Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Baleno II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Baleno II
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 93
    • 94
    • 30 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    1880
    35978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Μια μικρή διόρθωση: Το Leon mk1 είχε μαλακό πλαστικό, σχεδόν όμοιο με αυτό του Audi A3 mk1. Προφανώς όμως, μαλακό ή σκληρό το υλικό στο ταμπλό, δε λέει τπτ για τη συνολική ποιότητα κατασκευής, ούτε θεωρώ ότι επηρεάζει την παθητική ασφάλεια. Κλείνω το οφ τοπικ...

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        https://www.google.com/url?sa=t&source= ... F1sXaUAQ3t

        Δυστυχως θα επιμεινω πως η ασφαλεια εξεταζεται και ειναι βασικος παραγοντας των μαλακων επιφανειων του ταμπλο.

        Υπαρχουν πολλες μελετες που εξεταζουν τετοιες περιπτωσεις με ολες να καταληγουν σε παρομοιο συμπερασμα, δηλαδη, οτι συμβαλλουν τα μαλακα πλαστικα στην ασφαλεια περισσοτερο απο τα απλα και σκληρα και πολλες φορες η τοποθετηση τους σε σημεια κλεδια γινεται για λογους ασφαλειας και οχι για εντυπωσιασμο Υπαρχουν ανα καιρους νεες προδιαγραφες για το λογο αυτο που εξεταζουν πολλες πιθανες περιπτωσεις τραυματισμου των χεριων, ποδιων κτλ

        Δεν ειναι μονο θεμα αισθητικης και πολυτελειας αλλα και ασφαλειας

        Εδω τα εργαλεια που το εξεταζουν
        https://www.meshining.com/projects-serv ... mulations/

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Να πω πως αυτο που ειπε ο πολυβιος μη το περνατε ετσι. Προκειται για το φθηνοτερο αυτοκινητο της κατηγοριας με σχεδον τιποτα παλαιο πανω του. Ολα ειναι καινουργια, ακομα και ο απλος κινητηρας του ειναι εξελιγμενος στην τριτη του γενια δηλαδη απο τον κ12b πηγε στο κ12c. Το κιβωτιο εχει ξανασχεδιασθει εσωτερικα για ομαλες αλλαγες και ολα τα αλλα ειναι νεα.

          Και ομως ειναι το φθηνοτερο ολων.
          Στην τζαπαν η σουζουκι ειναι γνωστη με τη φραση πως εξεταζει οικονομοτεχνικα ακομα και τη μια επιπλεον βιδα που θα προσθεσει. Ειναι το αστειο αλλα και σοβαρο των εκει μηχανολογων. Οι καταναλωτες το ονομαζουμε πολλες φορες ως τσιγκουνια

          Αλλα η ιδια η σουζουκι οταν παρουσιασε την νεα της πλατφορμα το 2015 ειπε χωρις κομπλεξ, πως θαυμασε και εβγαλε το καπελο στη φαου βε για την εξελιξη της mqb. Στοχος της απο το 2012 αν θυμαμαι σωστα ηταν μια κοινη πλατφορμα σαν της φαου βε με την οικονομοτεχνικη της αποδοση που τη συνοδευει.

          Επειτα η σουζουκι θεωρησε πως το πηγε ακομα παραπανω και εφτιαξε τη καλυτερη πλατφορμα ολων. Και πως ετσι θα ειναι το μελλον των πλατφορμων, εστιαζοντας εκει που αυτη πρωτη εστιασε.

          Γεγονος ειναι πως ο γιγαντας που ονομαζεται τογιοτα εστρεψε το βλεμμα και τη προσοχη της στην μικρη σουζουκι και επιδιωξε συνεργασια. Το γεγονος αυτο το μεταφραζω ως επιτυχια του γενικου σχεδιασμου της σουζουκι.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            poliviosfp last edited by

            https://www.carbuyer.co.uk/reviews/suzu ... er-reviews

            Και μερικές φωτογραφίες από τα ενδότερα της μηχανής k10c

            Δυστυχώς δεν παίρνει χταπόδι aftermarket μιας και οι αυλοί εξαγωγής είναι ενσωματωμένοι πάνω στο μπλοκ

            Τουρμπίνα ihi δουλεύει κάτι παραπάνω από 0.7 bar (11psi)

            Τα ενδότερα

            Διάβαζα σε μια ιαπωνική πηγή ότι το χιλιάρι παρότι τρικύλινδρο δεν έχει αντικραδασμικό άξονα. Αν και περίεργο μου φαίνεται μήπως για αυτό το λόγο στροφάρει έτσι αβίαστα μέχρι τον κόφτη, αλλά έχει κάποιους χαμηλούς, υπαρκτούς όμως κραδασμούς στο ρελαντί;

            Επίσης στο ρελαντί τέρμα γκάζι δεν πιάνει κόφτη. Κάτι σαν launch.

            πηγή:
            https://car.watch.impress.co.jp/docs/ne ... 55823.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              poliviosfp last edited by

              https://youtu.be/l3RoBugOQGA
              Τα ινδακια έχουν πάρει φόρα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                4.5 λιτρα ανα 100 στην δοκιμη με κινητηρα βενζινης, λογικα με απλες βολτουλες. Και πολυ ανετος χωρος για τα γονατα του οδηγου και ενα πολυ ανετο κιβωτιο
                Οποιος ειναι λιγο πανω απο τον μεσο ορο υψους το κοιτα πολυ αυτο το θεμα.

                Youtube Video

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  poliviosfp last edited by

                  Συγκρίνω εσωτερικούς χώρους σε baleno και vitara.
                  Έχω την εντύπωση ότι πίσω είναι πιο ευρύχωρο για τα γόνατα το baleno και μάλιστα πολύ
                  Είναι δυνατόν;
                  https://www.km77.com/coches/suzuki/bale ... as/detalle

                  https://www.km77.com/coches/suzuki/vita ... as/detalle

                  Συγκεκριμένα κοιτάζω την τιμή: Distance from the backrest to the front backrest: 76cm γiα baleno και 68 για vitara

                  Από ο,τι βλέπω εδώ σε αυτόν τον πίνακα μόνο το pulsar έχει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω (81cm) από αμάξια της μεγαλύτερης κατηγορίας
                  https://www.km77.com/coches/ford/focus/ ... es-propias
                  Πώς γίνεται να είναι πίσω πιο ευρύχωρο από civic, νεο φοκους, κτλ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Ναι ειναι πιο ευρυχωρο απο το βιταρα, οταν πηγα σε αντιπροσωπεια της σουζουκι μπηκα και στα δυο για συγκριση και ηταν πιο ευρυχωρο το μπαλενο.

                    Ειναι πιο ευρυχωρο στα ποδια και απο οκταβια και ισο με αουντι α6

                    Το παλσαρ γενικα πολυ καλο αυτοκινητο σε αρκετους τομεις, τι το σταματησαν δεν μπορω να καταλαβω.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      iliaskrits last edited by

                      Γεια σας παιδιά,
                      πριν λίγες μέρες πήρα και εγώ το baleno μου (glx 1,2). Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος! Οικονομικό, δυνατό, χώροι, εγγύηση, πλούσιο, όμορφο για εμένα αν εξαιρέσουμε το μπροστινό μέρος που δεν με τρελαίνει αλλά όχι ότι με χαλάει. Το αυτοκίνητο είναι μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του.
                      Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν μπορώ να συνδέσω το κινητό μου με το αυτοκίνητο. Έχω το Samsung A5. Εσείς πως το έχετε κάνει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Καλοταξιδο και ατρακαριστο,
                        Πες μας λιγες περισσοτερες εντυπωσεις, καταναλωσεις, αισθηση με το προηγουμενο σου αυτοκινητο.
                        Θορυβος ταξιδιου, ανεση αναρτησης κτλ.
                        Κανε ενα μικρο ριβιου δηλαδη αν θελεις

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iliaskrits last edited by

                          Ευχαριστώ πολύ
                          Μέχρι τώρα έχω κάνει 400+ χλμ κυρίως μέσα στην πόλη. Κατανάλωση 5,4/100km. Έχω αίσθηση ασφάλειας κάτι που δεν είχα με το προηγούμενο μου αυτοκίνητο (VW Polo '04 1400cc). Πολύ καλά κρατήματα και οδηγική συμπεριφορά. Σε ανηφορικούς δρόμους που κατέβαζα 3η με το polo για να ανέβω, το baleno τους ανεβαίνει άνετα με 5η και σε ανηφόρες που με το polo έπιανα με το ζόρι τα 90χλμ με 5η, με το baleno πιάνω άνετα 120+ . Μέσα στο αυτοκίνητο δεν ακούγεται τίποτα. Απίστευτοι οι χώροι του, άνετα καθίσματα, πίσω κάθονται 3 άτομα με άνεση, μεγάλο πορτμπαγκάζ (κυρίως σε βάθος). Επίσης μου αρέσει πολύ η μαγκιά που έκαναν στο πορτμπαγκάζ και το χωρίζουν (δεν ξέρω αν το έχει άλλο αμάξι). Η μουσική απλά καλή. Το ντουλαπάκι του συνοδηγού μικρό και δεν έχει πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα τουλάχιστον σε σύγκριση με το polo. Το bluetooth τέλειο. Τα πλαστικά του είναι σκληρά αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί. Και το πιο βασικό, η τιμή του, με όλα αυτά που σου προσφέρει, απίστευτη!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Θετικο να χαιρεσαι για την αγορα σου και την επιλογη που εκανες. Ποσο σου βγηκε με το κλειδι στο χερι;
                            Απο κιβωτιο σε ικανοποιησε;

                            Να δοκιμασεις το ενεργο αυτοματο πιλοτο. Θα ενθουσιαστεις.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              madhorse last edited by

                              Σύμφωνα με την ελληνική ιστοσελίδα της σουζούκι οι εκδόσεις GL και GL+ έχουν το Radar Brake Support στον προαιρετικό εξοπλισμό.Χτες πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία στην Κομοτηνή και ρώτησα πόσο στοιχίζει το πακέτο και μου είπαν πως δεν μπορώ να το βάλω κι αν το θέλω οπωσδήποτε θα πρέπει να πάω στην GLX !!! Τελικά ξέρει κάποιος τι ισχύει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Δεν γνωριζω τι παιζει ατο θεμα αυτο αλλα απο την gl+ στην glx η διαφορα ειναι 1400€. Αυτα που παιρνεις ομως θεωρω πως αξιζουν την εξτρα διαφορα.

                                Δηλαδη αν το επιτρεπει ο προϋπολογισμος σου κανε το βημα να παρεις την glx ειναι πληρεστατο το αυτοκινητο

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  madhorse last edited by

                                  Η διαφορά όμως GL με GLX είναι λίγο πάνω από 2.000 ευρώ. Αν π.χ το πακέτο κάνει μέχρι 500 ευρώ τότε η διαφορά πάει λίγο πάνω από τα 1500 ευρώ, δεν είναι και λίγο για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν προβολείς,οθόνες και ζάντες. Επίσης το YARIS 1.5 με τα 111 άλογα στην έκδοση LIVE (έχει στάνταρ το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας) βγαίνει κάπου ένα χιλιάρικο φτηνότερο από το σουζουκι 1.2 GLX με τα 90 άλογα.Εκεί αρχίζεις και το σκέφτεσαι πολύ σοβαρα αν αξίζει τελικά ή όχι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Λογικη σκεψη.

                                    Παντως σε λιγους μηνες αν δεν το βιαζεσαι, ερχεται το φειςλιφτ του μπαλενο, ισως εκει υπαρξει διαφορα στον εξοπλισμο της βασικης λογω και του ανταγωνισμου.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      madhorse last edited by

                                      Σ'ευχαριστώ για την πληροφορία.Επειδή δε βιάζομαι μάλλον αξίζει να περιμένω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        iliaskrits last edited by

                                        14.500 όλα μαζί.
                                        Με το κιβώτιο είμαι ικανοποιημένος αλλά δε συγκρίνεται με του polo. Από όλα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το καλύτερο κιβώτιο ήταν του polo. Είμαι σίγουρος ότι θα ενθουσιαστώ με τον αυτόματο πιλότο. Μόνο μία φορά το έχω ενεργοποιήσει αλλά είναι καλή φάση ειδικά για μακρινά ταξίδια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          https://autoportal.com/news/maruti-suzu ... 12892.html

                                          Ισως το φειςλιφτ να εχει πλεον 6 ταχυτο κιβωτιο

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            drastirios last edited by

                                            https://www.cartoq.com/at-vibrant-gujarat-summit-pal-v-ceo-says-flying-cars-could-come-to-india-by-2021/

                                            Οι Ινδοι γραφουν οτι το F/L φημολογειται οτι θα παρουσιαστει στις 27 ή 29/1.
                                            Το αρθρο ειναι φυσικα για την ινδικη εκδοση του αυτοκινητου, αλλα οι παρακατω αλλαγες θα αφορουν και τη διεθνη βερσιον. Αν και δεν εχω διαβασει τιποτα για το αν και ποτε θα εξαχθει...

                                            LED projector headlamps
                                            After the 2019 update, all the variants starting from Delta will get LED projector headlamps.

                                            New seats
                                            Maruti Suzuki will also update the seats of 2019 Baleno. The seats will now be updated with dual-tone colours. The top-end trim is expected to get the black and blue combination on the seats and places like the door pads.

                                            New interiors
                                            The upcoming Baleno will get new darker accents around the AC controls and AC vents. Currently, these areas get the silver finish but they will become darker with the updated model. It will add a premium look to the dashboard and the cabin.

                                            SmartPlay Audio
                                            The current SmartPlay infotainment system will be updated with new features in the upcoming Baleno. It will get both Apple CarPlay and Android Auto with the update. The size of the screen is expected to remain the same.

                                            Εξωτερικα παντως απογοητευση:

                                            https://gaadiwaadi.com/2019-maruti-suzuki-baleno-facelift-gets-more-aerodynamic-front-design/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 30 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr