-
Καλησπερα παιδια.
Εχω στη κατοχη μου ενα scirocco 1.4 160hp σημερα το απογευμα ενω γυρναγα απο μια εξοδο παω να ανεβω μια αποτομη ανηφορα και για να μη ζορισω πολυ το κιβωτιο ημουν με 1πρωτη χωρις ομως τα τρελα γκαζια, πηγαινωντας να ανεβασω λιγο πανω απο 3000 στροφες παρατηρησα οτι το αμαξι δε πηγαινε καθολου δεν ανταποκρινοταν καν. μολις ανεβηκα την ανηφορα στα επομενα φαναρια πατησα λιγο την πρωτη παραπανω αλλα παλι ουτε, δοκιμαζω με 2η 3η, ουτε! Το στροφομετρο πηγαινε καθαρα μεχρι 3000.
Σταματαω, το σβηνω για κανα 5λεπτο περιπου και ξαναξεκιναω το στροφομετρο πλεον ανεβαζε πανω απο 3000 αλλα ''ψωφια'' το αμαξι ανταποκρινεται σαν ατμοσφαιρικο ουτε τουρμπο ουτε τιποτα, επισης η 1η και η 2η πλεον κανουν ενα αποτομο ''κλοτσημα'' στις 2800 - 3000 και ανεβαζουν αργα.
Συμειωνω οτι το πρωι εβαλα βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο shell που βαζω παντα και ξερω απο εγκυρη πηγη οτι ειναι εταιρικο δεν ξερω αν αυτο λεει κατι.
Check engine και λαμπακια μπροστα δεν εχουν αναψει καμια ιδεα κανεις? -
Καλησπερα παιδια.
Εχω στη κατοχη μου ενα scirocco 1.4 160hp σημερα το απογευμα ενω γυρναγα απο μια εξοδο παω να ανεβω μια αποτομη ανηφορα και για να μη ζορισω πολυ το κιβωτιο ημουν με 1πρωτη χωρις ομως τα τρελα γκαζια, πηγαινωντας να ανεβασω λιγο πανω απο 3000 στροφες παρατηρησα οτι το αμαξι δε πηγαινε καθολου δεν ανταποκρινοταν καν. μολις ανεβηκα την ανηφορα στα επομενα φαναρια πατησα λιγο την πρωτη παραπανω αλλα παλι ουτε, δοκιμαζω με 2η 3η, ουτε! Το στροφομετρο πηγαινε καθαρα μεχρι 3000.
Σταματαω, το σβηνω για κανα 5λεπτο περιπου και ξαναξεκιναω το στροφομετρο πλεον ανεβαζε πανω απο 3000 αλλα ''ψωφια'' το αμαξι ανταποκρινεται σαν ατμοσφαιρικο ουτε τουρμπο ουτε τιποτα, επισης η 1η και η 2η πλεον κανουν ενα αποτομο ''κλοτσημα'' στις 2800 - 3000 και ανεβαζουν αργα.
Συμειωνω οτι το πρωι εβαλα βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο shell που βαζω παντα και ξερω απο εγκυρη πηγη οτι ειναι εταιρικο δεν ξερω αν αυτο λεει κατι.
Check engine και λαμπακια μπροστα δεν εχουν αναψει καμια ιδεα κανεις? -
Καλησπερα παιδια.
Εχω στη κατοχη μου ενα scirocco 1.4 160hp σημερα το απογευμα ενω γυρναγα απο μια εξοδο παω να ανεβω μια αποτομη ανηφορα και για να μη ζορισω πολυ το κιβωτιο ημουν με 1πρωτη χωρις ομως τα τρελα γκαζια, πηγαινωντας να ανεβασω λιγο πανω απο 3000 στροφες παρατηρησα οτι το αμαξι δε πηγαινε καθολου δεν ανταποκρινοταν καν. μολις ανεβηκα την ανηφορα στα επομενα φαναρια πατησα λιγο την πρωτη παραπανω αλλα παλι ουτε, δοκιμαζω με 2η 3η, ουτε! Το στροφομετρο πηγαινε καθαρα μεχρι 3000.
Σταματαω, το σβηνω για κανα 5λεπτο περιπου και ξαναξεκιναω το στροφομετρο πλεον ανεβαζε πανω απο 3000 αλλα ''ψωφια'' το αμαξι ανταποκρινεται σαν ατμοσφαιρικο ουτε τουρμπο ουτε τιποτα, επισης η 1η και η 2η πλεον κανουν ενα αποτομο ''κλοτσημα'' στις 2800 - 3000 και ανεβαζουν αργα.
Συμειωνω οτι το πρωι εβαλα βενζινη στο ιδιο βενζιναδικο shell που βαζω παντα και ξερω απο εγκυρη πηγη οτι ειναι εταιρικο δεν ξερω αν αυτο λεει κατι.
Check engine και λαμπακια μπροστα δεν εχουν αναψει καμια ιδεα κανεις? -
Σε safe mode εχει μπει, πηγαινε αμεσα στο συνεργειο
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε safe mode εχει μπει, πηγαινε αμεσα στο συνεργειο+1
Δεν εχει σχεση η ποιοτητα της βενζινης,εκτος και αν σου εβαλε σκετο νερο..... -
Με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα μετά από φουλάρισμα κάπου στην Αττική, ξαναγέμισα με 100αρα, έβαλα και ένα μπουκαλάκι της Protec (http://www.pro-techellas.gr/el/view/flc) και έστρωσε
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Με τα ίδια ακριβώς συμπτώματα μετά από φουλάρισμα κάπου στην Αττική, ξαναγέμισα με 100αρα, έβαλα και ένα μπουκαλάκι της Protec (http://www.pro-techellas.gr/el/view/flc) και έστρωσεΠολύ καλό!
-
To πηγα σημερα συνεργειο παιδια και το καναμε ενα τσεκ στον εγκεφαλο
Πεταξε σφαλμα ''αισθητηρας συμπιεστη/υπερσυμπιεστη 003''- δεν δινει σημα - (αν θυμαμαι καλα)
Ο μηχανικος λεει οτι πρεπει να τον αλλαξουμε και ολα οκ αλλα το ολο σκηνικο παει απο δευτερα ελπιζω να μην ειναι τοποτα αλλο
-
Αθανατη vw, μακαρι να ειναι αυτο, ενημερωσε μας.
-
Oλα οκ παιδια
το πηρα σημερα και το πηγα και μια βολτα ολα καλα σαν να μην συναιβει τιποτα.
80 ευρω ο original αισθητηρας με τη δουλεια.
-
Τζαμπααααα!!!!
-
Το ίδιο έπαθα εγώ προ 2ετίας σε ταξίδι με vw eos 1.4 tsi μετά από ανεφοδιασμό (κακή του ώρα του βενζινα). Με.οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τις 3,200 στροφές. Μετά από περίπου 500χλμ που ξαναγεμισα, το αυτοκίνητο επανήλθε-κακή βενζίνη.
-
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Το ίδιο έπαθα εγώ προ 2ετίας σε ταξίδι με vw eos 1.4 tsi μετά από ανεφοδιασμό (κακή του ώρα του βενζινα). Με.οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τις 3,200 στροφές. Μετά από περίπου 500χλμ που ξαναγεμισα, το αυτοκίνητο επανήλθε-κακή βενζίνη.Eυχαριστω για τη συμβουλη φιλε μου αλλα σε μενα το θεμα ηταν ο αισθητηρας του συμπιεστη. Απο την αλλη βεβαια το θεμα της νοθειας πιστευω μας κεει ολους, καμια φορα αναρωτιεμαι κατα ποσο οι fuel sensores που εχουν αυτα τα οχηματα μπορουν να αντιληφθουν νοθειες στα καυσιμα με σκοπο καλυτερες καυσεις και μακροζωια στον κινητηρα.
Νεο προβλημα με vw scirocco. δεν παει πανω απο 3000 σ.α.λ.