Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μπορεί να έχεις πρόβλημα στην κρεμαγιέρα και απλά η έλλειψη υγρών να είναι αποτέλεσμα της βλάβης και για αυτό συμπλήρωσε
Αν πάλι σου λειπουν έχεις διαρροή
όταν στρίβεις τέρμα το τιμόνι, ανοίγει μια βαλβίδα πίεσης και μειώνει την πίεση του συστήματος, κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο αν το στρίψεις τέρμα
Αν δεν ανοίγει μένει πίεση στο σύστημα και αυξάνει την πιθανή διαρροή, για αυτό και μπορεί να χάσεις τα υγρά γρήγορα
Δεν καταλαβες τι γραφω στο πρωτο ποστ, δεν ειχε προβλημα η κρεμαγιερα απλα ο τυπας αφαιρεσε τα υγρα γιατι λεει δεν μπορουσε να κανει αλλιως στο να αλλαξει των ιμαντα κατι που μου ειπαν αλλοι ιδιοκτητες που εχουμε το ιδιο αυτοκινητο οτι δεν επρεπε να τα βγαλει τα υγρα και οτι γινεται η αλλαγη του ιμαντα χωρις να βγουν. Οπως καταλαβαινεις δεν ξερω τι εγινε γιατι δεν ημουν εκει και απλα σκεφτομαι μηπως δεν εβαλε τα σωστα υγρα και μου κανει οτι κανει τωρα.
Παντως η βαλβιδα πιεσης που λες δουλευει τωρα που το κοιταξα και το δοχειο ειναι φουλ στα υγρα αν και δεν μου εκανε κολληματα τωρα που το δοκιμασα, ισως να το κανει αραια και που αλλα ειναι κατι που δεν θα ηθελα να συμβει σε καμια στροφη και με μεγαλες ταχυτητες.
@Sbr ειναι το hyundai getz μοντελο του 2005