Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT IBIZA 1200 2003
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT IBIZA 1200 2003
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    10
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Λοιπόν, ένα φιλαράκι ψήνεται να αγοράσει το συγκεκριμένο. Έχει βρει το αυτοκίνητο αυτό με τα εξής χαρακτηριστικά.
      Είναι 3θυρο, κόκκινο χρώμα με ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό στο εσωτερικό.
      Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια αν και σε πυλωτή!!!

      Χωρίς να ανοίξει καπώ και να μπει μέσα το αμάξι θέλει σίγουρα ελαστικά.
      Πόσα χρήματα πιστεύετε ότι θα είναι λογικά να πληρώσει και πόσα θα χρειαστεί για να το 'ισιώσει' ? Λογικά θα θέλει το λιγότερο μπαταρία, λάδια...
      Τι άλλο θα θέλει αν βρίσκεται σε στάση τόσο καιρό?

      Εξωτερικά να πω ότι το αμάξι είναι 'κουφέτο'

      Δεν θέλει πολλά κυβικά αλλά υπάρχει και ο φόβος μήπως είναι τελείως ανεπαρκές το μοτέρ αυτό με τα 60 άλογα.

      Για δώστε τα φώτα σας!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Λοιπόν, ένα φιλαράκι ψήνεται να αγοράσει το συγκεκριμένο. Έχει βρει το αυτοκίνητο αυτό με τα εξής χαρακτηριστικά.
        Είναι 3θυρο, κόκκινο χρώμα με ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό στο εσωτερικό.
        Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια αν και σε πυλωτή!!!

        Χωρίς να ανοίξει καπώ και να μπει μέσα το αμάξι θέλει σίγουρα ελαστικά.
        Πόσα χρήματα πιστεύετε ότι θα είναι λογικά να πληρώσει και πόσα θα χρειαστεί για να το 'ισιώσει' ? Λογικά θα θέλει το λιγότερο μπαταρία, λάδια...
        Τι άλλο θα θέλει αν βρίσκεται σε στάση τόσο καιρό?

        Εξωτερικά να πω ότι το αμάξι είναι 'κουφέτο'

        Δεν θέλει πολλά κυβικά αλλά υπάρχει και ο φόβος μήπως είναι τελείως ανεπαρκές το μοτέρ αυτό με τα 60 άλογα.

        Για δώστε τα φώτα σας!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Λοιπόν, ένα φιλαράκι ψήνεται να αγοράσει το συγκεκριμένο. Έχει βρει το αυτοκίνητο αυτό με τα εξής χαρακτηριστικά.
          Είναι 3θυρο, κόκκινο χρώμα με ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό στο εσωτερικό.
          Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια αν και σε πυλωτή!!!

          Χωρίς να ανοίξει καπώ και να μπει μέσα το αμάξι θέλει σίγουρα ελαστικά.
          Πόσα χρήματα πιστεύετε ότι θα είναι λογικά να πληρώσει και πόσα θα χρειαστεί για να το 'ισιώσει' ? Λογικά θα θέλει το λιγότερο μπαταρία, λάδια...
          Τι άλλο θα θέλει αν βρίσκεται σε στάση τόσο καιρό?

          Εξωτερικά να πω ότι το αμάξι είναι 'κουφέτο'

          Δεν θέλει πολλά κυβικά αλλά υπάρχει και ο φόβος μήπως είναι τελείως ανεπαρκές το μοτέρ αυτό με τα 60 άλογα.

          Για δώστε τα φώτα σας!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            δισκοπλακες, αντλία βνζίνης, ρουλεμαν τροχου, ρουλεμαν στην μηχανη και φυσικα μεγάλο σέρβις με ιμάντες κλπ
            Έλεγχο και τις ταπετσαρίες, ειδικά του ουρανού

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tifo45 last edited by

              Φίλε μου είχα αυτο το αμάξι ίδιας χρονολογίας, ίδια κυβικά. Τίμιο και φιλότιμο, αξιόπιστο για 120.000 χλμ που είχε όταν το έδωσα. Λάδια δεν έκαιγε καθόλου,στιβαρό με καλό πάτημα ΑΛΛΑ...........καίει πολυ για αυτό που προσφέρει στο οποίο συμβάλει το κοντό κιβώτιο. Απο επιδόσεις είναι μετριότατο εως αργό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Αν το αποφασίσει δηλαδή μιλάμε για ένα χιλιάρικο για το φέρει στα ίσια του?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rfvc last edited by

                  Ο κινητήρας ούτε δύναμη έχει,ούτε ροπή,κάνει πολύ και ενοχλητικό θόρυβο χαμηλά,έχει αρκετούς κραδασμούς,και γενικά είναι μάλλον το χειρότερο σημείο του αυτοκινήτου.Ούτε ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση είναι. Κατα τ'άλλα έχει ωραίο πάτημα στο δρόμο (από άνεση nichts βέβαια),σταθερό,καλό κιβώτιο και φρένα (με ενοχλητικό σκαλοπάτι στην απόδοση-συνήθιζεται μετά απο λίγο),επαρκείς χώρους,και είναι και αξιόπιστο. Α,και από ποιότητα κατασκευής επίσης πολύ καλό,τριγμούς και λοιπά 130.000 και ακόμα δεν εχω ακούσει.2 χρόνια ακινησία,θα θέλει ιμάντες,λάδια,λάστιχα,μπαταρία και κανα τσιμουχάκι-φλάντζα απο εδώ και απο εκεί.Πες ένα 800άρι δηλαδή να είσαι μέσα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tifo45 last edited by

                    Παληκάρια μη τον μπερδεύετε, αυτό έχει καδένα, άρα γλιτώνει σημαντικό κόστος αλλαγής ιμάντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rfvc last edited by

                      Το δικό μου έχει ιμάντα πάντως.Για τον 3κυλινδρο δε λέμε;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tifo45 last edited by

                        Ναι φίλε μου 1.200 κυβικά το τρικύλινδρο. Αποκλείεται να χει ιμάντα, καδένα έχει. Για τον εκκεντροφόρο μιλάμε όχι για το δυναμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          night-rider last edited by

                          Δε ξέρω αν βοηθάει την κουβέντα αλλά το δικό μου Ίμπιζα που το χω σαν εφεδρικό αμάξι, μοντέλο τέλη του 2002 στα 1400 κυβικά 75 άλογα, έχει ιμάντες και μέχρι σήμερα είναι πολύ αξιόπιστο.
                          90.000 χλμ σε νησί σε 12,5 χρόνια δεν έβγαλε βλάβες πλην 2 πολλαπλάσιαστων και των μπροστινων τζαμιών που έπεσαν εντός εγγύησης.
                          Το χρώμα του μεταλλικό κρατιέται πολύ καλά πλην μερικών σημείων στην οροφή.
                          Επιδόσεις και κατανάλωση ικανοποιητικες για την κατηγορία του αλλά φοβάμαι το 1200αρι με 60 άλογα θαναι πολύ ψόφιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr