Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων.
Latest posts made by thalis90
-
Προβλήματα Renault Laguna
-
RE: Προβλήματα Renault Laguna
Καλησπέρα σε όλους και ας μη γνωριζόμαστε ακόμα.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός Renault Laguna 1800 (Ιανουάριος 2004) και έχω σκυλομετανιώσει για την επιλογή μου.
Θα αναφέρω συνοπτικά ότι το τελευταίο 15 μηνο μου έχει κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος , στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο πάτωμα του οδηγού (χρειάστηκε αρκετό ξηλωμα για να βρεθεί το πρόβλημα με την απορροή των νερών), χωρίς να υπολογίσω τα δύο προβλήματα στα προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
Την μία φορά βολεύτηκα με αγορά μεταχειρισμένου ημιαξονίου και κόστος γύρω στα 500 ευρώ, ενώ τη δεύτερη την έβγαλα λίγο φθηνότερα με τη προσφυγή σε τόρνο. Και αυτές είναι οι χοντρές ζημιές που θυμάμαι. Α μη ξεχάσω λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης και την αντικατάσταση των πίσω κλειδαριών που κόστισε γύρω στα 600 ευρώ.
Δεν γνωρίζω αν συγκαταλέγομαι απλά στους άτυχους η υπάρχουν πολλά τέτοια παράπονα. Το αυτοκίνητο το έχω σε γκαράζ και μόλις έχει υπερβεί τα 100000km κυρίως στην Κρήτη και σε αστικούς δρόμους.
Ήδη σκέφτομαι τη λύση να το δώσω για να πάρω κάτι μικρότερο και φυσικά πιο αξιόπιστο. (Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα και δεν ξέρω αν η περιγραφή των ζημιών είναι απόλυτα ακριβής).
Περιμένω τη γνώμη εμπειρότερων και φυσικά ομοιοπαθούντων.