Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικα και μέχρι 2000€;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικα και μέχρι 2000€;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    40
    408
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      strokt_up last edited by

      Καλησπέρα. Ψάχνω το 1ο μου αυτοκίνητο. Ο κυβισμος θα ήθελα να παραμείνει μικρός για ευνόητους λόγους. Ένα αυτοκίνητο που έχει αυτά τα χαρακτηστικα είναι το fiat seicento (για να είμαι ειλικρινής προς αυτο σκέφτομαι να καταληξω). Αυτο που με ενοχλεί είναι το 'σκορτσαρισμα' στην εκκίνηση σε αυτά τα μικρα αυτοκίνητα. Υπάρχει καμια μικρη μηχανικη βελτιωση για να 'τραβάει' λίγο καλύτερα; Κάποια πρόταση για άλλο αυτοκίνητο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        strokt_up last edited by

        Καλησπέρα. Ψάχνω το 1ο μου αυτοκίνητο. Ο κυβισμος θα ήθελα να παραμείνει μικρός για ευνόητους λόγους. Ένα αυτοκίνητο που έχει αυτά τα χαρακτηστικα είναι το fiat seicento (για να είμαι ειλικρινής προς αυτο σκέφτομαι να καταληξω). Αυτο που με ενοχλεί είναι το 'σκορτσαρισμα' στην εκκίνηση σε αυτά τα μικρα αυτοκίνητα. Υπάρχει καμια μικρη μηχανικη βελτιωση για να 'τραβάει' λίγο καλύτερα; Κάποια πρόταση για άλλο αυτοκίνητο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          strokt_up last edited by

          Καλησπέρα. Ψάχνω το 1ο μου αυτοκίνητο. Ο κυβισμος θα ήθελα να παραμείνει μικρός για ευνόητους λόγους. Ένα αυτοκίνητο που έχει αυτά τα χαρακτηστικα είναι το fiat seicento (για να είμαι ειλικρινής προς αυτο σκέφτομαι να καταληξω). Αυτο που με ενοχλεί είναι το 'σκορτσαρισμα' στην εκκίνηση σε αυτά τα μικρα αυτοκίνητα. Υπάρχει καμια μικρη μηχανικη βελτιωση για να 'τραβάει' λίγο καλύτερα; Κάποια πρόταση για άλλο αυτοκίνητο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            This post is deleted!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              strokt_up last edited by

              Για 1ο αυτοκίνητο και μιας και δεν θα είναι το μοναδικό μου όχημα, δεν θέλω να δωσω κατι περισσότερο... Θελω να μην με νοιάζει αν το γρατσουνισει ξερω γω καποιος... Να μην με νοιάζει αν το λερωσω κλπ.. Και να είναι φθηνο σε συντήρηση και αναλώσιμα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το Σέι έχει κοντό κιβώτιο και αν είσαι στην σωστή σχέση στο κιβώτιο δεν σκορτσάρει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Μιλάμε για τέρας αξιοπιστίας με μόνο πρόβλημα το σκορτσάρισμα στην εκκίνηση?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Maruti Alto!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    odiki_asfaleia last edited by

                    Το είχα και έχει μακρύ κιβώτιο. Το Seicento Sporting μόνο έχει κοντό κιβώτιο.
                    Αμάξι για πέντε χρόνια, μετά ζητάει, γι' αυτό το δώσαμε και πήραμε το Πάντα.
                    Παρόλα αυτά έψαχνα και εγώ μεταχειρισμένο γενικά, οπότε είδα και κάποια Seicento. Σπάνιο να βρεις κάτι καλό. Ο μηχανικός αμέσως μου είπε μακριά και εγώ το ίδιο σου λέω αλλά αν επιμένεις μην δώσεις πάνω από ένα χιλιάρικο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      strokt_up last edited by

                      Το έχω πάρει βόλτα πολλές φορές (το έχει ένας φίλος μου) και μου άρεσε (είναι πολύ μαζεμένο γενικά και παιχνιδάκι σε οδήγηση και παρκάρισμα). Απο αξιοπιστία εντάξει μόνο μια τρόμπα βενζίνης έχει αλλάξει. Εξάλλου έχει πάμφθηνα ανταλλακτικά. Ξαναλέω ότι θα κινείται σχετικά λίγο λόγω ύπαρξης παπιού αλλά και ποδηλάτου-(ναι αν είναι κατω απο 5-10 χμ απόσταση παίρνω αυτο). Για πρώτο αυτοκίνητο και μιας και θα παραμείνω χαμηλά σε κυβισμό δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσω κάτι περισσότερο. Κάποια άλλη πρόταση σε αυτά τα κυβικά-χρήματα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        giorgos_i20 last edited by

                        Ίσως καλό θα ήταν να εξετάσεις και το τί παθητική ασφάλεια προσφέρει το seicento.
                        (ένας λόγος παραπάνω εφόσον είναι το 1ο σου αμάξι)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Μιλώντας για τέτοιας κατηγορίας μικρά προηγουμένων 10ετιών απλά ΔΕΝ υπάρχει παθητική ασφάλεια.
                          Και ούτε οι ανταγωνιστές του 600 δεν το είχαν αυτό το χαρακτηριστικό. Atos? Twingo? Matiz? Cuore? O θεός να φυλάει να μην βρεθεί κάτι μπροστά τους ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            strokt_up last edited by

                            Μα μέσα στην πόλη η ταχύτητες είναι πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              giorgos_i20 last edited by

                              Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                              Μα μέσα στην πόλη η ταχύτητες είναι πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα.

                              Τί εννοείς πολύ μικρές?
                              40χλμ εσύ + 40χλμ ο απέναντι ερχόμενος = 80 χλμ (δε τα λες και λίγα...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                strokt_up last edited by

                                Ναι αλλιώς είναι μια σύγκρουση με 80χμ εστω και αλλιώς μια σύγκρουση σε εναν περιφερειακο με 80χμ ο καθενας...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  strokt_up last edited by

                                  Και οπως και να έχει με το budjet αυτο αναγκαστικά κατι παλιο θα παρω ανεξαρτητα απο το αν θα ειναι corolla ή seicento πχ οπότε δεν νομίζω ότι τιθεται τόσο πολύ το θεμα της ασφάλειας του seicento

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:

                                    Μα μέσα στην πόλη η ταχύτητες είναι πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα.

                                    Τί εννοείς πολύ μικρές?
                                    40χλμ εσύ + 40χλμ ο απέναντι ερχόμενος = 80 χλμ (δε τα λες και λίγα...)

                                    Δεν ισχύουν αθροιστικά οι ταχύτητες. Πάντως και μέσα στην πόλη εύκολα σκοτώνεσαι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      samatistas last edited by

                                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5985375/
                                      Αξιόπιστο, δε σπάει, δε χαλάει, δε σε νοιάζει να το γρατσουνίσουν, με μικρές ταχύτητες δε σε νοιάζει η ανύπαρκτη παθητική του ασφάλεια και σου μένουν και 1.000 euro για καύσιμα ή για άλλο ένα. (troll mode on)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        montechristo last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Μα μέσα στην πόλη η ταχύτητες είναι πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα.

                                        Τί εννοείς πολύ μικρές?
                                        40χλμ εσύ + 40χλμ ο απέναντι ερχόμενος = 80 χλμ (δε τα λες και λίγα...)

                                        Δεν ισχύουν αθροιστικά οι ταχύτητες. Πάντως και μέσα στην πόλη εύκολα σκοτώνεσαι.

                                        Σε περιπτωση μετωπικης συγκρουσης, μια χαρα ισχυουν αθροιστικα. Στην συγκεκριμενη περιπτωση, θα ειναι σαν να πεφτεις με 80χιλ σε τοιχο....

                                        Sent by montechristo

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης montechristo έγραψε:

                                          Μα μέσα στην πόλη η ταχύτητες είναι πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόση μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα μικρά αυτοκίνητα.

                                          Τί εννοείς πολύ μικρές?
                                          40χλμ εσύ + 40χλμ ο απέναντι ερχόμενος = 80 χλμ (δε τα λες και λίγα...)

                                          Δεν ισχύουν αθροιστικά οι ταχύτητες. Πάντως και μέσα στην πόλη εύκολα σκοτώνεσαι.

                                          Σε περιπτωση μετωπικης συγκρουσης, μια χαρα ισχυουν αθροιστικα. Στην συγκεκριμενη περιπτωση, θα ειναι σαν να πεφτεις με 80χιλ σε τοιχο....

                                          Sent by montechristo

                                          Όχι βέβαια, αυτό είναι λάθος!!! Το απέναντι αυτοκίνητο δεν είναι τοίχος. Όπως και το δικό μας, έτσι κι αυτό απορροφάει τις δυνάμεις της πρόσκρουσης. Βέβαια εμπλέκονται κι άλλοι παράγοντες, όπως τα βάρη (τα βαρύτερο όχημα έχει πάντα πλεονέκτημα καθώς φέρει μεγαλύτερη κινητική ενέργεια), τα ύψη (αν οι ζώνες παραμόρφωσης εφάπτονται) και φυσικά οι γωνίες πρόσκρουσης. Αλλά το να λέμε ότι 40+40=80 σε τοίχο είναι πέρα για πέρα λάθος!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nintza last edited by

                                            Ο χρήστης Strokt_up έγραψε:
                                            Καλησπέρα. Ψάχνω το 1ο μου αυτοκίνητο. Ο κυβισμος θα ήθελα να παραμείνει μικρός για ευνόητους λόγους. Ένα αυτοκίνητο που έχει αυτά τα χαρακτηστικα είναι το fiat seicento (για να είμαι ειλικρινής προς αυτο σκέφτομαι να καταληξω). Αυτο που με ενοχλεί είναι το 'σκορτσαρισμα' στην εκκίνηση σε αυτά τα μικρα αυτοκίνητα. Υπάρχει καμια μικρη μηχανικη βελτιωση για να 'τραβάει' λίγο καλύτερα; Κάποια πρόταση για άλλο αυτοκίνητο;

                                            βρες κατι μεχρι 1300 κυβικα
                                            η διαφορα στα τελη ειναι αστεια.15 ευρω νομιζω
                                            και η διαφορα στην ισχυ αρκετα μεγαλη
                                            κοιτα για κανα σταρλετ η μικρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr