια θεματα αν οντως ειχε προβληματα. Τελος καλα λοιπον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sbr last edited by

                                    Ωραιος. Στον αφρο περασε η δουλεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      burbos last edited by

                                      .>Ολα παιζουν. Αφου δεν εχεις διαροη απο την κρεμαγιερα πιθανον να ειναι θεμα εξαερωσης. Το αμαξι απο οσο καταλαβα το εχεις παρει μεταχειρισμενο. Εσυ μπορει να το πηγαινεις προσεκτικα, ο προηγουμενος ομως δεν ξερεις τι εκανε. Γενικα μιλαμε. Στην υδραυλικη κρεμαγιερα συνηθως χαλαει οταν χανει υγρα ή οταν φαγωθουν τα γραναζια (εχει ενα οριζοντιο και ενα καθετο) και αρχιζει κατι κρακ να κανει μεχρι που παιρνουν τζογο οι τροχοι και την χαιρετας.

                                      ...Διάβασα το παραπάνω και με έκοψε κρύος ιδρωτας.... Εχει η συζυγος ενα Getzaki του 2005 και εδω και λιγες μέρες στο 3/4 περίπου της πρώτης φορας που στρίβει το τιμόνι αριστερα ακούγεται ενα χαρακτηριστικό κρακ ... Αν λεω αν ειναι κρεμαγιέρα εχει κανεις ιδέα για τι λυπητερη μιλαμε..(Δεν τολμώ να πα΄ρω τηλ το συνεργείο ακομα ας μου ερθει το πρωτο εγκεφαλικο online...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sbr last edited by

                                        Ο χρήστης burbos έγραψε:
                                        .>Ολα παιζουν. Αφου δεν εχεις διαροη απο την κρεμαγιερα πιθανον να ειναι θεμα εξαερωσης. Το αμαξι απο οσο καταλαβα το εχεις παρει μεταχειρισμενο. Εσυ μπορει να το πηγαινεις προσεκτικα, ο προηγουμενος ομως δεν ξερεις τι εκανε. Γενικα μιλαμε. Στην υδραυλικη κρεμαγιερα συνηθως χαλαει οταν χανει υγρα ή οταν φαγωθουν τα γραναζια (εχει ενα οριζοντιο και ενα καθετο) και αρχιζει κατι κρακ να κανει μεχρι που παιρνουν τζογο οι τροχοι και την χαιρετας.

                                        ...Διάβασα το παραπάνω και με έκοψε κρύος ιδρωτας.... Εχει η συζυγος ενα Getzaki του 2005 και εδω και λιγες μέρες στο 3/4 περίπου της πρώτης φορας που στρίβει το τιμόνι αριστερα ακούγεται ενα χαρακτηριστικό κρακ ... Αν λεω αν ειναι κρεμαγιέρα εχει κανεις ιδέα για τι λυπητερη μιλαμε..(Δεν τολμώ να πα΄ρω τηλ το συνεργείο ακομα ας μου ερθει το πρωτο εγκεφαλικο online...)

                                        Πανε στο 0:50 του βιντεο
                                        https://www.youtube.com/watch?time_continue=54&v=KY8Ky_H4vv0
                                        Αν ειναι κρεμαγιερα το κρακ εχει συνηθως να κανει με φαγωμα δοντιου στον οριζοντιο ή καθετο αξονα. 420 ευρω λεει αλλα δεν νομιζω να ειναι καινουργια. Καινουργιες κρεμαγιερες πανε απο 1000ευρω και πανω. Υπολογισε και καμια 150 ευρω εργατικα, υγρα, ευθυγραμιση κλπ, ε πας στα 550 - 600 ευρω. Μπορει να εχει και φθηνοτερες.
                                        Μπορει να μην ειναι κρεμαγιερα. Οποτε πανε στο συνεργειο γιατι εχεις να κανεις με συστημα διευθυνσης.
                                        http://www.ecocarparts.gr/1841-hyundai-getz-kremagiera-idrailiki/details.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          burbos last edited by

                                          Ευτυχώς λίγο που το έψαξα ....μιλάμε για Hyundai.!!! 300 πανω κατω και καθάρισα. H μαρκα που μου ειπανε είναι η sandro. Λενε ότι προμηθεύει στην Hyundai οποτε μαλλον οκ είναι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sbr last edited by

                                            Ο χρήστης burbos έγραψε:
                                            Ευτυχώς λίγο που το έψαξα ....μιλάμε για Hyundai.!!! 300 πανω κατω και καθάρισα. H μαρκα που μου ειπανε είναι η sandro. Λενε ότι προμηθεύει στην Hyundai οποτε μαλλον οκ είναι...

                                            Θα με τρελανεις. Το πηγες και σου ειπανε πως ειναι κρεμαγιερα; Ή μονον στο ψαξιμο εισαι; Πανε να το δεις αν δεν πηγες. Συστημα διευθυνσης ειναι σου εγραψα στο προηγουμενο. Μην δεις καμια μπροστινη ροδα να πηγαινει ποιο γρηγορα απο το Hyundai Λεω τωρα ενα ακραιο - απιθανο σεναριο. Αλλα πανε για την ασφαλεια σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr