-
Ένα ακόμα ενδιαφέρον concept car που παρουσιάζεται σήμερα στη Φρανκφούρτη.Με μήκος αμαξώματος ελαφρά μικρότερο από αυτό ενός Juke (4.1 μέτρα) αλλά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στους τοποθετημένους στις άκρες του αμαξώματος τροχούς, το Gripz είναι ένα πεντάθυρο, τετραθέσιο SUV με σπορ προσανατολισμό που συνδέει τον κόσμο της δυναμικής και της εκτός δρόμου οδήγησης. Σε κάποια σημεία το αμάξωμά του θυμίζει τις γραμμές των 350 και 370 Ζ, άλλωστε και το z στο τέλος του ονόματός του αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Εντυπωσιακός ο τρόπος ανοίγματος και των θυρών, ενώ το εσωτερικό έχει βιομηχανική αισθητική και λιτή εικόνα.
Στον τεχνολογικό τομέα το Gripz πρωτοτυπεί, καθώς οι τέσσερις τροχοί του παίρνουν κίνηση από αντίστοιχα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί απλά σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για να αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος. **Το μοντέλο παραγωγής, που προφανώς φωτογραφίζει το επόμενο Juke, θα έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, κανονικούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel, ενώ δεν αποκλείεται μια υβριδική εκδοχή. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF AB του group Nissan – Renault την οποία θα χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Micra.
**
-
Ένα ακόμα ενδιαφέρον concept car που παρουσιάζεται σήμερα στη Φρανκφούρτη.Με μήκος αμαξώματος ελαφρά μικρότερο από αυτό ενός Juke (4.1 μέτρα) αλλά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στους τοποθετημένους στις άκρες του αμαξώματος τροχούς, το Gripz είναι ένα πεντάθυρο, τετραθέσιο SUV με σπορ προσανατολισμό που συνδέει τον κόσμο της δυναμικής και της εκτός δρόμου οδήγησης. Σε κάποια σημεία το αμάξωμά του θυμίζει τις γραμμές των 350 και 370 Ζ, άλλωστε και το z στο τέλος του ονόματός του αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Εντυπωσιακός ο τρόπος ανοίγματος και των θυρών, ενώ το εσωτερικό έχει βιομηχανική αισθητική και λιτή εικόνα.
Στον τεχνολογικό τομέα το Gripz πρωτοτυπεί, καθώς οι τέσσερις τροχοί του παίρνουν κίνηση από αντίστοιχα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί απλά σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για να αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος. **Το μοντέλο παραγωγής, που προφανώς φωτογραφίζει το επόμενο Juke, θα έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, κανονικούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel, ενώ δεν αποκλείεται μια υβριδική εκδοχή. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF AB του group Nissan – Renault την οποία θα χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Micra.
**
-
Ένα ακόμα ενδιαφέρον concept car που παρουσιάζεται σήμερα στη Φρανκφούρτη.Με μήκος αμαξώματος ελαφρά μικρότερο από αυτό ενός Juke (4.1 μέτρα) αλλά πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο χάρη στους τοποθετημένους στις άκρες του αμαξώματος τροχούς, το Gripz είναι ένα πεντάθυρο, τετραθέσιο SUV με σπορ προσανατολισμό που συνδέει τον κόσμο της δυναμικής και της εκτός δρόμου οδήγησης. Σε κάποια σημεία το αμάξωμά του θυμίζει τις γραμμές των 350 και 370 Ζ, άλλωστε και το z στο τέλος του ονόματός του αυτό ακριβώς υποδηλώνει. Εντυπωσιακός ο τρόπος ανοίγματος και των θυρών, ενώ το εσωτερικό έχει βιομηχανική αισθητική και λιτή εικόνα.
Στον τεχνολογικό τομέα το Gripz πρωτοτυπεί, καθώς οι τέσσερις τροχοί του παίρνουν κίνηση από αντίστοιχα ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί απλά σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για να αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος. **Το μοντέλο παραγωγής, που προφανώς φωτογραφίζει το επόμενο Juke, θα έχει, σύμφωνα με πληροφορίες, κανονικούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel, ενώ δεν αποκλείεται μια υβριδική εκδοχή. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF AB του group Nissan – Renault την οποία θα χρησιμοποιεί και το επερχόμενο Micra.
**
-
Για επόμενο Juke OK
Για επόμενο Ζ ούτε για πρωταπριλιάτικο αστείο ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετά το Juke κάθε σχήμα όσο φευγάτο και να είναι η Νισσαν έπεισε τον κόσμο ότι τολμά να το βγάλει στην παραγωγή... Δεν είναι απαραίτητο να αρέσει σε όλους αλλά χαίρομαι να βλέπω αυτοκίνητα που διαφέρουν...
-
agree...
Nissan Gripz Concept