-
Μέρος 1ο: Ρεπορτάζ - Η BMW και η Toyota συνεργάζονται και δημιουργούν τους διαδόχους των Z4 και Supra:
Ο χρήστης Το autoblog.gr στο άρθρο 'Η BMW ελπίζει να αντικαταστήσει την Z4 μέχρι το 2020 έγραψε:
Εμείς μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2017 αλλά απ’ ότι φαίνεται, ο Επικεφαλής Εξέλιξης της Γερμανικής φίρμας, Klaus Froehlich, έχει ελαφρώς διαφορετική άποψη και είναι πιο επιφυλακτικός.Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο Diess είπε ότι ελπίζει πως η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Να θυμίσουμε πως ο αντικαταστάτης της Z4 εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota ώστε να μειωθεί το κόστος και η μείωση αυτή, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η BMW δεν περιμένει να πουλήσει πάρα πολλές Z4.
Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.
Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.
Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept. Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.
Μέρος 2ο: Τα renderings μου - BMW Z4 III και Toyota S-FR
-
Μέρος 1ο: Ρεπορτάζ - Η BMW και η Toyota συνεργάζονται και δημιουργούν τους διαδόχους των Z4 και Supra:
Ο χρήστης Το autoblog.gr στο άρθρο 'Η BMW ελπίζει να αντικαταστήσει την Z4 μέχρι το 2020 έγραψε:
Εμείς μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2017 αλλά απ’ ότι φαίνεται, ο Επικεφαλής Εξέλιξης της Γερμανικής φίρμας, Klaus Froehlich, έχει ελαφρώς διαφορετική άποψη και είναι πιο επιφυλακτικός.Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο Diess είπε ότι ελπίζει πως η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Να θυμίσουμε πως ο αντικαταστάτης της Z4 εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota ώστε να μειωθεί το κόστος και η μείωση αυτή, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η BMW δεν περιμένει να πουλήσει πάρα πολλές Z4.
Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.
Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.
Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept. Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.
Μέρος 2ο: Τα renderings μου - BMW Z4 III και Toyota S-FR
-
Μέρος 1ο: Ρεπορτάζ - Η BMW και η Toyota συνεργάζονται και δημιουργούν τους διαδόχους των Z4 και Supra:
Ο χρήστης Το autoblog.gr στο άρθρο 'Η BMW ελπίζει να αντικαταστήσει την Z4 μέχρι το 2020 έγραψε:
Εμείς μπορεί να θεωρούμε δεδομένο ότι η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί στην αγορά το 2017 αλλά απ’ ότι φαίνεται, ο Επικεφαλής Εξέλιξης της Γερμανικής φίρμας, Klaus Froehlich, έχει ελαφρώς διαφορετική άποψη και είναι πιο επιφυλακτικός.Μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο Diess είπε ότι ελπίζει πως η νέα BMW Z4 θα λανσαριστεί πριν από το τέλος της δεκαετίας. Να θυμίσουμε πως ο αντικαταστάτης της Z4 εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota ώστε να μειωθεί το κόστος και η μείωση αυτή, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η BMW δεν περιμένει να πουλήσει πάρα πολλές Z4.
Νέα στοιχεία κυκλοφόρησαν σχετικά με τον διάδοχο της νέας Toyota Supra, του αυτοκίνητου που αναπτύσσεται από την Toyota σε συνεργασία με την BMW. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές την εξέλιξη της πλατφόρμας, που προέρχεται από το i8, την έχει αναλάβει εξολοκλήρου η BMW στη Γερμανία, με τους μηχανικούς της Toyota να δηλώνουν την απογοήτευσή τους για την απόφαση αυτή.
Το μοντέλο της Toyota ίσως ονομαστεί S-FR και αναμένεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 με τις αναφορές να θέλουν το αυτοκίνητο να μην διαθέτει υβριδικό σύστημα. Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά έναν εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης της Γερμανικής εταιρίας. Η Supra θα είναι διαθέσιμη μόνο με αυτόν τον κινητήρα, με την Z4, το αντίστοιχο μοντέλο της BMW, να εφοδιάζεται με τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ, χωρίς και σε αυτό να υπάρχει υβριδικός κινητήρας. Έτσι θα συναντάμε έναν turbo 2,0-λίτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 241 ίππων με 350 Nm ροπής και έναν 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής.
Η Supra θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86, θα κοστίζει περισσότερο από την Corvette στις Η.Π.Α και θα δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από το FT-1 Concept. Τα δύο αυτοκίνητα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά και στο στήσιμο. Θα μοιράζονται το σασί από αλουμίνιο και carbon, με το σώμα τους να είναι κατασκευασμένο από CFRP. Το μήκος τους δεν θα είναι μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα, το πλάτος τους δεν θα ξεπερνά τα 1,84 μέτρα, με το ύψος τους να φτάνει τα 1,34 μέτρα. Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιο, αυτό αναμένεται να είναι μικρότερο από 2,5 μέτρα. Οι παραπάνω διαστάσεις κάνουν τα δύο μοντέλα να είναι μικρότερα από τη παλιά Supra και κατά τι μεγαλύτερο από την Z4, ενώ θα έχουν το ίδιο μέγεθος με την Porsche 911. Το βάρος τους αναμένεται πως θα ξεκινά από τα 1.300 κιλά. Ο σχεδιασμός της νέας Supra έχει ολοκληρωθεί, με πηγές να αναφέρουν πως θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota.
Μέρος 2ο: Τα renderings μου - BMW Z4 III και Toyota S-FR
-
Ποτε δε θα πω κακο λογο για καποιον που εχει γνωσεις.. δλδ εκτιμω την προσπαθεια σου αλλα το toyota ηθελε πολυ (ΚΑΚΗ) φαντασια για να το φτιαξεις...
-
Ηρέμα νονέ. Το Toyota το έκανα σαν BMW, επειδή ο διάδοχος της Supra θα είναι προϊόν συνεργασίας με την γερμανική φίρμα. Ένας άλλος λόγος που έκανα έτσι το Toyota ήταν για να το κάνω εξωτικό, μιας και που το Autoblog έλεγε 'Θα εκπλαγούμε από τον σχεδιασμό, μιας και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota'.
-
Δε θα μοιάζει με τίποτα άλλο που έχει δημιουργήσει η Toyota, όχι θα μοιάζει ίδιο με BMW
-
Ωραία τα renderings του φίλου αν και τo BMW ... είναι BMW!
To Toyota όμως είναι πετυχημένο σαν 'Auris roadster' ή αντι-ΜΧ5.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Toyota S-FR και BMW Z4 III (Συνεργασία BMW-TOYOTA)