-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Νικο σε ευχαριστώ κ αντευχομαι κ εγώ γιατί αν δεν κάνω λάθος κ εσύ πριν λιγο καιρό το πήρες..για τις καταναλώσεις έχεις δίκιο για το 5,2-5,3 στα 120χιλιομετρα τόσο μου δείχνει αλλά μέσα στην πόλη και σε αποστάσεις 6 χιλιομέτρων κυμαίνομαι από το 7,3εως 8.μπορει να είναι επειδή είναι κρυο θα το δω κ στην συνέχεια.οταν μιλάς στο κινητό από το bluetoothεχεις διαπιστώσει ότι έξω από το αυτοκινητο ακούγεται η συνομιλία σου σαν να έχεις βάλει μεγάφωνο?πετρέλαιο τι βάζεις?απλό ή super κ ποιας εταιρίας?εγώ έβαλα πρώτο γέμισμα eko avion κ τώρα θα δοκιμασω bp ultimate(από συγκεκριμένα πρατήρια εννοείται)
Αυτο με την ομιλια το εχω ξανακουσει ειναι η αληθεια. Avin best action βαζω απο εταιρικο.
Βαλε απο ενα που εισαι οσο το δυνατον πιο σιγουροςNαι Νικο, το εχεις ξανακουσει και συγκεκριμένα από εμενα, το εγραφα λιγες σελιδες παραπισω και μαλιστα σε ρωταγα αν εχεις την ιδια εντυπωση κι εσυ! Xristo pap το επιβεβαιωνω αυτό που λες, η συνομιλια εξω από το αυτοκινητο ακούγεται όπως ακριβως το λες, σα να πουλαμε καρπουζια και να το διαλαλουμε. Το ιδιο συμβαινει και με το Golf που εχω, αλλα σε μικροτερο βαθμο - από το Golf αν εισαι απεξω ακους μεν βαβουρα αλλα δε καταλαβαίνεις τι λενε. Στο Tiguan ακους την κάθε λεξη κρυσταλλο!
Οσον αφορα την καταναλωση, είμαι καπου αναμεσ ασας. Δεν εφτασα ποτε στο 8, αλλα εχω ξεπερασει το 6,5 πολλες φορες. Νομιζω το ανωτερο που εχω δει σε διαδρομή είναι καπου στο 7,2. Μεσο ορο μεχρι στιγμης εχω 6,4 με διαδρομες εντος και εκτος Αθηνων. Νικο εσυ στην Κρητη δεν αντιμετωπίζεις την κινηση που εχουμε εμεις οποτε συνολικα θα εχεις καλυτερους μεσους ορους από εμας.
Τελος πετρελαιο βαζο απλο. Ισως γιατι παντ απλο καυσιμο εβαζα ακομα και στην SLK.
-
Ο χρήστης elgian8 έγραψε:
Καλορίζικο καλοτάξιδο και πολύ ωραίο χρώμα.Θα ήθελα να μεταφέρω κ γω τις δικές μου απόψεις τουλάχιστον απο το test drive στο tigun και χ1 μιας και πολυ κουβέντα εχει γινει στο forum μεταξυ των 2 αυτοκινήτων.
Στα γρήγορα:
Στο χ1 η ποιότητα του εσωτερικού σιγουρα ειναι καλύτερη απο αυτη του tiguan. Και δυστυχώς στο χ1 δε με εξέπληξε τίποτα άλλο. Τι θέλω να πω.
Αν αφήσουμε στην άκρη εμφάνιση και κύρος μαρκας, αυτα που προσφέρει το χ1 δεν δικαιολογούν με ΤΙΠΟΤΑ την τιμή του.Οδήγησα σε test drive την χ1 1.5 diesel 115ps χειροκίνητο. Δυο πραγματα κατευθείαν μου εκαναν αρνητικη εντύπωση.
1ον και βασικοτατο το καθισμα υπερβολικα στενο και σκληρο (και ειμαι αδυνατος) και 2ον η ποιοτητα κύλισης. Θελετε να το πειτε run flat ελαστικα, θελετε αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί μετα τα 120, το θεμα ειναι οτι απέχει πολυ απο το να πουμε οτι η ανάρτηση εχει βελούδινη λειτουργια. Οπως και ναχει η αίσθηση που αποκόμισα δεν ήταν οτι οδηγούσα κατι ξεχωριστο. Κ αν βιαστείτε να μου πειτε οτι μπαινει στις στροφη με επιπλεον 5 χλμ παραπανω απο αλλο suv στη στροφη και ειναι πιο σταθερο θα συμφωνησω μαζι σας, AΛΛΆ το κανει εις βαρος της της ανεσης και εκει ειναι που αποτυγχάνει.
Αμα ηθελα ενα αυτοκίνητο για να πηγαίνω φετες δεν θα επαιρνα suv. Kι ας ειναι και BMW. Μετα έρχεται ο κινητήρας. Κλασσικα πιο ροπάτος στις 2 πρωτες ταχύτητες και μετα τίποτα. Για να προσπεράσεις πρεπει να κατεβάσεις και 2 ταχύτητες στα 120 - 140χλμ.
Και λέω στον τύπο: το αυτοκίνητο που οδηγούμε ποσο κοστιζει? Και λεει 46000 γιατι εχει δερματινο σαλονι. Τέλεια.
Βασική έκδοση απο πόσο ρωτάω? Απο 35000.Κ Αμα ρωτησεις να στο δειξουν σε μια φωτογραφία πως θα ειναι εξωτερικα και εσωτερικα δεν υπάρχει πουθενα. Με 2 εξτραδάκια η τιμή εκτοξεύεται κατακόρυφα.
Αν θες να πάρεις bmw και να είναι πραγματικά BMW θα πρέπει να βάλεις πολυ βαθια το χέρι στην τσέπη γιατι η x1 2.0d xdrive με ηλεκτρονική ανάρτηση χωρις οθόνες και δερματα ξεκινάει απο 50000. Βέβαια αυτος που θέλει να πουλησει μούρη οτι οδηγάει BMW θα δωσει ενα σκασμό λεφτα για να οδηγάει 115ps.Ok δεκτό κ αυτό.Στη vw για test drive ειχαν to tiguan 1.4 150ps dsg μπροστινή κίνηση.
Καταρχήν κάθισμα καναπές μαλακό και αναπαυτικό. Ποιότητα εσωτερικού πολυ καλή όχι σαν του x1 αλλα εμένα μου ήταν επαρκέστατη. Για το αυτοκίνητο τι να πω. Στο καπάκι μετα την χ1, ένοιωθα οτι το αυτοκίνητο πετάει. Κιβώτιο απίστευτο δεν σκορτσαρει πουθενά, σε kickdown κατέβασε απο 6η σε 3η και απογειώθηκε. Ο μόνος μου ενδοιασμός ηταν στην λειτουργία eco που αργούσε να κάνει κατέβασμα ενώ στη λειτουργία normal το κατέβασμα ήταν πιο γρήγορο. Ηχομόνωση πολύ καλύτερη απο το χ1 και η ανάρτηση δεν κοπανούσε.Προσωπικά με ενδιαφέρει το tiguan 2.0 tdi 200ps 4motion με την ηλεκτρονική ανάρτηση. Τιμή 37000 για το advance.
Φανταζομαι πως θα είναι το 2λιτρο...
Και η επιλογή μονόδρομος όταν έχεις να δώσεις μέχρι αυτό το χρηματικό ποσο.Δε το ειχα δει αυτο.
Δε μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου αφου τα ιδια εχω διαπιστωσει δυο φορες που εχει τυχει να οδηγησω την μικρη diesel (1500) ρνω και ο εξοπλισμος που ειχε στα 35.000 υπολειπονταν του tiguan advance -
Είδα το ateca σήμερα το οποίο μου φάνηκε πιο ευρύχωρο από το tiguan και έχει και αρκετά μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Αλλά ρε παιδιά! SEAT με πόσο;; Style 1,6 TDI 27000 ;; Στις 23000 θα ήταν μια λογική τιμη όταν το tigi έχει 27600 .
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Είδα το ateca σήμερα το οποίο μου φάνηκε πιο ευρύχωρο από το tiguan και έχει και αρκετά μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Αλλά ρε παιδιά! SEAT με πόσο;; Style 1,6 TDI 27000 ;; Στις 23000 θα ήταν μια λογική τιμη όταν το tigi έχει 27600 .Το Ateca 1.6TDi Style έχει 25950€ και το Tiguan 1.6TDi Advance έχει 27650€, άρα έχουν περίπου 2000€ διαφορά. Πάντως είναι αρκετά κοντά οι τιμές σε αυτή την έκδοση, ενώ π.χ. στον 1.4ACT η διαφορά των δύο αντίστοιχων μοντέλων είναι 5000€+
-
Οι τιμές που αναφέρω είναι τελικές με μεταλλικό πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας μετά από προσωπική έρευνα και οχι οι τιμές καταλόγου.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Είδα το ateca σήμερα το οποίο μου φάνηκε πιο ευρύχωρο από το tiguan και έχει και αρκετά μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Αλλά ρε παιδιά! SEAT με πόσο;; Style 1,6 TDI 27000 ;; Στις 23000 θα ήταν μια λογική τιμη όταν το tigi έχει 27600 .Το σκεφτόμουν το ateca πριν πάρω το tiguan, αλλά να έχεις δώσει 36000€ και να βλέπεις τη μάσκα της SEAT με χαλάει κάπως, κι ας είναι προκατάληψη αυτό. Αν σε χαλάει σε χαλάει. Από θέμα χωρών θεωρείται καλό αλλά ένα κλικ κάτω από το tiguan. θα το σκέφτομουν πάντως για πόσα έως 25000€
υγ αύριο παραλαμβάνω το τερατακι μου, τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίς φέτος....
Sent from my iPad using Tapatalk -
Αντε afex με το καλο.
Οντως το ατεκα ειναι μικροτερο σε χωρους -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Οι τιμές που αναφέρω είναι τελικές με μεταλλικό πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας μετά από προσωπική έρευνα και οχι οι τιμές καταλόγου.Αν στη SEAT τα χρεώσανε όλα, σωστή η τιμή...αλλά πες μας αυτή τη VW που σου έκανε δώρο μεταλλικό, πινακίδες και τέλη, να ξέρουμε που να πάμε και οι υπόλοιποι
-
Ξέχασα να αναφέρω και συναγερμό δώρο Όλες όσες μίλησα πάνω κάτω την ίδια τιμή έχουν και αν τους αναφέρεις οτι έχεις καλύτερη τη κάνουν price match στο λεπτό .
-
Καλησπερα μηπως υπαρχει ιδιοκτητης TDI 190 HP Advance, θα ηθελα εντυπωσεις και τι θα βαζατε σαν εξτρα εξοπλισμο, ο αντιπροσωπος που μου εκανε προσφορα τελικη τιμη 37500 με ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεπτες. Και κατι αλλο υπαρχει επαφη με το Seat Ateca? Γιατι το Seat στην καλυτερη του εκδοση TDi 190hp Excellence ειναι στα 36200 και απο επιδοσεις ειναι ταχυτερο και παραδειγμα εχει full led, και το tiguan TDi 190hp exclusive ειναι στα 42500...Γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα? Μιλαμε για 6300 ευρω..Αξιζει?
-
Στοκ τιμή εντελώς σου έδωσε. Μπας και έχει και μεταλλικό μέσα ;
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Καλησπερα μηπως υπαρχει ιδιοκτητης TDI 190 HP Advance, θα ηθελα εντυπωσεις και τι θα βαζατε σαν εξτρα εξοπλισμο, ο αντιπροσωπος που μου εκανε προσφορα τελικη τιμη 37500 με ηλεκτρικα αναδιπλωμενους καθρεπτες. Και κατι αλλο υπαρχει επαφη με το Seat Ateca? Γιατι το Seat στην καλυτερη του εκδοση TDi 190hp Excellence ειναι στα 36200 και απο επιδοσεις ειναι ταχυτερο και παραδειγμα εχει full led, και το tiguan TDi 190hp exclusive ειναι στα 42500...Γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα? Μιλαμε για 6300 ευρω..Αξιζει?36850€ 190 PS advance μεταλλικο, Led, αναδιπλ καθρέπτες και DCC. το μεταλλικό ήταν δώρο τον Αύγουστο. ανεβαίνει η τιμή γιατί αλλάζει φορολογική κλίμακα. το δικό μου με τα full Led πήγαινε 42000€
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Μιλαμε για 6300 ευρω..Αξιζει?Φυσικά αξίζει. Το Σεατ είναι και ομορφότερο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στοκ τιμή εντελώς σου έδωσε. Μπας και έχει και μεταλλικό μέσα ;Καλημερα για ποιο απο τα δυο εννοεις?
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Μιλαμε για 6300 ευρω..Αξιζει?
Φυσικά αξίζει. Το Σεατ είναι και ομορφότερο.
Φυσικα αξιζει το Seat ή το Tiguan?
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Στοκ τιμή εντελώς σου έδωσε. Μπας και έχει και μεταλλικό μέσα ;
Καλημερα για ποιο απο τα δυο εννοεις?
Για το Tiguan έλεγα ...
-
Η τιμη περιλαμβανει εκπτωση. αλλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βαλω LED, που ειναι κατι πολυ ομορφο, και αν ειναι να δωσω 42000 μονο για να βαλω led καλυτερα να χτυπησω την Exclusive που εχει πραγματικα τα παντα..
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Η τιμη περιλαμβανει εκπτωση. αλλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βαλω LED, που ειναι κατι πολυ ομορφο, και αν ειναι να δωσω 42000 μονο για να βαλω led καλυτερα να χτυπησω την Exclusive που εχει πραγματικα τα παντα..στη δικιά μου τιμή είναι τα απλά led. Δες τι είναι πιο σημαντικό για σένα. Για μένα φώτα , μηχανή και ανάρτηση ήταν πιο σημαντικό από τις διάφορες exclusive με. Advance.
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Μιλαμε για 6300 ευρω..Αξιζει?
Φυσικά αξίζει. Το Σεατ είναι και ομορφότερο.
Φυσικα αξιζει το Seat ή το Tiguan?
Αξίζει το σεατ. Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσεις 6χιλ. παραπάνω
-
Νομιζω πως ειναι θεμα αντιληψης, εσωτερικης διεργασιας για την εξελιξη των εταιρειων, ειναι οι χωροι του tiguan, το ενα ελαχιστο κλικ παραπανω ποιοτητα, και η ελαχιστη διαφορα στην ποιοτητα κυλισης, αν και οφειλω να πω πως το σεατ, εχει 2 κλικ παραπανω καλυτερα οδηγικη συμπεριφορα..Και οταν μιλαω για εξελιξη εταιρειων, πιο τρανταχτο παραδειγμα απο το skoda kodiaq δεν υπαρχει, στην Αγγλια το συγκρινουν με Land Rover Discovery..
VW Tiguan 2016