Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Gripz Concept
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Nissan Gripz Concept
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    5
    29
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Ένα ακόμα ενδιαφέρον concept car που παρουσιάζεται σήμερα στη Φρανκφούρτη.Με μήκος αμαξώματος ελαφρά μικρότερο από αυτό ενός Juke (4.1 μέτρα) αλλά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στους τοποθετημένους στις άκρες του αμαξώματος τροχούς, το Gripz είναι ένα πεντάθυρο, τετραθέσιο SUV με σπορ προσανατολισμό που συνδέει τον κόσμο της δυναμικής και της εκτός δρόμου οδήγησης. Σε κάποια σημεία το αμάξωμά του θυμίζει τις γραμμές των 350 και 370 Ζ, άλλωστε και το z στο τέλος του ονόματός του αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Εντυπωσιακός ο τρόπος ανοίγματος και των θυρών, ενώ το εσωτερικό έχει βιομηχανική αισθητική και λιτή εικόνα.
      Στον τεχνολογικό τομέα το Gripz πρωτοτυπεί, καθώς οι τέσσερις τροχοί του παίρνουν κίνηση από αντίστοιχα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί απλά σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για να αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος. **Το μοντέλο παραγωγής, που προφανώς φωτογραφίζει το επόμενο Juke, θα έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, κανονικούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel, ενώ δεν αποκλείεται μια υβριδική εκδοχή. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF AB του group Nissan – Renault την οποία θα χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Micra.
      **

      Πηγή



      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Ένα ακόμα ενδιαφέρον concept car που παρουσιάζεται σήμερα στη Φρανκφούρτη.Με μήκος αμαξώματος ελαφρά μικρότερο από αυτό ενός Juke (4.1 μέτρα) αλλά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στους τοποθετημένους στις άκρες του αμαξώματος τροχούς, το Gripz είναι ένα πεντάθυρο, τετραθέσιο SUV με σπορ προσανατολισμό που συνδέει τον κόσμο της δυναμικής και της εκτός δρόμου οδήγησης. Σε κάποια σημεία το αμάξωμά του θυμίζει τις γραμμές των 350 και 370 Ζ, άλλωστε και το z στο τέλος του ονόματός του αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Εντυπωσιακός ο τρόπος ανοίγματος και των θυρών, ενώ το εσωτερικό έχει βιομηχανική αισθητική και λιτή εικόνα.
        Στον τεχνολογικό τομέα το Gripz πρωτοτυπεί, καθώς οι τέσσερις τροχοί του παίρνουν κίνηση από αντίστοιχα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί απλά σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για να αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος. **Το μοντέλο παραγωγής, που προφανώς φωτογραφίζει το επόμενο Juke, θα έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, κανονικούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel, ενώ δεν αποκλείεται μια υβριδική εκδοχή. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF AB του group Nissan – Renault την οποία θα χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Micra.
        **

        Πηγή



        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Ένα ακόμα ενδιαφέρον concept car που παρουσιάζεται σήμερα στη Φρανκφούρτη.Με μήκος αμαξώματος ελαφρά μικρότερο από αυτό ενός Juke (4.1 μέτρα) αλλά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στους τοποθετημένους στις άκρες του αμαξώματος τροχούς, το Gripz είναι ένα πεντάθυρο, τετραθέσιο SUV με σπορ προσανατολισμό που συνδέει τον κόσμο της δυναμικής και της εκτός δρόμου οδήγησης. Σε κάποια σημεία το αμάξωμά του θυμίζει τις γραμμές των 350 και 370 Ζ, άλλωστε και το z στο τέλος του ονόματός του αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Εντυπωσιακός ο τρόπος ανοίγματος και των θυρών, ενώ το εσωτερικό έχει βιομηχανική αισθητική και λιτή εικόνα.
          Στον τεχνολογικό τομέα το Gripz πρωτοτυπεί, καθώς οι τέσσερις τροχοί του παίρνουν κίνηση από αντίστοιχα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί απλά σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για να αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος. **Το μοντέλο παραγωγής, που προφανώς φωτογραφίζει το επόμενο Juke, θα έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, κανονικούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel, ενώ δεν αποκλείεται μια υβριδική εκδοχή. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF AB του group Nissan – Renault την οποία θα χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Micra.
          **

          Πηγή



          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Για επόμενο Juke OK
            Για επόμενο Ζ ούτε για πρωταπριλιάτικο αστείο ...

            Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • G
              gauss last edited by

              Μετά το Juke κάθε σχήμα όσο φευγάτο και να είναι η Νισσαν έπεισε τον κόσμο ότι τολμά να το βγάλει στην παραγωγή... Δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους αλλά χαίρομαι να βλέπω αυτοκίνητα που διαφέρουν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                agree...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr