-
Έχοντας διαβάσει πολλά από τα posts στο forum σας και σεβόμενος την σε βάθος γνώση πολλών θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε να επιλέξει μεταξύ του Volkswagen Passat Limousine 2.0 TDI BMT Comfortline και του Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Elegance ποιο θα προτείνατε ως καλύτερο value for money;
Ας μην σταθούμε στο για ποια χρήση προορίζεται το αυτοκίνητο. Στόχος είναι οι μεγάλοι χώροι, οι ικανοποιητικές επιδόσεις (όχι τίποτα ακραίο), η οικονομία στην κατανάλωση και η αξιοπιστία όσον αφορά τις περιορισμένες βλάβες/προβλήματα καθώς και το χαμηλό κόστος συντήρησης.
Σε μια συνολική αξιολόγηση συνεκτιμώντας όλους αυτούς τους παράγοντες θα βλέπατε κάποιο από τα δύο αυτά μοντέλα να υπερτερεί τελικά από το άλλο;Με εκτίμηση,
Χριστόφορος -
Έχοντας διαβάσει πολλά από τα posts στο forum σας και σεβόμενος την σε βάθος γνώση πολλών θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε να επιλέξει μεταξύ του Volkswagen Passat Limousine 2.0 TDI BMT Comfortline και του Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Elegance ποιο θα προτείνατε ως καλύτερο value for money;
Ας μην σταθούμε στο για ποια χρήση προορίζεται το αυτοκίνητο. Στόχος είναι οι μεγάλοι χώροι, οι ικανοποιητικές επιδόσεις (όχι τίποτα ακραίο), η οικονομία στην κατανάλωση και η αξιοπιστία όσον αφορά τις περιορισμένες βλάβες/προβλήματα καθώς και το χαμηλό κόστος συντήρησης.
Σε μια συνολική αξιολόγηση συνεκτιμώντας όλους αυτούς τους παράγοντες θα βλέπατε κάποιο από τα δύο αυτά μοντέλα να υπερτερεί τελικά από το άλλο;Με εκτίμηση,
Χριστόφορος -
Έχοντας διαβάσει πολλά από τα posts στο forum σας και σεβόμενος την σε βάθος γνώση πολλών θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε να επιλέξει μεταξύ του Volkswagen Passat Limousine 2.0 TDI BMT Comfortline και του Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Elegance ποιο θα προτείνατε ως καλύτερο value for money;
Ας μην σταθούμε στο για ποια χρήση προορίζεται το αυτοκίνητο. Στόχος είναι οι μεγάλοι χώροι, οι ικανοποιητικές επιδόσεις (όχι τίποτα ακραίο), η οικονομία στην κατανάλωση και η αξιοπιστία όσον αφορά τις περιορισμένες βλάβες/προβλήματα καθώς και το χαμηλό κόστος συντήρησης.
Σε μια συνολική αξιολόγηση συνεκτιμώντας όλους αυτούς τους παράγοντες θα βλέπατε κάποιο από τα δύο αυτά μοντέλα να υπερτερεί τελικά από το άλλο;Με εκτίμηση,
Χριστόφορος -
Ευχαριστώ για την απάντηση. Αναφορικά με βλάβες και κόστος συντήρησης υπάρχει όντως θέμα στα Passat? Επίσης το 2-liter Passat έχει και φόρο πολυτελείας (417Ευρώ)
-
Το καινούριο passat είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και 125 κιλά ελαφρύτερο από το honda!! Το είδα από κοντά και μπορώ να πω ότι συναγωνίζεται στα ίσια bmw-mercedes όσον αφορά ποιότητα-φινίρισμα. Φυσικά είναι πολύ πιο σβέλτο και μάλλον πιο οικονομικό στην πράξη (αλλά και στις εργοστασιακές μετρήσεις) από το honda. Σε αξιοπιστία το όνομα honda σίγουρα έχει άλλο βάρος ενώ σε κόστος συντήρησης και τα 2 είναι μάλλον ακριβά. Στα μείον το όνομα του Σαρακάκη. Το passat επιβαρύνεται με φόρο πολυτελείας αλλά κανείς δεν ξέρει τι θα αλλάξει στο συγκεκριμένο θέμα από τη νέα κυβέρνηση. Όπως είναι τώρα τα πράγματα σαφώς και το honda έχει πλεονέκτημα. Επίσης έχει και μικρότερο τεκμήριο.
Προσωπικά μάλλον θα πήγαινα για το passat γιατί υπερτερεί σε ποιότητα κατασκευής-φινίρισμα, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα κύλισης-ηχομόνωση, προσφέροντας εφάμιλλους χώρους με το crv. Το honda θα το κοίταζα μόνο με το καινούριο μοτέρ (160 άλογα) που είναι ιδανικό για τα ελληνικά δεδομένα προσφέροντας αυτό που λείπει από τον τωρινό κινητήρα για το βάρος του αυτοκινήτου.
Γιατί δεν κοιτάς και το passat με τον 1.6 diesel (120 άλογα). Θα κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα ενώ με λιγότερα λεφτά από το δίλιτρο παίρνεις το higline που πραγματικά είναι υπερ-πλήρες εξοπλιστικά. -
Δεν υπάρχει η επιλογή.....Passat all road και έκλεισες
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Passat...με χίλια,να τους πιάσεις μ@λ@κες!!!!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το καινούριο passat είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και 125 κιλά ελαφρύτερο από το honda!! Το είδα από κοντά και μπορώ να πω ότι συναγωνίζεται στα ίσια bmw-mercedes όσον αφορά ποιότητα-φινίρισμα. Φυσικά είναι πολύ πιο σβέλτο και μάλλον πιο οικονομικό στην πράξη (αλλά και στις εργοστασιακές μετρήσεις) από το honda. Σε αξιοπιστία το όνομα honda σίγουρα έχει άλλο βάρος ενώ σε κόστος συντήρησης και τα 2 είναι μάλλον ακριβά. Στα μείον το όνομα του Σαρακάκη. Το passat επιβαρύνεται με φόρο πολυτελείας αλλά κανείς δεν ξέρει τι θα αλλάξει στο συγκεκριμένο θέμα από τη νέα κυβέρνηση. Όπως είναι τώρα τα πράγματα σαφώς και το honda έχει πλεονέκτημα. Επίσης έχει και μικρότερο τεκμήριο.
Προσωπικά μάλλον θα πήγαινα για το passat γιατί υπερτερεί σε ποιότητα κατασκευής-φινίρισμα, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα κύλισης-ηχομόνωση, προσφέροντας εφάμιλλους χώρους με το crv. Το honda θα το κοίταζα μόνο με το καινούριο μοτέρ (160 άλογα) που είναι ιδανικό για τα ελληνικά δεδομένα προσφέροντας αυτό που λείπει από τον τωρινό κινητήρα για το βάρος του αυτοκινήτου.
Γιατί δεν κοιτάς και το passat με τον 1.6 diesel (120 άλογα). Θα κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα ενώ με λιγότερα λεφτά από το δίλιτρο παίρνεις το higline που πραγματικά είναι υπερ-πλήρες εξοπλιστικά.Ευχαριστώ για την πολύ κατατοπιστική απάντηση. Αν πούμε οτι κοιτάω το passat με τον 1.6 diesel (120 άλογα), είναι αρκετά για το αμάξωμα και το βάρος (1369kg)? Οδηγικά μήπως θα δείχνει οτι 'δεν τραβάει'? Θα μου πεις βέβαια οτι και το CR-V με τα 120 άλογα είναι στα 1541Kg....
-
Ο χρήστης chrisve έγραψε:
Ευχαριστώ για την πολύ κατατοπιστική απάντηση. Αν πούμε οτι κοιτάω το passat με τον 1.6 diesel (120 άλογα), είναι αρκετά για το αμάξωμα και το βάρος (1369kg)? Οδηγικά μήπως θα δείχνει οτι 'δεν τραβάει'? Θα μου πεις βέβαια οτι και το CR-V με τα 120 άλογα είναι στα 1541Kg....Μόνος σου το λες για το βάρος του CRV.
Επίσης πολύ καλές επιλογές για τα ζητούμενά σου είναι τα νέα Mondeo και Superb (το τελευταίο θα κάνει μερικούς μήνες να έρθει Ελλάδα όμως).
-
Το passat με τον 1.6 diesel δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά με 0-100 κάτω από 11 sec, 206 χιλ. τελική και τουλάχιστον ικανοποιητικές ρεπρίζ πιστεύω ότι θα σε καλύψει από την στιγμή που δεν κυνηγάς τις επιδόσεις. Είναι σαφώς πιο safe επιλογή από τον δίλιτρο γιατί στην Ελλάδα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι σου ξημερώνει και σίγουρα θα κινεί το ελαφρύτερο passat πιο σβέλτα από τον αντίστοιχο diesel του crv. Η έκδοση highline έχει μέχρι και καθίσματα δέρμα/alcantara, active cruise control, ηλεκρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση κλπ. με περίπου 26 χιλιάρικα. Γενικά θεωρώ ότι το νέο passat σε όλες τις εκδόσεις έχει πλέον πολύ καλό vfm. Εξωτερικά δεν με τρελαίνει αλλά δεν παύει να είναι ένα εξαιρετικά ποιοτικό και ολοκληρωμένο οικογενειακό.
Θα συμφωνήσω για το mondeo με τον Δία, προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο σχεδιαστικά αλλά υστερεί σε ποιότητα εντός. Παραμένει πιο ενδιαφέρον οδηγικά αλλά επειδή η ford έριξε αρκετό νερό στο κρασί της (λέγε με παγκοσμιοποίηση) και η vw έκανε το passat πιο σφιχτό και περισσότερο οδηγοκεντρικό σε σχέση με πριν, η ψαλίδα σε αυτόν τον τομέα έχει κλείσει αρκετά. Επίσης το mondeo το περίμενα φθηνότερο.
Το superb θα προσφέρει περίπου ότι και το passat σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. Είναι και περισσότερο εύπεπτο σχεδιαστικά πλέον. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ευχαριστώ για την πολύ κατατοπιστική απάντηση. Αν πούμε οτι κοιτάω το passat με τον 1.6 diesel (120 άλογα), είναι αρκετά για το αμάξωμα και το βάρος (1369kg)? Οδηγικά μήπως θα δείχνει οτι 'δεν τραβάει'? Θα μου πεις βέβαια οτι και το CR-V με τα 120 άλογα είναι στα 1541Kg....
Μόνος σου το λες για το βάρος του CRV.
Επίσης πολύ καλές επιλογές για τα ζητούμενά σου είναι τα νέα Mondeo και Superb (το τελευταίο θα κάνει μερικούς μήνες να έρθει Ελλάδα όμως).
Οπως επίσης και το Octavia αν δεν θες να περιμένεις το Superb που είναι και φθηνότερη επιλογή και με εξίσου μεγάλους χώρους.
Πάντως για τον 1.6 tdi 120ps του passat δεν υπάρχουν ακόμα καθόλου πληροφορίες για επιδόσεις και πραγματική κατανάλωση και πιθανότερο φαντάζει να είναι απλώς επαρκής για το αμάξωμα με προσανατολισμό στην οικονομία. Το βάρος 1369kg είναι χωρίς τον οδηγό, 1444kg δίνει η vw σε άλλες χώρες με οδηγό 70kg και αποσκευη 5kg ή κάτι τέτοιο.
To CRV ανανεώνεται προσεχώς οπότε δεν αξίζει να μην περιμένεις το καινούριο (και ακριβότερο) με τα 160hp αν κλίνεις προς honda μεριά εκτός αν παίξει καμία καλή έκπτωση στο απερχόμενο. -
Ο χρήστης Vreel έγραψε:
Ευχαριστώ για την πολύ κατατοπιστική απάντηση. Αν πούμε οτι κοιτάω το passat με τον 1.6 diesel (120 άλογα), είναι αρκετά για το αμάξωμα και το βάρος (1369kg)? Οδηγικά μήπως θα δείχνει οτι 'δεν τραβάει'? Θα μου πεις βέβαια οτι και το CR-V με τα 120 άλογα είναι στα 1541Kg....
Μόνος σου το λες για το βάρος του CRV.
Επίσης πολύ καλές επιλογές για τα ζητούμενά σου είναι τα νέα Mondeo και Superb (το τελευταίο θα κάνει μερικούς μήνες να έρθει Ελλάδα όμως).
Οπως επίσης και το Octavia αν δεν θες να περιμένεις το Superb που είναι και φθηνότερη επιλογή και με εξίσου μεγάλους χώρους.
Πάντως για τον 1.6 tdi 120ps του passat δεν υπάρχουν ακόμα καθόλου πληροφορίες για επιδόσεις και πραγματική κατανάλωση και πιθανότερο φαντάζει να είναι απλώς επαρκής για το αμάξωμα με προσανατολισμό στην οικονομία. Το βάρος 1369kg είναι χωρίς τον οδηγό, 1444kg δίνει η vw σε άλλες χώρες με οδηγό 70kg και αποσκευη 5kg ή κάτι τέτοιο.
To CRV ανανεώνεται προσεχώς οπότε δεν αξίζει να μην περιμένεις το καινούριο (και ακριβότερο) με τα 160hp αν κλίνεις προς honda μεριά εκτός αν παίξει καμία καλή έκπτωση στο απερχόμενο.Ευχαριστώ! Το octavia δεν με συγκινει ιδιαιτερα... Το καινουργιο CR-V θα βγαζει 160hp με turbo diesel κινητηρα στα 1600cc? Και αν ναι με 4wd? Και τι καταναλωση? Γνωριζουμε?...Οχι τιποτα αλλο, αλλα μου την εσπασαν και οι Γερμανοι λιγο σημερα
-
Για το CRV έτσι είναι, 160 άλογα και 350Nm ροπής το 1600 AWD (το δικίνητο θα παραμείνει με τα 120hp) και τιμη γύρω στα 32 - 33 χιλιάρικα. Κατανάλωση σε κάτι πρωτα test drives γράψαν από 6,3 έως 7,4 στο trip και έρχεται ελλάδα το μάρτιο.
VWPassat 2.0TDI BMT Comfortline ή HondaCR-V 1.6iDTEC Eleganc