Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota S-FR και BMW Z4 III (Συνεργασία BMW-TOYOTA)
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Toyota S-FR και BMW Z4 III (Συνεργασία BMW-TOYOTA)
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    6
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eviaforever last edited by

      Μέρος 1ο: Ρεπορτάζ - Η BMW και η Toyota συνεργάζονται και δημιουργούν τους διαδόχους των Z4 και Supra:

      Ο χρήστης Το autoblog.gr στο άρθρο 'Η BMW ελπίζει να αντικαταστήσει την Z4 μέχρι το 2020 έγραψε:
      Εμείς μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2017 αλλά απ’ ότι φαίνεται, ο Επικεφαλής Εξέλιξης της Γερμανικής φίρμας, Klaus Froehlich, έχει ελαφρώς διαφορετική άποψη και είναι πιο επιφυλακτικός.

      Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο Diess είπε ότι ελπίζει πως η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Να θυμίσουμε πως ο αντικαταστάτης της Z4 εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota ώστε να μειωθεί το κόστος και η μείωση αυτή, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η BMW δεν περιμένει να πουλήσει πάρα πολλές Z4.

      Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.

      Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.

      Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept. Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.

      Μέρος 2ο: Τα renderings μου - BMW Z4 III και Toyota S-FR


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eviaforever last edited by

        Μέρος 1ο: Ρεπορτάζ - Η BMW και η Toyota συνεργάζονται και δημιουργούν τους διαδόχους των Z4 και Supra:

        Ο χρήστης Το autoblog.gr στο άρθρο 'Η BMW ελπίζει να αντικαταστήσει την Z4 μέχρι το 2020 έγραψε:
        Εμείς μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2017 αλλά απ’ ότι φαίνεται, ο Επικεφαλής Εξέλιξης της Γερμανικής φίρμας, Klaus Froehlich, έχει ελαφρώς διαφορετική άποψη και είναι πιο επιφυλακτικός.

        Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο Diess είπε ότι ελπίζει πως η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Να θυμίσουμε πως ο αντικαταστάτης της Z4 εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota ώστε να μειωθεί το κόστος και η μείωση αυτή, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η BMW δεν περιμένει να πουλήσει πάρα πολλές Z4.

        Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.

        Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.

        Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept. Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.

        Μέρος 2ο: Τα renderings μου - BMW Z4 III και Toyota S-FR


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eviaforever last edited by

          Μέρος 1ο: Ρεπορτάζ - Η BMW και η Toyota συνεργάζονται και δημιουργούν τους διαδόχους των Z4 και Supra:

          Ο χρήστης Το autoblog.gr στο άρθρο 'Η BMW ελπίζει να αντικαταστήσει την Z4 μέχρι το 2020 έγραψε:
          Εμείς μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2017 αλλά απ’ ότι φαίνεται, ο Επικεφαλής Εξέλιξης της Γερμανικής φίρμας, Klaus Froehlich, έχει ελαφρώς διαφορετική άποψη και είναι πιο επιφυλακτικός.

          Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο Diess είπε ότι ελπίζει πως η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Να θυμίσουμε πως ο αντικαταστάτης της Z4 εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota ώστε να μειωθεί το κόστος και η μείωση αυτή, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η BMW δεν περιμένει να πουλήσει πάρα πολλές Z4.

          Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.

          Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.

          Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept. Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.

          Μέρος 2ο: Τα renderings μου - BMW Z4 III και Toyota S-FR


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Ποτε δε θα πω κακο λογο για καποιον που εχει γνωσεις.. δλδ εκτιμω την προσπαθεια σου αλλα το toyota ηθελε πολυ (ΚΑΚΗ) φαντασια για να το φτιαξεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eviaforever last edited by

              Ηρέμα νονέ. Το Toyota το έκανα σαν BMW, επειδή ο διάδοχος της Supra θα είναι προϊόν συνεργασίας με την γερμανική φίρμα. Ένας άλλος λόγος που έκανα έτσι το Toyota ήταν για να το κάνω εξωτικό, μιας και που το Autoblog έλεγε 'Θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Δε θα μοιάζει με τίποτα άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota, όχι θα μοιάζει ίδιο με BMW

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ωραία τα renderings του φίλου αν και τo BMW ... είναι BMW!
                  To Toyota όμως είναι πετυχημένο σαν 'Auris roadster' ή αντι-ΜΧ5.

                  Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr