Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 295
    • 296
    • 136 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    125078
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilas @otokomae last edited by

      Τα michelin primacy 3 235 φοράει το δικό μου.

      Ασχετο: 3η μέρα και είχα πρόκα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • O
        otokomae last edited by

        Αυτό που φοράς είναι οι παντόφλες και πας για παπούτσια και μάλιστα αθλητικά. Το μόνο καλό που έχουν λόγω χαμιλης τριβής κύλισης είναι ότι έχει χαμηλούς ρύπους και με αυτό το κριτήριο τα επέλεξαν αυτά και όλα τα άλλα. Θέλω να είμαι σαφής τα λάστιχα επιλέγονται με κριτήριο τις νόρμες των ρύπων. Άρα εξυπηρετούν τον κατασκευαστή το ίδιο ισχύει για το Σταρτ στοπ κτλπ. Και κάτι ακόμα το Σταρτ στοπ μη το λειτουργείς αν δεν δεις τη θερμοκρασία στο ανώτερο επίπεδο για να μη σου πω να το χεις off από την ώρα που ξεκινάς και ασ τους όλους να τραγουδάνε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • V
          vasilas last edited by

          Το start stop το εχω κλειστο απο την ωρα που ξεκινάω!!!

          Τραγικά τα λάστιχα,  και εγω νόμιζα ότι ήταν καλά. Τα επόμενα θα είναι Pirelli

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • O
            otokomae last edited by

            Πόσα χιλ. έκανες,;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vasilas last edited by

              1.300 περίπου έχω. Κυρίως μες την πόλη. Έχω ανοίξει 3 φορές τη δευτέρα και έχω πατήσει κάπως την 3η. Το θέμα που διαπίστωσα είναι οτι σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα που είχα, το Civic πρέπει να το σανιδώσεις τέρμα κάτω για να δώσει όλη την επιτάχυνση

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • O
                otokomae last edited by

                Δεν του φαίνεται και όμως είναι. Οι τρελοιαπωνες ξέρουν να βάζουν όπως πρέπει τη δύναμη του μοτέρ στο δρόμο χωρίς ιδιαίτερα ξεσπάσματα και χωρίς να κολλάει ψηλά. Ομοιόμορφη κατανομή. Το ίδιο και στο type r .Ακόμη και στη γρήγορη χαρτογραφιση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • V
                  vasilas last edited by

                  Στα άλλα αυτοκίνητα που είχα ή έχω οδηγήσει, το γκάζι από 1 σημείο και μετά δεν έδινε κάτι στην επιτάχυνση. Να μην πω οτι αν το πατούσα τέρμα μπούκωναν κιόλας. Το civic μου φαίνεται οτι χρησιμοποιεί όλο το πεντάλ μέχρι κάτω για την ανάλογη επιτάχυνση. Δεν ήξερα οτι υπάρχει κάτι τέτοιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilas last edited by

                    Το μπούκωμα είναι βαρύ οπότε το παίρνω πίσω. Θα ήθελα να πω ότι από ένα σημείο και μετά δεν υπήρχε απόδοση με το παραπάνω πάτημα και έδινε την αίσθηση ότι πέφτει παραπάνω καύσιμο χωρίς λόγο. Με το civic είναι άλλος ο προγραμματισμός του γκαζιού και πρέπει να το πατάς όλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Τι οδηγούσες μέχρι τώρα που μπούκωνε; Έχω να το δω αυτό από αυτοκίνητα της δεκαετίας του '80 με καρμπιρατέρ... Όλα τα σύγχρονα (τα τελευταία 30 χρόνια) λειτουργούν όπως το Civic. Από εκεί και πέρα ο προγραμματισμός του γκαζιού αλλάζει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο (αν μιλάμε για ηλεκτρονικό γκάζι).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        imakis @vasilas last edited by

                        Το μπούκωμα είναι βαρύ οπότε το παίρνω πίσω. Θα ήθελα να πω ότι από ένα σημείο και μετά δεν υπήρχε απόδοση με το παραπάνω πάτημα και έδινε την αίσθηση ότι πέφτει παραπάνω καύσιμο χωρίς λόγο. Με το civic είναι άλλος ο προγραμματισμός του γκαζιού και πρέπει να το πατάς όλο.

                        Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου! Το παρατήρησα κι εγώ όταν το πρώτο οδήγησα στο test drive. Σε αντίθεση με τα περισσότερα Turbo, το Civic επιταχύνει σταδιακά κι αυξανόμενα, πράγμα που προσωπικά απολαμβάνω στο ρεπριζ από 120 σε 180 σε χρόνο dt! Τα υπόλοιπα δίνουν ξέσπασμα στην αρχή και μετά μένουν από αέρα... κοινώς μπαφιάζουν!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • O
                          otokomae last edited by

                          Κρεμουσε το μοτέρ εννοεί ο vasilas

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • V
                            vasilas last edited by

                            Αυτο που λέω είναι ότι σε άλλα αυτοκίνητα που είχα πχ BMW 518, Opel Corsa 1.4, Toyota Yaris 1.0 & 1.3 & 1.4d, το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού από τη μέση και πάνω περίπου, δεν έκανε διαφορά.

                            Γι αυτό που λέει ο Μάκης, μου είπε ο μηχανικός της Honda που πήγαμε μαζί βόλτα να μου δείξει κάποια πράγματα για τα αυτόματα συστήματα, ότι το civic έχει 'υβριδική' τουρμπίνα και βοηθάει σε όλο το φάσμα των στροφών και από πολύ χαμηλά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • realzeus
                              realzeus @vasilas last edited by

                              Αυτο που λέω είναι ότι σε άλλα αυτοκίνητα που είχα πχ BMW 518, Opel Corsa 1.4, Toyota Yaris 1.0 & 1.3 & 1.4d, το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού από τη μέση και πάνω περίπου, δεν έκανε διαφορά.

                              Ή είχαν πρόβλημα τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, ή κάτι άλλο έπαιζε... Στις ψηλές στροφές ειδικά το τέρμα γκάζι (ανοίγει η πεταλούδα για μέγιστη εισρόφηση αέρα) η διαφορά είναι μεγάλη. Μήπως αναφέρεσαι σε χαμηλομεσαίες στροφές μόνο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vasilas last edited by

                                Δεν είμαι εξπέρ στα γκάζια και ειδικά με τα παραπάνω αυτοκίνητα που απλά έκανα τη δουλειά μου. Μάλλον σε χαμηλομεσαιες όπως μαντευεις, πατούσα τέρμα γκάζι, αλλά δεν έκανε διαφορά. Σπάνια ανέβαζα υψηλές στροφές στα παραπάνω γιατί έπαιρνα την εντύπωση ότι τους κάνω ζημιά. Εκτός από το diesel Yaris, τσιπωμένο τραβούσε σε γαϊδούρι και το πήγαινα τέρμα στροφές συχνά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ε να η εξήγηση. Καμία ζημία δεν θα έκανες σε ψηλότερες ΣΑΛ, πολλές φορές είναι χειρότερο το υψηλότερο φορτίο (πολύ γκάζι) σε χαμηλές ΣΑΛ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • V
                                    vasilas last edited by

                                    Σήμερα μου έκαναν την πρώτη χαρακιά με κλειδί.  Γύρω στους 5 πόντους στο πίσω φτερό!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill last edited by

                                      Κρίμα ρε φίλε, τι να πεις?ειναι να το σκέφτεσαι να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vasilas last edited by

                                        Δεν φαίνεται πολύ βαθύ. Βάζουμε τπτ αλοιφή σε αυτά ή τα αφήνουμε; Παίζει η αλοιφή να μειώνει το πάχος του μπογιά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          gerry last edited by

                                          Η αλοιφή αφαιρεί ένα πολύ μικρό στρώμα από το βερνίκι ώστε να έρθει στο ίδιο επίπεδο με της γρατσουνιάς. Προφανώς αν η γρατσουνιά είναι πολύ βαθιά δεν πρόκειται να κάνει τίποτα η αλοιφή. Σε γενικές γραμμές αν όταν περνάς το νύχι σου από πάνω βρίσκει εμπόδιο και σταματάει στην γρατσουνιά δεν θα την σβήσει τελείως η αλοιφή, αλλά μπορεί να την κάνει να φαίνεται μικρότερη.

                                          Αν είναι μεγαλύτερη μπορείς να δοκιμάσεις κάτι σαν αυτό που δείχνει σε αυτό το video, αλλά θέλει προσοχή μην φας όλο το βερνίκι:
                                          Youtube Video

                                          Υπάρχουν κ έτοιμα kit για αυτή τη δουλειά, πχ ψάξε για 3M Scratch Removal System.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • V
                                            vasilas last edited by

                                            Είδα το βίντεο, ευχαριστώ

                                            Θα το αφήσω ως έχει και όταν μαζευτούν πολλές θα το πάω σε φίλο φανοποιό. Το αμάξι είναι κούκλα και δεν θέλω να ξύσω την κούκλα με γυαλόχαρτο 

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 136 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr