-
ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
Α -
ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
Α -
ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
Α -
μήπως κολλάει (λόγω διαστολής) το πηνίο της μίζας και δεν κομπλαρει καλά με το βολάν;
-
Ο χρήστης xristoskou έγραψε:
ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
ΑΚαλώς ήλθες στο 4tforum! Γράφοντας με κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις, οπότε σε παρακαλώ να γράφεις με μικρά γράμματα.
-
Αγαπητέ kospapad χρόνια πολλά. Σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά θα ήθελα να γίνω πιο αναλυτικός. Αν όπως μου γράφεις είναι θέμα διαστολής του πηνίου λόγω θερμοκρασιακής μεταβολής, γιατί αμέσως με δεύτερη προσπάθεια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα; Είναι δυνατόν να κρυώνει αυτόματα; Περιγράφοντας ξανά το πρόβλημα να πω ότι ο θόρυβος που κάνει ο κινητήρας είναι πολύ έντονος με κραδασμούς, και θαρρείς ότι θα φύγει(κινητήρας) από το (κατά τα λοιπά εξαιρετικό) αυτοκίνητο.
-
Χρόνια πολλά και σε σένα
Με τον όρο διαστολή θεωρώ ότι μήπως κάτι λόγω ανοχών έχει μετακινηθεί και δεν δουλεύει όπως πρέπει. Η πρώτη προσπάθεια το βάζει στην θέση του και η δεύτερη πετυχαίνει
ΠΡΟΒΛΗΜΑ MAZDA CX-7 DIESEL FACELIFT KATA THN ΕΚΚΙΝΗΣΗ