Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα γερμανικα αυτοκινητα ειναι ανωτερα ολων,χαχαχα!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα γερμανικα αυτοκινητα ειναι ανωτερα ολων,χαχαχα!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    3
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maroysiotis last edited by

      Περι γερμανικης αξιοπιστιας.
      Η ομολογία της VW:
      «Πράγματι το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές».
      Το θέμα ξεκίνησε με το πρώτο δημοσίευμά μας «Σβήνει στις χαμηλές» το Polo 1,4 TDI diesel, όπου επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
      Μετά από την πρώτη μας προφορική επαφή με τη VW, ακολούθησε νέο δημοσίευμα, με τίτλο «Να μάθετε να οδηγάτε, είναι η απάντηση της VW», καθώς η VW αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα.
      Σήμερα πρωί-πρωί –με 6 μέρες καθυστέρηση- βρήκαμε στο email μας τη γραπτή «ομολογία» της VW.
      Αναγνώριζε ότι πράγματι ο κινητήρας «σβήνει στις χαμηλές» (λέει βέβαια ότι σβήνει στις 900 στροφές, ενώ η αλήθεια είναι ότι σβήνει στις 1.150 στροφές) και προτείνει να βάζουμε 1η

      Πηγη,Autotriti.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maroysiotis last edited by

        Περι γερμανικης αξιοπιστιας.
        Η ομολογία της VW:
        «Πράγματι το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές».
        Το θέμα ξεκίνησε με το πρώτο δημοσίευμά μας «Σβήνει στις χαμηλές» το Polo 1,4 TDI diesel, όπου επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
        Μετά από την πρώτη μας προφορική επαφή με τη VW, ακολούθησε νέο δημοσίευμα, με τίτλο «Να μάθετε να οδηγάτε, είναι η απάντηση της VW», καθώς η VW αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα.
        Σήμερα πρωί-πρωί –με 6 μέρες καθυστέρηση- βρήκαμε στο email μας τη γραπτή «ομολογία» της VW.
        Αναγνώριζε ότι πράγματι ο κινητήρας «σβήνει στις χαμηλές» (λέει βέβαια ότι σβήνει στις 900 στροφές, ενώ η αλήθεια είναι ότι σβήνει στις 1.150 στροφές) και προτείνει να βάζουμε 1η

        Πηγη,Autotriti.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maroysiotis last edited by

          Περι γερμανικης αξιοπιστιας.
          Η ομολογία της VW:
          «Πράγματι το Polo diesel σβήνει στις χαμηλές».
          Το θέμα ξεκίνησε με το πρώτο δημοσίευμά μας «Σβήνει στις χαμηλές» το Polo 1,4 TDI diesel, όπου επισημαίνουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα.
          Μετά από την πρώτη μας προφορική επαφή με τη VW, ακολούθησε νέο δημοσίευμα, με τίτλο «Να μάθετε να οδηγάτε, είναι η απάντηση της VW», καθώς η VW αναγνώρισε ότι υπάρχει πρόβλημα.
          Σήμερα πρωί-πρωί –με 6 μέρες καθυστέρηση- βρήκαμε στο email μας τη γραπτή «ομολογία» της VW.
          Αναγνώριζε ότι πράγματι ο κινητήρας «σβήνει στις χαμηλές» (λέει βέβαια ότι σβήνει στις 900 στροφές, ενώ η αλήθεια είναι ότι σβήνει στις 1.150 στροφές) και προτείνει να βάζουμε 1η

          Πηγη,Autotriti.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aea4tf admin moderator last edited by

            Το θέμα αυτό συζητείται ήδη στο κατάλληλο νήμα (εδώ). Δεν ανοίγουμε νέο θέμα στους Κατασκευαστές και Μοντέλα για κάθε είδηση που διαβάζουμε. [Admin]

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr