-
αυτοκινητο δεκαετιας τελος 70 , καρμπυρατερ και με ηλεκτρονικη, δεν εχω ρελαντι . στο εντελως ξαφνικα απο σβησιμο και αναμα την αλλη μερα δεν κραταει ρελαντι , μολις αφησης το γκαζι σβηνει .
τα μπουζι ειναι ενταξει , εχει ενα μονο σωληνακι υποπιεσης το οποιο ειναι ενταξει.τι θα μπορουσε να ειναι; -
αυτοκινητο δεκαετιας τελος 70 , καρμπυρατερ και με ηλεκτρονικη, δεν εχω ρελαντι . στο εντελως ξαφνικα απο σβησιμο και αναμα την αλλη μερα δεν κραταει ρελαντι , μολις αφησης το γκαζι σβηνει .
τα μπουζι ειναι ενταξει , εχει ενα μονο σωληνακι υποπιεσης το οποιο ειναι ενταξει.τι θα μπορουσε να ειναι; -
αυτοκινητο δεκαετιας τελος 70 , καρμπυρατερ και με ηλεκτρονικη, δεν εχω ρελαντι . στο εντελως ξαφνικα απο σβησιμο και αναμα την αλλη μερα δεν κραταει ρελαντι , μολις αφησης το γκαζι σβηνει .
τα μπουζι ειναι ενταξει , εχει ενα μονο σωληνακι υποπιεσης το οποιο ειναι ενταξει.τι θα μπορουσε να ειναι; -
σκουπιδι στο ζιγκλερ του ρελαντι.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
σκουπιδι στο ζιγκλερ του ρελαντι.που καθαριζει πως;
βγαζουμε τον παπα απο πανω και; -
γραψε τι αυτοκινητο ειναι.
-
ford fiesta mk1 1.1cc . αλλα εχει βγει με διαφορα καρμπυρατερ στο haynes το εχει στο τελος , θα το κοιταξω απο κει αν και δεν πολυκαταλβαινω.ζιγκλερ δεν λεμε το σωληνακι που ψεκαζει βενζινη στο καρμπυρατες; εχει διαφορετικο για το ρελαντι;
-
Oxι αυτο ειναι το σωληνακι της βενζινης. Πρεπει να βγαλεις το καρμπυρατερ, να βγαλεις τα ζιγλερ του και να τα φυσηξεις, με το στομα. Εχω χρονια να το κανω. Σε παπια το εκανα. Στο αμαξι δεν ετυχε γιατι πλεον ολα ειναι με ιντζεξιον. Αυτο σε εσενα ειναι δουλεια μαστορα.
Ριξε μια ματια ποιο κατω να δεις στο περιπου για τα ζιγκλερ. Αν θυμαμαι ειχε δυο. Ενα για βενζινη και ενα για αερα.
https://www.google.be/search?q=carburetor+zigler&espv=2&biw=1113&bih=559&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIqvDFq4PmyAIVg4UaCh1E3QAx#imgdii=KKpOAhVcSys53M%3A%3BKKpOAhVcSys53M%3A%3BH9Bf_nnw9C7M8M%3A&imgrc=KKpOAhVcSys53M%3A
Δες και εδω. Λεει για τρια ζιγκλερ, ενα για Αερα και δυο Βενζινης.
http://www.vespaforumhellas.gr/index.php?/topic/1722-καθάρισμα-καρμπυρατέρ/
Απο βεσπα ειναι. Εσυ παρε μια γευση τι παιζει μεσα στο καρμπυρατερ. -
Sbr ευχαριστω η πλακα ειναι οτι το καρμπυρατερ του παραδειγματος το δυαλυω και το καθαριζω 30 χρονια τωρα , σε piaggio bravo , μιας και μου χρειαζεται ακομη και το οποιο δουλευει οσο μπορει το καημενο.
-
αν δεν ειναι weber το καμπυρλατερ θα πρεπει να ανοιξεις το καπακι του και να γνωριζεις καποια πραγματα.
το καθε καμπυρλατερ αυτοκινητου εχει 1 ή και 2 ζιγκλερ βενζινης για το ρελαντι και αλλο 1 για το φουλ και αντιστοιχα 2 ή 3 ζιγκλερ αερα και 2 ή 3 καλαμια για τον καθε αυλο του, εξαιρουνται καποια καμπυρλατερ μεταβλητου βεντουρι. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
Sbr ευχαριστω η πλακα ειναι οτι το καρμπυρατερ του παραδειγματος το δυαλυω και το καθαριζω 30 χρονια τωρα , σε piaggio bravo , μιας και μου χρειαζεται ακομη και το οποιο δουλευει οσο μπορει το καημενο.Α εισαι μυημενος δλδ. Νομιζα πως δεν γνωριζες.
-
καλησπερα κ απο μενα!
εχω το εξης θεμα.. καθε πρωι το αμαξι εχει χαμηλο ρελαντι(250-500στροφες) σε σημειο να τρεμει, αυτο για κανα 10λεπτο που μετα ειναι οκ.. το καρμπυρατερ ειναι weber36 διπλο(δεν παιρνει τσοκ). εντωμεταξυ το εχω παει για καθαρισμα, εχω αλλαξει φλαντζες, δε χανει απο πουθενα αλλα κανενας μαστορας δεν ξερει να το φτιαξει. προσφατα το ανοιξα και φυσηξα και τα ζιγκλερ.. τα νουμερα τους ειναι 70/210/190/52 με τη σειρα.. σκεφτομαι μηπως καποιο ειναι λαθος?? -
κανεις?
-
Θεωρω οτι το συγκεκριμενο καρμπυρατερ ειναι μετατροπη,και οχι το εργοστασιακο..
Παλιοτερα δουλευε σωστα,η παντοτε ειχε καποιο θεμα;
Μου κανει λιγο περιεργο που λες οτι δεν εχει τσοκ..να ξερεις παντως,οτι η απουσια πεταλουδας τσοκ δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν εχει τσοκ.Υπαρχουν καποια,οπως αυτο το weber 36 idf http://www.914world.com/bbs2/uploads/po ... 262742.jpg ,τα οποια εχουν τσοκ χωρις πεταλουδα.
Απο εκει και περα,το οτι αλλαξες φλατζες δεν σημαινει απαραιτητα οτι δεν τραβαει και αερα..αν δεν ειναι απολυτως επιπεδο απο κατω,και αν οι φλατζες ειναι και λεπτες,μπορει να εξακολουθει να τραβαει.Η μπορει να ειναι σωστα σφιγμενο το καρμπυρατερ,αλλα να μην ειναι σωστα σφιγμενη η εισαγωγη.
Οσο για τα ζιγκλερια,αν ηταν λαθος θεωρω πως θα επηρεαζε και την υπολοιπη λειτουργια του.
Παντως για να μην μιλαμε στον αερα,θα ηταν καλυτερα να μας εδινες τον ακριβη τυπο του(οπως πχ εγραψα εγω παραπανω),ωστε να ξερουμε για τι μιλαμε.
προβλημα ρελαντι