Αγαπητέ kospapad χρόνια πολλά. Σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά θα ήθελα να γίνω πιο αναλυτικός. Αν όπως μου γράφεις είναι θέμα διαστολής του πηνίου λόγω θερμοκρασιακής μεταβολής, γιατί αμέσως με δεύτερη προσπάθεια δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα; Είναι δυνατόν να κρυώνει αυτόματα; Περιγράφοντας ξανά το πρόβλημα να πω ότι ο θόρυβος που κάνει ο κινητήρας είναι πολύ έντονος με κραδασμούς, και θαρρείς ότι θα φύγει(κινητήρας) από το (κατά τα λοιπά εξαιρετικό) αυτοκίνητο.
Latest posts made by xristoskou
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ MAZDA CX-7 DIESEL FACELIFT KATA THN ΕΚΚΙΝΗΣΗ
-
ΠΡΟΒΛΗΜΑ MAZDA CX-7 DIESEL FACELIFT KATA THN ΕΚΚΙΝΗΣΗ
ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
Α -
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ MAZDA CX-7 DIESEL FACELIFT KATA THN ΕΚΚΙΝΗΣΗ
ΕΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙς ΣΒΗΣΕΙ Η ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ )ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΟΝΟ ΦΟΡΥΒΟ ΜΕ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ .ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
Α -
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ MANUAL CX-7
ΜΟΝΤΕΛΟ 2010-14 FACELIFT .
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ MANUAL ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
RE: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ MANUAL CX-7
ΜΟΝΤΕΛΟ 2010-14 FACELIFT .
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ MANUAL ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