-
Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων. -
Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων. -
Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων. -
Κι εδώ θα αρχίσει ο πόλεμος φυσικά!
Πάρε ένα γιαπωνέζικο να ησυχάσεις. Με τα ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνεις, θα το έχεις για μια ζωή!
-
αν σου πω οτι εχω μεγκαν του97 ..δεν μου εβγαλε προβληματα ομως ηθελα να το αλλαξω με ενα λαγκουνα σαν το δικο σου...τι θα μου πεις?οταν πηγα να το-α δω απο κοντα απλα αλλαξα δρομο!φυσικα δεν πηρα και ουτε προκειτε για φετος τουλαχιστον....και το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εχεις απολυτο δικιο .ειναι συμφορα το αμαξι αυτο ..και το καλυπτουν οι φαν του και δεν ξερω το γιατι!
η ρενο μετα το 2000 εβγαλε πολλα σαβουρια!τα παλιοτερα ειναι καλητερα απο προσωπικη γνωμη ειχα 2-3 κλιο 16β ρ19 16β ...
μακαρι να σταματησουν τα προβληματα σου ή ακομη καλητερα να παρεις ενα αλλο αν μπορεις γιατι οπως καταλαβαινεις το λαγκουα θα στο παρουν απο 1.500 εως 3.000 -
Κάτι δεν πάει καλά εδώ, μεταχειρισμένο ημιαξόνια 500 € ?
130€ έχουν πάνω κάτω τα ημιαξόνια για όλα τα Renault στην aftermarket αγορά. Στον τόρνο δηλαδή τη έκανες στο ημιαξόνιο ?
Μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο, τα νερά προέρχονται από βουλώματα φύλλων στις υδρορροές κάτω από το παρμπρίζ, θελουν που και πού καθάρισμα βλέπεις, τις κλειδαριές γιατί τις άλλαξες ? επειδή κόλλαγαν ?
Δίσκόπλατω θα άλλαζες κάποτε, αναλώσιμο υλικό είναι, ειδικά αν ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη μπορεί να θέλει αλλαγή στα 20.000 χλμ, ο στρόφαλος τι έπαθε ?
Τα πάσα όπως τα λές δεν αλλοιώνονται αν δεν χτυπηθούν, κάποιος σου έχει κανιβαλίσει το αμάξι, δεν είναι συνηθισμένες τόσο χοντρές βλάβες αυτές.Καλύτερα να μας τα πείς αναλυτικά αν μπορείς για να βοηθηθείς, επιμένω ότι όλα αυτά μου φίνονται παράξενα, εδώ στο Renault club υπάρχουν παιδιά που έχουν ακόμα Renault με 300.000 χλμ και δεν τα αλλάζουν, η φθορές των αναλώσιμων δεν μπορεί να θεωρούνται βλάβες, αν άφηνες κάτω όλα τα λάστιχα με στριμμένο τέρμα το τιμόνι δεν φταίει το ημιαξόνιο, αν έκανες εκινήσεις με τέρμα γκάζι δεν φταίει το δισκόπλατο, αν δεν άλλαξες λάδια δεν φταίει ο στρόφαλος, αν φρενάρεις από τα 180 χλμ συνέχεια δεν φταίμνε τα φρένα κλπ, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις χημιές, όχι έτσι γενικά.
-
Εμενα μου κανει για κλασικη περιπτωση δαγκωματος προς εναν ιδιοκτητη μη σχετικο με αυτοκινητα. Καποιος μηχανικος πινει στην υγεια σου thali90.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά εδώ, μεταχειρισμένο ημιαξόνια 500 € ?
130€ έχουν πάνω κάτω τα ημιαξόνια για όλα τα Renault στην aftermarket αγορά. Στον τόρνο δηλαδή τη έκανες στο ημιαξόνιο ?
Μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο, τα νερά προέρχονται από βουλώματα φύλλων στις υδρορροές κάτω από το παρμπρίζ, θελουν που και πού καθάρισμα βλέπεις, τις κλειδαριές γιατί τις άλλαξες ? επειδή κόλλαγαν ?
Δίσκόπλατω θα άλλαζες κάποτε, αναλώσιμο υλικό είναι, ειδικά αν ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη μπορεί να θέλει αλλαγή στα 20.000 χλμ, ο στρόφαλος τι έπαθε ?
Τα πάσα όπως τα λές δεν αλλοιώνονται αν δεν χτυπηθούν, κάποιος σου έχει κανιβαλίσει το αμάξι, δεν είναι συνηθισμένες τόσο χοντρές βλάβες αυτές.Καλύτερα να μας τα πείς αναλυτικά αν μπορείς για να βοηθηθείς, επιμένω ότι όλα αυτά μου φίνονται παράξενα, εδώ στο Renault club υπάρχουν παιδιά που έχουν ακόμα Renault με 300.000 χλμ και δεν τα αλλάζουν, η φθορές των αναλώσιμων δεν μπορεί να θεωρούνται βλάβες, αν άφηνες κάτω όλα τα λάστιχα με στριμμένο τέρμα το τιμόνι δεν φταίει το ημιαξόνιο, αν έκανες εκινήσεις με τέρμα γκάζι δεν φταίει το δισκόπλατο, αν δεν άλλαξες λάδια δεν φταίει ο στρόφαλος, αν φρενάρεις από τα 180 χλμ συνέχεια δεν φταίμνε τα φρένα κλπ, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις χημιές, όχι έτσι γενικά.
Quadra κάτι εκτός θέματος λίγο. Τα ημίμπαρα, είναι συχνό φαινόμενο να φαγώνονται στα 80.000χλμ χωρίς το αυτοκίνητο να το ταλαιπωρώ με λακούβες κλπ; Fiat brava του 98 είναι
-
Μια χαρά είναι τα 80.000 χλμ, ποιός είπε ότι είναι αθάνατα τα εξαρτήματα που κινούνται συνεχώς και χτυπιούνται από τις κινήσεις του τροχού ?
Μια μπίλια είναι που κάθεται μέσα στ μια πλαστική θήκη από πολυαμίδιο με γράσο και στην κάτω πλευρά έχει ή ένα ελατήριο ή μια ελατηριωτή ροδέλλα bevel για να παίρνει τα μπόσικα, είναι εκτεθειμένο το εξάρτημα σε λασπόνερα παρόλο το λάστιχο που τα καλύπτει η υγρασία μπαίνει μέσα και το σκουριάζει και αν τρυπήσει η φούσκα του μπαίνουν και χώματα, πόσο λοιπόν θεωρείς ότι πρέπει να αντέχει ένα φτηνό μπαλάκι ?
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά εδώ, μεταχειρισμένο ημιαξόνια 500 € ?
130€ έχουν πάνω κάτω τα ημιαξόνια για όλα τα Renault στην aftermarket αγορά. Στον τόρνο δηλαδή τη έκανες στο ημιαξόνιο ?
Μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο, τα νερά προέρχονται από βουλώματα φύλλων στις υδρορροές κάτω από το παρμπρίζ, θελουν που και πού καθάρισμα βλέπεις, τις κλειδαριές γιατί τις άλλαξες ? επειδή κόλλαγαν ?
Δίσκόπλατω θα άλλαζες κάποτε, αναλώσιμο υλικό είναι, ειδικά αν ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη μπορεί να θέλει αλλαγή στα 20.000 χλμ, ο στρόφαλος τι έπαθε ?
Τα πάσα όπως τα λές δεν αλλοιώνονται αν δεν χτυπηθούν, κάποιος σου έχει κανιβαλίσει το αμάξι, δεν είναι συνηθισμένες τόσο χοντρές βλάβες αυτές.Καλύτερα να μας τα πείς αναλυτικά αν μπορείς για να βοηθηθείς, επιμένω ότι όλα αυτά μου φίνονται παράξενα, εδώ στο Renault club υπάρχουν παιδιά που έχουν ακόμα Renault με 300.000 χλμ και δεν τα αλλάζουν, η φθορές των αναλώσιμων δεν μπορεί να θεωρούνται βλάβες, αν άφηνες κάτω όλα τα λάστιχα με στριμμένο τέρμα το τιμόνι δεν φταίει το ημιαξόνιο, αν έκανες εκινήσεις με τέρμα γκάζι δεν φταίει το δισκόπλατο, αν δεν άλλαξες λάδια δεν φταίει ο στρόφαλος, αν φρενάρεις από τα 180 χλμ συνέχεια δεν φταίμνε τα φρένα κλπ, δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις χημιές, όχι έτσι γενικά.
Quadra κάτι εκτός θέματος λίγο. Τα ημίμπαρα, είναι συχνό φαινόμενο να φαγώνονται στα 80.000χλμ χωρίς το αυτοκίνητο να το ταλαιπωρώ με λακούβες κλπ; Fiat brava του 98 είναι
Δεν ειναι ουτε αφυσικο που φαγωθηκαν αλλα ουτε παραξενο αμα δεις αμαξι (κυριως ιαπωνικο) με 200.000κμ να μην εχει φθορα εκει.
-
Πέστα ρε cson. Το aygo έχει 300000χλμ και κανένα πρόβλημα με μπαλάκια κλπ!!!
-
αυτο ειναι το 'πλεονεκτημα' των ιαπωνεζικων, το χαμηλοτερο κοστος χρησης μαζι με την χαμηλωτερη καταναλωση και η αξιοπιστια, αλλου πονανε βεβαια αυτα σε σχεση με τον ευρωπαιο.
-
Σαν που δηλαδή;
-
Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω 300.000 χλμ μπαλάκια χωρίς φθορές εκτός και αν όλα έγιναν στην Αττική οδό με 60 χλμ την ώρα.
-
Πίστεψέ το. Σίγουρα όχι Αττική οδός. Και καλός δρόμος ήταν, αλλά και πραγματικός καρόδρομος πάρα πολλές φορές.
-
Παναγιωτη πιστεψε το, ειχα κορολλα του 1993 μεχρι και περσυ με 320.000km και το μονο που ειχε αλλαχθει ηταν ενα ημιμπαρο και αυτο απ τρακ.
alexeft κρατηματα, φρενα, φωτα, συνηθως ειναι ανωτερος ευρωπαιος. -
Γερασμένα είναι όλα αυτά!!! Και φυσικά απευθύνονται σε ακραίους οδηγούς! Άστο.
-
Ισχυει παιδια. Lancer του 95 εχει αλλαξει μονο αριστερη φουσκα κρεμαγιερας και αυτη απο κλαδι που ειχε σφηνωσει. Ειναι λιγο πεσμενες και οι βασεις της ζαμφορ, ολα τα αλλα λειτουργουν αψογα. Ειναι εντυπωσιακο. Φυσικα το κοστος ανταλλακτικου του οριτζιναλ japan δεν ειναι το ιδιο με των ευρωπαικων. Πχ ενα μπαλακι σε ενα σκοντα εχει 8 ευρω και χαλαει καθε 80.000χλμ. Σε ενα μιτσουμπισι εχει 40 ευρω αλλα δεν το αλλαζεις σχεδον ποτε.
-
Αυτό το αυτοκίνητο δεν έχω καταλάβει ακόμα ΄πως κυκλοφορεί στο δρόμο. Την είχαμε πατήσει κι εμείς αφού πήραμε ένα laguna 2,0t του 2005 και το 2011 με μόλις 75000 χλμ ενώ ήταν σταθμευμένο πήρε φωτιά και μας απάλλαξε από την παρουσία του. Κατά τη γνώμη μου αν μπορείς οικονομικά πάρε κάτι άλλο.
-
Και ibiza του 2011 συγγενη μου εγινε σταχτη σταθμευμενο, πως γινεται να καιγονται ετσι?
Προβλήματα Renault Laguna