Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ MAZDA CX-7 DIESEL FACELIFT KATA THN ΕΚΚΙΝΗΣΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ MAZDA CX-7 DIESEL FACELIFT KATA THN ΕΚΚΙΝΗΣΗ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xristoskou last edited by

      ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
      Α

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • X
        xristoskou last edited by

        ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
        Α

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristoskou last edited by

          ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
          Α

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kospapad last edited by

            μήπως κολλάει (λόγω διαστολής) το πηνίο της μίζας και δεν κομπλαρει καλά με το βολάν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              Ο χρήστης xristoskou έγραψε:
              ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
              Α

              Καλώς ήλθες στο 4tforum! Γράφοντας με κεφαλαία είναι σαν να φωνάζεις, οπότε σε παρακαλώ να γράφεις με μικρά γράμματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xristoskou last edited by

                Αγαπητέ kospapad χρόνια πολλά. Σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά θα ήθελα να γίνω πιο αναλυτικός. Αν όπως μου γράφεις είναι θέμα διαστολής του πηνίου λόγω θερμοκρασιακής μεταβολής, γιατί αμέσως με δεύτερη προσπάθεια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα; Είναι δυνατόν να κρυώνει αυτόματα; Περιγράφοντας ξανά το πρόβλημα να πω ότι ο θόρυβος που κάνει ο κινητήρας είναι πολύ έντονος με κραδασμούς, και θαρρείς ότι θα φύγει(κινητήρας) από το (κατά τα λοιπά εξαιρετικό) αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kospapad last edited by

                  Χρόνια πολλά και σε σένα
                  Με τον όρο διαστολή θεωρώ ότι μήπως κάτι λόγω ανοχών έχει μετακινηθεί και δεν δουλεύει όπως πρέπει. Η πρώτη προσπάθεια το βάζει στην θέση του και η δεύτερη πετυχαίνει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr