-
Περι γερμανικης αξιοπιστιας.
Η ομολογία της VW:
«Πράγματι το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές».
Το θέμα ξεκίνησε με το πρώτο δημοσίευμά μας «Σβήνει στις χαμηλές» το Polo 1,4 TDI diesel, όπου επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
Μετά από την πρώτη μας προφορική επαφή με τη VW, ακολούθησε νέο δημοσίευμα, με τίτλο «Να μάθετε να οδηγάτε, είναι η απάντηση της VW», καθώς η VW αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα.
Σήμερα πρωί-πρωί –με 6 μέρες καθυστέρηση- βρήκαμε στο email μας τη γραπτή «ομολογία» της VW.
Αναγνώριζε ότι πράγματι ο κινητήρας «σβήνει στις χαμηλές» (λέει βέβαια ότι σβήνει στις 900 στροφές, ενώ η αλήθεια είναι ότι σβήνει στις 1.150 στροφές) και προτείνει να βάζουμε 1ηΠηγη,Autotriti.
-
Περι γερμανικης αξιοπιστιας.
Η ομολογία της VW:
«Πράγματι το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές».
Το θέμα ξεκίνησε με το πρώτο δημοσίευμά μας «Σβήνει στις χαμηλές» το Polo 1,4 TDI diesel, όπου επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
Μετά από την πρώτη μας προφορική επαφή με τη VW, ακολούθησε νέο δημοσίευμα, με τίτλο «Να μάθετε να οδηγάτε, είναι η απάντηση της VW», καθώς η VW αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα.
Σήμερα πρωί-πρωί –με 6 μέρες καθυστέρηση- βρήκαμε στο email μας τη γραπτή «ομολογία» της VW.
Αναγνώριζε ότι πράγματι ο κινητήρας «σβήνει στις χαμηλές» (λέει βέβαια ότι σβήνει στις 900 στροφές, ενώ η αλήθεια είναι ότι σβήνει στις 1.150 στροφές) και προτείνει να βάζουμε 1ηΠηγη,Autotriti.
-
Περι γερμανικης αξιοπιστιας.
Η ομολογία της VW:
«Πράγματι το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές».
Το θέμα ξεκίνησε με το πρώτο δημοσίευμά μας «Σβήνει στις χαμηλές» το Polo 1,4 TDI diesel, όπου επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
Μετά από την πρώτη μας προφορική επαφή με τη VW, ακολούθησε νέο δημοσίευμα, με τίτλο «Να μάθετε να οδηγάτε, είναι η απάντηση της VW», καθώς η VW αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα.
Σήμερα πρωί-πρωί –με 6 μέρες καθυστέρηση- βρήκαμε στο email μας τη γραπτή «ομολογία» της VW.
Αναγνώριζε ότι πράγματι ο κινητήρας «σβήνει στις χαμηλές» (λέει βέβαια ότι σβήνει στις 900 στροφές, ενώ η αλήθεια είναι ότι σβήνει στις 1.150 στροφές) και προτείνει να βάζουμε 1ηΠηγη,Autotriti.
-
Το θέμα αυτό συζητείται ήδη στο κατάλληλο νήμα (εδώ). Δεν ανοίγουμε νέο θέμα στους Κατασκευαστές και Μοντέλα για κάθε είδηση που διαβάζουμε. [Admin]
Τα γερμανικα αυτοκινητα ειναι ανωτερα ολων,χαχαχα!