-
Λοιπόν, ένα φιλαράκι ψήνεται να αγοράσει το συγκεκριμένο. Έχει βρει το αυτοκίνητο αυτό με τα εξής χαρακτηριστικά.
Είναι 3θυρο, κόκκινο χρώμα με ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό στο εσωτερικό.
Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια αν και σε πυλωτή!!!Χωρίς να ανοίξει καπώ και να μπει μέσα το αμάξι θέλει σίγουρα ελαστικά.
Πόσα χρήματα πιστεύετε ότι θα είναι λογικά να πληρώσει και πόσα θα χρειαστεί για να το 'ισιώσει' ? Λογικά θα θέλει το λιγότερο μπαταρία, λάδια...
Τι άλλο θα θέλει αν βρίσκεται σε στάση τόσο καιρό?Εξωτερικά να πω ότι το αμάξι είναι 'κουφέτο'
Δεν θέλει πολλά κυβικά αλλά υπάρχει και ο φόβος μήπως είναι τελείως ανεπαρκές το μοτέρ αυτό με τα 60 άλογα.
Για δώστε τα φώτα σας!!!
-
Λοιπόν, ένα φιλαράκι ψήνεται να αγοράσει το συγκεκριμένο. Έχει βρει το αυτοκίνητο αυτό με τα εξής χαρακτηριστικά.
Είναι 3θυρο, κόκκινο χρώμα με ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό στο εσωτερικό.
Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια αν και σε πυλωτή!!!Χωρίς να ανοίξει καπώ και να μπει μέσα το αμάξι θέλει σίγουρα ελαστικά.
Πόσα χρήματα πιστεύετε ότι θα είναι λογικά να πληρώσει και πόσα θα χρειαστεί για να το 'ισιώσει' ? Λογικά θα θέλει το λιγότερο μπαταρία, λάδια...
Τι άλλο θα θέλει αν βρίσκεται σε στάση τόσο καιρό?Εξωτερικά να πω ότι το αμάξι είναι 'κουφέτο'
Δεν θέλει πολλά κυβικά αλλά υπάρχει και ο φόβος μήπως είναι τελείως ανεπαρκές το μοτέρ αυτό με τα 60 άλογα.
Για δώστε τα φώτα σας!!!
-
Λοιπόν, ένα φιλαράκι ψήνεται να αγοράσει το συγκεκριμένο. Έχει βρει το αυτοκίνητο αυτό με τα εξής χαρακτηριστικά.
Είναι 3θυρο, κόκκινο χρώμα με ζάντες και πλούσιο εξοπλισμό στο εσωτερικό.
Το θέμα είναι ότι το αμάξι είναι σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια αν και σε πυλωτή!!!Χωρίς να ανοίξει καπώ και να μπει μέσα το αμάξι θέλει σίγουρα ελαστικά.
Πόσα χρήματα πιστεύετε ότι θα είναι λογικά να πληρώσει και πόσα θα χρειαστεί για να το 'ισιώσει' ? Λογικά θα θέλει το λιγότερο μπαταρία, λάδια...
Τι άλλο θα θέλει αν βρίσκεται σε στάση τόσο καιρό?Εξωτερικά να πω ότι το αμάξι είναι 'κουφέτο'
Δεν θέλει πολλά κυβικά αλλά υπάρχει και ο φόβος μήπως είναι τελείως ανεπαρκές το μοτέρ αυτό με τα 60 άλογα.
Για δώστε τα φώτα σας!!!
-
δισκοπλακες, αντλία βνζίνης, ρουλεμαν τροχου, ρουλεμαν στην μηχανη και φυσικα μεγάλο σέρβις με ιμάντες κλπ
Έλεγχο και τις ταπετσαρίες, ειδικά του ουρανού -
Φίλε μου είχα αυτο το αμάξι ίδιας χρονολογίας, ίδια κυβικά. Τίμιο και φιλότιμο, αξιόπιστο για 120.000 χλμ που είχε όταν το έδωσα. Λάδια δεν έκαιγε καθόλου,στιβαρό με καλό πάτημα ΑΛΛΑ...........καίει πολυ για αυτό που προσφέρει στο οποίο συμβάλει το κοντό κιβώτιο. Απο επιδόσεις είναι μετριότατο εως αργό.
-
Αν το αποφασίσει δηλαδή μιλάμε για ένα χιλιάρικο για το φέρει στα ίσια του?
-
Ο κινητήρας ούτε δύναμη έχει,ούτε ροπή,κάνει πολύ και ενοχλητικό θόρυβο χαμηλά,έχει αρκετούς κραδασμούς,και γενικά είναι μάλλον το χειρότερο σημείο του αυτοκινήτου.Ούτε ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση είναι. Κατα τ'άλλα έχει ωραίο πάτημα στο δρόμο (από άνεση nichts βέβαια),σταθερό,καλό κιβώτιο και φρένα (με ενοχλητικό σκαλοπάτι στην απόδοση-συνήθιζεται μετά απο λίγο),επαρκείς χώρους,και είναι και αξιόπιστο. Α,και από ποιότητα κατασκευής επίσης πολύ καλό,τριγμούς και λοιπά 130.000 και ακόμα δεν εχω ακούσει.2 χρόνια ακινησία,θα θέλει ιμάντες,λάδια,λάστιχα,μπαταρία και κανα τσιμουχάκι-φλάντζα απο εδώ και απο εκεί.Πες ένα 800άρι δηλαδή να είσαι μέσα.
-
Παληκάρια μη τον μπερδεύετε, αυτό έχει καδένα, άρα γλιτώνει σημαντικό κόστος αλλαγής ιμάντα.
-
Το δικό μου έχει ιμάντα πάντως.Για τον 3κυλινδρο δε λέμε;
-
Ναι φίλε μου 1.200 κυβικά το τρικύλινδρο. Αποκλείεται να χει ιμάντα, καδένα έχει. Για τον εκκεντροφόρο μιλάμε όχι για το δυναμό.
-
Δε ξέρω αν βοηθάει την κουβέντα αλλά το δικό μου Ίμπιζα που το χω σαν εφεδρικό αμάξι, μοντέλο τέλη του 2002 στα 1400 κυβικά 75 άλογα, έχει ιμάντες και μέχρι σήμερα είναι πολύ αξιόπιστο.
90.000 χλμ σε νησί σε 12,5 χρόνια δεν έβγαλε βλάβες πλην 2 πολλαπλάσιαστων και των μπροστινων τζαμιών που έπεσαν εντός εγγύησης.
Το χρώμα του μεταλλικό κρατιέται πολύ καλά πλην μερικών σημείων στην οροφή.
Επιδόσεις και κατανάλωση ικανοποιητικες για την κατηγορία του αλλά φοβάμαι το 1200αρι με 60 άλογα θαναι πολύ ψόφιο.
SEAT IBIZA 1200 2003