Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαλκυρία Μπρύνχιλντ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαλκυρία Μπρύνχιλντ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    42
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strifter last edited by

      Τέλος πάντων, πώς ήρθαν έτσι τα πράγματα κάποτε, μπόρεσα και την αγόρασα...

      Ολοκαίνουργη φυσικά...

      Τέτοια συγκίνηση είχα να νιώσω από τότε που είχα αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο. Χτυποκάρδι στο φουλ. Σα να πηγαίνεις στον οδοντίατρο!

      Έχοντας δουλέψει κάμποσο σε μπροστόκουνα/4κουνα, είχα αποφασίσει να πάω για τιμονομεταπτυχιακά και βούτηξα κατευθείαν στα βαθειά...

      Η αλήθεια είναι ότι με παίδεψε αρκετά, για να τη 'βρω'.

      Τελείως διαφορετικός κόσμος... 1:1, άμεση, ακριβής, απαιτητική...

      Έστριβε με μουσουδίτσα μέσα και καλλίπυγο ουρίτσα έξω... Ταυτόχρονα. Ακούγοντας σε γκάζι/τιμόνι πολύ περισσότερο, απ' ό,τι μπροστοτετράκουνο είχα ως τότε οδηγήσει...

      Εν ευθέτω χρόνω όμως, προέκυψε η κατάλληλη εξοικείωση... Και άρχισαν και τα όμορφα...

      Μέχρι και κοντό κορωνοπήνιο με κρυογονική επεξεργασία...

      Αλλά κι άλλα πολλά όπως αντ/κές, αποστάτες διαφορικού, τροποποιητές roll couple και λοιπές αλχημείες για αλητήριους...

      Ε, να μην τα δοκιμάζαμε όλα αυτά, εκεί που πρέπει;

      Αλλά και κει που 'δεν πρέπει';

      Καλά στα πατημένα κομμάτια... Ζητείται ελπίς.
      Όχι όμως, και στην ανάβαση Δημητσάνας, απ' όπου και η εκδρομή με τα ταξί... Να ξέρουμε και τι λέμε.

      Παροιμιώδης και η αξιοπιστία της... Ε, δεν έκανε τα λεφτά που έκανε, χωρίς λόγο. Κι ας τη χαρακτήριζαν 'υπερτιμημένη' κάποιοι.

      Femme fatale και πού να βρω άλλη σαν και δαύτηνε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        strifter last edited by

        Τέλος πάντων, πώς ήρθαν έτσι τα πράγματα κάποτε, μπόρεσα και την αγόρασα...

        Ολοκαίνουργη φυσικά...

        Τέτοια συγκίνηση είχα να νιώσω από τότε που είχα αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο. Χτυποκάρδι στο φουλ. Σα να πηγαίνεις στον οδοντίατρο!

        Έχοντας δουλέψει κάμποσο σε μπροστόκουνα/4κουνα, είχα αποφασίσει να πάω για τιμονομεταπτυχιακά και βούτηξα κατευθείαν στα βαθειά...

        Η αλήθεια είναι ότι με παίδεψε αρκετά, για να τη 'βρω'.

        Τελείως διαφορετικός κόσμος... 1:1, άμεση, ακριβής, απαιτητική...

        Έστριβε με μουσουδίτσα μέσα και καλλίπυγο ουρίτσα έξω... Ταυτόχρονα. Ακούγοντας σε γκάζι/τιμόνι πολύ περισσότερο, απ' ό,τι μπροστοτετράκουνο είχα ως τότε οδηγήσει...

        Εν ευθέτω χρόνω όμως, προέκυψε η κατάλληλη εξοικείωση... Και άρχισαν και τα όμορφα...

        Μέχρι και κοντό κορωνοπήνιο με κρυογονική επεξεργασία...

        Αλλά κι άλλα πολλά όπως αντ/κές, αποστάτες διαφορικού, τροποποιητές roll couple και λοιπές αλχημείες για αλητήριους...

