Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλήματα Renault Laguna
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλήματα Renault Laguna
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    26
    3023
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thalis90 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
      Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
      Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
      Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
      Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
      Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
      Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thalis90 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
        Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
        Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
        Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
        Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
        Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
        Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thalis90 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
          Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
          Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
          Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
          Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
          Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
          Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Κι εδώ θα αρχίσει ο πόλεμος φυσικά!

            Πάρε ένα γιαπωνέζικο να ησυχάσεις. Με τα ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνεις, θα το έχεις για μια ζωή!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannisae last edited by

              αν σου πω οτι εχω μεγκαν του97 ..δεν μου εβγαλε προβληματα ομως ηθελα να το αλλαξω με ενα λαγκουνα σαν το δικο σου...τι θα μου πεις?οταν πηγα να το-α δω απο κοντα απλα αλλαξα δρομο!φυσικα δεν πηρα και ουτε προκειτε για φετος τουλαχιστον....και το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εχεις απολυτο δικιο .ειναι συμφορα το αμαξι αυτο ..και το καλυπτουν οι φαν του και δεν ξερω το γιατι!
              η ρενο μετα το 2000 εβγαλε πολλα σαβουρια!τα παλιοτερα ειναι καλητερα απο προσωπικη γνωμη ειχα 2-3 κλιο 16β ρ19 16β ...
              μακαρι να σταματησουν τα προβληματα σου ή ακομη καλητερα να παρεις ενα αλλο αν μπορεις γιατι οπως καταλαβαινεις το λαγκουα θα στο παρουν απο 1.500 εως 3.000

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Κάτι δεν πάει καλά εδώ, μεταχειρισμένο ημιαξόνια 500 € ?
                130€ έχουν πάνω κάτω τα ημιαξόνια για όλα τα Renault στην aftermarket αγορά. Στον τόρνο δηλαδή τη έκανες στο ημιαξόνιο ?
                Μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο, τα νερά προέρχονται από βουλώματα φύλλων στις υδρορροές κάτω από το παρμπρίζ, θελουν που και πού καθάρισμα βλέπεις, τις κλειδαριές γιατί τις άλλαξες ? επειδή κόλλαγαν ?
                Δίσκόπλατω θα άλλαζες κάποτε, αναλώσιμο υλικό είναι, ειδικά αν ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη μπορεί να θέλει αλλαγή στα 20.000 χλμ, ο στρόφαλος τι έπαθε ?
                Τα πάσα όπως τα λές δεν αλλοιώνονται αν δεν χτυπηθούν, κάποιος σου έχει κανιβαλίσει το αμάξι, δεν είναι συνηθισμένες τόσο χοντρές βλάβες αυτές.

                Καλύτερα να μας τα πείς αναλυτικά αν μπορείς για να βοηθηθείς, επιμένω ότι όλα αυτά μου φίνονται παράξενα, εδώ στο Renault club υπάρχουν παιδιά που έχουν ακόμα Renault με 300.000 χλμ και δεν τα αλλάζουν, η φθορές των αναλώσιμων δεν μπορεί να θεωρούνται βλάβες, αν άφηνες κάτω όλα τα λάστιχα με στριμμένο τέρμα το τιμόνι δεν φταίει το ημιαξόνιο, αν έκανες εκινήσεις με τέρμα γκάζι δεν φταίει το δισκόπλατο, αν δεν άλλαξες λάδια δεν φταίει ο στρόφαλος, αν φρενάρεις από τα 180 χλμ συνέχεια δεν φταίμνε τα φρένα κλπ, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις χημιές, όχι έτσι γενικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Εμενα μου κανει για κλασικη περιπτωση δαγκωματος προς εναν ιδιοκτητη μη σχετικο με αυτοκινητα. Καποιος μηχανικος πινει στην υγεια σου thali90.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panosft last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Κάτι δεν πάει καλά εδώ, μεταχειρισμένο ημιαξόνια 500 € ?
                    130€ έχουν πάνω κάτω τα ημιαξόνια για όλα τα Renault στην aftermarket αγορά. Στον τόρνο δηλαδή τη έκανες στο ημιαξόνιο ?
                    Μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο, τα νερά προέρχονται από βουλώματα φύλλων στις υδρορροές κάτω από το παρμπρίζ, θελουν που και πού καθάρισμα βλέπεις, τις κλειδαριές γιατί τις άλλαξες ? επειδή κόλλαγαν ?
                    Δίσκόπλατω θα άλλαζες κάποτε, αναλώσιμο υλικό είναι, ειδικά αν ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη μπορεί να θέλει αλλαγή στα 20.000 χλμ, ο στρόφαλος τι έπαθε ?
                    Τα πάσα όπως τα λές δεν αλλοιώνονται αν δεν χτυπηθούν, κάποιος σου έχει κανιβαλίσει το αμάξι, δεν είναι συνηθισμένες τόσο χοντρές βλάβες αυτές.

                    Καλύτερα να μας τα πείς αναλυτικά αν μπορείς για να βοηθηθείς, επιμένω ότι όλα αυτά μου φίνονται παράξενα, εδώ στο Renault club υπάρχουν παιδιά που έχουν ακόμα Renault με 300.000 χλμ και δεν τα αλλάζουν, η φθορές των αναλώσιμων δεν μπορεί να θεωρούνται βλάβες, αν άφηνες κάτω όλα τα λάστιχα με στριμμένο τέρμα το τιμόνι δεν φταίει το ημιαξόνιο, αν έκανες εκινήσεις με τέρμα γκάζι δεν φταίει το δισκόπλατο, αν δεν άλλαξες λάδια δεν φταίει ο στρόφαλος, αν φρενάρεις από τα 180 χλμ συνέχεια δεν φταίμνε τα φρένα κλπ, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις χημιές, όχι έτσι γενικά.

                    Quadra κάτι εκτός θέματος λίγο. Τα ημίμπαρα, είναι συχνό φαινόμενο να φαγώνονται στα 80.000χλμ χωρίς το αυτοκίνητο να το ταλαιπωρώ με λακούβες κλπ; Fiat brava του 98 είναι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Μια χαρά είναι τα 80.000 χλμ, ποιός είπε ότι είναι αθάνατα τα εξαρτήματα που κινούνται συνεχώς και χτυπιούνται από τις κινήσεις του τροχού ?

                      Μια μπίλια είναι που κάθεται μέσα στ μια πλαστική θήκη από πολυαμίδιο με γράσο και στην κάτω πλευρά έχει ή ένα ελατήριο ή μια ελατηριωτή ροδέλλα bevel για να παίρνει τα μπόσικα, είναι εκτεθειμένο το εξάρτημα σε λασπόνερα παρόλο το λάστιχο που τα καλύπτει η υγρασία μπαίνει μέσα και το σκουριάζει και αν τρυπήσει η φούσκα του μπαίνουν και χώματα, πόσο λοιπόν θεωρείς ότι πρέπει να αντέχει ένα φτηνό μπαλάκι ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης panosft έγραψε:

                        Κάτι δεν πάει καλά εδώ, μεταχειρισμένο ημιαξόνια 500 € ?
                        130€ έχουν πάνω κάτω τα ημιαξόνια για όλα τα Renault στην aftermarket αγορά. Στον τόρνο δηλαδή τη έκανες στο ημιαξόνιο ?
                        Μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο, τα νερά προέρχονται από βουλώματα φύλλων στις υδρορροές κάτω από το παρμπρίζ, θελουν που και πού καθάρισμα βλέπεις, τις κλειδαριές γιατί τις άλλαξες ? επειδή κόλλαγαν ?
                        Δίσκόπλατω θα άλλαζες κάποτε, αναλώσιμο υλικό είναι, ειδικά αν ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη μπορεί να θέλει αλλαγή στα 20.000 χλμ, ο στρόφαλος τι έπαθε ?
                        Τα πάσα όπως τα λές δεν αλλοιώνονται αν δεν χτυπηθούν, κάποιος σου έχει κανιβαλίσει το αμάξι, δεν είναι συνηθισμένες τόσο χοντρές βλάβες αυτές.

                        Καλύτερα να μας τα πείς αναλυτικά αν μπορείς για να βοηθηθείς, επιμένω ότι όλα αυτά μου φίνονται παράξενα, εδώ στο Renault club υπάρχουν παιδιά που έχουν ακόμα Renault με 300.000 χλμ και δεν τα αλλάζουν, η φθορές των αναλώσιμων δεν μπορεί να θεωρούνται βλάβες, αν άφηνες κάτω όλα τα λάστιχα με στριμμένο τέρμα το τιμόνι δεν φταίει το ημιαξόνιο, αν έκανες εκινήσεις με τέρμα γκάζι δεν φταίει το δισκόπλατο, αν δεν άλλαξες λάδια δεν φταίει ο στρόφαλος, αν φρενάρεις από τα 180 χλμ συνέχεια δεν φταίμνε τα φρένα κλπ, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις χημιές, όχι έτσι γενικά.

                        Quadra κάτι εκτός θέματος λίγο. Τα ημίμπαρα, είναι συχνό φαινόμενο να φαγώνονται στα 80.000χλμ χωρίς το αυτοκίνητο να το ταλαιπωρώ με λακούβες κλπ; Fiat brava του 98 είναι

                        Δεν ειναι ουτε αφυσικο που φαγωθηκαν αλλα ουτε παραξενο αμα δεις αμαξι (κυριως ιαπωνικο) με 200.000κμ να μην εχει φθορα εκει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Πέστα ρε cson. Το aygo έχει 300000χλμ και κανένα πρόβλημα με μπαλάκια κλπ!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            αυτο ειναι το 'πλεονεκτημα' των ιαπωνεζικων, το χαμηλοτερο κοστος χρησης μαζι με την χαμηλωτερη καταναλωση και η αξιοπιστια, αλλου πονανε βεβαια αυτα σε σχεση με τον ευρωπαιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Σαν που δηλαδή;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω 300.000 χλμ μπαλάκια χωρίς φθορές εκτός και αν όλα έγιναν στην Αττική οδό με 60 χλμ την ώρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Πίστεψέ το. Σίγουρα όχι Αττική οδός. Και καλός δρόμος ήταν, αλλά και πραγματικός καρόδρομος πάρα πολλές φορές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Παναγιωτη πιστεψε το, ειχα κορολλα του 1993 μεχρι και περσυ με 320.000km και το μονο που ειχε αλλαχθει ηταν ενα ημιμπαρο και αυτο απ τρακ.
                                    alexeft κρατηματα, φρενα, φωτα, συνηθως ειναι ανωτερος ευρωπαιος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Γερασμένα είναι όλα αυτά!!! Και φυσικά απευθύνονται σε ακραίους οδηγούς! Άστο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Ισχυει παιδια. Lancer του 95 εχει αλλαξει μονο αριστερη φουσκα κρεμαγιερας και αυτη απο κλαδι που ειχε σφηνωσει. Ειναι λιγο πεσμενες και οι βασεις της ζαμφορ, ολα τα αλλα λειτουργουν αψογα. Ειναι εντυπωσιακο. Φυσικα το κοστος ανταλλακτικου του οριτζιναλ japan δεν ειναι το ιδιο με των ευρωπαικων. Πχ ενα μπαλακι σε ενα σκοντα εχει 8 ευρω και χαλαει καθε 80.000χλμ. Σε ενα μιτσουμπισι εχει 40 ευρω αλλα δεν το αλλαζεις σχεδον ποτε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitris72 last edited by

                                          Αυτό το αυτοκίνητο δεν έχω καταλάβει ακόμα ΄πως κυκλοφορεί στο δρόμο. Την είχαμε πατήσει κι εμείς αφού πήραμε ένα laguna 2,0t του 2005 και το 2011 με μόλις 75000 χλμ ενώ ήταν σταθμευμένο πήρε φωτιά και μας απάλλαξε από την παρουσία του. Κατά τη γνώμη μου αν μπορείς οικονομικά πάρε κάτι άλλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Και ibiza του 2011 συγγενη μου εγινε σταχτη σταθμευμενο, πως γινεται να καιγονται ετσι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr