Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα ρελαντι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    13
    874
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      αυτοκινητο δεκαετιας τελος 70 , καρμπυρατερ και με ηλεκτρονικη, δεν εχω ρελαντι . στο εντελως ξαφνικα απο σβησιμο και αναμα την αλλη μερα δεν κραταει ρελαντι , μολις αφησης το γκαζι σβηνει .
      τα μπουζι ειναι ενταξει , εχει ενα μονο σωληνακι υποπιεσης το οποιο ειναι ενταξει.τι θα μπορουσε να ειναι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • O
        otso last edited by

        αυτοκινητο δεκαετιας τελος 70 , καρμπυρατερ και με ηλεκτρονικη, δεν εχω ρελαντι . στο εντελως ξαφνικα απο σβησιμο και αναμα την αλλη μερα δεν κραταει ρελαντι , μολις αφησης το γκαζι σβηνει .
        τα μπουζι ειναι ενταξει , εχει ενα μονο σωληνακι υποπιεσης το οποιο ειναι ενταξει.τι θα μπορουσε να ειναι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          αυτοκινητο δεκαετιας τελος 70 , καρμπυρατερ και με ηλεκτρονικη, δεν εχω ρελαντι . στο εντελως ξαφνικα απο σβησιμο και αναμα την αλλη μερα δεν κραταει ρελαντι , μολις αφησης το γκαζι σβηνει .
          τα μπουζι ειναι ενταξει , εχει ενα μονο σωληνακι υποπιεσης το οποιο ειναι ενταξει.τι θα μπορουσε να ειναι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            ilias-a last edited by

            σκουπιδι στο ζιγκλερ του ρελαντι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              otso last edited by

              Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
              σκουπιδι στο ζιγκλερ του ρελαντι.

              που καθαριζει πως;
              βγαζουμε τον παπα απο πανω και;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                ilias-a last edited by

                γραψε τι αυτοκινητο ειναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • O
                  otso last edited by

                  ford fiesta mk1 1.1cc . αλλα εχει βγει με διαφορα καρμπυρατερ στο haynes το εχει στο τελος , θα το κοιταξω απο κει αν και δεν πολυκαταλβαινω.ζιγκλερ δεν λεμε το σωληνακι που ψεκαζει βενζινη στο καρμπυρατες; εχει διαφορετικο για το ρελαντι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    sbr last edited by

                    Oxι αυτο ειναι το σωληνακι της βενζινης. Πρεπει να βγαλεις το καρμπυρατερ, να βγαλεις τα ζιγλερ του και να τα φυσηξεις, με το στομα. Εχω χρονια να το κανω. Σε παπια το εκανα. Στο αμαξι δεν ετυχε γιατι πλεον ολα ειναι με ιντζεξιον. Αυτο σε εσενα ειναι δουλεια μαστορα.
                    Ριξε μια ματια ποιο κατω να δεις στο περιπου για τα ζιγκλερ. Αν θυμαμαι ειχε δυο. Ενα για βενζινη και ενα για αερα.
                    https://www.google.be/search?q=carburetor+zigler&espv=2&biw=1113&bih=559&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIqvDFq4PmyAIVg4UaCh1E3QAx#imgdii=KKpOAhVcSys53M%3A%3BKKpOAhVcSys53M%3A%3BH9Bf_nnw9C7M8M%3A&imgrc=KKpOAhVcSys53M%3A
                    Δες και εδω. Λεει για τρια ζιγκλερ, ενα για Αερα και δυο Βενζινης.
                    http://www.vespaforumhellas.gr/index.php?/topic/1722-καθάρισμα-καρμπυρατέρ/
                    Απο βεσπα ειναι. Εσυ παρε μια γευση τι παιζει μεσα στο καρμπυρατερ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • O
                      otso last edited by

                      Sbr ευχαριστω η πλακα ειναι οτι το καρμπυρατερ του παραδειγματος το δυαλυω και το καθαριζω 30 χρονια τωρα , σε piaggio bravo , μιας και μου χρειαζεται ακομη και το οποιο δουλευει οσο μπορει το καημενο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        αν δεν ειναι weber το καμπυρλατερ θα πρεπει να ανοιξεις το καπακι του και να γνωριζεις καποια πραγματα.
                        το καθε καμπυρλατερ αυτοκινητου εχει 1 ή και 2 ζιγκλερ βενζινης για το ρελαντι και αλλο 1 για το φουλ και αντιστοιχα 2 ή 3 ζιγκλερ αερα και 2 ή 3 καλαμια για τον καθε αυλο του, εξαιρουνται καποια καμπυρλατερ μεταβλητου βεντουρι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          sbr last edited by

                          Ο χρήστης otso έγραψε:
                          Sbr ευχαριστω η πλακα ειναι οτι το καρμπυρατερ του παραδειγματος το δυαλυω και το καθαριζω 30 χρονια τωρα , σε piaggio bravo , μιας και μου χρειαζεται ακομη και το οποιο δουλευει οσο μπορει το καημενο.

                          Α εισαι μυημενος δλδ. Νομιζα πως δεν γνωριζες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • L
                            leyt last edited by

                            καλησπερα κ απο μενα!
                            εχω το εξης θεμα.. καθε πρωι το αμαξι εχει χαμηλο ρελαντι(250-500στροφες) σε σημειο να τρεμει, αυτο για κανα 10λεπτο που μετα ειναι οκ.. το καρμπυρατερ ειναι weber36 διπλο(δεν παιρνει τσοκ). εντωμεταξυ το εχω παει για καθαρισμα, εχω αλλαξει φλαντζες, δε χανει απο πουθενα αλλα κανενας μαστορας δεν ξερει να το φτιαξει. προσφατα το ανοιξα και φυσηξα και τα ζιγκλερ.. τα νουμερα τους ειναι 70/210/190/52 με τη σειρα.. σκεφτομαι μηπως καποιο ειναι λαθος??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              leyt last edited by

                              κανεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • F
                                fiat127 last edited by

                                Θεωρω οτι το συγκεκριμενο καρμπυρατερ ειναι μετατροπη,και οχι το εργοστασιακο..
                                Παλιοτερα δουλευε σωστα,η παντοτε ειχε καποιο θεμα;
                                Μου κανει λιγο περιεργο που λες οτι δεν εχει τσοκ..να ξερεις παντως,οτι η απουσια πεταλουδας τσοκ δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν εχει τσοκ.Υπαρχουν καποια,οπως αυτο το weber 36 idf http://www.914world.com/bbs2/uploads/po ... 262742.jpg ,τα οποια εχουν τσοκ χωρις πεταλουδα.
                                Απο εκει και περα,το οτι αλλαξες φλατζες δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν τραβαει και αερα..αν δεν ειναι απολυτως επιπεδο απο κατω,και αν οι φλατζες ειναι και λεπτες,μπορει να εξακολουθει να τραβαει.Η μπορει να ειναι σωστα σφιγμενο το καρμπυρατερ,αλλα να μην ειναι σωστα σφιγμενη η εισαγωγη.
                                Οσο για τα ζιγκλερια,αν ηταν λαθος θεωρω πως θα επηρεαζε και την υπολοιπη λειτουργια του.
                                Παντως για να μην μιλαμε στον αερα,θα ηταν καλυτερα να μας εδινες τον ακριβη τυπο του(οπως πχ εγραψα εγω παραπανω),ωστε να ξερουμε για τι μιλαμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr