-
Καλησπερα παιδια. Ειμαι στο ψαξιμο για ενα καινουργιο αυτοκινητο περιπου στα 25000.
Τωρα εχω ενα Toyota IQ2 , 1000αρι και αυτοματο.
ψαχνω λοιπον για κατι σιγουρα μεγαλυτερο, 5θυρο και για να το κρατησω καμια 10αρια χρονια...
Για να σας δωσω μια ιδεα τι μου αρεσει εμφανισιακα ... jeep renegade, audi a3, mercedes A class, mitsubishi ASX (δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο) κτλ... Μπρορει να ειμαι απλα φαντασμενος και αν βλεπω τα συγκεκριμενα μοντελα οποτε περιμενω τις προτασεις και τις γνωμες σας.
-
Καλησπερα παιδια. Ειμαι στο ψαξιμο για ενα καινουργιο αυτοκινητο περιπου στα 25000.
Τωρα εχω ενα Toyota IQ2 , 1000αρι και αυτοματο.
ψαχνω λοιπον για κατι σιγουρα μεγαλυτερο, 5θυρο και για να το κρατησω καμια 10αρια χρονια...
Για να σας δωσω μια ιδεα τι μου αρεσει εμφανισιακα ... jeep renegade, audi a3, mercedes A class, mitsubishi ASX (δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο) κτλ... Μπρορει να ειμαι απλα φαντασμενος και αν βλεπω τα συγκεκριμενα μοντελα οποτε περιμενω τις προτασεις και τις γνωμες σας.
-
Καλησπερα παιδια. Ειμαι στο ψαξιμο για ενα καινουργιο αυτοκινητο περιπου στα 25000.
Τωρα εχω ενα Toyota IQ2 , 1000αρι και αυτοματο.
ψαχνω λοιπον για κατι σιγουρα μεγαλυτερο, 5θυρο και για να το κρατησω καμια 10αρια χρονια...
Για να σας δωσω μια ιδεα τι μου αρεσει εμφανισιακα ... jeep renegade, audi a3, mercedes A class, mitsubishi ASX (δεν ξερω αν βγαινει σε αυτοματο) κτλ... Μπρορει να ειμαι απλα φαντασμενος και αν βλεπω τα συγκεκριμενα μοντελα οποτε περιμενω τις προτασεις και τις γνωμες σας.
-
Από αυτά που σου αρέσουν, η καλύτερη επιλογή είναι η A class αν βγαίνει σε αυτά τα χρήματα.
Από αυτά που αρέσουν σε εμένα, η καλύτερη επιλογή είναι BMW 1 series και AR Giulietta.
Αυτά που σκέφτεσαι όμως ανήκουν και σε διαφορετικές κατηγορίες.
Η δική μου συμβουλή λοιπόν (δεν είναι δα και καμιά έξυπνη συμβουλή...) είναι να οδηγήσεις αυτά που σου αρέσουν. Αφού το κάνεις θα καταλήξεις σε λιγότερα ή ακόμη και σε ένα. Κατόπιν θα πάρεις και τελικές τιμές από τις αντιπροσωπείες και είσαι έτοιμος να λάβεις την απόφαση.
Έχε κατά νου ότι λίγο ή πολύ όλα τα αυτοκίνητα είναι καλά. Απλά απευθύνονται σε διαφορετικά γούστα. Κράτημα, άνεση, πολυτέλεια, αξιοπιστία, μπιχλιμπίδια, ηλεκτρονικά κτλ. Όλα στο τέλος καταλήγουν στο τι κάνει κούκου σε εσένα.
Για παράδειγμα εγώ θεωρώ την a class ίσως το ομορφότερο αμάξι που κυκλοφορεί στους δρόμους. Την οδήγησα και απογοητεύτηκα γιατί δεν είναι αυτό που θέλω. Αντίθετα η bmw 1 series που δε μου κάθεται καλά στο μάτι, με ξετρέλανε οδηγικά.
Οπότε οδήγα και αποφασίζεις μετά. -
Πρέπει πρώτα από όλα να αποφασίσεις αν θέλεις crossover ή κανονικό επιβατικό. Αν πάντως δεν χρειάζεσαι το επιπλέον ύψος, τα επιβατικά είναι καλύτερα στον δρόμο.
-
η αισθηση του crossover και εμφανισιακα δηλαδη μου αρεσει.
Ναι το Aclass ειναι παρα πολυ ομορφο. Ειχα το προηγουμενο μοντελο αλλα ηταν με manual κιβωτιο και το πουλησα για να παρω το IQ γιατι η πρωην γυναικα μου ειχε το Aclass αυτοματο οποτε τοτε κρατησαμε εκεινο σαν μεγαλο και το IQ για μικρο και τα δυο αυτοματα.
Τωρα πλεον εχω μεινει μονο με το IQ που ειναι πολυ βολικο αλλα δεν με βολευει να παω ενα μακρινο ταξιδι και δεν με βολευει πλεον και απο χωρους.
Η guiletta νομιζω οτι θα αλλαξει του χρονου οπως και το ASX οποτε ειναι ενα μειονεκτημα αυτο.
Στην πριζα για crossover με εβαλε ενας συναδελφος που πηρε το Suzuki Vitara σχεδον 21000 και μου λεει αν εχεις καποια χρηματα παραπανω παιρνεις και το Renegade που θα εχεις και Jeep και θα εισαι και ανετος αλλα και εμφανισιμος για πολλα χρονια.
Η BMW ειναι επισης μια ωραια επιλογη αλλα δεν ξερω αν αυτα που προσφερει σαν extras στα χρηματα που διαθετω αξιζει τον κοπο . Το ιδιο ισχυει και για το A3 αλλα και για το VW Tiguan που φαινεται πολυ ακριβο.
-
Θα πρέπει να οδηγήσεις τα διάφορα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις αν σε καλύπτουν οδηγικά. Πολύς κόσμος νομίζει ότι τα crossover/SUV/4x4 είναι απλώς ψηλωμένα επιβατικά. Δεν είναι έτσι. Μερικά έχουν πιο 'δρομίσια' συμπεριφορά από κάποια άλλα, αλλά το επιπλέον ύψος και βάρος και η διαφορά στις αναρτήσεις και στα λάστιχα επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που αυτά επιταχύνουν, στρίβουν και επιβραδύνουν σε σύγκριση με ένα κανονικό επιβατικό. Επίσης η χειρότερη αεροδυναμική συνεπάγεται και μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά και αεροδυναμικούς θορύβους. Από την άλλη μπορούν να σε πάνε πιο άνετα σε δυσπρόσιτα μέρη λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος. Αν μιλάμε όμως για δικίνητα, μην περιμένεις σοβαρές εκτός δρόμου δυνατότητες. Θα κολλήσουν το ίδιο εύκολα με ένα επιβατικό στην λάσπη ή στο χιόνι.
-
φρονιμος ειμαι σαν οδηγος εννοω δεν θα κανω τρελες προσπερασεις και απο ταχυτητα πχ οταν οδηγω το honda civic sedan 2007 του πατερα μου, μου αρεσει πολυ το πως 'ανοιγει' το αυτοκινητο.
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να εχω σχετικα τους χωρους (αλλιως θα κοιταγα και το audi A1) ,την ανεση μου στο δρομο και να ειναι ενα αυτοκινητο που να το κρατησω καμια 10αρια χρονια .
Αυτο που με τραβαει στο renegade συν ολα τα αλλα ειναι οτι εχει και 5 χρονια δωρεαν service και σαν πακετο ειναι πλουσιο.
Σιγουρα το να κανω ενα test drive θα βοηθουσε πολυ. Την Aclass πχ την οδηγησα οταν πρωτοβγηκε πριν περιπου 2 χρονια. Δεν με εντυπωσιασε αλλα δεν με χαλασε κιολας. Ομως μου φαινεται και ακριβη στο να βαλεις διαφορα extra στο αυτοκινητο.
Το VW Golf πχ δεν με τρελαινει οποτε καποια αυτοκινητα τρωνε Χ και απο θεμα εμφανισης. (το ιδιο ισχυει και για το Qashqui , τα μοντελα της Seat κτλ... )
-
Volvo V40?
-
Όταν λες ότι θες χώρους τι ακριβώς εννοείς; γιατί το το renegade παρότι πραγματικά πολύ ομορφο δεν το λές και ευρυχωρο...όταν είχα πάει για twst drive με το ζόρι χώρεσε στο πορτ μπαγκαζ το μικρό καρότσι του μωρού ...
Αγορα αυτοκινητου (με αυτοματο κιβωτιο) μεχρι 25.000€