        Ε, να μην τα δοκιμάζαμε όλα αυτά, εκεί που πρέπει;

        Αλλά και κει που 'δεν πρέπει';

        Καλά στα πατημένα κομμάτια... Ζητείται ελπίς.
        Όχι όμως, και στην ανάβαση Δημητσάνας, απ' όπου και η εκδρομή με τα ταξί... Να ξέρουμε και τι λέμε.

        Παροιμιώδης και η αξιοπιστία της... Ε, δεν έκανε τα λεφτά που έκανε, χωρίς λόγο. Κι ας τη χαρακτήριζαν 'υπερτιμημένη' κάποιοι.

        Femme fatale και πού να βρω άλλη σαν και δαύτηνε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          strifter last edited by

          Τέλος πάντων, πώς ήρθαν έτσι τα πράγματα κάποτε, μπόρεσα και την αγόρασα...

          Ολοκαίνουργη φυσικά...

          Τέτοια συγκίνηση είχα να νιώσω από τότε που είχα αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο. Χτυποκάρδι στο φουλ. Σα να πηγαίνεις στον οδοντίατρο!

          Έχοντας δουλέψει κάμποσο σε μπροστόκουνα/4κουνα, είχα αποφασίσει να πάω για τιμονομεταπτυχιακά και βούτηξα κατευθείαν στα βαθειά...

          Η αλήθεια είναι ότι με παίδεψε αρκετά, για να τη 'βρω'.

          Τελείως διαφορετικός κόσμος... 1:1, άμεση, ακριβής, απαιτητική...

          Έστριβε με μουσουδίτσα μέσα και καλλίπυγο ουρίτσα έξω... Ταυτόχρονα. Ακούγοντας σε γκάζι/τιμόνι πολύ περισσότερο, απ' ό,τι μπροστοτετράκουνο είχα ως τότε οδηγήσει...

          Εν ευθέτω χρόνω όμως, προέκυψε η κατάλληλη εξοικείωση... Και άρχισαν και τα όμορφα...

          Μέχρι και κοντό κορωνοπήνιο με κρυογονική επεξεργασία...

          Αλλά κι άλλα πολλά όπως αντ/κές, αποστάτες διαφορικού, τροποποιητές roll couple και λοιπές αλχημείες για αλητήριους...

          Ε, να μην τα δοκιμάζαμε όλα αυτά, εκεί που πρέπει;

          Αλλά και κει που 'δεν πρέπει';

          Καλά στα πατημένα κομμάτια... Ζητείται ελπίς.
          Όχι όμως, και στην ανάβαση Δημητσάνας, απ' όπου και η εκδρομή με τα ταξί... Να ξέρουμε και τι λέμε.

          Παροιμιώδης και η αξιοπιστία της... Ε, δεν έκανε τα λεφτά που έκανε, χωρίς λόγο. Κι ας τη χαρακτήριζαν 'υπερτιμημένη' κάποιοι.

          Femme fatale και πού να βρω άλλη σαν και δαύτηνε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ωραίος, να το χαρείς όσο δεν πέρνει και να το προσέχεις, τέτοια αμάξια δεν ξαναβγαίνουν, όμως αφού του πίνεις το αίμα ( καλά κάνεις ) θα έρθει η στιγμή που δεν θα σου φτάνουν τα φρένα και θα πρέπει να κάνεις κάτι όπως πχ άλλος με το ίδιο αμάξι που έμεινε από δισκόπλακα ( έσπασε ) σε πίστα και προχώρησε σε ριζική αναβάθμιση.

            Να ξέρεις ότι οι μαμά δαγκάνες μαζεύουν πολύ θερμοκρασία, οι δίσκοι σου είναι στενοί και δεν έχουν μεγάλη θερμοχωρητικότητα και γενικώς επειδή το αμάξι αυτό μαζεύει χλμ άνα σετ δίσκων εμπρός 320-330Χ30 με καμπάνες και δαγκάνες αλουθμινίου 4 ή 6 εμβόλων, και πίσω δίσκοι με καμπάνες και δαγκάνες αλουμινίου 2-4 εμβόλων είναι must για αυτά τα αυτοκίνητα.

            πχ δες εδώ τι έβαλε ο φίλος εμπρός με δαγκάνες 6πίστονες από την Hispec και δίσκους Hispec με καμπάνες φτιαγμένες εδώ, το πίσω κίτ είναι όλο έτοιμο από την Hispec επίσης, όλα τα παρήγγειλε και τα έφερε μόνος του. Τα τακάκια του που έβαλε είναι τα xp8 Carbotech, τώρα έχει φρένα όπως λέει για πολύ κυνηγητό.

            greenshot

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              strifter last edited by

              Καλή λύση.
              Αν το είχα ακόμα.

              Το είχα όμως, το διάστημα 2008-2010.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                heras last edited by

                Ωραια παρουσιαση !!

                Γιατι το εδωσες ομως?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  strifter last edited by

                  Αυτό είναι ένα ερώτημα που ακόμα με βασανίζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Φοβερο αμαξι, φτιαγμενο για οδηγηση. Τα σημερινα αμαξια πηγαινουν μονα τους, τα στριβει και η μαρια η κουτση και τρελενομαι.

                    Τετοια αμαξι τα δινεις μονο οταν υπαρχει πραγματικη οικονομικη αναγκη, και ειδικα απο χρηστες σαν εσενα που τα παιρνουν για αυτο που φτιαχτηκαν και οχι για βολτα στο μπουρναζι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Φοβερο αμαξι, φτιαγμενο για οδηγηση. Τα σημερινα αμαξια πηγαινουν μονα τους, τα στριβει και η μαρια η κουτση και τρελενομαι.

                      Τετοια αμαξι τα δινεις μονο οταν υπαρχει πραγματικη οικονομικη αναγκη, και ειδικα απο χρηστες σαν εσενα που τα παιρνουν για αυτο που φτιαχτηκαν και οχι για βολτα στο μπουρναζι.

                      Εγω θα ελεγα πως τετοια αμαξια τα παιρνεις οταν ξερεις πως μπορεις να τα συντηρησεις (εξαιρεση ειναι το RX8), αν δεν μπορεις απλα δεν ασχολεισαι γιατι στο τελος το αποτελεσμα ειναι να 'θυμασαι' τα παλια και να τρελενεσαι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        heras last edited by

                        Ο συγκεκριμενος δεν ειχε προβλημα να το συντηρησει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Τοτε δεν βλεπω τον λογο να το δωσει καποιος μετα απο μολις 2 χρονια και ακριβως τον χρονο οταν αρχισαν τα 'βαρια' θεματα με την εφορια, σημα και φορο πολυτελειας. Αν μπορεις να συντηρησεις ενα αυτοκινητο και δεν εχεις προβλημα χρηματικο δεν το δινεις κατεμε (εκτος αν εισαι παντρεμενος που εκει παλι ειναι λαθος να εχεις τετοιο αυτοκινητο - εκτος αν εχεις και μεγαλο δευτερο).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            heras last edited by

                            Αυτο ειναι μια αποψη και δεν εχεις αδικο...μια αλλη λεει να το δωσεις για να ψαχτεις και αλλου οδηγικα. Εγω ακολουθω τη δευτερη. Νομιζω και ο Strifter το ιδιο κανει. Αν δεν κανω λαθος μετα πηρε 2λιτρο MX5 nc

                            To μονο που τον ψεγω ειναι οτι μετα απο τετοια οδηγικα πισωκινητα ''θηρια'' (με την απολαυστικη εννοια του ορου και οχι τοσο της ιπποδυναμης) και με το μερακι που τον διακατεχει (στριψιμο ) κατεληξε σε μπροστοκινητο μικρο gti

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              strifter last edited by

                              Η τοτινή παρέα είχαμε δώσει τα Λεόν 20VT μας, για να μετεκπαιδευτούμε στη σωστή κίνηση...

                              Σήμερα κανείς από δαύτους δεν το έχει πια.

                              Άλλος είναι πλέον μπαμπάς, άλλος γιατί... εγκατέλειψε την οδήγηση για την ποδηλασία (συμβαίνουν κι αυτά) κι άλλος επειδή δε γινόταν να έχει μόνο ένα αυτοκίνητο κι αυτό να είναι S2K, ούτε μπορούσε να συντηρεί δύο. Εγώ δηλαδή.

                              Το μιατόνι ήταν κάποιου γνωστού. Όχι δικό μου. Εξαιρετικό κι εκείνο το δίχως άλλο.

                              Έστω κι έτσι όμως, υπάρχουν και σήμερα χρηστικότερα μπροστόκουνα, που εξυπηρετούν μια χαρά τη λογική της Οδήγησης, με εμφυτευμένα στο dna τους πολλά ατόφια χαρακτηριστικά από S2000.

                              Π.χ. το τωρινό μου...

                              Που συνδυάζει στοιχειώδη έστω χρηστικότητα και πολλή-πολλή οδηγητική ευχαρίστηση. Και που δεν είναι ένα μικρό GTI. Είναι ΤΟ μικρό GTI, που την οδηγησιμότητά του τη συγκρίνουν με Μεγκάν Καπ, αν αυτό λέει κάτι.

                              Όλα τα καλά όμως, κάποια στιγμή μένουν πίσω. Δε διαρκούν για πάντα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                strifter last edited by

                                21 Quadra, για το Δημήτρη λες;

                                Αν ναι, κι εμένα μου είχε στραβώσει στο Μέγαρο τους J's Racing. Ξανάβαλα όμως, τέτοιους. Anyway.

                                Ο Δημήτρης, αν λέμε τον ίδιο, το χρησιμοποιεί ως trackday car κατά βάση, οπότε χρειάζεται πιο ακραίες λύσεις, όπως και να 'χει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  heras last edited by

                                  Oπως και να χει, ειναι ενα μπροστοβαρο μικρο αυτοκινητο που ποτε δεν θ αποκτησει την 50-50 κατανομη του s2000.

                                  Προσωπικα δεν θ αλλαζα ενα καλοστημενο δυνατο πισωκινητο ουτε για το καλυτερο μπροστοκινητο της ιστοριας, και 500 αλογα να χε, οταν πριν εστριβες με το γκαζι και με βιδωμενη μουρη, τωρα να ασχολεισαι με υποστροφες ισχυος και ''ψαρεματα''...Μπλιαχ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    strifter last edited by

                                    Τα βάζεις όλα σ' ένα καλάθι.

                                    Η θεωρία λέει αυτό που λες.

                                    Η πράξη όμως, έχει εξαιρέσεις.

                                    Δες για τι μπροστόκουνο μιλάμε επί παραδείγματι. Το STάκι, μπλοκαδουριασμένο και καμπερωμένο όπως το 'χω, δε με απασχολεί μη βγάλει μούτρα, αλλά μη με καρφώσει σε κανα άπεξ. Όπως είχα το νου μου και στο S2K.

                                    Youtube Video

                                    Μούτρα εξ' άλλου, μπορούσε ακόμα και το S2K να βγάλει, αν δεν ήξερε κάποιος τι και πώς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Αν και ποτε δεν 'πηγαινα' το S2000 γιατι το εσωτερικο μου θυμιζε αυτοκινητα 10ετιας πριν δεν μπορω να πω οτι θα το αλλαζα ποτε με το Fiesta ST....Ποσο μαλλον το 2λιτρο....Το 1.6 Turbo ναι παει και ερχεται, λιγοτερη φορολογια, σημα, φορος πολυτελειας....Αυτα δεν θα τα εδινα ποτε για ενα τετοιο 'αμαξακι' (παντα απεναντι στο S2000 και αλλα σε αυτη την κατηγορια).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        strifter last edited by

                                        Οι ανάγκες που προκύπτουν είναι πολλές. Τεσπά.

                                        Άλλο ένα ενδιαφέρον βιντεάκι:

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          heras last edited by

                                          Aλλο υποστροφη αδρανειας και αλλο υποστροφη ισχυος...

                                          Τελοσπαντων να μην το κουραζουμε αλλο, εχουμε αλλα γουστα και προτιμησεις και αφου εσενα σε καλυπτει, εμας μας περισσευει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Χερα τι εκανες με το ροχι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr