-
καλησπέρα.
Σε οπελ κόρσα 1400 twinport του 2004 με 140.00χιλ έχει αρυθμίες-ρετάρισμα στης χαμηλές στροφές.
οταν πατάω γκάζι στην αρχή κάνει σάν να μουκώνει για λίγο και μετα γκαζώνει απότομα και δουλευει κανονικα σε μεσαίες-ψηλές στροφες δέν έχει πρόβλημα λειτουργει κανονικά...
Στο ρελαντι ακουγετε σαν να κροταλίζει σάν να χτυπάει πυράκια..
Επήσης έχει αναμένο λαμπάκι μόνιμα..
Αυτο τι μπορεί να το προκαλέι?
Απλά με εμπειρέιες και γνώσεις θέλω να δω τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να μην είναι..εγω πχ πιστευω οτι δέν μπορεί να είναι τα ωστηρια γιατί αν ηταν αυτα δέν θα είχε πρόβλημα και σε ψηλότερες στροφές?
Πολαπλασιαστης άπ όσα έχω διαβάσει δυσκολα αλλα οχι οτι αποκλείετε..μπουζί δέν πιστευω γιατι το πήγαμε σε μάστορα ο οποίος δέν είχε διαγνωστικο και θα το ανέφερε τουλάχιστον αν ηταν μπουζι επήσης άν ηταν μπουζι δέν θα το έκανε και σε ψηλότερες στροφές?
Επήσης άν ηταν ο Λάμδα δέν θα είχε θέμα και στης υψηλές στροφές?
το αμάξι είναι κάπιου που το πουλάει και θέλω να το πάρω, λόγο του οτι έχει αυτο το θέμα μου το πουλάει σε καλή τιμη γιατί δέν θέλει να ασχοληθεί να το φτιάξει..
το κάνει περίπου κάνα 6μηνο χωρίς να έχει κάποιο άλο πρόβλημα άλα και το κινεί κανονικά μάλιστα έκανε και ταξιδι πρόσφατα. -
καλησπέρα.
Σε οπελ κόρσα 1400 twinport του 2004 με 140.00χιλ έχει αρυθμίες-ρετάρισμα στης χαμηλές στροφές.
οταν πατάω γκάζι στην αρχή κάνει σάν να μουκώνει για λίγο και μετα γκαζώνει απότομα και δουλευει κανονικα σε μεσαίες-ψηλές στροφες δέν έχει πρόβλημα λειτουργει κανονικά...
Στο ρελαντι ακουγετε σαν να κροταλίζει σάν να χτυπάει πυράκια..
Επήσης έχει αναμένο λαμπάκι μόνιμα..
Αυτο τι μπορεί να το προκαλέι?
Απλά με εμπειρέιες και γνώσεις θέλω να δω τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να μην είναι..εγω πχ πιστευω οτι δέν μπορεί να είναι τα ωστηρια γιατί αν ηταν αυτα δέν θα είχε πρόβλημα και σε ψηλότερες στροφές?
Πολαπλασιαστης άπ όσα έχω διαβάσει δυσκολα αλλα οχι οτι αποκλείετε..μπουζί δέν πιστευω γιατι το πήγαμε σε μάστορα ο οποίος δέν είχε διαγνωστικο και θα το ανέφερε τουλάχιστον αν ηταν μπουζι επήσης άν ηταν μπουζι δέν θα το έκανε και σε ψηλότερες στροφές?
Επήσης άν ηταν ο Λάμδα δέν θα είχε θέμα και στης υψηλές στροφές?
το αμάξι είναι κάπιου που το πουλάει και θέλω να το πάρω, λόγο του οτι έχει αυτο το θέμα μου το πουλάει σε καλή τιμη γιατί δέν θέλει να ασχοληθεί να το φτιάξει..
το κάνει περίπου κάνα 6μηνο χωρίς να έχει κάποιο άλο πρόβλημα άλα και το κινεί κανονικά μάλιστα έκανε και ταξιδι πρόσφατα. -
καλησπέρα.
Σε οπελ κόρσα 1400 twinport του 2004 με 140.00χιλ έχει αρυθμίες-ρετάρισμα στης χαμηλές στροφές.
οταν πατάω γκάζι στην αρχή κάνει σάν να μουκώνει για λίγο και μετα γκαζώνει απότομα και δουλευει κανονικα σε μεσαίες-ψηλές στροφες δέν έχει πρόβλημα λειτουργει κανονικά...
Στο ρελαντι ακουγετε σαν να κροταλίζει σάν να χτυπάει πυράκια..
Επήσης έχει αναμένο λαμπάκι μόνιμα..
Αυτο τι μπορεί να το προκαλέι?
Απλά με εμπειρέιες και γνώσεις θέλω να δω τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να μην είναι..εγω πχ πιστευω οτι δέν μπορεί να είναι τα ωστηρια γιατί αν ηταν αυτα δέν θα είχε πρόβλημα και σε ψηλότερες στροφές?
Πολαπλασιαστης άπ όσα έχω διαβάσει δυσκολα αλλα οχι οτι αποκλείετε..μπουζί δέν πιστευω γιατι το πήγαμε σε μάστορα ο οποίος δέν είχε διαγνωστικο και θα το ανέφερε τουλάχιστον αν ηταν μπουζι επήσης άν ηταν μπουζι δέν θα το έκανε και σε ψηλότερες στροφές?
Επήσης άν ηταν ο Λάμδα δέν θα είχε θέμα και στης υψηλές στροφές?
το αμάξι είναι κάπιου που το πουλάει και θέλω να το πάρω, λόγο του οτι έχει αυτο το θέμα μου το πουλάει σε καλή τιμη γιατί δέν θέλει να ασχοληθεί να το φτιάξει..
το κάνει περίπου κάνα 6μηνο χωρίς να έχει κάποιο άλο πρόβλημα άλα και το κινεί κανονικά μάλιστα έκανε και ταξιδι πρόσφατα. -
Το αμαξι ειναι ρεταλι, πηγαινε το συνεργειο να σου πει τι και πως, δεν ειναι απλο προβλημα που θα το λυσουμε εδω. Μην ασχολεισαι. Αν πηγαινε και ενα εξαμηνο ετσι και πηγαινε και ταξιδια....
-
Αυτα τα μοτερ έχουν ιστορικό με την βαλβίδα EGR που αλλάζει με κόστος περίπου 300€
Βέβαια να δεν δεις τι λέει το διαγνωστικομιλάμε στον αέρα
Η τιμή πρέπει να είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλή γιατί θέλει χρόνο που δεν ξέρω αν έχεις , καλό μάστορα, χρήματα γιατί όλο και κάτι θα αλλάξεις τζάμπα και γιατί να ρισκάρεις να πάρεις αμάξι που ο ιδιοκτήτης δεν ήταν και επιμελής;;
Αν δεν τον ενδιαφέρει το αμάξι, τι χρήση και συντήρηση του είχε κάνει;;;
Καλύτερα μακριά.... -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
καλησπέρα.
Σε οπελ κόρσα 1400 twinport του 2004 με 140.00χιλ έχει αρυθμίες-ρετάρισμα στης χαμηλές στροφές.
οταν πατάω γκάζι στην αρχή κάνει σάν να μουκώνει για λίγο και μετα γκαζώνει απότομα και δουλευει κανονικα σε μεσαίες-ψηλές στροφες δέν έχει πρόβλημα λειτουργει κανονικά...
Στο ρελαντι ακουγετε σαν να κροταλίζει σάν να χτυπάει πυράκια..
Επήσης έχει αναμένο λαμπάκι μόνιμα..
Αυτο τι μπορεί να το προκαλέι?
Απλά με εμπειρέιες και γνώσεις θέλω να δω τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να μην είναι..εγω πχ πιστευω οτι δέν μπορεί να είναι τα ωστηρια γιατί αν ηταν αυτα δέν θα είχε πρόβλημα και σε ψηλότερες στροφές?
Πολαπλασιαστης άπ όσα έχω διαβάσει δυσκολα αλλα οχι οτι αποκλείετε..μπουζί δέν πιστευω γιατι το πήγαμε σε μάστορα ο οποίος δέν είχε διαγνωστικο και θα το ανέφερε τουλάχιστον αν ηταν μπουζι επήσης άν ηταν μπουζι δέν θα το έκανε και σε ψηλότερες στροφές?
Επήσης άν ηταν ο Λάμδα δέν θα είχε θέμα και στης υψηλές στροφές?
το αμάξι είναι κάπιου που το πουλάει και θέλω να το πάρω, λόγο του οτι έχει αυτο το θέμα μου το πουλάει σε καλή τιμη γιατί δέν θέλει να ασχοληθεί να το φτιάξει..
το κάνει περίπου κάνα 6μηνο χωρίς να έχει κάποιο άλο πρόβλημα άλα και το κινεί κανονικά μάλιστα έκανε και ταξιδι πρόσφατα.Παιδια βρηκα μια γκομενα καλη που θελω να παντρευτω αλλα τα πρωϊνα ωρες ωρες βηχει και φτυνει λιγο αιματακι. Θελω να δω εδω αποψεις και εμπειριες, μπορει να ειναι στο λαιμο το προβλημα να εχει γδαρθει απο κανα κοκκαλο μπριζολας, μπορει να εχει ουλιτιδα και να αιμορραγει το ουλο ή να ειναι φθισικιά. Ο προηγουμενος γκομενος της μου λεει οτι το εχει κανα εξαμηνο, σε γιατρο δεν θελει να την παει αλλα ειναι λεει μια χαρα, παει και ταξιδια, φτιαχνει γεμιστα, παιζει και κλαρινο.
Αδερφε αν δεν το πας τουλαχιστον να δεις τι κωδικο λαθους (ή λαθων, μπορει να ειναι και περισοτερα απο ενα) βγαζει το αυτοκινητο, και μετα να ελεγξεις κιολας να δεις αν παιρνει τον αερα που χρειαζεται, αν λειτουργει ο λ σωστα, αν εχεις σπινθηρα της προκοπης, αν τα μιγματα ειναι σωστα κλπ**, ακρη δεν θα βγαλεις. Μονο με δεδομενα μπορεις να κανεις διαγνωση, οχι με συμπτωματα, αυτα μπορει να ειναι κοινα σε 15 αρρωστιες οπως η γκομενα στο παραπανω παραδειγμα.
**Ολα αυτα με ενα διαγνωστικο των 5€ και ενα κινητο με android μπορεις να τα δεις, (το αν μπορεις να τα εκμεταλλευτεις ειναι αλλο θεμα)
-
Το θεμα ειναι πως οταν ο αλλος το κυκλοφορει ετσι 6 μηνες, σημαινει οτι ηταν αστα να πανε με την συντηρηση του αυτοκινητου. Και 100 ευρω να κανει η ζημια, ποιος ξερει καθε ποτε θυμοταν να αλλαξει λαδια. Εδω το μοτερ κοπαναει και αυτος εκανε ταξιδια. Εκτος αν ξερει τι εχει και κανει τον κινεζο.
-
Καλημέρα το μοτέρ δέν κοπανάει αλλα ρετάρει στης χαμηλέσ στροφές μόνο..
Τι ενοείς με 1 καλώδιο και 1 πρόγραμμα στο κινητο?????για ξανα πές το αυτο?υπάρχει τετοιο καλώδιο? -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Καλημέρα το μοτέρ δέν κοπανάει αλλα ρετάρει στης χαμηλέσ στροφές μόνο..
Τι ενοείς με 1 καλώδιο και 1 πρόγραμμα στο κινητο?????για ξανα πές το αυτο?υπάρχει τετοιο καλώδιο?Ουτε καν καλωδιο, bluetooth
http://www.ebay.co.uk/itm/380703101895
Παραδειγμα ειναι, οτιδηποτε παρεις με τσιπακι ELM327 (προφανως αντιγραφες κινεζικες ειναι ολα) ειναι ενταξει
Εχει συγκεκριμενη πορτα καπου κοντα στον οδηγο το αυτοκινητο σου, (ολα εχουν μετα το 2001) το κοτσαρεις εκει και συνδεεσαι με ενα προγραμμα για κινητο Android που λεγεται Torque Pro (3-4€) με bluetooth και παιρνεις ΑΠΕΙΡΕΣ πληροφοριες.ΤΟ θεμα εινα να μπορεις να καταλαβεις τι να κανεις μετα. Ειναι σαν το 'το πηγα το συνεργειο και συνδεσε το διαγνωστικο και ειδε και μου ειπε'. Μπορω να σου πω οτι δινει και περισοτερες πληροφοριες απο καμποσα διαγνωστικα που εχουν στα συνεργεια, λογω δυνατοτητας γραφηματων. Το διαγνωστικο λοιπον το εχεις με κανα 10ευρο... οι γνωσεις ομως για να το δουλεψεις δεν ειναι του στυλ 'εβγλαε σφαλμα στον αισθητηρα λ, τον αλλαζουμε'. Αμα ητν τοσο ευκολο θα πεινουσαν οι μηχανικοι.
-
Κατάλαβα..
κάτι τέτοιο ενόείς http://www.accestories.com/gr/shop/diag ... toy-detail
η ενα τέτοιο http://www.accestories.com/gr/shop/diag ... twn-detail -
Εχω κατι σαν το πρωτο, (αυτο που εβαλα), η μονη δαφορα απο αυτο πυο εβλες εινι το διακοπτακι γι ν ηνει γιατι αμα το αφηεις πανω τρωει ρευμα, οι κινεζοι στο στελνουν με 6€ την πορτα σου
Το προγρμμα το βρικεις αλλου, δινει γενικες πληροφοριες με καλυτερο τροπο απο οτι το εξειδικευμενο οπελ που εβαλες για πολλα αυτοκινητα.
Το Οπελ δινει απο οτι βλεπω παρα πολλη πληροφορια, (ειδα ρυθμισεις και γι τεσταρισμα ρελεδων κλπ) απλα ειναι μονο για οπελΔεν κανουν μια περιουσια, παρε οποιο θες.
-
Καλη φάση!
Ομος τώρα δέν έχω ούτε Λάπτοπ ουτε καλό κινητο..Ενα λάπτοπ είναι ομος στο προγραμμα..
Σκευτομαι να πάρω αυτο με το bluetoth και να το χρησιμοποιήσω στο κινιτο της κοπέλιάς μου.
Αυτο αναγνωρίζει-σβήνει βλάβες? -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
καλησπέρα.
Σε οπελ κόρσα 1400 twinport του 2004 με 140.00χιλ έχει αρυθμίες-ρετάρισμα στης χαμηλές στροφές.
οταν πατάω γκάζι στην αρχή κάνει σάν να μουκώνει για λίγο και μετα γκαζώνει απότομα και δουλευει κανονικα σε μεσαίες-ψηλές στροφες δέν έχει πρόβλημα λειτουργει κανονικά...
Στο ρελαντι ακουγετε σαν να κροταλίζει σάν να χτυπάει πυράκια..
Επήσης έχει αναμένο λαμπάκι μόνιμα..
Αυτο τι μπορεί να το προκαλέι?
Απλά με εμπειρέιες και γνώσεις θέλω να δω τι μπορεί να είναι και τι μπορεί να μην είναι..εγω πχ πιστευω οτι δέν μπορεί να είναι τα ωστηρια γιατί αν ηταν αυτα δέν θα είχε πρόβλημα και σε ψηλότερες στροφές?
Πολαπλασιαστης άπ όσα έχω διαβάσει δυσκολα αλλα οχι οτι αποκλείετε..μπουζί δέν πιστευω γιατι το πήγαμε σε μάστορα ο οποίος δέν είχε διαγνωστικο και θα το ανέφερε τουλάχιστον αν ηταν μπουζι επήσης άν ηταν μπουζι δέν θα το έκανε και σε ψηλότερες στροφές?
Επήσης άν ηταν ο Λάμδα δέν θα είχε θέμα και στης υψηλές στροφές?
το αμάξι είναι κάπιου που το πουλάει και θέλω να το πάρω, λόγο του οτι έχει αυτο το θέμα μου το πουλάει σε καλή τιμη γιατί δέν θέλει να ασχοληθεί να το φτιάξει..
το κάνει περίπου κάνα 6μηνο χωρίς να έχει κάποιο άλο πρόβλημα άλα και το κινεί κανονικά μάλιστα έκανε και ταξιδι πρόσφατα.Κοψε δρομο αδερφε......μη μπλεξεις για κανενα λογο.
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Καλη φάση!
Ομος τώρα δέν έχω ούτε Λάπτοπ ουτε καλό κινητο..Ενα λάπτοπ είναι ομος στο προγραμμα..
Σκευτομαι να πάρω αυτο με το bluetoth και να το χρησιμοποιήσω στο κινιτο της κοπέλιάς μου.
Αυτο αναγνωρίζει-σβήνει βλάβες?Ναι, και αλλα πολλα.
ψαξε 'torque pro' sto youtube
-
[/quote]
Κοψε δρομο αδερφε......μη μπλεξεις για κανενα λογο.[/quote]Εχω 1 κακό...
Οποτε μου λένε οχι μην κάνεις αυτο οχι που πάς ετσι αυτα δεν ειναι για σένα κτλ κτλ θέλω ακομα ποιο πολυ να συνεχίσω -
Καντο ρε αδερφε τοτε, να γελασει και εμας το χειλακι μας και να εχουμε να κανουμε διαγνωσεις απο μακρια...
-
Δικά σου είναι τα λεφτά που θα ξοδέψεις οπότε...
-
Ετσι ετσι..κουβεντα να γινετε.. το αν θα το λύσω η οχι δέν θα γίνει απο εδώ μέσα εδω εμπειρείες ανταλάσουμε και ποτε δέν ξέρεις μπορει κάποιος απο εσάς με κάτι που θα μου πεί να λύσω το πρόβλημα μου η μπορεί να το λύσω εγώ και μέσα απο αυτο το θρετ κάποιος άυριο μεθάυριο να πάρει πολλές πληροφορίες όπος έχω πάρει και εγω απο διάφορα άλλα τοπικ που εχω διαβάσει.
Το πιθανότερο είναι να έχω το αμάξι απο δευτέρα τριτη να εχω το αμάξι.
Οποτε πείτε καμια ιδέα τι μπορεί να ειναι αυτο το ρετάρισμα? -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Κοψε δρομο αδερφε......μη μπλεξεις για κανενα λογο.[/quote]
Εχω 1 κακό...
Οποτε μου λένε οχι μην κάνεις αυτο οχι που πάς ετσι αυτα δεν ειναι για σένα κτλ κτλ θέλω ακομα ποιο πολυ να συνεχίσω[/quote]
Συναδελφε. Το ιδιο ειμαι. Μου βγαινει η αντιδραση και το κανω μονον και μονο απο πισμα. Ομως, ζυγισε την τσεπη γιατι μπορει να τσουξει. -
Αν ηταν πρόβλημα το οικονομικο δεν θα το έλεγα απο την αρχή?
Ας αφήσουμε το οικονομικο..εχω περιθόριο να δώσω λευτα για την συγκεκριμενη ζημια μέχρι 750 ευρο μαξ. δέν λέω οτι τόσο θα στοιχισει μπορεί να ειναι και 100 ευρο εφόσον είναι κάτω απο 750 εγω καιρδισμένος θα βγω.
Τι μπορεί να είναι ωστε να θέλει πάνω απο 750 ευρό?αν ειναι πάω σε άλο μοτερ και καθάρισα
Ρετάρισμα κινητήρα σε χαμηλές στροφές μόνο. Τί είναι;