Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα καινουργιου Jazz!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα καινουργιου Jazz!!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    9
    73
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asikis last edited by

      Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
      Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
      Εχω 2 προβληματισμους ομως:

      1. Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
      2. Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
      3. Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
      4. Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
      5. Απο κόστος Service τι υπολογιζω;;;;

      Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...

      Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ή προταση για άλλο μοντέλο ειναι ευπροσδεκτα.

      Σας ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        asikis last edited by

        Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
        Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
        Εχω 2 προβληματισμους ομως:

        1. Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
        2. Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
        3. Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
        4. Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
        5. Απο κόστος Service τι υπολογιζω;;;;

        Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...

        Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ή προταση για άλλο μοντέλο ειναι ευπροσδεκτα.

        Σας ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asikis last edited by

          Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
          Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
          Εχω 2 προβληματισμους ομως:

          1. Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
          2. Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
          3. Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
          4. Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
          5. Απο κόστος Service τι υπολογιζω;;;;

          Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...

          Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ή προταση για άλλο μοντέλο ειναι ευπροσδεκτα.

          Σας ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            houdis last edited by

            Ψάξε λίγο να δεις τι σημαίνει Σαρακάκης.
            Ήμουν έτοιμος να πάρω το CIVIC, αλλά μετά από αυτά που διάβασα, απλά μακριά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikolas74 last edited by

              Ρίξε μια ματιά στο C3 Picasso diesel ετοιμοπαράδοτο γύρω στα 15000...
              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5611481/
              Aνήκει στην κατηγορία των μικρών πολυμορφικών, ευέλικτο μές στην πόλη και οικονομικό...θα αρέσει και στην κυρία σου που θα οδηγεί αφ'υψηλού όπως η δικιά μου που οδηγεί το C4 Picasso μου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                asikis last edited by

                Ξέρεις ότι άμα μπλεξεις με τις γυναίκες δεν βγάζει εύκολα άκρη!! 🙂
                Βασικά δεν θέλουμε να πάμε σε γαλλικο για πολλούς λόγους.
                Το Jazz είναι μαζεμένο με πάρα πολύ καλούς χώρους. Και θεωρητικά από ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα.
                Βέβαια με φόβισε και ο φίλος πιο πάνω με τον Σαρακακη....τοσο χάλια ο Σαρακακης; το αυτοκινητο θα το πάρω αν είναι από ΒΕΛΜΑΡ, βέβαια και αυτοί από τον Σαρακακη ψωνιζουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kalmik last edited by

                  Επίσης κατά πάσα πιθανότητα είναι made In China. Ουδεμία σχέση με Made in Japan.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dasimo last edited by

                    Δεν καταλαβαίνω τι ακούς με τα DPFs εγώ είμαι κάτοχος γαλλικού diesel σχεδόν 3 χρόνια κινούμαι πολύ σε πόλη και δεν εχει προκύψει Κανένα πρόβλημα.......δεν ξέρω τι λέγεται

                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sxinthecity last edited by

                      To jazz κατασκευάζεται στην Τουρκία,αλλά η ποιότητά του είναι Honda.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        typhoonx last edited by

                        Πολύ ωραίο αλλά ακριβό. Πραγματική κατανάλωση 6 με 6.5 κανονική οδήγηση οχι κοιμισμενα . Το cvt είναι εξαιρετικο για αυτοκίνητο πόλης. Είναι στην ουσία ακριβώς όπως των σκουτερ. Πανευκολο, οτι πιο στρωτο υπάρχει σε κίνηση , κανένας κραδασμος ή κούνημα. Στα μείον όσο ανεβαίνει η ταχύτητα χάνει σε αίσθηση επιταχυνσης. Αυτό βέβαια μόνο σε αίσθηση μιας κ τα χλμ μαζεύονται απλά δεν το καταλαβαίνεις πως πχ στα συμβατικά κιβώτια που θα κατεβάσεις μια τρίτη πχ. Πέραν της σκληρής ταριφοχρησης όπου έβγαλε θέματα, σε καθημερινά αυτοκίνητα θεωρείται αξιόπιστο. Μεγάλο μείον, χρειάζεται λάδια κιβωτίου κάθε 20.000 χλμ. βρίσκεις μόνο από τη χοντα (Όχι απαραιτήτως Ελλάδος, if you know what i mean). O σαραξ τα δίνει 30 ευρώ το λίτρο (!) Τη στιγμή που σου έρχονται τα ίδια από Αγγλία (με τα μεταφορικα) στα 15!!! Χρειάζεται 4 λίτρα στην αλλαγή.

                        Αν το πάρεις τελικά μπορώ να σου στείλω με πμ από που τα παραγγελνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr