Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο προβλημα με vw scirocco. δεν παει πανω απο 3000 σ.α.λ.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νεο προβλημα με vw scirocco. δεν παει πανω απο 3000 σ.α.λ.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    2106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα παιδια.

      Εχω στη κατοχη μου ενα scirocco 1.4 160hp σημερα το απογευμα ενω γυρναγα απο μια εξοδο παω να ανεβω μια αποτομη ανηφορα και για να μη ζορισω πολυ το κιβωτιο ημουν με 1πρωτη χωρις ομως τα τρελα γκαζια, πηγαινωντας να ανεβασω λιγο πανω απο 3000 στροφες παρατηρησα οτι το αμαξι δε πηγαινε καθολου δεν ανταποκρινοταν καν. μολις ανεβηκα την ανηφορα στα επομενα φαναρια πατησα λιγο την πρωτη παραπανω αλλα παλι ουτε, δοκιμαζω με 2η 3η, ουτε! Το στροφομετρο πηγαινε καθαρα μεχρι 3000.
      Σταματαω, το σβηνω για κανα 5λεπτο περιπου και ξαναξεκιναω το στροφομετρο πλεον ανεβαζε πανω απο 3000 αλλα ''ψωφια'' το αμαξι ανταποκρινεται σαν ατμοσφαιρικο ουτε τουρμπο ουτε τιποτα, επισης η 1η και η 2η πλεον κανουν ενα αποτομο ''κλοτσημα'' στις 2800 - 3000 και ανεβαζουν αργα.
      Συμειωνω οτι το πρωι εβαλα βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο shell που βαζω παντα και ξερω απο εγκυρη πηγη οτι ειναι εταιρικο δεν ξερω αν αυτο λεει κατι.
      Check engine και λαμπακια μπροστα δεν εχουν αναψει καμια ιδεα κανεις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα παιδια.

        Εχω στη κατοχη μου ενα scirocco 1.4 160hp σημερα το απογευμα ενω γυρναγα απο μια εξοδο παω να ανεβω μια αποτομη ανηφορα και για να μη ζορισω πολυ το κιβωτιο ημουν με 1πρωτη χωρις ομως τα τρελα γκαζια, πηγαινωντας να ανεβασω λιγο πανω απο 3000 στροφες παρατηρησα οτι το αμαξι δε πηγαινε καθολου δεν ανταποκρινοταν καν. μολις ανεβηκα την ανηφορα στα επομενα φαναρια πατησα λιγο την πρωτη παραπανω αλλα παλι ουτε, δοκιμαζω με 2η 3η, ουτε! Το στροφομετρο πηγαινε καθαρα μεχρι 3000.
        Σταματαω, το σβηνω για κανα 5λεπτο περιπου και ξαναξεκιναω το στροφομετρο πλεον ανεβαζε πανω απο 3000 αλλα ''ψωφια'' το αμαξι ανταποκρινεται σαν ατμοσφαιρικο ουτε τουρμπο ουτε τιποτα, επισης η 1η και η 2η πλεον κανουν ενα αποτομο ''κλοτσημα'' στις 2800 - 3000 και ανεβαζουν αργα.
        Συμειωνω οτι το πρωι εβαλα βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο shell που βαζω παντα και ξερω απο εγκυρη πηγη οτι ειναι εταιρικο δεν ξερω αν αυτο λεει κατι.
        Check engine και λαμπακια μπροστα δεν εχουν αναψει καμια ιδεα κανεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα παιδια.

          Εχω στη κατοχη μου ενα scirocco 1.4 160hp σημερα το απογευμα ενω γυρναγα απο μια εξοδο παω να ανεβω μια αποτομη ανηφορα και για να μη ζορισω πολυ το κιβωτιο ημουν με 1πρωτη χωρις ομως τα τρελα γκαζια, πηγαινωντας να ανεβασω λιγο πανω απο 3000 στροφες παρατηρησα οτι το αμαξι δε πηγαινε καθολου δεν ανταποκρινοταν καν. μολις ανεβηκα την ανηφορα στα επομενα φαναρια πατησα λιγο την πρωτη παραπανω αλλα παλι ουτε, δοκιμαζω με 2η 3η, ουτε! Το στροφομετρο πηγαινε καθαρα μεχρι 3000.
          Σταματαω, το σβηνω για κανα 5λεπτο περιπου και ξαναξεκιναω το στροφομετρο πλεον ανεβαζε πανω απο 3000 αλλα ''ψωφια'' το αμαξι ανταποκρινεται σαν ατμοσφαιρικο ουτε τουρμπο ουτε τιποτα, επισης η 1η και η 2η πλεον κανουν ενα αποτομο ''κλοτσημα'' στις 2800 - 3000 και ανεβαζουν αργα.
          Συμειωνω οτι το πρωι εβαλα βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο shell που βαζω παντα και ξερω απο εγκυρη πηγη οτι ειναι εταιρικο δεν ξερω αν αυτο λεει κατι.
          Check engine και λαμπακια μπροστα δεν εχουν αναψει καμια ιδεα κανεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Σε safe mode εχει μπει, πηγαινε αμεσα στο συνεργειο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης cson έγραψε:
              Σε safe mode εχει μπει, πηγαινε αμεσα στο συνεργειο

              +1
              Δεν εχει σχεση η ποιοτητα της βενζινης,εκτος και αν σου εβαλε σκετο νερο.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasvo last edited by

                Με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα μετά από φουλάρισμα κάπου στην Αττική, ξαναγέμισα με 100αρα, έβαλα και ένα μπουκαλάκι της Protec (http://www.pro-techellas.gr/el/view/flc) και έστρωσε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tribal81 last edited by

                  Ο χρήστης vasvo έγραψε:
                  Με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα μετά από φουλάρισμα κάπου στην Αττική, ξαναγέμισα με 100αρα, έβαλα και ένα μπουκαλάκι της Protec (http://www.pro-techellas.gr/el/view/flc) και έστρωσε

                  Πολύ καλό!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dj-mitsos last edited by

                    To πηγα σημερα συνεργειο παιδια και το καναμε ενα τσεκ στον εγκεφαλο

                    Πεταξε σφαλμα ''αισθητηρας συμπιεστη/υπερσυμπιεστη 003''- δεν δινει σημα - (αν θυμαμαι καλα)

                    Ο μηχανικος λεει οτι πρεπει να τον αλλαξουμε και ολα οκ αλλα το ολο σκηνικο παει απο δευτερα ελπιζω να μην ειναι τοποτα αλλο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cson last edited by

                      Αθανατη vw, μακαρι να ειναι αυτο, ενημερωσε μας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dj-mitsos last edited by

                        Oλα οκ παιδια

                        το πηρα σημερα και το πηγα και μια βολτα ολα καλα σαν να μην συναιβει τιποτα.

                        80 ευρω ο original αισθητηρας με τη δουλεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Τζαμπααααα!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cookos last edited by

                            Το ίδιο έπαθα εγώ προ 2ετίας σε ταξίδι με vw eos 1.4 tsi μετά από ανεφοδιασμό (κακή του ώρα του βενζινα). Με.οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τις 3,200 στροφές. Μετά από περίπου 500χλμ που ξαναγεμισα, το αυτοκίνητο επανήλθε-κακή βενζίνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dj-mitsos last edited by

                              Ο χρήστης Cookos έγραψε:
                              Το ίδιο έπαθα εγώ προ 2ετίας σε ταξίδι με vw eos 1.4 tsi μετά από ανεφοδιασμό (κακή του ώρα του βενζινα). Με.οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τις 3,200 στροφές. Μετά από περίπου 500χλμ που ξαναγεμισα, το αυτοκίνητο επανήλθε-κακή βενζίνη.

                              Eυχαριστω για τη συμβουλη φιλε μου αλλα σε μενα το θεμα ηταν ο αισθητηρας του συμπιεστη. Απο την αλλη βεβαια το θεμα της νοθειας πιστευω μας κεει ολους, καμια φορα αναρωτιεμαι κατα ποσο οι fuel sensores που εχουν αυτα τα οχηματα μπορουν να αντιληφθουν νοθειες στα καυσιμα με σκοπο καλυτερες καυσεις και μακροζωια στον κινητηρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr